Gå til innhold

Oppgjørets time!


Gjest viccy

Anbefalte innlegg

Bra du følger med Oddsen:-)

 

Jeg vet jo egentlig at man ikke skal veie så ofte, men det er lettere sagt enn gjort. Tydeligvis lettere å gjøre noe med matinntaket enn med hyppigheten av veiing;-)

 

Nå har jeg spist favoritt kveldsmaten min. Havreknekkebrød, litt bløtkokt egg, lettmajones og litt salt. NAM!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar

Endelig ferdig med å male, tar en pust i bakken før jeg må rydde opp. Da håper jeg at vi er kvitt lukta før lørdagens fest.

 

Jeg sitter her også med litt blandede følelser. Mannen min er veldig ærlig og direkte mot meg, og det er en egenskap jeg egentlig setter stor pris på. Istad så spurte jeg om han trodde jeg klarte å slanke meg ned til 60 kg, og svaret var: "NEI, det tror jeg ikke du klarer, tror du kanskje greier 63 kg, men der stopper det". Jeg ble litt satt ut, en del av meg ble ordentlig provosert og tenkte NÅ skal jeg ihvertfall klare det for å vise han, mens en annen del ble trist og lei fordi han ikke har tro på meg. Jeg veide 55-57 kg når jeg var 18 år, så å veie 60 kg er en sunn vekt for meg.

 

Når jeg er ferdig med å deppe, så får jeg bli provosert og ihvertfall vise han:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mai01

 

Har mannen din et vektproblem selv? Eller har hatt? Synes det var en rar kommentar å komme med..... Hvorfor skulle han tro at du kunne komme ned i 63, men ikke 60? Kanskje han mener det er for lite for deg? Jeg vil nå ikke si at han ikke har tro på deg, når han tror du kommer til å gå ned så mye. Du har jo gått UTROLIG mye ned allerede, så du har jo vist han at du kan!

 

Kanskje lurt og ikke legge så mye i det?? Er ikke sikkert han gjorde det!

 

Så flink du har vært til å male:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg planlagt fryktelig dårlig. Fikk ikke spist mellommåltid før jeg dro fra jobb og kom i butikken sulten. Hadde ingen plan for hva jeg skulle handle. Hadde lovet ungene risengrynsgrøtog rød saft. Klarte å styre unna alle fristelser! Kjøpte grøt til de og selv har jeg laget en kjempe god tomatsaus som jeg skal ha på pasta. Den er super god på pasta og pizza så jeg har laget masse og har i fryseren:-)

 

Pleier egentlig å spise det samme som ungene, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mai01

 

Har mannen din et vektproblem selv? Eller har hatt? Synes det var en rar kommentar å komme med..... Hvorfor skulle han tro at du kunne komme ned i 63' date=' men ikke 60? Kanskje han mener det er for lite for deg?[/quote']

 

Han har ikke et vektproblem, og har et veldig sunt forhold til mat. Når vi traff hverandre spiste han mye sunnere enn meg, og han har hjulpet meg masse ved å lage sunn mat med mindre fett. Han har også avstått fra mye lørdagsgodteri fordi jeg ikke vil ha det i hus! Så han støtter meg veldig i prosessen. Han er også flink og lar være å kommentere når jeg skeier ut.

 

Jeg klarte jo ikke å legge meg uten å prate mer om dette siden jeg egentlig ble litt lei meg. Det han mente var at jeg kom til å slappe av med slankinga når jeg kom ned på 62-63 kg fordi da ville jeg se veldig bra ut, derfor ville de siste 2 bli ekstra vanskelige å bli kvitt. Han har også blandede følelser med at jeg skal klare 60 kg fordi da må han slutte å røyke. Ifjor sommer når jeg deklamerte at NÅ skal jeg gå ned 27 kg, så sa jeg at han måtte hjelpe meg (og det gjør han virkelig). Han svarte med at hvis du klarer det, så skal jeg slutte å røyke. Og det at han skal slutte å røyke er virkelig en ekstra motivator for meg, er lei av sneipene!!

 

Nå skal jeg straks legge meg, men måtte bare sitte litt i sofaen. Denne uka har vært veldig hektisk. Vi har hatt besøk på middag HVER dag denne uka, fredag blir første dag uten gjester, men da må vi forberede lørdagens fest. Det har vært veldig hyggelig, men er sliten. Jeg har vært veldig flink med spisingen utenom idag. Det ble litt mer kake, potetgull og sjokolade enn jeg hadde tenkt meg. Trodde at gjestene ville spise opp alt. Istedenfor har jeg smugspist under rydding, og plutselig var alt borte. Hmmm.. Håper ikke at jeg har ødelagt alt med hensyn til morgendagens veiing..

 

Krysser fingrene for oss imorgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mai01: Det med røykingen forklarer jo endel;-) Så flink som du har vært burde jo han "slite" litt også! Snill mann du har som hjelper deg:-)

 

Jeg har veid, og jeg er mildt sagt fornøyd:-) Er ganske overbevist om at det var en falsk lav nedgang forrige uke og at snittet ligger på 1 kilo i uken,spesielt med tanke på lørdagens mellomveiing.

 

08.01.10 -2,1

15.01.10 -0,4 (totalt -2,5)

22.01.10 -1,8 (totalt -4,2)

 

Delmål 1 klarte jeg forrige lørdag. Delmål to ser ut til å være innenfor rekkevidde. Jeg har 9 dager på å gå ned 800 gr. Da er jeg i tilfellet 5 kilo lettere når fabruar begynner enn da januar begynte. Det hadde vært veldig moro:-)

 

Nå må jeg jobbe litt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Oddsen! Ja, det er veldig inspirerende:-) Hadde ikke trodd det skulle gå så bra denne måneden. (Du veier ikke i dag du? Går litt i surr!)

 

Venter spent på resultet fra Mai01:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her sånn passe mellomfornøyd. Snikveiing viste så mye bedre resultater, men jentekveld med salt mat og godteri gjorde nok utslaget. Selv om 6 biter med sjokolade og 3 never med potetgull ikke utgjør all verdens vekt. Nå veier jeg 70,8 kg, fremdeles 88 cm rundt livet og lett overvektig. Hadde håpet å se 6-tallet før jeg drar til Thailand, men klarte ikke det målet. Sjekket statistikken, og ser at siden slutten av november har jeg veid mellom 70,6 kg-72 kg, så jeg er ennå ikke ned på laveste vekt fra i begynnelsen av desember før julestria satte inn. Begynner å bli lei av de samme talla, grrr. Nå får jeg heller ikke veid meg på 3 uker, og lurer på hvor realistisk er det å gå ned masse på ferie??

 

Over til noe langt hyggeligere: viccys resultater:D. Fantastisk,imponerende bra!! Jeg bøyer meg i støvet, og er litt misunnelig for at du klarer målene dine, selv om jeg unner deg det med hele meg:-) Gratulerer så mye!

 

Angående mannen og røyking, så trodde jeg nok at han var litt mer motivert til å slutte enn det han faktisk er, så han blir nok litt stressa..

 

Jeg har veiedag på fredager for at jeg skal kunne slappe av litt i helga, kanskje ikke så lurt allikevel??

 

Nå kjenner jeg at jeg har skrivd ut skuffelsen litt, og bare får brette opp armene og fortsette. Jeg er jo 0,4 ned!! Kunne vært verre:-)

 

Uke 1: vekt 71,8

Uke 2: vekt 71,2 (-0,6) (totalt 0,6) (11,2 kg igjen)

Uke 3: vekt 70,8 (-0,4) (totalt 1,0) (10,8 kg igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er litt skuffet. Det var jeg forrige uke, men så snudde det raskt. Kanskje du får samme opplevelse?? Skal dere være borte så lenge? Hvem skal skrive med meg her inne da?? Håper noen andre blir litt mer ivrige:-)

 

Uansett, ned er ned. Gratulerer med nedgang:-)

 

Du har jo vært flink så lenge da, ikke rart det går litt tregere etterhvert. Tenk så mye du har gått ned!

 

Mine mål til nå har vært

-3 kilo innen 16.01 -OPPNÅDD

-5 kilo innen 1. februar

 

Jeg er helt klar på hva som er mitt neste mål da. Det er å se 70 tallet! Det står for meg som helt enormt:-) Da skal jeg være så overlykkelig! Har mange ganger veid 82-83 (over lengre perioder) og prøvd å presse meg under 80. Det har jeg ikke klart. Når skal jeg!!!

 

Tenkte jeg kunne sette som mål å klare dette i løpet av februar. Det burde være realistisk. Jeg har tenkt på at når jeg klarer det så skal jeg feire ordentlig. Har tenkt på hva som kan være "premien". Vil ikke at det skal kobles til mat. Vil heller ikke investere i noen eksklusive klær fordi jeg jo tross alt skal ned 5 kilo til etter det. Så nå har jeg kommet på noe jeg har veldig lyst på som jeg faktisk har tenkt til å unne meg. Nemlig denne:

http://www.net-a-porter.com/product/78693

Det synes jeg at jeg har fortjent når dette målet er i boks:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar tidlig tirsdag morgen, og blir borte i 2 uker. Siden fredag er veiedag, så er det 3 uker til neste veiedag jeg er hjemme. Du må nok holde ut med meg et par dager til, også skal jeg prøve å logge meg på i Thailand, men stresser ikke med det. Vi skal på en avslappende familieferie, bare oss 4:-)

 

Kommer til å savne kontakten med deg mens jeg er borte, og håper ikke at du har glemt meg når jeg kommer tilbake:-) Føler virkelig det hjelper å rapportere til deg her inne! Så Grete Roede har nok rett i den pilaren sin; medmennesker.

 

Jeg tar med meg målebåndet når jeg er på tur. Det hjelper meg i å holde meg i skinnet. Vi var 3 uker i Frankrike i sommer, og da hjalp det å måle seg hver fredag. Gikk faktisk litt ned på den turen. Men da leide vi hus, så jeg hadde full kontroll på råvarene i maten.

 

Den veska var bare rålekker!! Hvis jeg ser noen med en slik en, så kommer jeg til å lure på om det er deg:-) Smart å gi slike belønninger. Når jeg kom ned under 80 kg, så kjøpte jeg et par Chanel solbriller i St.Tropez i sommer. Vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre under 70 kg, har tenkt på ansiktsbehandling og fotpleie. Når jeg er ferdigslanket, så er det noen ulekre strekkmerker over rompe og lår som jeg har lyst til å ta tak i med laser.

 

Målet mitt er under 70 kg før Thailand, kan teoretisk klare det med snikveiing..

Under 65 kg til påske (da skal vi også til varmere strøk)

Under 60 kg til 17.mai (mest lyst til) eller 1.juni (mest fornuftig). Vi får se hvordan det går..

 

Jeg skal også begynne å kjøpe litt mer eksklusive ting/klær. Jeg lever litt i Spinke-spare-studenttida enda, selv om det er snart 10 år siden jeg ble ferdig:-) Tilmed mannen etterlyser mer stil og klasse hos meg, og vil at jeg skal bruke mer penger på meg selv. Han sier at han er så lei av de billige H & M-genserne mine. Det er også litt de signaler man sender ut. Skrev tidligere at jeg føler at jeg merker det på jobben med hensyn til kollegaer og leverandører, at jeg har forfalt og blitt kjerring. Merker det også på venner, jeg får færre og færre "Å, så fin den toppen var", hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo så utrolig deilig ut! Passe misunnelig. Hvor skal dere? Jeg har vært i Thailand 3 ganger og det er et nydelig land. Spesielt når det er vinter her i Norge;-) Er jo masse sunn mat der. Deilig frukt bla. Men det må jo være lov til ikke å tenke slanking hele tiden når man er på ferie.

 

Jeg er her når du kommer tilbake også! Ingen fare med det.

 

Om 2 uker skal vi på langhelg til Roma, meg og mannen. Da kommer jeg nok til å unne meg litt annen mat og drikke enn jeg gjør her hjemme.

 

Når det gjelder klær har jeg masse fra HM. Synes det har masse fint innimellom. Mye der som kombineres med andre ting. Mitt klesskap er fylt med enten HM ting eller dyrer/mer eksklusive ting. Jakker, sko osv er dyrer ting. Har endel bukser fra HM og noen fancy innimellom. Har fått gavekort til på en kjempeflott butikk til jul, på 3000 kr. Når jeg har kommet ned i vekt skal jeg kjøpe meg noen rålekre jeans. Gleder meg til det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Khao Lak. Har vært i Thailand tidligere, men det er mange år siden, og ikke samme sted. Vi gleder oss veldig!

 

Roma:-) Vi hadde kjærestetur dit for 5 år siden, helt fantastisk. Og så mye god mat og vin. Savner den følelsen å være på restaurant uten barn.

 

Helt enig det med H & M, masse flotte klær der. Det kom ut litt galt. Prøvde heller å illustrere at når jeg føler meg overvektig og mindre lekker, så klarer jeg ikke å kjøpe kule klær. Kroppen min er ikke sååå ille, så det er ikke umulig for meg å finne kledelige klær som vil skjule overvekten bra. Men jeg får en eller annen sperre i klesbutikker som gjør at jeg ender opp med samme type kjedelig høyhalset genser (og jeg som er såpass kort, burde heller ikke gå med høyhalsede genserer).

 

Jeg har hatt en selvransakelsestime nå, og satt opp endel ting som jeg skal gjøre i løpet av våren. Det er en del av prosjektet Mai01:-) Skal ikke ha spesifikke vektmål for alt, men kriteriet skal være at vekten går nedover og at jeg spiser sunt og fornuftig.

 

Før ferien:

Rydde i skuffene på badet og kaste alt gammelt av sminke og kremer. Bodylotion som jeg fikk i julepresang for 6 år siden, blir nok ikke brukt de neste 6 årene heller. Har ikke klart å kaste noe, i tilfelle...

Kjøpe nytt av kremer. Tror jeg har bestemt meg for Chanel. Har skaffet meg endel vareprøver og snakket med hudpleier.

Kommer også til å kjøpe et par Estee Lauder produkter.

Kjøpe ny sminke hvis jeg trenger noe. Sminke er jo ferskvare, så det er mye snadder i den skuffen:-)

 

Etter ferien skal jeg:

Ta kontakt med treningssenter og personlig trener. Trene 3 ganger i uka. Har innsett at her trenger jeg drahjelp i form av PT og bindende timer.

Dra på velværesenter/spa. Full gjennomgang av kroppen

 

Etter påske:

Total opprydding i klær, vesker og tilbehør.

Ta kontakt med stylist for hjelp til å kle meg, sminke og hår. Få hjelp til å handle inn en startgarderobe.

 

Det tror jeg var det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjempe deilig ut, der har jeg aldri vært! Blir sikkert veldig deilig.

 

Når det gjelder å handle er jeg helt enig i at det har mye med selvfølelse å gjøre. Nå kan vi begynne og handle for å vise oss fram, ikke skjule oss.-)

 

Høres ut som om du har mange bra planer framover. Jeg har fått endel nye produkter i posten i dag. Så jeg har tatt et bad og scrubbet meg. Tatt ansiktsmaske og etterpå skal jeg smøre meg inn med ny selvbruningskrem.

 

Moro med PT. Jeg har ei venninne som er supersprek og drar meg med så hun er min PT:-)

 

Stylist hjelp er kjempe morsomt!! Jeg hadde en ordentlig runde med det etter forrige fødsel. Fikk kastet masse klær og skaffet meg en god basis.

 

I dag har vi spist fullkorns fahitas. Overraskende godt! Men jeg har forspist meg. Ikke at jeg har spist så mye (to lomper med masse sunt fyll), men det er helt tydelig at jeg trenger mindre mat enn tidligere.

 

Må jo også få si at jeg har løpt langt og fort på mølle i dag. Ble skikkelig sliten, men så vanvittig deilig etterpå:-)

 

Nå sløver jeg på sofaen med eldstebarnet halvsovende i fanget. Vil så veldig gjerne se korslaget.....

 

Fin fredag alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på vei inn i senga. Var så sliten etter at ungene la seg, at jeg sov en time på sofaen:-) Følte meg bedre når jeg våknet, så da fikk jeg ryddet og klargjort til festen imorgen. Alltid deilig å få plassert bord, stoler og dekt på. Så kan jeg slappe av litt imorgen. Kjedelig å være stresset når gjestene kommer. Gleder meg veldig til en fest!

 

Ja, deilig med en plan. Har prøvd stylist tidligere sammen med en vennine, men jeg fulgte ikke opp i ettertid. Det er noen år siden, og da veide jeg 65 kg og skulle ned 5 før jeg fulgte alle rådene, ironisk.. Pluss at da var jeg singel, så lommeboka tillot ikke de store utskeielsene. Så traff jeg mannen og ble gravid, og etter det kom alle kiloene sakte men sikkert...

 

Fullkorn fajitas er genial slankemat, vi har det mye:-) Kjøper også bare fullkorn pasta og ris, litt bedre samvittighet ovenfor ungene som spiser litt mye karbohydrater og for lite grønnsaker.

 

Vi har hatt thaikyllingsuppe til middag idag.

 

Ha en fortreffelig helg, jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide meg idag også, flere ganger, og vekten varierte fra 70,4 til 71,2. Det er hele 0,8 kg forskjell i løpet av 10 minutter, og utgjør veldig mye på selvfølelsen på en festdag! Er det noen andre som har vekter som oppfører seg slik? Eller er deres vekter helt stabile?

 

Jeg har en gammel digital vekt som jeg kjøpte for ca 9 år siden. I mine øyne, har den fungert helt bra, men nå begynner den nok å bli sliten. Noen som anbefaler noen?

 

Liker ikke å bytte vekt midt i slankekuren, men ikke noe morsomt når man går på vekta på nytt etter 2 minutter, og den viser opp 600 gram:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

Jeg hadde også en sånn vekt som forandret mening etter 2 min. Det er litt frustrerende fordi man vet aldri hva som faktisk er vekten sin. Jeg kjøpte ny vekt, til et nytt år. Litt kjedelig var det jo, for den viste 4 kg mer enn den gamle... Men men nå har vi startet på nytt:) Denne er i alle fall veldig stabil, og viser det samme selv om jeg går oppå mange ganger etter hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her gjennomsliten etter fest og overnattingsgjester. Huset ser helt bomba ut, men orker ikke å gjøre noen ting. Skal straks legge meg, så satser på at jeg har energi imorgen tidlig til å kaste meg rundt og rydde. Det ble heldigvis en vellykket fest, men altfor sent:-)

 

Lørdag spiste jeg alt hva hjertet begjærte, men idag har jeg vært tilbake i sporet.

 

Skal definitivt kjøpe ny vekt etter ferien, håper bare jeg slipper å gå opp 4 kg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at feste nvar vellykket. Må jo få høre litt mer om maten osv. når du har litt mer energi:-)

 

Helgen min har vært helt topp. Rolig kveld hjemme på fredag. På lørdag ver vi ute med ungene hele dagen. Gikk på ski, lekte i snøen osv. På kvelden skulle vi på middag til et vennepar. Vi fikk helt nydelig tapas. Jeg blir jo fort mett, men spiste det jeg ville ha. Her snakket vi kremet pastasalater, kjøttboller med fetaost, aioli, lyst brød osv. Og godt meg rødvin. Den dagen gikk nok langt over 1600 kcal. Men det var ikke slutt der....... I dag ble det sunn frokost, og jeg tenkte at alt var tilbake til normalen. Men så kom mannen og barna hjem med mc Donalds mat. Vi pleier så godt som aldri å spise det! Ungene var helt i hundre og hadde kjøpt med meny med en meksikansk burger, pommes frites og fanta til meg. Så hva gjorde jeg?? Spiste det. Klarte og ikke spise opp allt, men mer enn nok. Må jo ha vært kcal nok for hele dagen, minst! Ja, ja spist er spist! Fikk så dårlig samvittighet at jeg måtte ut og løpe en tur. Klarte å forbrenne 650 kcal:-) Så litt av skaden er i allefall rettet opp.

 

Dette er min første ordentlige sprekk, og det skal bli lenge til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke:-)

 

Så var det ny uke igjen:-) Jeg er definitivt "back on track" etter helgens utskeielser. Havregrøt til frokost og kalr for en lang dag.

 

I kveld skal jeg på spinning og det gleder jeg meg til. Merker at treningen virkelig motiverer meg. Deilig å merke at man blir i bedre form. Jeg har endel "fint" treningstøy. Løpebukser, topper, jakker osv fra Nike i div spreke farger. Dette har jo en typisk ettersittende fasong. Har bevisst ungått dette treningstøyet en stund....

I går tok jeg det fram og følte meg egentlig ganske sprek i det. Var så fin, atte:-)

 

Jeg har ikke slitt noe med motivasjonen enda og maten går egentlig kjempe greit. Nå er jeg jo veldig opptatt av å klare mitt første store mål. Minus 5 kilo til neste mandag (1. februar). Hadde vært moro det!

 

Hvis du finner en bra vekt Mai, så tips meg gjerne:-) Synes det er mye opp og ned her også, men usikker på om det er fordi jeg varierer mye fra dag til dag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også hadde havregrøt til frokost:-)

 

Har den smørbrødlista med ting som være klart til vi drar imorgen. Jeg lærer aldri!! Særlig med 2 barn burde man begynne å pakke litt tidligere enn kvelden før avreise. Fikk fullstendig angst igår for at jeg ikke hadde sommersko til ungene! Så fant fram arvekassa og sommerens sko, og heldigvis passet det noen. Alltid deilig når man sitter i bilen, da er det ingen vei tilbake!

 

Jeg er motivert for en sunn ferie. Merker at jeg er i drivet, selv med noen sprekker her og der. Prøvde sommerklærna igår, og det var bedrøvelige greier. Fremdeles er det MYE som ikke passer, men mere passer nå enn ved sydenturen i oktober. Det er bittert å se at topper som satt som et skudd for noen år siden er pølseskinn nå. Kastet også en pose med klær som var slitte og som hadde blitt flekkete under lagring. På tide å investere i nye sommerklær, ja!

 

Ingen følelse er bedre enn å ta på seg gamle klær og føle seg fiiin.

Jeg kjøpte nytt treningstøy når jeg begynte å slanke meg, for det er viktig å føle seg all right når man svetter. Bare at jeg har ikke brukt det så mye som planlagt:-)

 

Kjøpte også en ny vekt igår på nettet som venter på meg når jeg kommer hjem. Fancy greier som også måler fett%, muskelmasse og vann. Viste ikke at det fantes engang.. Gleder meg til å ta i bruk den!

 

Håper du klarer målet ditt neste mandag. Du er ihvertfall på veldig god vei.

 

Da ønsker jeg alle lykke til de neste 2 ukene med slanking. Regner ikke med at jeg rekker å oppdatere så mye mer her før jeg drar. Skal bli deilig med 2 avslappende uker med familien:-) Og håper at vekten er snill mot meg når jeg kommer tilbake. Jeg bare SKAL lykkes denne gangen.

 

Fortsett i samme spor, viccy, så blir du sprek og flott til sommeren. Og kan gå i bikini med hodet hevet. Gleder meg til å se hvor mye du går ned fram til 9. februar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å savne deg! Men jeg skal jobbe hardt for at å ha ordentlig nedgang og vise til når du er tilbake. Kos deg masse på ferie! Høres så utrolig deilig ut. kjempe misunnerlig;-)

 

Hvis den vekten er bra, så får du sende meg link. Er litt lysten på det jeg også.

 

Til sommeren så kommer alt det gamle sommertøyet til å passe perfekt. Du er på riktig vei, og vi skal helt i mål!!!

 

Gleder meg til å høre om turen når du er tilbake.

 

Håper noen andre har lyst til å skrive litt med meg:-)

 

Lykke til meg ny uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur Mai01!

jeg skal forsøke å holde deg med selskap Viccy! ;)

Idag hadde jeg veiedag, og jeg har gått ned 0,4 denne uka. Det er jeg fornøyd med. har et mål om 0,5 hver uke, og sist uke var jeg syk i noen dager, så fikk ikke trent så mye og det ble tull med maten.

 

Var det gøy på spinning? Jeg hadde 1,5t på treningssenteret, både kondisjon og styrke. Pulsklokka viser at jeg har brent 600kcal! Det er rekord for meg hvis det stemmer! Det var en deilig økt. Pulsen lå høyere enn den pleier. Blir pulsen høyere når man er forkjøla mon tro? hmmm....

Det er gøy med treningsklær i fine farger ja. hvis jeg er i godt humør, så tar jeg på ettersittende klær på treningen. Så lager jeg et bilde inni hodet av hvos sprek og fin jeg er :( Det er motiverende! bare jeg ikke ser på meg selv i speilet... hihi

 

Ikke tenk på helgesprekken. Vi fortjerner jo både god mat og junk også en sjelden gang. McDonalds er ganske godt når man spiser det sjelden. jeg synes du var flink som ikke spiste opp alt! Det pleier jeg å gjøre... vanskelig å la mat ligge igjen. Men jeg øver meg på det. -å stoppe når jeg er mett, og ikke når tallerken er tom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...