Gå til innhold

nytt år nye muligheter ned 7 kg til sommeren 2010:-)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Gjest Snegla

Himmel og hav! Jeg har gått OPP 1 kg!! På EN uke!? Jeg ble mildt sagt målløs da vekten viste 67,7 kg imorges. Må nok gå tilbake til å veie alt jeg spiser og ikke minst skrive det inn.. Er jo ikke så mye arbeid å registrere hva man spiser når man først har satt i gang.. Hadde en god start, men falt litt av.. Får bare reise meg igjen og begynne på nytt! ;) Nå veier jeg jo til og med mer enn hva jeg gjorde da jeg meldte meg inn. Usj, usj og usj!!

 

Dere andre er virkelig flinke og en god motivasjonsfaktor! Vil jo ikke være dårligere..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Er en tur innom tråden deres å leser litt....Fin tråd dere har! Flinke til å motivere hverandre er dere også;) Jeg er litt sånn på og av person...syntes selv jeg er ganske flink, men det viser ikke vekten, nei..... Jeg har som dere en rundt 7 kg jeg sliter med. Lenge siden jeg har veid maten min, for det var jeg så møkka lei av etter en rekke GR kurs at jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle begynne med igjen, men jeg kommer visst alltid tilbake til samme konklusjon: Vei maten og trim og gå ned i vekt!! :)

Men, jeg skulle ikke plage dere med min historie, jeg lurte egentlig på om noen av dere kunne hjelpe meg litt....Jeg har en rokkering som jeg bruker litt (i perioder det også ja...). Vet dere hvor mange kcal man bruker når man rokker i x-antall min??

Takker :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snegla
Er en tur innom tråden deres å leser litt....Fin tråd dere har! Flinke til å motivere hverandre er dere også:D Jeg er litt sånn på og av person...syntes selv jeg er ganske flink' date=' men det viser ikke vekten, nei..... Jeg har som dere en rundt 7 kg jeg sliter med. Lenge siden jeg har veid maten min, for det var jeg så møkka lei av etter en rekke GR kurs at jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle begynne med igjen, men jeg kommer visst alltid tilbake til samme konklusjon: Vei maten og trim og gå ned i vekt!! :D

Men, jeg skulle ikke plage dere med min historie, jeg lurte egentlig på om noen av dere kunne hjelpe meg litt....Jeg har en rokkering som jeg bruker litt (i perioder det også ja...). Vet dere hvor mange kcal man bruker når man rokker i x-antall min??

Takker :D[/quote']

 

Du har visst kommet til samme konklusjon som meg hva angår mat og trim...! Jeg aner ikke hva rockeringtrening utgjør i kalorier desverre.. Men helt sikkert en god del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta
Himmel og hav! Jeg har gått OPP 1 kg!! På EN uke!? Jeg ble mildt sagt målløs da vekten viste 67' date='7 kg imorges. Må nok gå tilbake til å veie alt jeg spiser og ikke minst skrive det inn.. Er jo ikke så mye arbeid å registrere hva man spiser når man først har satt i gang.. Hadde en god start, men falt litt av.. Får bare reise meg igjen og begynne på nytt! :D Nå veier jeg jo til og med mer enn hva jeg gjorde da jeg meldte meg inn. Usj, usj og usj!!

 

Dere andre er virkelig flinke og en god motivasjonsfaktor! Vil jo ikke være dårligere..:-)[/quote']

 

 

huffda,snegla,kjedelig at du har gått opp 1 kg,ikke noe gøy det.:-( Er sikker på at du går nedover neste uke ikke gi opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Jeg er litt deppa idag for jeg har gått opp 200 gram.det er jo ikke det jeg vil når jeg går på kurs.skal være flinkere denne uken. Ble litt mer frimerker denne uken enn den andre..sukk:-( vekt nå 78.2kg.

 

Ble forresten trim igår allikevel,15min styrketrening.kjente at jeg trengte det ja,hehe.ble støl etterpå.:-) Skal prøve på styrke to ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

lavendel:koselig at du stikker innom. prøv å sjekke på et internett sted angående rockering.Kan dessverre ikke hjelpe deg. Lykke til med slanking og trening. velkommen innom her en annen dag også.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snegla

Har ikke grunn til å klage egentlig, har trykket i meg både det ene og det andre denne uken.. Og blant annet kakebuffe, hvor jeg ikke lot meg stoppe! Men, ser jo tydelig resultatet av fråtsingen! Men på en uke.. Man lærer stadig noe nytt! :-)

 

Minni: Neste uke går du også ned igjen! Dette klarer vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Komplekser

Hei, jeg er bare innom tråden deres og leser litt. Motiverende å lese om andres opplevelser og erfaringer syns jeg.

Ang rockering leste jeg et sted at en kunne legge det inn som gymnastikk. Tror det var som svar på et tidligere net-møte.

 

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

JIPPI!! Fått mitt første hel trimpoeng iår,hittil har det bare blitt 0.6 som det meste,men idag fikk jeg 1.2 :-) er kjempefornøyd. trente aerobic.puh..

 

Flott vær idag også så skulle vel egentlig ha gått tur,men skal gå tur imorgen istedet. Ha en flott dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Minni ,over et poeng til deg:)

 

Jeg skal også trene,spinning i 45 min.Har meldt meg på treningen så er nødt til å dra.mange ganger forsvinner motivasjonen ettersom ettermiddag siger på, men nå må jeg bare dra.:D

 

Nå skal jeg spise litt kveite og så ut å trene.Underveis skal jeg hente massasje apperat som er så utrolig bra,har kjøpt i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

JUHU: er i treningssiget tror jeg..hihi..blitt 15 min trim.

 

dansing . puh. 0.4poeng. skal prøve på trimpoeng imorgen også da jeg har fått fri da.

 

Får se om det blir en liten gåtur,håper det ikke er så mye vanndammer da:-(

ikke lyst å bli sprutet på..hehe:-)

 

fint vær idag også,men noe tåket på morgenen. noe sol nå :-)

 

nikkoline: gikk det fint på treningen igår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekten i dag, men det ble litt nedtur: OPP 200 g... Egentlig ikke annet å vente etter "slankefri" i vinterferien, og har vært sånn passe flink denne uken (selv om jeg hadde planer om å være SÅ flink)...

 

Pytt, pytt! Gjort er gjort og spist er spist. Ny uke, nye muligheter :D Neste uke reiser jeg til Spania, så da blir det vel litt kos, tenker jeg. Skal ha det sååå deilig, kose meg, gå tur, sole meg og ha det fint!

 

Flinke dere er å trene, jenter! Jeg var på kjempegøy spinningtime på tirsdag!

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' jeg er bare innom tråden deres og leser litt. Motiverende å lese om andres opplevelser og erfaringer syns jeg.

Ang rockering leste jeg et sted at en kunne legge det inn som gymnastikk. Tror det var som svar på et tidligere net-møte.

 

Lykke til alle sammen!![/quote']

 

Flott!! :D Da har jeg et sted å legge inn trimpoengene:) Synest det er litt motiverende å se gulleplene komme på "epletreet" :D Har også hørt at rocking skal være godt for hele kroppen. og spesielt for midjen, håper dette er riktig og at jeg er i gang med å få vekk litt magefett!!

Stå på til dere i denne tråden!! Dere er flinke til å muntre hverandre opp. Det er viktig i slankehverdagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte og tur melding til kaika men fikk ikke lagret:(

 

Nå går det litt nedover på vekta,men venter til onsdag med å offentliggjøre.Jeg må veie meg en dag tidligere,skal reise bort på torsdag.Skirenn over flere dager,men desverre kun som publikum.Men jeg tar skia med.

 

I kveld blir det en times spinning og styrke etterpå.

 

Nå venter eggeskiva og etterpå er det jobb.

 

Ha ei flott uke,og nå jenter bli med å trøkk til på resultatsbarometret, sommern er nær og vi har ennå god tid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

hei god mandag og ny uke:-)

 

JIPPI,har gått ned i vekt denne uken nedgang 400 gram!! Er kjempefornøyd .

 

har fått 2 trimpoeng,tenkte prøve på et eller et halvt idag også.:-)

 

Flott vær om dagen og snøen smelter som bare det. Godt med snøfrie fortau igjen:-)

skal nok se å få tatt noen gåturer denne uken.

 

ha en fin uke alle sammen.

 

fint at vekten din går nedover nikkoline gøy.lykke til på veiedagen onsdag.

 

Kaika storkoser seg

nok i Spania :-)Jeg vil også på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg for første gang på en mnd lagt inn hva jeg har spist idag..! Er ikke så mye arbeid, men er faktisk ganske fornøyd med meg selv!

Men, bruker endel olje i maten, hva bruker dere? Det er jo 100 kalorier i en spiseskje..!! Hjelpes..

 

Jeg kjøpte bikini i helgen, men det var ikke akkurat et fantastisk syn som møtte meg i prøverommet, så det ble en skikkelig vekker! Jeg går aldri i bikini, men tenkte at denne sommeren skal jeg gjøre noe med det! Man skal jo ha noen mål å gå etter :( Skal veie meg imorgen tidlig.. Tror ikke jeg har gått ned noe, var i Kbh hele sist uke, så..hmhm..

 

Minni: Gratulerer med nedgang!! Kjekt å høre det går fremover :-)

Nikkoline: God spinning! Det er helt fantastisk trening, kanskje jeg skal se om det går noen timer idag..:-)

 

 

Nu skal jeg straks på trening, må forsøke å få trimtreet til å vokse litt hurtigere!

 

Ha en fin fin fin dag!

 

 

 

hilsen fra en motivert snegla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag viste vekten 67,1 ift 67,7 sist mandag. HURRA! Det viser at det er håp! Og, jeg ble inspirert av Nikkoline til å ta en spinningøkt igår, så ble det 1.5 trimpoeng også :(

 

Nå skal jeg forsøke å lage en sunn carbonara til middag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Gratulerer med 600 gram snegla,det er kjempebra:-)

 

idag har jeg satt fram påskepynten og duker,det ble så fint atte. Kos med gule duker og kyllinger så pynter så tidlig jeg kan.Ble litt trim av det også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Jeg er stolt av meg selv! Troppet opp på spinning 6.30 imorges, ingenting er som morgentrening! Nachos til middag da, med litt ost.. men ikke noe rømme :-)

Tror jeg skal klare å gå ned mer til neste uke!

Hvordan går det med dere jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Bare bra snegla.

 

4 dagen uten sjokoladepålegg her,men ikke vanskelig og finne annet pålegg da,hehe.:-)

 

har holdt meg til rundt 1600 kcal pr dag denne uken men blitt 50 kcal mer da,men tror ikke at det gjør noe.:-)

 

så flink du var som trente så tidlig da,orker ikke å trene 6.30 tror jeg.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni: Gratulerer med 4 dager uten sjokopålegg! :) Hva med makrell i tomat til pålegg? Eller må det være søtt? Jeg har faktisk aldri noensinne kjøpt sjokoladepålegg, men har spist makrell i tomat hver eneste dag i over en mnd fordi jeg ikke kommer på annet pålegg som er godt til rugbrød.

Kjøpte under sterk tvil appelsinmarmelade igår, men kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har gått til anskaffelse av syltetøy også iløpet av min tid på denne jord.

 

Problemet kommer jo senere på dagen.. Blir skikkelig søtsugen etter middag ofte, men håper det gir seg etterhvert. Spiste en halv vaffel på jobb idag, 102 kalorier! En HALV vaffel! Det er når man ser mat omgjort til tall, at man plutselig skjønner hvorfor man ikke skal spise så mye av det..

 

Skal til en venninne ikveld, håper hun ikke har noe fristende i skapet..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

takk:-)

 

makrell i tomat er jo kjempegodt da,pleier å spise det 1-2 ganger i uken hvis ikke mer. tror ikke jeg tørr prøve den med laks hehe,ser ikke noe godt ut:-)

 

idag har jeg vært hos doktoren på sykehuset og jeg er friskmeldt etter lungebetennelsen jeg hadde i julen.fikk se røngten bildene og de så kjempefine ut idag men ikke på de jeg så på fra julen.før og etter bilder hehe...

 

så det skal feires med en bedre pizza i julen,faktisk klart å holde meg til 1600-1700 kcal idag også selvom det ble potetgull til kyllingen.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du er friskmeldt Minni:) Slikt tar alltid lenger tid enn man vil! Og nå vet du at du har friske lunger!

 

Jeg endte opp på over 2000 kcal igår, men det var fordi middagen kom på over 1000...! Spiste wraps med fiskepinner i, og 2 fullkornswraps utgjør jo over 400 kcal alene.. Så, neste gang må jeg heller spise 1 wrap og mer grønnsaker ved siden av, istedet for å trykke i meg 2.5 som jeg gjorde..:) Hadde vært på trening da, men likevel. Må spare på kaloriene resten av helgen!

 

Idag skal jeg på nike dynamic trening, det er en kombinasjon av kondis og styrke som de har på SATS, og imorgen venter spinning. Tror dette kan bli en bra helg, tross gårsdagens utskeielse!

 

Nå er det frokost; rugbrød og makrell i tomat. Tør ikke prøve den laksen jeg heller, kjøpte laks på tube, og det er noe av det verste jeg har vært borti, på lik linje med kaviar :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

fysj,snegla,laks på tube,usj:-)

har ikke prøvd noen av de andre variantene heller,tror jeg holder meg til makrell i tomat.:-) hehe.

 

idag blir det nok shopping og muligens en gåtur utpå dagen,ser nesten ut som det er joggesko føre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...