Gå til innhold

en kilo av gangen!!


Gjest xankix

Anbefalte innlegg

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar

ned 0.7 kg denne uken og ned over 25 kg tilsammen:) en uke igjen til ferie kanskje jeg er under 125 før ferien det hadde vært digg.

I ferien er planen og holde vekten så håper at det går bra:)

 

Ha en strålende mandag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xankix

bare jobbe i kveld så har jeg 2 uker ferie:) Det skal bli digg, blir en blanding av koseferie og aktiv ferie. Målet mitt er å ikke gå opp noe på de 2 ukene så håper jeg klarer det, hvis ikke er jeg fitt for figth etter de 2 ukene:)

 

Håper alle får en strålende sommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var første turen i ferien over, er så sliten i kroppen av å traske rundt. Gikk opp til preikestolen i stavnager 2 timer gåtur hver vei eller klatretur, veldig ulendt terreng, men så utrolig deilig å klare det å gå opp det var som en stor belønning av dette halvåret. For en tursikt og mestringsfølelse det gav:)

 

Nå er det bare å nyte ferien videre, håper på sol og pent vær så man kan være mest mulig ute:)

 

Ha en super sommer videre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Hvilken fantastisk følelse det må være å komme seg opp der! Har aldri vært selv, men kan tenke meg at det ikke er for pyser å begi seg ut på den turen. Å komme opp der til den utsikten og for ikke å snakke om mestringsfølelsen må ha vært fantastisk. Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...å være stolt av deg selv nå!!!!:D

Du er kjempeflink, jeg er sikker på at du får flott resultater fremover!!!

Ønsker deg flere flotte sommerturer!!:)

da var første turen i ferien over' date=' er så sliten i kroppen av å traske rundt. Gikk opp til preikestolen i stavnager 2 timer gåtur hver vei eller klatretur, veldig ulendt terreng, men så utrolig deilig å klare det å gå opp det var som en stor belønning av dette halvåret. For en tursikt og mestringsfølelse det gav:)

 

Nå er det bare å nyte ferien videre, håper på sol og pent vær så man kan være mest mulig ute:)

 

Ha en super sommer videre alle sammen[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stolt over turen jeg tok, men ikke så stolt over ferien hehe. Har virkelig hatt FERIE og spist og drukket akkurat hva jeg vil i 2 uker. Det har vært uregelmessig og mye usunt. Det var ikke helt min plan men men nå har hverdagen igjen startet og godt er det med knekkebrød, frukt og grønt og trening. Kommer ikke til å gå på vekten denne uken i allefall.

 

Håper at det blir lett å komme tilbake til hverdanen og de sunne vanene. Greit nok med 2 uker hvor "alt er lov" så lenge jeg kommer inn i hverdagen igjen denne uken. Hm tror nok det går bra.

 

Ellers har jeg hatt en strålende norges ferie og koset meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Selv om det ikke var planen din å spise og drikke hva du ville i to uker, så høres det ut som om du har et veldig bevisst forhold til både det og det å komme tilbake i vanlig tralt igjen. Og det tror jeg er bra - nytter ikke å gå rundt med dårlig samvittighet. Spist er spist og drukket er drukket, og vi får vel alle være glad for at vi har størst flertall av hverdager, for da er det enkelst å holde fokus! Synes jeg ihvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det hjelper ikke med dårlig samvittighet, har koset meg masse de 2 ukene men nå er det hverdag igjen og det smaker veldig godt med knekkebrød og salat hehe ikke noe problem der, var å spinnet i går også kjempe deilig å få trenet igjen.

Men man merker hvor slapp og uggen i kroppen man blir av å spise mye usundt tror at det hjelper med å komme tilbake til hverdagen når man vet hvor mye mer i farten sunn mat gjør deg.

 

Ser ut som at min frykt for at treningen skulle slutte i løpet av sommeren ikke trer i kraft, alltid vært sånn før at sommeren kommer og så kommer jeg aldri i gang med trening igjen. Men har fokusert på det siden i januar og har trenet jevnt og trutt i sommer, selv om jeg ikke var på treningstudio i ferien har jeg vært ute å gått osv. Så denne gangen blir det nok trening året rundt hehe

 

Ha en strålende dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nesten den første uken av hverdag unnagjort og har vært lett å komme tilbake i de sunne rutiner. Akkurat vært på en 2 timers gåtur så fornøyd med meg selv, spent på hva vekten sier på mandag, tror nok den sier opp noen kilo, men men nå er jeg i full gang igjen så håper de ekstra kiloen fra ferien snart er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turtles82

Det er ikke sikkert du har gått opp så mye som du tror. Du har sikkert samlet litt væske, men det forsvinner jo ila denne uka. Så jeg tror nok du blir positivt overrasket på mandag :D

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært på vekten og viste opp som jeg hadde trodd. oppe 1.4 kg på meg så gla jeg skal på spinning nå hehe.

men nå er en den første uka med hverdag over og det har godt greit kommer tilbake til gode vaner selv om det har vært litt tungt denne uka men nå er det ny uke og nye muligheter har ikke tenkt å gi meg ennå:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Huff, det er aldri noe kjekt å gå opp uansett hvor mye mentalt forberedt man er på det. Er alltids et ørlite håp om at det skal gå greit likevel! Menmen - gjort er gjort og spist er spist, og du er jo allerede kommet godt i gang med hverdagen igjen. Så dette skal nok gå veldig bra etterhvert regner jeg med!

 

Kos deg på spinningen (i den forstand det er mulig... *ler*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...