Gå til innhold

Ny her, slå følge og motivere hverandre?


Gjest MissMuppet
 Share

Anbefalte innlegg

"Tomatsuppe" til ca 2 personer..

 

1 stor løk

2 fedd hvitløk

1 boks hermetiske tomater

1 buljongterning (jeg bruker hønsebuljong)

1 pose villris (brukte boil-in-bag og helte det ut i "suppa")

3 go' og mager pølser (grill)

4-5 dl vann (slumper)

En dæsj fløte (20-30 g) bare for å mildne smaken

Masse krydder av ønsket smak' date=' jeg er glad i basilikum og provance krydder. 1-2 ss av hver!! NAM!!!!

 

Freser løk og hvitløk i litt olje og har i ris (lar steke ett minutt), har i alt det andre og koker i 20 min. Enkelt og kjempe godt!! Kan evt ha baguett til, men da fyker kcal fort oppover. I stedenfor pølser kan man bruke stekt kyllingfilet eller rett og slett droppe kjøttet og kjøre "vegetar".

 

Dundas: Jeg spiser meny 3, så jeg har mye å ta igjen i kveld. Men et par M fikser saken. Vet jeg ikke burde, men når de er borte er det ikke mer som kan friste meg.... Er så svak for fristelser, det er flaut!!![/quote']

 

Suppa høres kjempegod ut, den skal prøves! :) Takk! Skjønner det ikke er lett å få i seg alt, jeg trodde jeg hadde vært kjempeflink denne uken, men kommer ikke over 1300 så i dag må jeg gjøre noe annerledes. Jeg tør ikke spise kveldsmat, for da ryker jeg, det er helt sikkert, så da får jeg heller spise mer til lunsj. Sliter også med å få i meg noe særlig til frokost, jeg mener... hallooo... det er 7 om morgenen liksom! hahaha :) Jeg er akkurat som deg, kan ikke ha noe som helst i hus, så noen anbefalte kokosboller fra Den Lille Kokosbollefabrikken - som selges i brett på 8 tror jeg det var. Jeg hadde spist hele brettet - garantert - så funker ikke for meg å ha noe liggende.... Moro at gutta mine, som egentlig ikke er noen store grønnsaksspisere synes vi har hatt så mye god mat denne uka - og vi har kjørt Grete Roede hver dag :)

 

Dagen i dag er startet med minifras (de mini havrefrasene) med skummet melk, litt lite men bedre enn ingenting!! Trening ble det ikke i går, merker jeg sliter med det når ungene er hjemme, men i morgen skal vi på ski og søndag blir det trening, og neste uke har jeg barnefri, så da får jeg henge i :)

 

Lykke til med dine M, ikke lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 783
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest 4snupper

Her sto jeg opp med babyene kl.5 i dag, ikke noe særlig spise frokost da, så da ble det bare 2 klementiner og en yogurt, så tar jeg frokosten om en halv times tid :)

 

Har mellomste på 4 år hjemme i dag, hun har fri en dag i uka med meg, så spørs om det blir noe trening da. Skal hente hun på 6 år kl.13.15 når skolen er ferdig, så da blir det enda mer full fart her hjemme til mannen kommer hjem :)

 

MEN, skal være super flink med maten i dag, og skal ha laks som fredagskos. Så håper jeg vekta peker litt nedover på mandag iallfall. Gikk mye ned forrige uke, men hadde vært fint med 0,5kg iallfall!

 

Jeg kan heller ikke ha noe i huset, da blir det spist, så her er løsninga å ikke ha noe som frister, da kan jeg heller gå noen bomturer til skapene..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er søren meg ikke lett å få i seg de kcal man skal ha i løpet av dagen' date=' selv krasjer det for meg til middagen, går på meny 3 så dvs 600 (?!) å det er MYYYYE mat.. men får håpe det blir en vane sak..

 

 

Men tenker på om man mangler mye kcal på kvelden , skal man proppe i seg så man dekker dagsbehovet, eller skal man heller prøve på nytt dagen etter..

 

Treninga gikk skeis i dag å, fikk besøk når vi var ferdig med middagen, å hadde planlagt med ei venninne å gå en times tid etter at ho hadde lagt ungen, men me 27 blå her, stå vi lett over den , blir så vondt å puste da .. men så ble det i stedet mitt første kaffe besøk etter jeg starta me GR, så jeg var så frekk å tok med meg litt stangselleri og kålrot jeg :) fikk jeg i meg litt mer kcal å :)

 

I går var vi hos svigers ( som anbefalte GR for meg , å dermed visste at jeg hadde begynt ) å ho satt frem i stedenfor kaker og kjeks : gulerøtter, kålrot og frukt :) heldig start !

 

Men forresten ! er det noen mulighet for å kunne følge denne diskusjonen, eller er ejg nødt til å lete den opp for hvergang ? :)

 

Go Natt :)[/quote']

 

 

Hei

Så kjekt å høre om en som sliter med det samme som meg.

Jeg har ikke begynt på GR kurs, men jeg har meldt meg inn her i vektklubben.

Dette med kaloriene i løpet av dagen er ikke lett, jeg skal ligge på 1600 - 1700 kalorier pr dag men kommer ikke opp i mer enn 1300 - 1350. så når kvelden kommer lurer jeg på hva jeg skal spise. Man vil jo ikke legge seg stapp mett.

Noen som har råd til hva man kan spise for å få opp kaloriintaket....

Ha en fin fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bumblebee34
Hei

Så kjekt å høre om en som sliter med det samme som meg.

Jeg har ikke begynt på GR kurs' date=' men jeg har meldt meg inn her i vektklubben.

Dette med kaloriene i løpet av dagen er ikke lett, jeg skal ligge på 1600 - 1700 kalorier pr dag men kommer ikke opp i mer enn 1300 - 1350. så når kvelden kommer lurer jeg på hva jeg skal spise. Man vil jo ikke legge seg stapp mett.

Noen som har råd til hva man kan spise for å få opp kaloriintaket....

Ha en fin fredag.[/quote']

 

Hei!

Det du kan gjøre for å øke kaloriene er å se litt på hva slags type pålegg du velger. Hvis du velger litt fetere påleggstyper er mye gjort for å få opp kaloriene. Du kan jo også bruke lettmargarin på brødskivene før du har på pålegg.

Lurt å være obs på det, jeg har selv tidligere gått i den fella at jeg trodde jeg var flink når jeg hadde mye mindre kalorier pr dag enn menyen min tilsa at jeg skulle ha. Det kan på kort sikt gi vektreduksjon, men så stopper det gjerne fullstendig opp etter noen uker fordi forbrenningen har gått ned... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mykje aktivitet! Så kjekt. Eg har vore totalt fraverande siste tida, har pådratt meg kraftig forkjølelse og vore sengeliggande sidan tirsdag. Det har sjølvsagt ikkje blitt noko trening sidan spinningtime mandag og fokuset på kosthold har heller ikkje vore prioritet. Men, eg har halde meg heilt unna snop og det er eg fornøgd med! Lett å trøste seg med mat når ein er sjuk, iallefall er det slik for meg. I dag er eg pittelitt bedre, håpar å komme meg tilbake på jobb på mandag.

Kjekt å lese om kva dykk har gjort på i veka. Ser at fleire ikkje får i seg nok kcal, mitt tips er då å bytte ut lettost med vanleg ost. Då fyk kaloritalet rett til værs. Bare husk å passe på at det ikkje blir for mykje kalorier:-).

Nå står helga for døra, mandag er det vegedag difor må vere vere flinke i helga og ikkje falle for alt for mange fristelsar! Det er iallefall mitt mål. God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det du kan gjøre for å øke kaloriene er å se litt på hva slags type pålegg du velger. Hvis du velger litt fetere påleggstyper er mye gjort for å få opp kaloriene. Du kan jo også bruke lettmargarin på brødskivene før du har på pålegg.

Lurt å være obs på det' date=' jeg har selv tidligere gått i den fella at jeg trodde jeg var flink når jeg hadde mye mindre kalorier pr dag enn menyen min tilsa at jeg skulle ha. Det kan på kort sikt gi vektreduksjon, men så stopper det gjerne fullstendig opp etter noen uker fordi forbrenningen har gått ned... :)[/quote']

 

Helt klart et godt tips, eller som meg som elsker oliven: sleng noen i salaten, eller knask som de er :) I tillegg spiste jeg en proteinbar i går, den var 200 kcal, lite fett og mye proteiner - og smaker sjokolade - hihihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og på meny 3, og sliter med å få i meg nok. I boka anbefaler de som noen nevnt oliven, og også nøtter som er "hjertegodt". Men før man hiver innpå ei skål med nøtter og en kilo oliven, sjekk hvor mange man trenger, innholder mye kcal.

Jeg synes det går helt fint med GR, får meg til å organisere dagen mye bedre. Legger inn på kvelden hva jeg skal såise neste dag, og justerer dagens til virkeligheten. Da vet jeg når jeg står opp neste dag hva middagen skal være etc. Og jeg tvinger ned to skiver til frokost. Har aldri matlyst på morgenen, men i dag var jeg faktisk sulten. Tar det som et tegn på at jeg begyner å komme inn i dette!

 

Fikk kursboken i posten, fantastisk fin bok (bøker)! Og masse tips og nyttige småting. Skal pløye gjennom den til helgen. På søndag har vi barndåp, men vi skal bare ut å spise med nærmeste familie så det går forhåpentligvis greit. Får spise mye salat og grønnsaker slik at jeg kan smake litt på kaka...

 

God helg, gleder meg faktisk til mandag og veiing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og på meny 3' date=' og sliter med å få i meg nok. I boka anbefaler de som noen nevnt oliven, og også nøtter som er "hjertegodt". Men før man hiver innpå ei skål med nøtter og en kilo oliven, sjekk hvor mange man trenger, innholder mye kcal.

Jeg synes det går helt fint med GR, får meg til å organisere dagen mye bedre. Legger inn på kvelden hva jeg skal såise neste dag, og justerer dagens til virkeligheten. Da vet jeg når jeg står opp neste dag hva middagen skal være etc. Og jeg tvinger ned to skiver til frokost. Har aldri matlyst på morgenen, men i dag var jeg faktisk sulten. Tar det som et tegn på at jeg begyner å komme inn i dette!

 

Fikk kursboken i posten, fantastisk fin bok (bøker)! Og masse tips og nyttige småting. Skal pløye gjennom den til helgen. På søndag har vi barndåp, men vi skal bare ut å spise med nærmeste familie så det går forhåpentligvis greit. Får spise mye salat og grønnsaker slik at jeg kan smake litt på kaka...

 

God helg, gleder meg faktisk til mandag og veiing![/quote']

 

Enig med du, fort gjort å spise for mye nøtter. 4 mandler gir 25 kcal så da vet man jo det i hvert fall - min kursleder sier man aldri skal spise frukt alene som et måltid da blodsukkeret stiger raskt og faller igjen, men sammen med 4 mandler går det mye bedre med blodsukkeret :) I dag SKAL jeg ha i meg 1600 kcal, ikke 1300 som resten av uka. Problemet er at jeg etter frokost, lunsj og mellommåltid kun ligger på rundt 600 og med middag på 4-600 kcal, har jeg enda mye igjen, og kvelds prøver jeg å ligge unna brødskiver etc. for jeg klarer absolutt ikke bare å spise 1. Kanskje jeg kan prøve havregrøt til kvelds.... det må jo være greit..... :)

Lykke til med barnedåp - går sikkert kjempefint og litt kos 1 sjelden gang skal man jo unne seg, ellers klarer man ikke leve med dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

Ser vi sliter med litt forskjellige ting her inne. Mange som ikke klarer frokost eller kanskje ikke får i seg nok kcal til de små måltidene.. Der er vel jeg motsatt. Er skrubbsulten om morningen og går bare og venter til neste måltid :) Klarer ikke "bare" 220 kcal til frokost og lunch, blir fort 250-280.. Har kanskje med valg av pålegg å gjøre, kjører meg ofte fast en påleggstype og spiser det til alle brødmåltider.. Her har jeg også noe å utfordre meg på. Det vi alle har til felles er vel at det er vanskelig å få i seg så mye kcal en skal uten å småspise eller spise godis.. Skal spørre kursleder om jeg kan spise litt mindre kcal enn meny 3, synes det blir litt mye når jeg beveger så lite på meg...

 

I dag kom gubben hjem fra utlandet, med godis fra taxfree.. Snakk om sabotør!!! Synes forresten det er lov å kose seg litt i dåp :) Lurt å spise sunn middag for da kan en unne seg litt kake eller dessert.. Tre dager til veiedag! Jeg veier meg jo hver dag, og nå går det tregt nedover.. Er likevel spent på mandag og skjønner ikke helt hvordan dere klarer å bare veie dere en gang i uken :)

 

God bedring Liv26 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi sliter med litt forskjellige ting her inne. Mange som ikke klarer frokost eller kanskje ikke får i seg nok kcal til de små måltidene.. Der er vel jeg motsatt. Er skrubbsulten om morningen og går bare og venter til neste måltid :) Klarer ikke "bare" 220 kcal til frokost og lunch' date=' blir fort 250-280.. Har kanskje med valg av pålegg å gjøre, kjører meg ofte fast en påleggstype og spiser det til alle brødmåltider.. Her har jeg også noe å utfordre meg på. Det vi alle har til felles er vel at det er vanskelig å få i seg så mye kcal en skal uten å småspise eller spise godis.. Skal spørre kursleder om jeg kan spise litt mindre kcal enn meny 3, synes det blir litt mye når jeg beveger så lite på meg...

 

I dag kom gubben hjem fra utlandet, med godis fra taxfree.. Snakk om sabotør!!! Synes forresten det er lov å kose seg litt i dåp Lurt å spise sunn middag for da kan en unne seg litt kake eller dessert.. Tre dager til veiedag! Jeg veier meg jo hver dag, og nå går det tregt nedover.. Er likevel spent på mandag og skjønner ikke helt hvordan dere klarer å bare veie dere en gang i uken :)

 

God bedring Liv26[/quote']

 

Altså... hehehe... jeg har et MÅL om å ikke veie meg utenom kurs, men har allikevel vært på vekta to ganger... Det er allikevel STOR forbedring fra 2 ganger om dagen før, men det ble jeg bare deppa av, vekta mi svinger mye med vann i kroppen, inntil 2 kg, men da kjenner jeg det på fingre, tær etc., skoene er trange og ringene får jeg ikke på, jeg er bare lagd sånn.... Kuttet ut salt for mange år siden av den grunn.... Jeg gleder meg og er superspent på mandag, skal IKKE på vekta før det! Alle fristelser blir MYE enklere å takle om man er mett! I dag var det GRATIS SJOKOLADECROISSANTER i kantina, det er det beste jeg vet! Jeg gikk rett forbi med min store salat! Superstolt! :)

 

Litt kos i dåp er lov, bare vær mett på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Oslo er det deilig vintervær, tenkte å pakke på meg og ungene og bikkja og komme oss ut! Tar med akebrett og går en fin tur, ungene lokkes med kakao og skolebrød og jeg selv tar med en skive med kokt egg og tomat, synes det er den ultimate turmat, når det blir litt sånn flatklemt! :) Ellers har begge ungene hatt overnattingsbesøk og jeg tenkte å lage noe godt til frokost, ungene fikk velge og da ble det.... havregrøt til 5, hihihi. En fin start på helgen! I går fikk jeg ENDELIG til å spise 1600, men havnet faktisk nesten på 1700 og føltes som jeg skeiet ut.... Skal holde meg under 1600 tror jeg, særlig i de ukene jeg har barna, for da har jeg ikke så høy aktivitet i forhold til trening, når jeg bare ser barna 50% av tiden klarer jeg ikke la dem være alene for å trene for meg selv.

 

Ha en fantastisk lørdag alle mann! I dag har jeg planlagt 1 stk. nutrilett Dark Chocolate som lørdagsgodis, masse proteiner, lite fett og kun 218 kcal :) Til ungene kjøper jeg godis jeg ikke er glad i - det funker som rakkern! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

For en herlig dag.. Snille unger og snill mann som lot meg sove litt ekstra i morges. Har for første gang i historien trent Zumba i dag... Det var litt av en opplevelse!! Kjempe morsomt, slitsomt og det utfordret sjenertheten litt.. Her var det bare å riste løs på alt en hadde.. Skal definitivt gjøre dette igjen,,, til tirsdag faktisk :D

 

I dag skulle jeg tro kroppen har hatt økedøgn! Har vært skrubbsulten hele tiden og selv om jeg bare har spist sunt ser det ut til at regnskapet sprekker selv uten godteri i dag ;) jaja.. Har moderert forhåpningene mine mht veiing mandag, vekta i morges viste ikke store utslag fra forrige mandag. Kjenner det er greit å være forberedt på at ikke resultatet blir som jeg har håpet! Men jeg er i siget, så bedre lykke neste uke!

 

Håper utedagen ble som forventet dundas :) God lørdagskveld til alle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 4snupper

Sovet lenge i dag jeg og, deilig! Med to babyer som er våkne til forskjellige tider på natta er det godt å hente meg litt inn igjen.

 

Nå hører jentene på lydbok, babyene sover og jeg skal trene, skal bli godt!

 

Tror ikke jeg kommer til å se særlig forskjell på vekta mandag, har slitt med trening de siste dagene pga lite energi, og har jo skeiet litt ut 2-3 dager. Så bare jeg ikke har gått opp er jeg egentlig fornøyd!

 

Ha en flott helg videre alle sammen, nå nærmer mandagen seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

Er litt godt å vite jeg ikke er eneste som "gruer" litt for mandagen.. Jeg er litt overrasket over at jeg kun gikk ned mye første uken, det kunne gjerne vart de første 2-3 ukene synes jeg..... ;) Dermed hadde målet vært litt nærmere! Da er det bare å holde ut alle søtlyster i kveld.. Spørs om jeg klarer å holde igjen, kurset starter mandag og da er det virkelig ingen annen bønn enn å holde dietten!

 

God treningsøkt 4snupper.. Var kjempe gøy å prøve zumba :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 4snupper

Prøvde du zumba hjemme eller på treningsstudio? Jeg har det kun hjemme, har ikke turt å vise meg på offentlige timer enda..hehe.. Drar for gardinene og rister løs i stua på dagen :D

 

Har trent 50 min på sykkelen, det ble 13 km. Med 30 min styrketrening har jeg forbrent 700 kalorier i dag, fornøyd med det!

 

Har bare spist 1100 kalorier i dag, og det er med middagen vi skal ha i kveld, sliter med å få i meg 1900 kalorier i helgene..hm.. Men, har jo spist for mye 3 dager, så da veier det jo litt opp ;)

 

Lurer litt på om jeg skal ha veiedag torsdager og, bare for å holde meg litt mer i skinnet, da har jeg mer å jobbe mot. Ordentlig veiedag mandager, men sniktitt torsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

Jegt tro til med zumba på treningssenteret.... ;) ikke et vakkert syn, men det var heldigvis flere med litt for store rumper og ikke helt vakre hoftebevegelser! Er litt usikker på om jeg får til en hel time foran tv'n hjemme med zumba, det må i såfall gjøres på dagtid og snuppa sover sjeldent en hel time av gangen.. Og i den tiden er det mye annet som må gjøres. MEN, jeg er ufattelig sliten i kroppen i dag så det var god trim! Du har jo trimmet dobbelt av meg, og jeg er helt ferdig! Godt jobba :D

 

Skulle nesten ønske vi hadde valgt fredag som veiedag likevel, så har jeg noen dager å komme meg etter helgen igjen! Men mandager gjør jo at jeg holder meg litt i skinnet da. Klarer ikke å motstå vekten når jeg står opp om morningen, men er pessimistisk mht mandag... Det første jeg skal spørre kursleder om er om jeg kanskje skal spise litt mindre enn 1900 kcal - virker så mye! Det er to-tre måltider flere enn vanlig og da spiser jeg like mye til alle de andre måltidene som jeg alltid har gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bumblebee34

Så flinke dere er til å trene! Jeg er stum av beundring for de som klarer å finne motivasjon til å trene hjemme. Jeg har hatt noen slike prosjekter jeg også, og er superivrig i 2-3 uker men av en eller annen merkelig grunn går det plutselig over... ;)

Tenkte jeg skulle kjøpe meg zumba-dvd men kom til fornuft, jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet det er totalt bortkasta.

Jeg er på pilates en gang i uken og vannaerobic en gang i uken, utenom det får det rekke med trilleturer for min del. Har en liten gutt på syv måneder som sover veldig lite på dagtid så det blir lite tid til trening hjemme på dagtid.

 

Mitt mål for denne uka har vært å kutte ut litt for mange smaksprøver mens jeg lager mat. Merkelig hvordan kalorier man får i seg på den måten "ikke teller" i kaloriregnskapet :D

Hittil har det gått veldig bra!

 

Nå venter vi i spenning på at tåka skal lette her, så blir det trilletur! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 4snupper

Vi kjøpte oss enebolig i sommer, og den har en diger oppkjørsel, og vi har ikke kjøpt oss snøfreser enda, så blir mye "gratis" trim der ;) En time med å måke snø gir forbrenning ca.600 kalorier, det er mye! Så i dag skal jeg måke snø, trene styrke i 30 min og sykle i 40 min, da har jeg forbrent 1200 kalorier :D

 

Jeg får ikke til å trene så mye i ukedagene, men tar igjen ved å trene ekstra mye i helgene når mannen min tar ungene.

 

Forleøpig er jo babyene bare 2 måneder (straks 3), og de sover MYE på dagtid, men får se om noen måneder hvordan de blir. Storesøstrene sluttet sove helt på dagen når de var ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

Helgen nærmer seg slutten og i morgen er det veiing :D hjelpes... Blir nok skuffet, men men... Det skal ikke få ødelegge den fine fremgangen jeg har på kostholdsendring i hvertfall. Internettkurset starter i morgen også, gleder meg til å få litt mer konkrete forslag på endring.

 

Vi har også stor innkjørsel, men når jeg ser traktoren med snøfreser kjører forbi skal det bare et vink til og han sveiper innom gårdsplassen og tar med seg all snøen... Er for lat til å ikke benytte meg av det ;) Hadde besøk til middag i dag og lagde nydelig kalkunfilet, båtbakte poteter og fløtesaus. Har lagt inn alt med supergod margin, for jeg veide ingenting og klarer fortsatt under 1900 kcal.. Utrolig hvor mye mat en kan spise når en kutter ut all sjokoladen!

 

Fortsatt god søndagskveld jenter, og lykke til i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 4snupper

Snikveide meg i morges, og håper vekta viser det samme i morgen ;) Veldig spent!

 

Lager meg nå meny for alle måltider for hele neste uke, da er det mye lettere å ikke sprekke. Merker at når jeg er litt matlei er det vanskelig gjøre de riktige valgene, så om jeg har noe konkret jeg skal spise er det mye lettere. Blir litt jobb, men får gjøre det hver søndag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

Flinke deg ;) Du trener jo så hardt og er så målbevisst 4snupper at du kommer til å nå målet ditt fort! Jeg veide meg i morges, og hadde det vært dagens vekt som skulle skrives inn hadde det blitt kun ned noen hundre gram.. Så jeg er egentlig ikke så spent! Jeg er derimot veldig fornøyd med at jeg klarer å gå igjennom en hel dag uten å spise sjokolade. For meg er det en kjempe stor seier. Det motiverer veldig :D og så får jeg heller ta tiden til hjelp mot kiloene.. Gleder meg litt til zumba igjen på tirsdag, tror en fort blir "hekta" på romperisting, hahaha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 4snupper

Fornøyd med veiinga i dag siden jeg skeia ut 3 dager med for høyt kalori inntak ;)

 

Ned 1,2 kg :D

 

 

 

Startvekt 10.01.11:91 kg.

Vekt nå: 85,5 kg.

Totalt ned 2 uker: 5,5 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig mandag! Jeg har klart meg superbra synes jeg denne første uka, alltid lett med én gang når motivasjonen er gjennom taket ;) Blir nok vanskeligere etterhvert, men jeg tar 1 dag om gangen og gleder meg over at mitt store matinntak om kvelden er OVER! Jeg har riktignok spist noen proteinbarer i helgen som "godis" men det er tross alt ikke så aller verst! Har ligget innenfor mine tilmålte kcal hver eneste dag, og det er første gang noensinne tror jeg! :D Ble mye aktivitet i helgen også, langtur med aking med barna lørdag og i går var vi på skattejakt på hurtigruta som hadde "åpen dag" med masse aktiviteter for barna, så vi gikk i flere timer. Var ute og spiste, men jeg kjøpte salat :D Har IKKE snikveid meg på 4 dager (ny rekord!!!!) og gleder meg til innveiing på kurset i kveld. Første uka pleier man jo å gå ned mer enn de andre ukene, så har stor tro på over 1,1 kg (for da er jeg under 90!)

 

Dagen i dag har startet fint med deilig havregrøt, begynner jamen å synes det er digg!

 

En flott dag ønskes alle dere flinkinger her inne, jeg skal også nå begynne å trene denne uka, og gleder meg. Dessverre umulig å få plass på Zumbatimer her i byen, det er over 15 på venteliste hele tiden, så det er utrolig kjedelig når man har lyst. Får trene spinning og styrke så lenge, så får jeg håpe det blir plass snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, og veiedag. Har jo som så mange andre drevet å snikveid meg, men siden vi hadde barndåp i går tenkte jeg at dagen ikke kom til å bli noe særlig.. Men, jeg er ned nøyaktig et kilo. Det er jeg fornøyd med, er jo ikke anbefalt noe mer ved amming. Men kan vi ikke lage liste, slik vi gjorde sist uke? Dette er vel uke 2 for de fleste?

 

Kopier inn de andres vekt og legg det nederst på innlegget ditt.

Ha en fin og lett dag!

 

 

PepI Uke 1 STARTUKE 92,7 Uke 2: 91,7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...