Gå til innhold

nytt år nye muligheter ned 7 kg til sommeren 2010:-)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Trodde jeg skulle på jobb idag, men det var ikke nødvendig..:) Var ganske trøtt da klokken pep imorges, så deilig å få sovet litt lenger..

 

Jeg har også veiedag imorgen. GRØSS OG GRU sier jeg også Minni, jeg har nesten ikke spist annet enn godteri i påsken. Men det er bare å brette opp ermene og ta fatt på en ny runde, uansett hva vekten viser! Føler jeg har gått opp hundre kg, men i realiteten håper jeg det ikke er mer enn 2... ;)

 

Snart styrke på SATS, selv om jeg tar litt fri idag også hva angår mat... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Veiedag:

68,3!!! ;)

 

For to uker siden veide jeg 66,4. Og det er KUN den siste uken jeg har virkelig skeiet ut, dvs opp 1,9 kg på en uke. Men, det var jo ikke annet enn forventet, og jeg regner med de vil være vekke igjen til neste uke omtrent.. Skal også ha mensen snart, lov å håpe at det spiller inn hehe :)Fremover blir det godtefri på meg! :) Føler meg ikke vel heller, så mye som jeg har trykket innpå! Selv om jeg har trent, viser det bare hvor mye det har å si når man spiser aaaaaaaaaakkurat hva man vil!

 

Jeg er heldigvis ved godt mot! Dette skal gå bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, Snegla! Det som kommer fort på, går også fort av igjen hvis du strammer inn med en gang! Det klarer du fiiint! Dessuten har du sikkert vann i kroppen pga mensen. Trøste, trøste... ;)

 

Jeg har veiedag på torsdag - kan ikke si at jeg gleder meg, nei...

 

Kaika :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..den vekten lever sitt eget liv. Imorges veide jeg meg 3 ganger for å sikre meg at vekten viste riktig; 68,3. Ikveld: (måtte sniktitte): 67,7. Altså minus 1/2 kg på en dag, hvor jeg faktisk har spist endel. Men også drukket mye mye vann.

 

Gikk på skimaskin i 40 minutt og 15 min styrke etterpå, ble 2.5 trimpoeng. Kom 1 time for sent til spinningtimen, så det blir spinn imorgen istedet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

huff,ble oppgang her også i påsken,men ikke annet å si når en har spist snop og sjokolade¨hver dag;-) men på igjen,siste uke på kurs nå,så er bare å brette opp armene igjen og fortsette.

 

oppgang 700 gram i påskeuken:-( vekt nå 79.2kg.

 

snegla: er sikker på at du går nedover igjen , du er jo så flink atte,stå på!!

 

kaika: lykke til på veiedagen imorgen.krysser fingrene.

 

Denne uken skal jeg prøve de zumbadvd ene jeg har kjøpt meg,gleder meg til å prøve de. skal trene på fredag tror jeg.Imorgen blir det trim frem og tilbake til jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg igjen imorges, da var vekten 66,8, altså 400 gram mer enn den var for 2 uker siden og ikke 1900 gram... PUH! :)

Nå skal jeg ikke veie meg igjen før tirsdag da, må holde på spenningen..!

 

Ble 3,1 trimpoeng idag i form av spinning og styrke. Deilig deilig deilig å svette ut litt!!

 

Hvordan går det med sjokoladepålegget Minni? Og zumba, er det noe.. hm..dans...? Høres slik ut ;)

 

Lykke til med veiedag Kaika, vet aaaakkurat hvordan du føler det! Men, det går sikkert bra! Og det går nok fort av igjen om det har kommet på iløpet av påsken! Velger å tro det beste :)

 

Ha en fortsatt fin aften damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vekten lever sitt eget liv. Det er i grunnen utrolig hvor mye vekten kan variere, alt etter hvor salt mat en har spist, mensen er underveis osv. Supert at det ikke var så ille som du trodde, Snegla! 400 g er jo ikke mye.

 

Veiedag for meg i dag, og jeg hadde også lagt på meg 700 g, Minni! Vel - ikke noe annet å vente her, heller... Synes egentlig at det ikke er så ille! Har ikke vært flink siste måneden, og det gjør at jeg har lagt litt på meg. Ikke rart heller: Først vinterferie, så jobb en uke, så Spania en uke, så jobb en uke og så kom påsken... :-)

 

Men, NÅ er jeg klar for å ta av noen kilo frem mot sommeren. Så jeg har laget meg et nytt skjema:

 

VEKTNEDGANGEN

 

Utgangspunktet: 27/7-09: 78,4 kg (mål 1: 72 kg, mål 2: 70 kg)

 

1. 8/4: 74,8 kg (OPP 0,7 kg siden sist, 2,8 kg fra mål 1)

2. 15/4:

3. 22/4:

4. 29/4:

5 6/5:

6. 13/5:

7. 20/5:

8. 27/5:

 

Satser på en gjennomsnittelig vektnedgang på ca 500 g. Det skal bli fire kilo til 1. juni!!

 

Kaika :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaika:

 

huffda,kjedelig at du også hadde gått opp 700 gram i vekt.Ja vi får bare brette opp armene igjen og starte på nytt.sukk.. vi kan jo ikke fortsette med å gå opp 700 gram i uken det blir mange kg på et år..:-(

tror jammen jeg skal "herme" etter skjemaet ditt lurt.:-)

 

1. 7/4: 79.2kg opp 700 gram i påsken.

2. 12/4:

3. 19/4:

4. 26/4:

5 3/5:

6. 10/5:

7. 18/5:

8. 25/5:

 

snegla: ehm,jeg har ikke vært så flink når det gjelder sjokoladepålegget,spiste litt i påsken og denne uken men tenkte prøve på pause i neste uke.

jepp,zumba er en dans. jeg skal prøve dvdn til uken tror jeg.:-)

 

veier meg ikke på de røde dagene i mai og tar pause 17 mai:-)

 

liten trimtur i finværet idag også,0.5 trimpoeng.

fikk 0.5 poeng også igår da jeg trente aerobic.

 

storkoser meg mest ute i finværet som vi har her på østlandet nå.sol og varmt.fuglene synger så fint:-)

 

kos dere i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble 4,2 trimpoeng idag, er strålende fornøyd!

men blir noen glass vin i aften, så det må til..:)

 

kjøpte to skjørt igår, nå som våren går oss i møte! gleder meg til sol og sommer! :D

 

ha en fin fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. 7/4: 79.2kg opp 700 gram i påsken.

2. 12/4: 79.2kg ingen nedgang.sukk:-/

3. 19/4:

4. 26/4:

5 3/5:

6. 10/5:

7. 18/5:

8. 25/5:

 

 

kort innom nå,er så fint vær ute så prøver å være mest mulig ute,blir en liten gåtur idag. fått litt rødfarge også.:-)

 

lyst til å kjøpe noen nye sommerklær nå,men tenkte vente litt til jeg har gått ned noen kg til .

 

snegla: så flink du er til å trimme snegla,kjempebra. ehm har kun fått 2.2 trimpoeng denne uken ikke mye å skryte av:-/

 

nikkoline: koselig å høre fra deg igjen.er sikker på at du klarer å gå nedover,stå på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekt: 66,7 kg, ned 100 gram fra sist uke. Ikke så mye, men er sikker på at jeg har mye vann i kroppen enda pga mensen;-) Er ekstremt godtesyk, men har klart å holde meg så langt!! Idag blir det styrke og kondis, og flere trimpoeng :D Burde lage meg et skjema jeg også, neste uke MÅ det være mer nedgang!

 

Minni: 2,2 trimpoeng er langt bedre enn ingen trimpoeng! Og neste uke går du helt sikkert ned mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang,snegla,så flink du er:-) 100 gram er flotters:-)

 

Igår ble det 1 trimpoeng ,gikk 45 min. fint vær så måtte nyte det. gikk i 7/8 bukse og t skjorte:-) deilig å gå med sommer klær!!

Må bli flinkere nå for buksen jeg brukte strammet litt,hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant som minni sier det er bare å stå på:)

Fikk meg en skitur 45min i dag,håper ikke det tiner før etter helga.

 

Blir ikke veiedag før mandag,vi bytter og dag da.

 

Da satser vi på et magert liv fremover, for vi kan ennå gå ned noen kilo til sommeren, sant?

 

Minni ikke gi deg det tar bare litt tid å få forbrenningen i gang igjen.Snegla er på tur ned.

 

Kom igjen Kaika dette klarer vi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEKTNEDGANGEN

 

Utgangspunktet: 27/7-09: 78,4 kg (mål 1: 72 kg, mål 2: 70 kg)

 

1. 8/4: 74,8 kg (OPP 0,7 kg siden sist, 2,8 kg fra mål 1)

2. 15/4: 74,5 kg (ned 0,3 siden sist, 2,5 fra mål 1)

3. 22/4:

4. 29/4:

5 6/5:

6. 13/5:

7. 20/5:

8. 27/5:

 

Ja, litt ned ble det i alle fall!

 

Gratulerer dere som har gått ned - supert! Og kjekt at du er tilbake Nikkoline!

 

Litt travelt nå, skriver mer i morgen!

 

Kaika :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så flink å skrive inn hva jeg har spist de tre siste dagene, men skal prøve å huske det og skrive nå..:) Vært flink å trene da, hver dag, så det har blitt noen trimpoeng :)

Kjøpte scampi idag, mm, skal prøve dem i helgen!!

Skriver mer siden, stå på enn så lenge frøkner!! Dette klarer vi!

 

Tuddelu! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring nikkoline,neida skal ikke gi med med trim. Ble litt trim idag også husarbeid og 10 min gåtur,0.3 poeng.:-)

 

Gratulerer med 300 gram ned kaika,kjempebra!!

 

snegla:ikke alltid like lett å få til å skrive matdagbok.greit med litt pause innimellom.Aldri prøvd scampi før,kun reker:-)

 

kos dere masse i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå!

Minni: burde gjøre husarbeid jeg også, huset ditt må jo være klinisk rent, virker som du rengjør ganske ofte!! :)

 

Kaika: Gratulerer med nedgang!! Håper vekten min også viser noen gram på tirsdag..! Må begynne å måle livet også for alvor nå, jeg er bare dyktig til å prokastinere..

 

 

Ble 5 trimpoeng idag, er meget fornøyd. Gulltreet vokser..:) Har spist lunch nå, omelett m/ 2 skiver, men er fremdeles grisesulten, og det er kanskje ikke så rart.. Følger ikke en spesiell meny, ser bare at det er 1600 kcal som er anbefalt per dag. Klarer ikke alltid få nok, men lurer egentlig på om det er nok.. :-S

Tør egentlig ikke gå opp til feks 1800 kcal heller, i tilfelle det går feil vei med vekten, men kanskje jeg skal prøve neste uke hvis jeg ikke har nedgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snegla: så mange trimpoeng du får når du trener,kjempebra. blir ingen trim her idag,har fått mensen og da orker jeg ikke trim iallefall ikke idag..nok en dårlig unnskyldning..jaja;-) men prøve igjen imorgen.

 

jepp imorgen er det veiedag og er spent på om jeg har gått noe ned.lykke til imorgen snegla.

 

tihi, er nok ikke klinisk rent her men prøver å gjøre litt så det ser pent ut;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,dere er topp på oppmuntring:=)

 

Her begynner det i allfall å komme tilbake til utgangspunktet.Gikk opp i påsken,men med 1,4 ned er jeg der jeg var(både sukk og smil)

 

Så nå er jeg 79 kilo.Ingen skal fåsi pytt pytt til 2-3 kilo opp i jula,jeg ble å slite med motivasjonen etterpå.

 

Men nå ser det lysere ut,både bokstavelig her nord ,og med motivasjonen.Trener både på ski og på treningssentret og har kuttet ut sukker.Jeg blir mye roligere av sukkerfritt liv.Snart er snøen borte,for det er bare litt igjen,Men i høyden er det snø.

 

Nå vil jeg fortsette å gå ned:) fisk i morgen= suksses matveien,situps ogvann ,masse vann.Morgendagen er planlagt.

 

Ha ei fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. 7/4: 79.2kg opp 700 gram i påsken.

2. 12/4: 79.2kg ingen nedgang.sukk:-/

3. 19/4: 79.1kg nedgang 100 gram:-)

4. 26/4:

5 3/5:

6. 10/5:

7. 18/5:

8. 25/5:

 

jippi,det går nedover,ikke så mye men 100 gram er bedre enn ingenting.

 

full skjerpings nå.og ikke sjokolade eller snop til kaffekoppen;-) det er der kcal ligger!!:-0

 

lykke til med slankingen Nikkoline,dette klarer du! kanskje vi klarer 74 før ferien??:-) ser vi veier det samme. nesten.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22.04: 65, 5 kg

Midje: 83 cm

 

Ned 1,2 kg fra sist uke og minus 5 cm midjemål.. Synes det gikk litt vel fort i svingen, men kanskje fordi jeg hadde mensen sist gang og mye vann?

Har spist sunt denne uken, men også biiiittelitt godteri.. :-) Fikk 15,5 trimpoeng sist uke, kan jo også ha noe med saken å gjøre. Spørs om jeg klarer å holde det nivået hehe :)

 

Kan ikke huske sist jeg var på 65-tallet, må ha vært minst 5 år siden.. Juhu!!

 

Gratulerer med nedgang Minni!! Jeg hadde også minus 100 gram sist uke, og det er helt klart bedre enn ingenting! Neste uke blir det mer! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere Snegla,så masse ned,så flott!

 

Ja Minni,vi klarer hvis vi vil,å vi vil jo.Var på spinning i går og forbrente masse kalorier,styrketreningen etterpå var grusom tungt, men deilig etterpå.

 

Jeg satser på å se syttiåtte tallet neste uke.Da er det bare å spise mindre,trene mer å gjenta til ønsket vekt.Ganske enkelt i grunnen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang Minni, Snegla og Nikkoline!! Veldig bra! Jeg har ikke veiedag før på torsdag, så jeg venter i spenning... :)

 

Har nå hatt meg en runde med husarbeid, var på spinning i går. Seinere i kveld blir det situps på gulvet. Handling og skolearbeid må også gjøres... Puh - ikke mange pausene jeg får i løpet av en dag!

 

Jeg haster videre på min vei! Lykke til, alle sammen. Det er jo egentlig veldig enkelt, men likevel sååå vanskelig (føler meg sulten og gottesyk i dag...) Vel, det får bli en kopp med option og to knekkebrød seinere!

 

Kaika :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..hvor mange kalorier det er i 0,5 l cola zero??

Har vært ute på joggetur nå. Den ble i overkant lang (halvannen time) fordi jeg løp meg vill, men klarte faktisk å la være å stoppe.. Resultat: vond rygg, to gigantiske vannblemmer, et stivt kne og to vonde hofter.

 

Skal på morgentrim imorgen, da blir det skimaskin til oppvarming og styrketrening :)

 

Blir spennende å høre hvordan det har gått med deg på torsdag Kaika!

 

Godkveld og godnatt fra snegla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...