Gå til innhold

Flere over 40 ?


Gjest mst67

Anbefalte innlegg

Enda en Hellas-farer! Så kjekt! Jeg skal også til Hellas i juni, og gleder meg veldig. Bikinien har jeg jo forlengst vokst fra, så her er det bare å stramme tøylene. 10 kilo skal av før den tid! Et par kilo er jo allerede unnagjort, så nå er det om å gjøre å oppmuntre hverandre og ikke gi opp. Kanskje passerer vi hverandre der nede på Hellas-stranden, og tenker at "hun der var jammen flott!"

 

Nå går vi jo lysere tider i møte, og det kan nok også hjelpe på motivasjonen :)

 

Fortsatt god helg til alle superflinke medslankere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 826
  • Created
  • Siste svar

Tjo & hei ! :)

Og velkommen til deg også Maraton.

Mange som skal til Hellas her, ser jeg.

Blir Spania, Frankrike og Italia på meg.

Vi er 5 familier som skal reise sammen på Cruise.

I morgen skal vi ha et "vi-gleder-oss-til-ferien-treff" på vår lokale kafè.

Blir buffè, med sikkert mange fristelser... :)

Får ta meg en fjelltur før vi skal dit, så hjelper vel det litt :)

Dvs hvis jeg kommer meg på fjellet.

Det har snødd noe veldig her i dag....

Det er nok nå, synes jeg. :)

Har hatt snø her i vest siden 20 desember - og det er lenge for vår kant av landet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date='så var dagens veiing unnagjort!! Minus 1 kg Veldig fornøyd. Da har jeg gått ned 1,6 kg tilsammen:p På en skrott på 1,60 er det merkbart,spes i jobbebuksa!!

Da er det tid for å tilberede tapas for i kveld [/quote']

 

 

Så flott da Augusta, minus 1 kg på 1 uke er jo kjempebra :( ...er 1.60 høy jeg også, merker det så godt på magen allerede jeg, og det er så godt :D og enda bedre skal det bli...hehe...

Ha en fin dag, kos deg med tapas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen ...

 

Så mange som skal til Hellas da, blir nok fint tenker jeg :D ....blir vel Spania på oss, så det er bare å stå på med slankingen, for denne gangen vil jeg føle meg vel på stranda...OG fin :)

 

* Her var det så kaldt på stua da vi sto opp at jeg varmet meg litt Toro suppe og en baguett, deilig og varmende.

var jammen 18 minus grader ut her i går kveld, men nå er det bare 12- ser jeg... blir friskt å gå tur i dag også. Minstejenta har kommet hjem(overnattet til storesøster) så det blir ut med akebrett snart + en lang tur på meg i kveld.

 

Merto: kos deg masse med "feriegjengen" :)

 

Ha en fin søndag da damer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller alså Rikshospitalets diett- sykehusdiett.

7 dagers kur.

Man skal lage en suppe som skal spises hver dag.

Så er det en dag med frukt i tilegg, så med grønnsaker, mest mulig

melk, så er det biff, så er det biff, så er det ris.skal ikke drikke kullsyreholdige drikker,spise brød, stekt mat, alkohol er også forbudt.

Skal drikke masse.

 

Det er flere sykehusdietter ute å går. Jeg søkte på sykehusdiett, fikk flere forslag opp når jeg søkte. Plukket ut den som passer meg best :()

MEN

Har allerde hoppet litt av, fikk omgangsyke på lørdag.

Skal forsøke å komme meg inn igjen til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Prøvde en gang 13-dagers kuren, gikk ned 7 kilo på de 13 dagene....og følte meg sååå slank og i stor form da kuren var over.....meen kiloene kom da på igjen :)

Fra nå av MÅ jeg være forsiktig etter endt slankekur, hører rykter om at det er vanskeligere å slanke seg jo eldre vi blir...hmmm :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - kiloene sitter nok mer og mer spikret fast etter hvert som vi blir eldre.... :D

Har vært bortpå den suppekuret jeg også.

Dvs jeg tok suppekur "ligth"

Suppe, frukt, grønnsaker og Ryvita...

Likte suppen, jeg - men må ha noe knekkebrød innimellom.

Ble feil med suppe til frokost liksom.

Torosuppe er godt også Mst :( Er veldig glad i tomatsuppen!

God bedring forresten, Maraton!

Og Augusta, gratulerer med flott resultat! :)

 

Vi har kost oss på middag med feriegjengen

Men - jeg så at jeg SKAL klare å ta av minst 8 kilo før sommeren.

Helst 10.

Vil føle meg vel i bikini - og spesielt siden de andre mødrene har ikke noe å slanke bort :)

Så - i morgen er en ny uke med nye mulighet

og en kjempefin uke å leve sunnt i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det mandag, og det betyr bare en ting: VEIING!

------------------------

Startvekt 29.12.09: 74,2

 

04.01.10: 73,7

11.01.10: 72,9

18.01.10: 71,8

25.01.10: 71,2

01.02.10: 70,6

 

Jeg er så fornøyd, og tenk,-jeg har ikke målt livvidden på lenge, for den har gjort meg litt deppa faktisk. Den var på 92 cm da jeg startet og nå er den 85! Jeg er så glad :)

 

Ha en fin, sunn og sporty dag alle sammen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det mandag' date=' og det betyr bare en ting: VEIING!

------------------------

Startvekt 29.12.09: 74,2

 

04.01.10: 73,7

11.01.10: 72,9

18.01.10: 71,8

25.01.10: 71,2

01.02.10: 70,6

 

Jeg er så fornøyd, og tenk,-jeg har ikke målt livvidden på lenge, for den har gjort meg litt deppa faktisk. Den var på 92 cm da jeg startet og nå er den 85! Jeg er så glad :D

 

Ha en fin, sunn og sporty dag alle sammen :([/quote']

 

Kjempebra giraffe, du har virkelig vært flink :) ...skjønner du er glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake fra jobb. Skulle egentelig gått på ski, men - 17 grader, og et hus som ventet på at det skulle bli lagt i ovnen gjorde at det ble lite trim,,

Vi tastes ; ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake fra jobb. Skulle egentelig gått på ski' date=' men - 17 grader, og et hus som ventet på at det skulle bli lagt i ovnen gjorde at det ble lite trim,,

Vi tastes ; ))[/quote']

 

**Skulle egentlig ut å gå tur i kveld, men det ble så sent på jobben, så da barna var stelt og i seng....var jeg såå sliten, at jeg dumpet ned på sofaen :( ....men trøster meg med at 2 timer med husarbeid med masse svette var trim for i dag :)

 

Må finne senga snart jeg, natta damer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fine tall, Giraffe! :)

Mst - jeg har skiftet veiedag også. Har brukt tirsdagen de siste ukene.

Er spent på morgendagen. Tror jeg skal vente med målbåndet ihvertfall.

Har vondt i magen i dag, og føler meg alldeles som en ballong... :(

Ble snømåking istedet for tur på meg i dag.

Synes at det slutte å snø å...

Men har heldigvis "bare" 8 minus.

17 kalde høres voldsomt ut, Maraton!

 

Men nå er det nattinatt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det veiing. Har ialfall gått opp det jeg gikk ned på lørdag.

Her må regler innskjerpes!

Ha en flott dag

 

Huff, så kjedelig da.....ja da blir det skjerpings ja :) ...blir nok bedre tall neste uke da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Merto er spent på morradagen jeg også :(

 

Har gått tur og dratt minstejenta på akebrett i dag, friskt, godt og artig :)

 

**Ha en fin ettermiddag dere, stikker innom i kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest magnolia

Er også under 40, 37 år , men 10 kilo ekstra gir non år ekstra uansett... Skal i bryllup i sommer og hadde vært kult å få på seg den fine kjolen jeg kjøpte for non år siden. Har også unger, men ingen unnskyldning det dessverre..

Satser på veiedag onsdag, så starter i mårra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også under 40' date=' 37 år , men 10 kilo ekstra gir non år ekstra uansett... Skal i bryllup i sommer og hadde vært kult å få på seg den fine kjolen jeg kjøpte for non år siden. Har også unger, men ingen unnskyldning det dessverre..

Satser på veiedag onsdag, så starter i mårra[/quote']

 

hei på deg :( veldig motiverende å ha noe å se fram mot, har veiedag på onsdager jeg å, er spent på morradagen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er flere som skal ha veiedag i dag! Hvordan gikk det?

I dag var det en "artig" dag på jobben. Folk har enten ferie, vondt i beina eller sitter hjemme på do,, eller hjemme hos syke barn. Over 60 prosent var borte på avdeligen i dag. vi ble reddet av været i dag. Skikkelig vanskelig å kjøre i Oslo området i dag, dermed var det nok færre lastebiler som kom frem med varene i dag. Er dere forresten flinke til å få nok søvn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lider av stadig tilbakevendende lakenskrekk, og til tider har dette satt meg helt ut av drift. Heldigvis er det blitt bedre med årene, og mye av det har nok skyltes stress, samt høye krav og forventninger til meg selv, både som arbeidstaker, samboer og mor.

 

Jeg jobber med mennesker som har det vanskelig, og når kvelden kommer hender det at hodet er fullt av tankekjør, og det er ikke noe godt utgangspunkt for god nattesøvn. Likevel synes jeg som sagt at jeg med årene har blitt flinkere til ikke å ta med jobben hjem.

 

Har forresten målt kolestrolet mitt idag. Det har jo vært litt høyt, men har nå gått ned med 0,8! Det er jeg så fornøyd med :)

 

Jeg har forøvrig syndet idag: To kakestykker med brownieskake skled ned på høykant. De innholdt uhyrlige mengder kalorier...SUKK... :(

 

Håper alle dere andre holder koken..? Det var litt stille her foreløpig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...