Gå til innhold

Den siste nedturen


Gjest Ninjastar
 Share

Anbefalte innlegg

10 km er bare å ta av seg hatten for! Og så kan det vel være motiverende å komme ut av komfortsonen selv om det samtidig er skummelt? Du har jo litt tid på deg :-)

 

Kjenner igjen det med å hvile på laurbærene. Det pleier å skje med meg også (er ikke første gang jeg går ned i vekt dette :-( ). Må ta seg selv litt i nakken for å komme videre og det er ikke alltid lett. Ikke alltid jeg har klart det men denne gangen SKAL jeg og det skal du også. Så mye som du har klart allerede så sender du laurbærene rett ut vinduet på 123

 

Klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Haha burberry, den var god! Jeg sender herved laurbærene rett ut av vinduet! Takk skal du ha:) (Jeg er innmari dårlig på å kaste selv, nemlig...:) )

 

I dag ble det visst ingen trening på meg. Skikkelig drittvær ute, bare slaps og vått. Så jeg ble hjemme! Har ryddet i flyttelasset mitt i stedet for, og det var jo også deilig å komme i gang med:)

 

Men! I morgen skal jeg på kroppssanalyse! ENDELIG! Det var jo, som noen av dere kanskje husker, min 80 kg delmålspremie. Som er noen kilo siden nå... Men da ryggen ble skadet og hele meg føltes som en vannballong under høytrykk pga de betennelsesdempende pillene, valgte jeg å utsette hele analysen. Så premien kommer litt på etterskudd. Gleder meg! Jeg tar formiddagen fri og kombinerer med en treningsøkt. Det skal bli en flott start på fredagen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Ikke så mye å skryte av på vekta i dag, ned 400 g siden sist. Men, ned er ned, og så lenge det går jevnt og trutt i samme retningen, har jeg egentlig ikke lov til å klage. Så det så:) (Slippe, hører du? Jeg tar dine ord til etterretning!)

Uansett, dagens nye vekt sier 74.8 og jeg er altså under 75!!! Som var delmålet mitt til 1. april, så jeg er godt fornøyd med det!

 

I dag har jeg tatt formiddagen fri og startet dagen med trening, før jeg tok min lenge etterlengtede kroppsanalyse. Den forrige tok jeg i fjor, noen måneder før jeg begynte på dette prosjektet her i august. Den gangen veide jeg ca 94. Jeg har på den tiden:

- redusert fettprosent fra 35.2 til 23.6. 23.6% er faktisk i NEDRE normalområde for damer på min alder:D

- redusert muskelmasse fra 58 kg til 54 kg. Ikke like kult, men når vekttapet i samme periode har vært 20 kg, var det visst bare å forvente noe tap av muskelmasse. Og fire kg var visstnok lite. Så da slår jeg meg til ro med det.

- "fysisk forfatning" har gått fra en vurdering av "overvektig/kraftig" til "normal/muskuløs". Dvs at selv om min BMI (ca 27) er over normalen, så er det pga av musklene. Jeg er altså klassifisert som NORMAL:D Tenk det!!

- det skumle magefettet (viseralfettet) har gått fra 7 til 3, noe som visstnok var kjempebra. (Over 13 er ikke bra)

 

Så akkurat nå er jeg strålende fornøyd! Trallalla:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si, Ninjastar, for noen fantastiske resultater!

 

Og det samme dag som du beveger deg ned i nederste halvdel av 70-tallet. For en måte å starte helgen på! :)

 

Synd jeg ikke tok en slik analyse etter ferien i sommer, det svinger ikke like mye av å ta en nå når en ikke har sammenlikningsgrunnlag - men det høres veldig interessant ut.

 

Kos deg i helgen! Vi satser på vårlige tendenser (fuglene synger om vår nå i allefall, og jeg har måttet starte med allergitabletter, så NOE skjer :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

Jeg tar av meg hatten for deg altså Ninjastar! For en innsats du har lagt ned i dette og som resultat får du knallbra svar på kroppsanalysen. Det må jo være ekstremt morro å gå fra overvektig til normal :) For egen del er det så langt til mål at jeg ikke helt klarer å se det, men følelsen av å være normalvektig må jo være helt enorm!!!

 

Under 75 kg... Nok en gang, jeg tar av meg hatten!!! Ha en fin helg :) Det er morro å følge deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Tusen takk, dere er så positive:D Jeg er fortsatt litt overveldet over at de resultatene var så gode, nesten så jeg ikke helt tror på det?!

 

En annen ting jeg har tenkt på i det siste: Jeg ER fornøyd med at jeg fortsatt går nedover. Det går saktere nå, men når jeg ser på tallene, er ikke det så rart. Mitt energiforbruk før trim har sunket med over 2000 kcal pr uke siden august, fordi kroppsvekten min er lavere nå. Og jeg spiser fortsatt like mye pr uke. Skulle jeg kompensert med trening, ville det utgjort 10 TP ekstra pr uke... DET har jeg ikke tid til!

Så spørsmålet nå er om jeg skulle redusert litt på maten. Fra 1600 til 14-1500 om dagen. Jeg tror det hadde vært lurt, men samtidig vet jeg ikke om jeg orker. Jeg er fornøyd med å spise sånn som jeg gjør, det gir rom for noen utskeielser - og det trenger jeg!! :)

Skal jeg redusere, må jeg skjerpe inn så veldig at jeg ikke vet om det er verdt det. Jeg skal ta en runde i tenkeboksen! Enn så lenge fortsetter jeg med mine komfortable 1600 om dagen...

 

I dag har jeg hatt en deilig dag! Gårsdagen var litt gørr, var inne hele dagen og ryddet. Makan til kjedelig lørdag... Men, i dag gikk jeg tempotur i nesten to timer i kram snø, og brant unna 600 kcal. Etterpå fylte jeg badekaret (som jeg ikke har brukt siden i fjor vinter) med litt-for-varmt-vann og en fin badeolje fra Bodyshop som jeg fikk til jul... Og det var helt himmel:) Så nå har jeg piff til å rydde litt mer, før jeg skal lage middag.

Fortsatt god søndagskveld til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

....med kjempeflott resultat Ninjastar! Råbra kaller jeg dette og du kan danse hvilken dans du måtte velge...jipppiiii for deg :-)

 

Og resultatet av kroppsanalysen må jo føles som enda flere kilo forlot kroppen....ville følt meg rimelig lett på tå ja.....

 

Klappsalver følger...klapp-klapp....

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen resultater du leverer!! fantastisk.

 

Jeg tenker som så at om jeg bare når en vekt der jeg er fornøyd med meg selv, har god helse, kan kjøpe klær i vanlige butikker og ellers har det bra, så skal jeg gi meg med slankingen. Da har jeg kastet vekk nok tid og krefter de siste 20 årene på å slanke meg eller tenke på at jeg burde gjort det. Så vanvittig mye bortkasta tid!! Når den tid kommer skal jeg slå meg selv på skulderen og tenke bra jobba, og ALDRI mer opp i vekt igjen. Da blir det hold vekten for resten av livet, så får det heller være at jeg ikke blir tynnest og flottest av alle:) Bare jeg er fornøyd:)!!

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Lett på tå.. der sa du det, krepsedama! Nå som jeg har begynt å jogge så smått også (øver meg til 10 km i Oslo maraton..), skal du se jeg snart hopper med sjumilssteg:D Hehe! Snart kommer jeg hoppende inn i ditt borettslag! Gleeeder meg til vi blir naboer:D

 

Krille, du tar opp noe jeg har tenkt endel på i det siste. Tidligere var jeg så tjukk at det var usunt for helsa, og det var én av grunnene til at jeg ville ned i vekt.

Nå har jeg riktignok ikke normal BMI ennå, men han kroppsanalysefyren sa at siden det var muskelmassen min som gjorde at den lå litt høyt, hadde jeg ingen helserisiko forbundet med dagens vekt. Han sa at jeg ikke trengte gå ned mer i vekt pga helsen, men også at man selv må vurdere utifra speilbildet når man er fornøyd.

 

Så det er vel der jeg er. Hoppende glad for at jeg ikke er helsefarlig tjukk lenger, men likevel ikke fornøyd med speilbildet. Jeg har fortsatt svært kraftige lår, og dissende mage og armer og verdens tjukkeste legger. Med tiden håper jeg at kroppen strammer seg selv litt opp, og genetikken får ingen gjort noe med. Jeg kommer aldri til å bli "tynn"! Jeg har likevel et ønske om å komme under 70, for å se om det kan redusere lårene noe. Så får vi se hvordan det går:)

 

Og den dagen jeg erklærer meg selv ferdig, ja DA.. Da skal jeg også holde-vekten fra her og ut! Det er forferdelig å tenke på at jeg har kastet bort 15 år av mitt liv, inkludert alle 20-årene, på å være så ulykkelig og misfornøyd med meg selv. What a waste... Når man kan føle seg så fresh og opplagt som jeg gjør nå, bare ved hjelp av sunt kosthold og trening! Måtte det bli en lærdom jeg aldri, aldri glemmer!!

 

Og med disse filosofiske betraktningene er denne uka over, og vi er klare for en splitter ny uke med alle muligheter til å være flinke og sporty og sunne:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hva skjer? Jeg ser av loggen min at jeg har blitt litt dårligere til å trene i det siste.

Forrige uke hadde jeg tre helt treningsfrie dager.. Ikke at det er dårlig, jeg har jo da gjort noe de fire andre dagene. Som er helt i tråd med nyttårsforsettene mine!

 

Men at jeg ikke engang har kommet meg ut på en liten rusletur på de treningsfrie dagene, det er for dårlig. Jeg har en jobb hvor jeg for tiden sitter pal foran pc'en i åtte timer hver dag, bare avbrutt av lunsj, hente te, gå på do... Ikke mye hverdagsaktivitet, med andre ord! Og IKKE i hht nyttårsforsettene.. Det er heller IKKE bra for en dårlig rygg. Så da må man rett og slett komme seg ut etter jobb, aller helst hver dag. (Sukk... drømmer tilbake da jeg bodde i Oslo og gikk til og fra jobb hver dag...)

 

Derfor: Jeg går tilbake til å sette opp treningsplan for uken!

 

Mandag: 10 km på tredemølle, 30 min mage/rygg (UTFØRT!!)

Tirsdag: Step og MageRygg, muligens ellipse først

Onsdag: treningsfri eller liten gåtur

Torsdag: pilates og ellipse

Fredag: 10 km på tredemølle, eller evt StepStyrke

Lørdag: StramOppPuls og ellipse

Søndag: Gåtur

 

Jepp! Sånn må det bli:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jeg surfer på en bølge nå:) Jeg har fulgt treningsplanen i dag! Har hatt min sedvanlige tirsdagssuperrunde på treningssenteret og brent unna 1000 kcal. Yesss! 45 min ellipse, en time Step og deretter 30 min mage/rygg.

I morgen skal jeg gi kroppen fri fra hardtreningen, men jeg skal GÅ hjem fra jobb, én time. To fluer i en smekk, både hverdagsaktivitet OG den planlagte gåturen.

Så foreløpig er jeg på sporet til en bra uke med mer trening:D

 

Etter trening dro jeg hjem og gjorde et forsøk på å lage grove proteinpannekaker til kvelds. De ble gode, men dessverre litt for mange kalorier til at det kan bli fast kveldsmat. Da får det heller bli lunsj eller middag! Pannekaker er jo innmari godt, men ikke noe jeg spist mer enn et par ganger de siste 7 månedene..

 

Men, ikke flere eksperimenter denne uken, nå skal jeg holde fokus mot fredag. Orker ikke en uke til med så lav nedgang:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jeg prøver fortsatt å holde stø kurs, men ble nok blåst litt overende av kulingen i dag..:) Noen på jobb hadde tatt med en sånn stor pose med taxfree mini-Milkyways og Mars, og jeg klarte ikke motstå. Dyttet (ja, dyttet! Ikke langsom nyting, nei!) innpå to stykker, og det var helt fantastisk godt. En kopp kakao fra kaffeautomaten klarte jeg også på mystisk vis å helle innpå.

På den lyse siden: For et år siden hadde jeg sikkert spist 10 av de små Milkyways'ene. Så det er jo tross alt fremgang å spore!

 

Men utover det, har dagen vært bra! Gikk hjem som planlagt, og har etterpå brukt kvelden på å bake GR skinkemuffins og havrekjeks. To stk nybakte kjeks med lettbrunost og en kopp te ble kveldsmaten, mmmm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke gjenta alt jeg det depressive jeg nettopp loggførte inne på egen tråd, :) men korthuset mitt ble vippet overende i helgen som var. Mye mulig det var den kulingen som sveipet innom hos meg først??

 

Det startet i allefall lørdag kveld, med en biffmiddag med rødvin, for å feire med den første middagen i det nye kjøkkenet. Ett glass vin ble til to og så tre, og det krøyp inn litt hvitløkssmør på de ovnsbakte potetene. Det var så digg å bare kjøre på.... og jeg merker at jeg har LANG vei i forhold til å manne meg opp til å holde vekten.

 

Jeg jobber med å bygge korthuset møysommelig opp igjen. Tror bare det er litt finjustering igjen nå, før jeg flytter inn på mandags morgen igjen. Da blir jeg pal i 4 uker, så er det mulig jeg stikker ut en tur i påsken.

 

:) Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Korthus! Der sa du det..! Akkurat så vaklevorent er dette opplegget vårt...

Gratulerer med nytt kjøkken, forresten! Gleder meg til vi skal bytte vårt grusomme om et par år. Det må da føles utrolig herlig?! Jeg synes det var verdt å feire litt! Og det har vi jo snakket om før.. skal vi holde ut så lenge, må vi ha noen slankefrie dager innimellom.. Jeg er helt med på å holde ut mot påske. Da skal vi en uke til syden, og jeg skal ha slankefri:D Men før det, har jeg en bikini å tenke på. Så fullt fokus mot påske!!

 

I dag har jeg fulgt treningsplanen til punkt og prikke: Ellipse én time, og pilates etterpå. Totalt 3.9 TP:)

 

I morgen er det veiedag og jeg VIL ha bedre resultater enn de to foregående ukene. Siden forrige fredag har jeg trent vekk 20 TP, og det er jeg veldig godt fornøyd med! Jeg har videre et snittinntak på 1500 kcal, litt lavere enn mine vanlige 1600. Samtidig har ikke alle kaloriene vært av det fornuftige slaget (Milkyways i går... Vestlandslefse i møte på jobben i dag...), så jeg er spent! Kaloriunderskuddet mitt er 6500 kcal denne uka, så i teorien bør det gi resultater. Men så var det dette med teori og praksis, da...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Ned 800 g siden forrige fredag, og jeg er fornøyd:) Det er mer enn de to foregående ukene tilsammen, faktisk..

Det krabber seg ned mot 70:D

 

Nå er det fullt fokus gjennom helgen! Neste uke blir en unntaksuke med mye reising og spising og festing og drikking, så jeg får prøve å holde stø kurs frem mot avreise. Da blir kanskje ikke totalen helt håpløs?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Herlig lørdag, for en påskestemning det er nå! Sola skinner, snøen smelter og solbrillene har blitt hentet frem!:cool:

 

Jeg droppet dagens planlagte treningsøkt til fordel for sol og vårfølelse, og har vært ute på tur i nesten 1 1/2 time. Deretter har jeg spist risgrøt til lunsj, nam-nam, og nå skal jeg en tur til byen og skeie ut med en kaffelatte på kafé. Det ER så herlig med lørdag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ninjastar er på stø kurs tror jeg:-) ....og ikke ute av kurs!! 0,8 kg er jo kjempeflott det.....

 

Det blir skikkelig vårfølelse og herlige lørdager av sånt ja.....sånn er det med den saken:-)

 

Solbriller :cool: og kaffelatte....du hører vel at livet er på gli og at det er deilig vår i vente, Ninjastar?

 

Ha en flott søndagskveld - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jeg har en jobb å gjøre.

 

Etter sju måneder med ensidig fokus på slanking, mat, vekt og trening, merker jeg at jeg begynner å bli lei. Jeg merker det aller mest på at jeg ikke lenger er særlig flink til å begrense meg i helgene. Maten er ok, men det blir for mye sjokolade og smågodt på kveldene. Og jeg merker at motstandskraften mot "uventede" fristelser er mye mindre enn hva den var.

 

Trening og aktivitet er jeg flink til, jeg klarer fortsatt å gjennomføre målene jeg satte meg ved nyttår (trening min. 4 ganger pr uke, gjøre både styrke og mage/rygg hver uke, begynne med jogging, osv). Jeg er storfornøyd dersom jeg klarer å fortsette med dette nivået i tiden fremover, og synes ikke jeg har noe stort forbedringspotensiale når det gjelder treningsmengden. Den biten er jeg rett og slett veldig fornøyd med:) Det er dessuten ikke praktisk gjennomførbart å trene mer enn jeg allerede gjør, med mindre jeg begynner å jobbe deltid. I uken som var, hadde jeg 22.8 TP. Det er MYE når det telles med pulsklokke!! Så målet fremover blir å "holde frem som jeg stevner"!

 

Men når det gjelder spising, har jeg mye å hente. Både fysisk på å spise mindre godteri og kake, og psykisk på å bli enig med meg selv om at det ikke er verdt det.

 

Helgens store wake-up call: Jeg var på bikini-shopping i går, og til tross for alt jeg har oppnådd de siste månedene, er likevel konklusjonen etter noen grusomme runder i prøverommet krystallklar: Jeg er ikke ferdig med dette prosjektet ennå! Virkelig ikke!

Jeg får nesten anfall av å tenke på at jeg om én stakkars måned skal sprade rundt i bikini, vuuææææææ:eek:

 

Så nå skal jeg prøve å komme tilbake til de holdningene jeg hadde i begynnelsen:

- dette er en jobb som skal gjøres, og den er ikke alltid morsom

- forsakelser er dessverre det som må til dersom man skal gjøre jobben på kortest mulig tid

- jo fortere jobben gjøres, jo fortere kan jeg begynne på neste etappe (holde vekten) - og det er jo denne etappen jeg gleder meg til!

 

Den kommende uken vet jeg ikke om er tidspunktet for å bli streng med meg selv, det blir VM i fristelser fra og med onsdag til og med lørdag. Jeg skal prøve å begrense meg noe, men ikke helt. I noen få tilfeller ER det verdt det å skeie ut;)

Så jeg skal heller jobbe litt med meg selv, og manne meg opp til et striktere regime fra og med søndag.

 

Så det er da altså min ukesplan: jobbe med psyken, parallelt med jentefester og seminarer.

Host, kremt - mulig det er en dårlig strategi?! Det får jeg vel svaret på først om et par ukers tid!

 

 

Psssst: På den lyse siden kjøpte jeg meg også en ny olabukse i går, type Tommy Hilfiger med skikkelig kule baklommer, og den var i størrelse W31 L32. Den satt riktignok rimelig tight, men jeg regner med at det går seg til! Det er leeeeenge siden kroppen min har sett slike størrelser:D

 

Livet er overhodet ikke helsvart, altså - jeg bare føler det må skjerpings til akkurat nå. Jeg er IKKE klar for å gi opp! Snart er det vår, sola begynner å varme, jeg kan snart jogge ute, og det er mye å glede seg over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Da er jeg i gang med ny uke, og helgens utskeielser er lagt bak meg. Dagens matinntak har vært bra (som det som oftest er på hverdagene), og jeg har spist 1400 kcal. Trenger litt å gå på denne uka..!

 

I dag har jeg dessuten vært på en utrolig slitsom HøyPuls-time, det var herlig! 500 kcal på én saltime, kan ikke huske sist det skjedde!

 

Men det blir ingen treningsplan for denne uken. Kort sagt: Jeg er borte fire dager og skal prøve å trene de tre andre.

1 av 3 er da unnagjort!

 

Vi gir i hvert fall ikke opp! Denne gangen skal jeg i mål - én gang for alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

I går ryddet jeg på badet, og fant igjen en flaske med selvbruningskrem fra i fjor. Lenge siden jeg hadde prøvd den, og i god ingeniører-må-alltid-prøve-ting-i-praksis-stil, smurte jeg sporenstreks inn hele venstre ben, fra lår til ankel, med en god dose av kremen. Høyre ben lot jeg være, jeg måtte jo ha noe å sammenligne med!

 

Dagen i dag var rimelig travel på jobb, og det ble superhektisk på vei hjem. Jeg glemte hele selvbruningstesten, og dro med meg treningstøy i en fart og råkjørte ned til treningssenteret for å rekke timen min.

Vel fremme og i garderoben, trekker jeg frem treningsbuksa - en capribukse som stopper rett under kneet. DA FØRST ser jeg resultatet av gårsdagens prosjekt.

 

Så i dag ble det StramOppPuls og Step med én oransjebrun og én skummetmelkblå legg til glede og beundring:p

 

Er det mulig?!? Men jeg kunne ikke annet enn å le....:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

Hahaha, dette var morsom lesing (dog kanskje ikke fullt så morsomt å oppleve?).. Du får smøre inn det andre benet i dag så blir de like solbrune til i morgen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, hva enkelte gjør for å få oppmerksomhet :o

 

Jeg ser at vi begge butter litt i veggen innimellom og lurer på hvorfor ting finner veien inn i egen munn nærmest av seg selv. Kanskje vi egentlig har en diagnose (ala Storbynatt ) Kvinner uten ansvarsrelasjon for egen munn i egen bolig, eller noe i den duren :D

 

Ha noen supre dager, Ninjastar, kos deg og husk at livet er mer enn en slankekur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Heia !

Ser att vi sliter med det samme, helt definitivt !

Har holdt på lenge, er litt lei, og spiser mer i helgene...

Ukene går som regel greit her også..

Men det er plutselig lov til å si "ja takk" til kake og gotterier igjen.... :confused:

Hva skjer ??

Mye psykisk opp i dette..

Jeg føler i alle fall att jeg har vært flink lenge, og får mye skryt og positive kommentarer fra "folk". Og da er det plutselig greit, når jeg får den anrekjennelsen att jeg har vært flink ?? Ikke vet jeg....

Føler jeg ser finere ut nå, selv om jeg ikke er i mål, så er kanskje hodet mitt begynt å bli fornøyd ?

Ikke vet jeg, men noe er det som tuller oppi hodet her...

Jeg er jo ikke ferdig, og jeg er jo ikke fornøyd, ennå....Så jeg må jo bare bite i det sure eplet, og begynne å offre litt igjen... :D

 

Mange rare tanker her, hehe !!!

 

Ny olabukse ; er ikke det hærlig ???

Jeg har også kjøpt noen nye, og kommet meg ned i 30 i vidd. Det er så KJEKT å kjøpe kule fine dongribukser :)

 

Snart helg igjen, og denne helgen skal jeg gjennomføre med stil !

Skal legge meg en plan, og den skal jeg HOLDE !

 

Håper det går fint med deg, og att du får en sprek og fin helg !!

 

P.S : Vi er forresten veldig like ! Jeg hadde også min høyeste vekt mellom 97-98 kg, og vi ligger ikke så langt fra hverandre i dag. Og stort sett ligger jeg og mellom 15-23 TP i uken.

Så jeg er enig med deg, trimmen har vi ikke mer å gå på ! Jeg bruker også pulsklokke når jeg trener, og over 20 tp på en uke, ja det er mye ! Men jammen er vi spreke !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV
Men utover det' date=' har dagen vært bra! Gikk hjem som planlagt, og har etterpå brukt kvelden på å bake GR skinkemuffins og havrekjeks. To stk nybakte kjeks med lettbrunost og en kopp te ble kveldsmaten, mmmm:)[/quote']

 

HAr du oppskriften på havrekjeks ?

Ligger den her inne kanskje ?

Synst det er så vanskelig å søke i oppskriftene her inne, har du funnet en god måte å søke på ?

Kunne tenkt meg å prøve de skinkenuffinsene også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...