Gå til innhold

Stabile soleia


Gjest soleia
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 577
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest FruFleksnes

.....så flott!! Gratulerer til deg!!! Det er jo virkelig smigrende å få en slik forespørsel. Tenker du ble stolt og glad, virkelig en boost for selvtillitten det der. Ikke bare skal man ha en normal vekt, vel så viktig er personligheten. Du er "veiet og funnet tung" nok for jobben, soleia! Det er fantastisk :)

 

Men den "tidsklemma" kjenner mange av oss. Du må jo ta hensyn til deg og dine. Passer det bedre for deg om noen år, ja så er der fortsatt nok av folk som trenger kurser da også!!

 

PS: Glad på dine vegne, virkelig :)

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....til dere begge, kess og Fru Fleksnes :)

Ja, jeg får ta det som et kompliment. Hun hadde "peilet" seg ut meg lenge, sa hun :)

Så får vi se om jeg ikke avventer det litt. Familien er førstepri!

 

Klem til dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest polsemage

Kjempebra Soleia! Jeg har samme følelse med vekten; en kilo til eller fra utgjør enormt! Men egentlig tror jeg bare det er jeg som ser det... Vi blir vel litt rar av all denne slankinga! ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Soleia,

 

Hørtes ut som du virkelig var flott på fest i helgen. Og jeg er glad for å lese at du er flink til å gi deg selv ros for at vekten er innenfor vektbeltet! Du gjør en stor innsats fra dag til dag. :)

 

Dagene mine suser av gårde for tiden, nå har det vært fryktelig hektisk i det siste. Jeg har spist sunt og trent, heldigvis, men ikke tatt meg tid til vektklubben. Måtte innom nå allikevel, til tross for at det er blitt rimelig sent og jeg burde sove.

 

Det er jo egentlig fredag, og straks helg. Skal du noe morsomt denne helgen da?

 

Nattaklem fra innen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Håper du får en super helg Soleia !

Bøyer meg i støvet for deg !

Det fokuset som du klarer å holde er fantastisk !

 

( kjenner att jeg har en laaang vei å gå, ikke bare nedgangen som er vanskelig har jeg begynt å innse ! )

Men om man er fokusert og aktiv så går det !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har altså vært på cup i går og i dag og det betyr kaos-spising. En vaffel her, en pølse der....Men alt i alt ikke ille.

Fra i morgen er det kaloritelling igjen- jeg må faktisk opp i inntak etter noen lave dager. Vekta ligger på 71-tallet. Og så må jeg i gang med trening. Fra i morgen den dag !!

 

Ha en fortsatt fin søndag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

....for deg! Så flott Soleia:) Jeg ville bare innom å "se" hvordan du hadde det og hvor du befant deg og nå skjønner jeg virkelig at du befinner deg virkelig vel!

 

Ha ei flott uke - Klemz fra Krepsedama :) (.....henger på Ninass' tråd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen! Ja, for tiden går dette riktig så bra. Krysser fingrene for at det fortsetter gjennom grå, triste november, og koselige førjuls-desember :)

Vet at det går opp og ned i dette gamet, men for tiden: :)

 

Følger med på dere der inne på ned 10-20, og håper at dere snart kommer etter.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Kjære soleia!

 

Ser du holder deg i den nedre delen av vektbeltet ditt om dagen!! :)

Det er nok en mye bedre følelse enn i den øvre ....du er superflink!!

 

Tusen takk for herlig innlegg fra deg. Vi tenker ganske likt når det gjelder julen. Målet er jo kos og hygge, uten at det betyr "å stappe inn" alt en har av godter.

Egentlig er det en fæl følelse å sitte i nattdrakten til langt på dag, virkelig overmett.

Sånn var det før :)

 

Kjenner jeg er så stolt av å begrense meg i matfatet, at jeg gjør dette fordi jeg ønsker det. Før var jeg så grisk og grådig, skammer meg med tanken....

 

Har klart påske, sommerferie og bursdager med fin vektnedgang. Om noen uker er julen her. Du har vist at det er mulig å ha godt fokus da også.

Nå har jeg enda mer tro på at dette går supert :)

 

Ønsker deg en god uke :)

 

Klem fra Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker veldig likt, jeg har sett det før også....og jeg har virkelig stor tro på oss begge!

 

Ja, det er virkelig deilig å ligge helt nederst i vektbeltet. Koser meg veldig her :)

Er dog forberedt på naturlige svingninger, det hører med.

 

Klem tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....er jeg med god margin, 72,3 i dag. Me like :)

Nå kommer klementinene også, det blir november- og desemberkos for meg i år :)

 

 

Ha en flott onsdag, her er det kaldt og det har kommet et par cm nysnø.

Nå spretter jeg avgårde på PowerStep!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Soleia :)

En stund siden jeg har vært innom her nå :)

Så bra og se at du ligger i nedre sjiktet, blir så glad for din skyld!!!

 

Klemtinene er definitivt her, nam nam nam...skal nok fortære noen stykker av dem før det bli 1. januar ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og fredag! Ute er det tussmørkt og snø i lufta men her inne tenner vi levende lys og steker pizza ;)

Stikker avgårde på PowerStep om en time, så er det nattevakter hele helga.

 

Ha en flott helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...