Gå til innhold

Ny her, slå følge og motivere hverandre?


Gjest MissMuppet
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest 4snupper

Jeg skal ha 9 trimpoeng per uke, kurslederen min sa at om jeg kun får til 3-4 trimpoeng skulle jeg kutte ned ca.200 kalorier. Så selv om jeg ikke alltid kanskje klarer 9 trimpoeng spiser jeg likevel ca1900 kalorier.

 

Det skal være i gjennomsnitt 1900 kalorier per dag, så noen dager havner jeg på 2200 kalorier og noen dager 1700 kalorier. Jeg kjenner det egentlig selv om jeg spiser for mye eller lite på kroppen nå.

 

I dag når jeg har trent så mye har jeg vært kjeeeempe sulten, og rakk ikke mellom måltid siden jeg sov litt på dagen med babyene, så da spiste jeg 50 gram kake av kaka jeg har laga til barseltreff i morgen, da havnet jeg på nøyaktig 1900 kalorier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 783
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest MissMuppet

Så bra å få vite.. Tror jeg skal ha som mål å prøve 7 trimpoeng for da får jeg gulleple - er motivasjon det også :) Men da ligger jeg litt under i dag... Ligger som regel mellom 17-1900, sjeldent over. I morgen har jeg lovet lillegutt pannekaker, så da fyker jeg rett til værs og tar igjen dagens mangel tror jeg!! Kult at tråden har bikka 100 innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 4snupper

Argh, sinna på meg selv i dag!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Barseltreff her hjemme, lagde kake og lefser i går, og tror jeg allerede har spist 8-9 lefser, er det beste jeg vet..skulle aldri ha lagd de..

 

Så nå må jeg tren ekstra mye de neste dagene for å få bukt med de kaloriene..jaja..da lærer jeg vel da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

Huff, er det ikke kjedelig med sånne sprekker.. Samtidig må man ikke bli for hekta heller, sprekker skjer og det nytter ikke å la det ødelegge resten av uken! Regner nok med du klarer å trene det av deg, du virker rimelig inn i treningen nå! :)

 

Jeg sitter nå her og drømmer om sjokolade jeg da. Gubben er bortreist så i kveld skal jeg få utfordret meg selv. Vurderer nesten en planlagt sprekk i kveld :) men skal prøve å holde meg! Fant en oppskrift i roede boka om sjokoladekake uten sukker og uten søtning - kunne kanskje vært noe bare for å spise en slags sjokoladekake..... Føler meg så sliten og uopplagt i dag, alt er tiltak. Enten er det effekten av den fryktelige treningsøkten eller kanskje jeg brygger på noe..

 

Gikk på vekten i dag da. Kun ned 100 g fra mandag :) enda jeg har vært sååå flink. Stopper virkelig vekten opp så fort? Da blir det et helvetes slit framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticca

Jeg meldte meg på kurs jeg, stoler ikke nok på meg selv til å ta det på strak arm, da er det greit å ikke kunne lure seg selv i fella :)

 

Jeg MÅ bare gå ned i vekt, 23 år å rygg som en 110 åring det er ikke normalt !

Håper på 10 kg innen 10 mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

Bra du virkelig har bestemt deg Morticca :) Når starter kurset ditt? Jeg starter 17., tenkte det var lurt å få trent litt på sjokoladeavhold før kurset starter! Bli med på veiedag på mandager da vel, det er veldig motiverende å ha fokuset på å skulle "dele" vekten med flere. Det synes i hvertfall jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag startet nett-kurset mitt! Innledet dagen med sjokoladekake på jobben (var innom en tur), det er dobbel bursdagsfeiring. Men jeg la bånd på meg og tok kun litt. Siden var jeg og kjøpte 80% sjokolade. Smaker litt for bittert, men tar drepen på sjokoladelysten. Men så skal vi ut å spise og feire bursdager... Tar med meg snuppa på 4 mnd, og så tar jeg meg en salat tenker jeg. Men det kommer til å bli sååå tøft. Kjenner jeg er skikkelig søthugen, men jeg må "avruses" fra sjokolade. Drikker en del Cola Light, og tror kanskje det trigger søthungeren litt. Noen flere som har den erfaringen?? Ellers så pusser jeg tennene når kvelden kommer og jeg får lyst til å dytte i meg sjokolade, da blir det liksom så feil å ta seg noe.

 

Jeg begynte jo så vidt mandagen, og i dag veide jeg meg på nytt for å legge inn data til kursleder. Og jeg hadde faktisk gått ned 400 g. Men det er jo ting som kan svinge på et så kort intervall... Men jeg håper at det er fordi jeg har vært flink :)

 

Men jeg sliter litt med trening, jeg forsøker å gå på skolen med storebror, men akkurat når vi skulle gå ut så måtte han bæsje, og så hadde lillesøster gjort det samme. Og mens jeg skiftet på henne så begynte storebror å leke og nektet å komme når jeg var klar.... Enden på visa var at jeg var dødssur fordi jeg kom ikke til å rekke skolen og vi måtte ta bilen... Håper det går bedre i morgen, for ellers så blir det mer husarbeid en trening. Synes det burde legges inn kalorier for støvsuging etc, noe tar det jo. Ellers så er det som sagt så vanskelig å få det til. Det er ekstra stress også, gir meg utrolig dårlig samvittighet...

 

Jaja, får gjøre ferdig middagen. Ovnsbakt fisk med grønnsaker. Må jo være sundt det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bumblebee34

I morgen starter jeg på kurs igjen, så nå blir det skikkelig alvor :)

Har jo vært igang i over en uke allerede, men fra i morgen er det også slutt på det jeg kaller "pyttsann-hendelser" ala litt for mye smaking underveis i matlagingen (og så lenge man ikke skriver det inn i dagsrapporten så har det liksom ikke blitt spist.... haha, hvem lurer jeg nå? :) )

 

Første pilatestrening etter jul i går og jeg er så støl i magen i dag at jeg knapt kan røre meg. Litt godt også, så vet man at man har gjort noe riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

Jeg sprakk så det holdt i går, men det var ikke uventet! Vekten pekte ørlitte granne nedover i dag likevel, phuh...! Oversteg med 300kcal, men så lå jeg 300 under forrige dagen. Jeg fikk i hvertfall ryddet unna rotet rundt elipsemaskinen, den brukes som kleshenger og lagringsplass! I følge min mann er det det dummeste jeg noen gang har kjøpt :-( Nå må jeg bevise for han at jeg skal bruke den også!!

 

Jeg kjenner meg så igjen i prøvesmakingen Bumbleee :) Ofte gjør jeg det uten å tenke på det engang.. Det er hardt å være sunn!!

 

Jeg drikker 1-2 glass cola zero om dagen, men har ikke tenkt på at den trigger søtsuget. For meg er det løsningen når søtsuget blir for ille. Synes det er godt å i hvertfall unne seg et lite glass zero. Jeg drikker ikke kaffe, så det blir mye kjipt vann i løpet av dagen!! Selv om jeg spiste litt sjokolade i går så synes jeg søtsuget er mindre allerede etter en drøy uke. Kanskje det er håp for deg også pepI? :) hehe, måtte le når jeg leste det du skrev om barn og prøve å gå til skolen! Det er såååå typisk! Har opplevd deg selv og har vel nesten gitt opp å rekke ting i tide!

 

Ny dag og rent ark folkens. I dag går det bedre enn i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 4snupper

I dag må det gå bedre enn i går :)

 

Skal på Peppes og kino med ei venninne i dag, har bestemt meg for å bestille salat uten dressing og krutonger, og ta med klementiner på kinoen. Så håper jeg å få trent i dag, men spørs om jeg rekker det med to babyer hjemme med meg, er så forskjellig hvor mye de sover.

 

Masse lykke til i dag, jenter, og ikke minst til helga! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bumblebee34

Dagens utfordring for meg er at jeg skal ut og spise middag med venninnegjengen. Middagen i seg selv er ikke noe problem, men dette er en "dessert-gjeng" så utfordringen blir å IKKE bestille dessert selv. Der og da er det jo fryktelig hyggelig, men når jeg har brukt opp alle frimerkene mine allerede før helgen har begynt kan det bli en kjip helg... Skal på kurs før jeg skal treffe jentene da, så forhåpentligvis stiller jeg også med topp motivasjon fra kurslederen min :)

 

Tenkte jeg skulle gi dere et tips til bruk av frimerker hvis noen av dere synes det er lite snop man får på 350 kalorier!

Jeg bruker stort sett frimerkene mine på kokosboller fra Den lille Kokosbollefabrikken, de kan anbefales!!! :) Kan ikke sammenlignes med "vanlige" kokosboller, de er tusen ganger bedre, mye større og på mirakuløst vis inneholder de bare 48 kalorier pr stk, det betyr 7 stk (eller 7,3 for å være pinlig nøyaktig) i uka. Dessverre selges de ikke overalt, men de er verdt å reise litt for, jeg kjøper et lass av gangen og fryser ned. De har utsalg i Oslo og Moss, men det selges flere steder også. Synd de ikke har oversikt på hjemmesiden sin, men de er veldig hjelpsomme om man ringer dem.

(http://www.kokosbollen.no - sånn, det var dagens snikreklame! :) )

 

Jeg skulle gjerne fått til litt trening hjemme på dagtid jeg også, men jeg har en liten gutt som nesten ikke sover på dagtid så trilleturer blir min form for trim på dagtid.

Enda godt det ikke er like sprengkaldt ute som det var en stund, så det er mulig å få kommet seg ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 4snupper

I dag har jeg skeiet ut uten å tenke over det..håpløs.. skulle bare ha noen valnøtter etter frokosten før jeg skulle trene, og la de inn ETTER jeg hadde spist de og holdt på å få sjokk hvor mye kalorier det var.. Så da har jeg snart spist kaloriene for en hel dag uten å egentlig spist noe særlig mat...argh...

 

Så i dag fører jeg ikke inn mer av maten min, redd jeg blir så demotivert da, så får jeg begynne ordentlig igjen i morgen. Vekta viser ned 300gram foreløpig, så spent på å se i morgen når kroppen har registrert disse nøttene.

 

 

I dag er det minus 15 her, så da ble det ikke trilltur, får ta en ekstra runde på ellipsesykkelen nå når babyene sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dere, jeg håper jeg kan slå følge med dere flinkinger! Jeg har holdt vekta stabil hele livet, kommet meg gjennom 2 graviditeter med vektoppgang på hhv. 35 og 40 kilo og gått ned mesteparten igjen, men for 2 år siden sluttet jeg å røyke (røyket siden jeg var 14 år) og har klart å legge på meg 20 (!!!!!!) kilo på den tiden (er akkurat blitt 40 år). Annenhver mandag disse to årene har jeg begynt å slanke meg, for så å gå på en smell en dag og GI OPP (er det mulig å være så teit!! ) :)

 

Uansett, jeg jobber knallhardt med hodet mitt - jeg er blitt tjukk pga. hodet mitt, kroppen er det ingenting i veien med, hehehe.... Jeg jobber for å klare å ENDRE livsstilen etter røykeslutt, å si til meg selv at det faktisk er OK å kose seg litt på lørdager, ikke HVER DAG, og at jeg ikke "har gått på en smell" selv om jeg har spist litt mer enn kostplanen fra Grete Roede, men tvert imot tilnærmer meg en levemåte jeg KAN leve med!

 

For mitt vedkommende går ALT fint frem til barna er i seng (alenemamma) og da har jeg kost meg altfor mye, når ingen har "sett meg". Nøkkelen til suksess for meg er rutiner og planlegging! Planlegge middager, handleturer og trening. Har skrevet opp ukens middager på en tavle vi har på kjøkkenet, og det funker kjempefint og ungene synes også dette er fint :) Jeg har begynt på kurs nå den 10. januar, og så langt går det fint! Høres teit ut etter bare å være på dag 3, men jeg klapper meg allikevel på skulderen, det er veldig lenge siden jeg IKKE har spist godis om kvelden før dette kurset....

 

Jeg har ca. 20-25 kilo å ta av, vekten er ikke så nøye, men klærne mine skal passe igjen :) Håper mye er gjort første halvår i år, men vet det fort kan gå lenger tid og det viktigste er at jeg NÅR målet mitt i løpet av 2011.

 

Da slenger jeg meg med her inne og skal prøve å bidra med motivasjon og tips, og regner med å kunne få masse glede av deres erfaringer også !

 

Nå har jeg akkurat spist en stor salat til lunsj + 1 knekkebrød med eggerøre, og jeg klarte da å motså DIGRE, SAFTIGE bagels med kremost og laks + brus som var lunsj på møtet jeg var på.... STOLT!) :)

 

I kveld er det trening på SATS - gleder meg!

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg skeiet ut uten å tenke over det..håpløs.. skulle bare ha noen valnøtter etter frokosten før jeg skulle trene' date=' og la de inn ETTER jeg hadde spist de og holdt på å få sjokk hvor mye kalorier det var.. Så da har jeg snart spist kaloriene for en hel dag uten å egentlig spist noe særlig mat...argh...

 

Så i dag fører jeg ikke inn mer av maten min, redd jeg blir så demotivert da, så får jeg begynne ordentlig igjen i morgen. Vekta viser ned 300gram foreløpig, så spent på å se i morgen når kroppen har registrert disse nøttene.

 

 

I dag er det minus 15 her, så da ble det ikke trilltur, får ta en ekstra runde på ellipsesykkelen nå når babyene sover.[/quote']

 

Ok, så spiste du nøtter, men det er tross alt masse omega-3 fettsyrer, mineraler etc. i disse, så fullt så galt er det ikke! :) trøsteklapp på skulderen fra siste "medlem".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag må det gå bedre enn i går :)

 

Skal på Peppes og kino med ei venninne i dag' date=' har bestemt meg for å bestille salat uten dressing og krutonger, og ta med klementiner på kinoen. Så håper jeg å få trent i dag, men spørs om jeg rekker det med to babyer hjemme med meg, er så forskjellig hvor mye de sover.

 

Masse lykke til i dag, jenter, og ikke minst til helga! :)[/quote']

 

Forresten veldig moro å følge med her, vi starter på samme utgangspunkt (91 kilo) på samme tid og har samme mål (jeg skal veie 66 kg ved utgangen av 2011) - hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

Velkommen med Dundas, her er vi alle på 90 tallet, veldig glad i sjokolade og for øyeblikket er vi svært så motivert for slanking og kostholdsendring :) Håper det varer for oss alle.. For egen del er hovedmålet å gå ned i vekt og slutte med sjokoladespising i ukedagene. Synes forsåvidt vi spiser sunn middag de fleste dagene, lager stort sett roede middager fordi de er så gode og det har vi gjort de siste 5 åra. Men det hjelper så lite når jeg dytter i meg pose på pose med sjokolade mellom de fleste måltider og på kvelden.. Jeg lurer med andre ord ikke på hvorfor jeg er så tykk!!

 

I dag føler jeg meg svært så bra :) Ned litt i vekt til i dag og føler meg i godt humør, veldig motivert og energisk. Er alltid så slapp og sliten, kanskje det letner litt allerede?? Det hjalp også på det gode humøret at jeg fant en lang bluse i skapet som passet igjen. Den har vært bittelitt for trang til at jeg har følt det komfortabelt, men noen små kilo og VIPS så passet den igjen.. Så herlig!!! Alle små lyspunkter gjør slankingen så mye lettere.. Drømmen om en litt slankere kropp virker mer realistisk nå som jeg skjønner det faktisk går ann å leve uten sjokolade hver dag :) Kurset starter til mandag, er kjempe spent og vet jeg er kjempe klar :)

 

Forresten har jeg fått enda en motivasjon - skal i 40 årsslag i februar!! Om å gjøre å gå ned litt til da, kanskje jeg klarer en kilo i uka til da..?.. Håper det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticca

Miss Muppet : Jeg startet nå på mandag jeg, 10.01

Veiedag, dvs skrive inn vekta her ? : P litt dum på detta ennå ..

I såfall det er jeg med på : D

Bruker stort sett nettet i stedenfor boka på å skrive inn maten å jeg sånn uansett , litt lettere å regne ut her enn i boka :) sjøl om jeg prøver først, så sjekker jeg om det stemmer inne her : )

Jeg tror jeg er ganske heldig slik sett, aldri vært noe glad i sjokolade , men derimot potetgull, det har vært min ting liksom. men nå får ikke samboern kjøpe seg det engang, ikke ennå i hvertfall , komme seg inn i bedre vaner først : )

 

Har bare drevet med GR i 3 dager, men jeg kjenner det på kroppen allerede : ) Å man sulter seg ikke, eller spiser isjæsjete pulvershaker osv !

 

Man rett og slett blir mer bevisst over hva man putter i munnen : )

 

 

Ha en fantastisk dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen med Dundas' date=' her er vi alle på 90 tallet, veldig glad i sjokolade og for øyeblikket er vi svært så motivert for slanking og kostholdsendring :) Håper det varer for oss alle.. For egen del er hovedmålet å gå ned i vekt og slutte med sjokoladespising i ukedagene. Synes forsåvidt vi spiser sunn middag de fleste dagene, lager stort sett roede middager fordi de er så gode og det har vi gjort de siste 5 åra. Men det hjelper så lite når jeg dytter i meg pose på pose med sjokolade mellom de fleste måltider og på kvelden.. Jeg lurer med andre ord ikke på hvorfor jeg er så tykk!!

 

I dag føler jeg meg svært så bra :) Ned litt i vekt til i dag og føler meg i godt humør, veldig motivert og energisk. Er alltid så slapp og sliten, kanskje det letner litt allerede?? Det hjalp også på det gode humøret at jeg fant en lang bluse i skapet som passet igjen. Den har vært bittelitt for trang til at jeg har følt det komfortabelt, men noen små kilo og VIPS så passet den igjen.. Så herlig!!! Alle små lyspunkter gjør slankingen så mye lettere.. Drømmen om en litt slankere kropp virker mer realistisk nå som jeg skjønner det faktisk går ann å leve uten sjokolade hver dag Kurset starter til mandag, er kjempe spent og vet jeg er kjempe klar

 

Forresten har jeg fått enda en motivasjon - skal i 40 årsslag i februar!! Om å gjøre å gå ned litt til da, kanskje jeg klarer en kilo i uka til da..?.. Håper det!![/quote']

 

Takktakk :) Jeg ser selv en sjokoholiker og elsker mat i alle former og fasonger, men tar nå smarte valg og kan spise meg og mett - særlig stooor salat til lunsj er jeg veldig fornøyd med - og i tillegg er det jo masse vitamier etc., så jeg får god samvittighet! Er supermotivert selv for første gang på leeeenge, så gleder meg masse til å følge denne tråden videre ! Jeg skal være forlover i bryllup i slutten av juni, og talen skal holdes av mitt nye, slankere jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 4snupper
Forresten veldig moro å følge med her' date=' vi starter på samme utgangspunkt (91 kilo) på samme tid og har samme mål (jeg skal veie 66 kg ved utgangen av 2011) - hihihi[/quote']

 

Blir spennende å følge med da! :) Går litt opp og ned her, verste er vel å kvitte meg med søtsuget, er jo sjokolade jeg som regel ryker litt på. Men, synes det går framover for hver dag, så kan vel ikke forvente mer..hehe..

 

Som jeg skrev tidligere i tråden er det bare sende meg en pm om noen er på facebook og vil ha et fjes å følge i tillegg :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

dundas: Å være forlover er jo den motivasjonen da!!! Sommerbryllup, flott kjole og midtpunkt pga tale osv!!! Da er det bare å holde seg fast og tenke sunt!

 

Veiedag mandag betyr å veie seg og skrive inn her nederst på siden, og kopiere de andres resultat i samme innlegg så vi får oversikt :)

 

I dag har jeg spist 1300 kcal! Hmm, det at jeg ikke får i meg frukt ødelegger egentlig både rytmen på måltidene og gjør det litt mer vrient å få i seg alle kcal. Kjøpte ferdig smoothie på butikken som jeg håper og tror jeg tåler. Prøver den i steden for frukt! I dag spiste jeg suuupersunn middag som etter å ha regnet grundig inneholdt kun 263 kcal!!! YEAH! Flott som mellommåltid, lunch eller middag :) Det kalles tomatsuppe (ikke helt dekkende navn), men er med løk, ris, hermetiske tomater, pølse, krydder og er helt nyyydelig :) Lurte til og med inn en bitteliten fløteskvett. Skjønner jeg kunne spist det dobbelte av det jeg gjorde og fortsatt vært innenfor regnskapet.. Hvis noen er interessert i oppskrift så si i fra...

 

Kjenner det blir tidlig kveld her, to små som våkner gryyytidlig er slitsomt! All ære til deg med 4 snupper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dundas: Å være forlover er jo den motivasjonen da!!! I dag har jeg spist 1300 kcal! Hmm, det at jeg ikke får i meg frukt ødelegger egentlig både rytmen på måltidene og gjør det litt mer vrient å få i seg alle kcal. Kjøpte ferdig smoothie på butikken som jeg håper og tror jeg tåler. Prøver den i steden for frukt! I dag spiste jeg suuupersunn middag som etter å ha regnet grundig inneholdt kun 263 kcal!!! YEAH! Flott som mellommåltid, lunch eller middag :) Det kalles tomatsuppe (ikke helt dekkende navn), men er med løk, ris, hermetiske tomater, pølse, krydder og er helt nyyydelig Lurte til og med inn en bitteliten fløteskvett. Skjønner jeg kunne spist det dobbelte av det jeg gjorde og fortsatt vært innenfor regnskapet.. Hvis noen er interessert i oppskrift så si i fra...

 

Hehe, tenkte det samme ang. forlover-jobben. Det kommer over 100 gjester og ikke tale om at jeg står der og føler meg som en sjokobolle! :) Du får prøve å stappe i deg noe så du kommer opp i 1600 (regner med at det er det du også skal ligge på), ligger selv på 1350 nå, er supersunn ila dagen så har ofte mye å ta igjen på kvelden, ofte 600 kcal, men nå heldigvis har jeg lagt til noen oliven i salaten (hehe) så da går det bedre :) Den "tomatsuppa" tar jeg veldig gjerne oppskriften på! Nam! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å følge med da! :) Går litt opp og ned her' date=' verste er vel å kvitte meg med søtsuget, er jo sjokolade jeg som regel ryker litt på. Men, synes det går framover for hver dag, så kan vel ikke forvente mer..hehe..

 

Som jeg skrev tidligere i tråden er det bare sende meg en pm om noen er på facebook og vil ha et fjes å følge i tillegg :)

 

Lykke til![/quote']

 

Skal ikke kimse av langsiktig måteholdenhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

"Tomatsuppe" til ca 2 personer..

 

1 stor løk

2 fedd hvitløk

1 boks hermetiske tomater

1 buljongterning (jeg bruker hønsebuljong)

1 pose villris (brukte boil-in-bag og helte det ut i "suppa")

3 go' og mager pølser (grill)

4-5 dl vann (slumper)

En dæsj fløte (20-30 g) bare for å mildne smaken :)

Masse krydder av ønsket smak, jeg er glad i basilikum og provance krydder. 1-2 ss av hver!! NAM!!!!

 

Freser løk og hvitløk i litt olje og har i ris (lar steke ett minutt), har i alt det andre og koker i 20 min. Enkelt og kjempe godt!! Kan evt ha baguett til, men da fyker kcal fort oppover. I stedenfor pølser kan man bruke stekt kyllingfilet eller rett og slett droppe kjøttet og kjøre "vegetar".

 

Dundas: Jeg spiser meny 3, så jeg har mye å ta igjen i kveld. Men et par M fikser saken. Vet jeg ikke burde, men når de er borte er det ikke mer som kan friste meg.... Er så svak for fristelser, det er flaut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticca

det er søren meg ikke lett å få i seg de kcal man skal ha i løpet av dagen, selv krasjer det for meg til middagen, går på meny 3 så dvs 600 (?!) å det er MYYYYE mat.. men får håpe det blir en vane sak..

 

 

Men tenker på om man mangler mye kcal på kvelden , skal man proppe i seg så man dekker dagsbehovet, eller skal man heller prøve på nytt dagen etter..

 

Treninga gikk skeis i dag å, fikk besøk når vi var ferdig med middagen, å hadde planlagt med ei venninne å gå en times tid etter at ho hadde lagt ungen, men me 27 blå her, stå vi lett over den , blir så vondt å puste da .. men så ble det i stedet mitt første kaffe besøk etter jeg starta me GR, så jeg var så frekk å tok med meg litt stangselleri og kålrot jeg :) fikk jeg i meg litt mer kcal å :)

 

I går var vi hos svigers ( som anbefalte GR for meg , å dermed visste at jeg hadde begynt ) å ho satt frem i stedenfor kaker og kjeks : gulerøtter, kålrot og frukt :) heldig start !

 

Men forresten ! er det noen mulighet for å kunne følge denne diskusjonen, eller er ejg nødt til å lete den opp for hvergang ? :)

 

Go Natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...