Gå til innhold

da er ferien over og det er tid for å ta seg sammen :)


Gjest Chenok

Anbefalte innlegg

Hmmm.... bakte marengs idag(pikekyss) og MÅTTE bare ha en liten smak om de var gode. Det kan man si de var ;) Heldigvis veier de ikke stort, så det blir et lite kakestykke ikveld også, men da holder det for noen dager. Skal ha bursdagsfeiring søndag for mannen min, så det blir en kcal rik uke :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 452
  • Created
  • Siste svar

i dag var det altså veiedag. jeg forsovet meg 20 minutter i dag så det ble litt hektisk, men jeg rakk likevel noen sekunder på vekten: 58,7. :D så da går det fortsatt i riktig retning!

 

i går ble en sen kveld. jobbet til kl 18 og dro til andre siden av byen for å trene med hesten. var tilbake i stallen med ett stk veldig svett og sliten hest (og rytter) kl 2140. da måtte jeg vaske hesten og gjøre alt arbeidet i stallen så jeg var ikke hjemme før klokken var over 23. det ble med andre ord ingen skikkelig middag i går ;)

 

marengs er skikkelig godt! skjønner at du måtte smake :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang, Chenok=) Det er godt noen av oss går ned ;) Nei, faen heller, nå skal jeg ta deg igjen. I går tilbrakte jeg hele dagen i sofaen og malte, nå må jeg prioritere litt. Det er jo klart, litt må jeg male, det er liksom noe av det jeg lever av, men ikke 8 timer i strekk med chips og null trening, fysj.

 

Bare vent, jeg SKAL ta deg igjen=P vekta viste 60,4 forrige mandag, nå viser den sikkert mer, så jeg får ta i skikkelig disse siste dagene av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra jeg vekket litt konkurranse instinkt i deg katza! vi får ha en liten "biggest looser"-konkurranse vi da den neste uken. som sagt er det kakebesøk på søndag så du har nok gode muligheter for å ta meg igjen :(

 

jeg vil også gjerne høre om bildene dine katza! jeg er glad i å tegne/ male selv, men har lagt den interessen litt på hyllen for mange år siden. jeg hadde nok aldri blitt flink nok til å kunne leve av det heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, konkurranse hjelper innimellom:p Synd vi har forskjellige veiedager..

 

Jeg maler alt mulig rart, gjerne på bestilling. Så det er portretter, landskapsbilder, dyr.. Det folk ber om egentlig. Akkuratt nå maler jeg en pusekatt under et juletre som jeg tenker å selge også maler jeg et stort bilde av Ezio fra Assassins creed 2 som jeg skal ha på veggen selv=) Litt tullete at jeg maler så mye uten å ha et eneste bilde i stua xP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått på plass bilder i stuen selv heller... :) fikk nettopp et stort maleri (?) av samboeren min sine foreldre. det er bare det at vi har gips/ mur vegger så da er det litt tiltak å skru ting opp ;) håper å få gjort noe med saken i løpet av neste uke hvis det bare roer seg litt på jobben.

 

skulle gjerne hatt et maleri på lerret over sofaen, men akkurat nå er det ikke mye penger til overs til å kjøpe malerier for :D jeg synes klovnene til marianne aulie kan være ganske kjekke, men samboeren min synes hun er så sløkket at han nekter å ha noe på veggen som hun har laget :(

 

vi får ha en litt halvveis konkurranse selvom vi har ulik veiedag, katza :) du får forsøke å ta meg igjen og jeg prøver å fortsette nedgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager fravær..;) det har vært veldig travelt disse tre første dagene i uken.. fekk tid til en time med trening på tirsdag, så det var bra=) jeg tenkte å få til en time i dag òg.. det blir det spennandes å se hva som har skjedd med vekten i morgen. jeg var skikkelig usunn sist helg så jeg trur ikke på noe nedgang, i alle fall ikke mye.. satser på neste uke vil være mindre travel slik at jeg får planlagt trening og kosthold bedre=)

 

gratulerer med bra nedgang Chenok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, du får si ifra hvis dere får litt ekstra penger da, jeg tror jeg er "litt" billigere enn ho:p Blir fortsatt sjokkert hver gang jeg ser folk som selger bildene sine på utstilling.. At folk kan ta 10.000 kroner for hvite sirker på avispapir på et 60 x 60-lerret er bare sykt.

Folk som kjenner meg er veldig glad i meg da, siden jeg ikke har noe navn så kan jeg ikke ta så mye penger for bildene mine og jeg har veldig store vanskeligheter for å ta noe særlig penger fra folk jeg kjenner uansett:p

 

Men jada, jeg skal nok ta deg igjen, hehe. Er godt tilbake i gode vaner allerede, trening og sunn mat gikk som smurt i dag, jeg har bare sitti fast en liten stund, men nå løsnet det^^ Har 3,6 poeng foreløpig, men det er helt ok for jeg har ikke inntatt store mengene kalorier i dag. Nå skal jeg male litt til og hvis jeg blir ferdig så trener jeg litt styrke i kveld. Hvis ikke så har jeg allerede poeng - det er digg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt å se at du er tilbake ia23 :D lurte litt på hvor du var blitt av ja. bra med 2 treningsøkter til tross for en travel uke - kanskje du rekker noe i helgen også?

 

i dag har jeg jobbet til 18, handlet, laget kylling med ris, salat og lett bernaise og nå skal jeg straks på svømming :)

 

tviler ikke på at du kommer til å ta meg igjen katza!

det må være deilig å kunne "styre" dagene sine selv. jeg skulle egentlig ønske jeg kunne bevege meg mer når jeg er på jobb, men regnskap er nå mest praktisk å gjøre sittende foran dataen ;)

 

jeg skal synge ut når jeg får råd til maleri ja! jeg er enig i at det er sprøtt hvor mye noen kunstnere kan ta for noen prikker og streker :( vi hadde nok måtte nøyd oss med en slik kopi fra bohus eller noe om vi skulle hatt noen av hennes klovner på veggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er ukens siste morgen trening unnagjort!

 

jeg var fryktelig trøtt da jeg våknet og hadde veldig lyst til å bare sove en time lengre og droppe treningen, men nå har jeg gått tidlig på trening alle mandager, onsdager og fredager siden jeg startet med det så da må jeg ikke bryte den gode vanen ;)

 

jeg satser på at det blir en treningsøkt i helgen og søndag har jeg avtalt å gå på fjellet med en venninne. i tillegg skal jeg selvfølgelig ri :(

 

skal dere noe kjekt i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekten viste 0,5 kilo mindre enn sist uke!!:D overraskendes med tur på fylla sist helg og ikke god rutine i uken som var.. kanskje kroppen trengte å bare slappe litt av og ikke tenke så mye på akkurat kaloriinntak og uttak.. men denne uken skal jeg tilbake til de gode vanene og håper på god nedgang videre=)

 

jeg skal selfølgelig trene både lørdag og søndag tenkte jeg Chenok;) det er som regel i helgene en får tid til å trene for min del, så då må jeg utnytte det=) i tillegg har de jo meldt stygt vèr så då har jeg lyst til å holde meg inne mest mulig ellers, og da kan jeg gjøre det med god samvittighet når jeg har trent=)

 

så bra du klarer å holde deg til vanen med trening de morgenene!;) det er en så god følelse etterpå!:(

 

ha en god fredag damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er til å trene jenter. Jeg er inne i en periode med lite trening her. Litt mye å gjøre i huset etter oppussing og før klubb og bursdagsfeiring og oppgave å skrive før levering. I tillegg til dårlig vær og lite motivasjon blir det så godt som ingen ting. Internettkurset mitt er jo også over så jeg må liksom ikke stå til rette for andre enn dere her ;) Vel, var på vekta idag morges selv om veiedagen er til mandag, og vekten viste 56,8. Kanskje kroppen har hatt godt av en liten pause etter noen uker siden september med 15 trimpoeng :confused:

 

Når det gjelder bilder, handler jeg en del litografier på auksjon på fineart.no som jeg rammer inn med passepartout og ramme selv hvis målene passer de ferdigkjøpte, eller jeg leverer de inn til innramming :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi være litt strenge med deg nå da slik at du kommer i gang med treningen igjen luciano? ;)

 

jeg meldte meg på mosjonsutfordingen i oktober på det forumet som heter "trim og trening". jeg satte meg som mål å få 80 TP og tenkte at det kom til å bli vanskelig fordi jeg jobber så mye nå.

det viste seg å være lettere enn jeg først trodde og det ser ut som jeg ender på 92,2 trimpoeng! *klapp på skulderen til meg selv*

 

jeg følte selv at jeg fikk lite igjen for pengene da jeg gikk på internettkurs... det gav meg ikke noe ekstra motivasjon på noen måte og tipsene fra kursleder var ting som jeg har hørt/ lest fra før :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var greit å starte opp med internettkurs for å få boken og bli kjent med gr, og kunne stille litt spørsmål, få satt opp riktig meny i forhold til alder/trim osv. Nå som jeg har blitt kjent med opplegget, føler jeg at jeg klarer det like godt selv, men ser jo at man liksom ikke trenger å stå til rette for noen. Når man betaler for noe, være seg trim eller slankekurs, gir jeg liksom litt ekstra og møter opp hver gang for å få mest ut av pengene på en måte. Bare sånn jeg er. Men resten skal jeg klare selv :( Dere får mase litt på meg dere også, så kommer jeg vel igang med trimmingen igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må stå til rett for venninnen min jeg ;) vi trener (vanligvis) sammen og "tilstår" dersom vi har spist noe som ikke ikke burde. hehe! akkurat nå har hun 3 brudd i en fot så da må jeg klare meg selv.

 

min mor lærte meg GR-opplegget ganske bra før jeg gikk internettkurs så jeg lærte jo selvsagt litt nytt, men mye visste jeg fra før. men jeg er nok litt som deg luciano, når jeg har betalt for noe så stiller jeg :( enten det er på SATS eller på GR-kurs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er feiringen over forhåpentligvis for i høst. Skeiet ut noe kraftig idag med bløtkake, sjokoladekake og boller :eek: Men jeg hadde bestemt meg på forhåns for å kose meg idag, så jeg er ikke sint på meg selv. Nå er det klart for siste innspurt frem til julebordsesongen. Veide 56,4 idag morges, men regner med å ha gått opp litt til imorgen som er veiedag. :confused: Fikk til en lang gåtur igår også mellom husarbeid, baking og skriving. Til uka skal jeg både på step og aerobictime, så nå er jeg i siget igjen folkens ;)

 

Hvordan har helgen deres vært ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"fråtset" i boller og kaker jeg også i går! mamma hadde bakt boller, sjokoladekake, eplepai med is og ostekake. mmmm! men akkurat som deg så hadde jeg planlagt å spise som jeg ville så jeg har ingen grunn til å ha dårlig samvittighet.

jeg drakk også 2 glass med EKTE COLA med sukker ;)

 

jeg gikk noen timer på fjellet med en venninne før besøket og trente med hesten på morgenen så det ble heldigvis litt trim før alle kakene :( kjenner det GODT i beina i dag!

 

veide 58,1 (før jeg gikk i besøk i går) så jeg håper det holder seg slik til torsdag.

 

i dag er jeg tilbake i gode vaner. har nettopp vært på sats så nå spiser jeg knekkebrødene mine før jeg skal ta fatt på dagens arbeid!

 

ha en fin mandag jenter/ damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo vært flinke hele veien, dere fortjener begge en dag med litt ekstra kos=)

Det gjorde ikke jeg, så jeg spiste verken dessert eller kake i bursdagen jeg var i på lørdag. MEN jeg har ikke så mye å skryte av for jeg drakk både øl og hvitvin.. Tok ikke med meg noen ting, men nordmenn aksepterer jo ikke edru mennesker i selskaper:p

 

Uansett, jeg har gått ned 200 gram denne uken. Hvilket er konge, 60,2 kg, 24,6 fett, 55,1 vann. Jeg har ikke vært noe flink denne uken, så jeg er superglad for nedgang i det hele tatt:p Midjen måler 63 cm og snart er jeg under 60 kg igjen som er grensen min.

(Skal veie 57, men har bestemt jeg for at jeg skal aldri,aldri veie over 60 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må ha vært litt flinkere enn du tror når du har drukket både øl og vin og likevel gått ned ;) jeg synes du er flink som klarte å si nei til kake/ dessert i besøk!

 

ikke lenge til du er nede igjen på 57 katza!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh det var godt å hørre at det ikke var bare meg som skeiet ut i helgen!!;) hadde planer om å være så flink, men så ble jeg invitert til en fest på lørdagen så da ble det litt alkohol denne helgen òg..

 

alle dere tre har og er jo så flink, så det er velfortjent!:( dere går jo ned likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag er veiedag for meg, og vekten stoppet på 56,8. Det er faktisk 1 kg ned i en uke omtrent uten trim og med mange utskeielser. Men tror kcal inntaket har vært på rundt 15-1600 jevnt over, så jeg regnet med litt nedgang...

Godt å høre at det er fler som unner seg litt av og til, men vi må ikke la det bli en vane hver helg da jenter :cool:

Nå er det full skjerpings frem mot målet for min del. Skal snart ut for å kjøpe julebordstøy, men tenkte vente til 55 kg grensen var nådd. Da skal jeg ha meg to nye bukser også, ingenting som passer mer med unntak av et par olabukser som har ligget og støvet ned siden før jeg fødte omtrent, he,he... Minstemann er 16, så de er ikke helt up to date. Gleder meg til nytt tøy. Måtte faktisk ned i xs i jakke og bukse nå. NYYYYYdelig!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, utskeielser er bare til fest :(

 

(og det er IKKE slik at hver dag er en fest ;))

 

jeg forsøker også å ha fult fokus på målet. om en mnd er det advent og det er kanskje ikke den letteste mnd å slanke seg? hadde vært utrolig fint dersom jeg hadde klart å nå målet mitt før den tid slik at jeg "bare" skal holde vekten stabil i desember!

 

jeg er heldigvis ikke veldig glad i julekaker og slik, men det er jo veldig mange andre fristelser også i desember/ julen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...