Gå til innhold

Nå er jeg lei!!!!


Gjest Onmyway
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest treningstrusa

Gratulerer med nedgang! Det er sikkert lettere å se resultater når du tar bilde av deg selv i bikini. Jeg har et gammelt bilde av meg i bikini å sammenligne med, så kanskje ser jeg forskjell til sommeren..:-P

 

Jeg kjenner at jeg begynner å blir skikkelig utålmodig med å gå ned mer i vekt før sommeren.. Må virkelig ta megselv i nakken og få fart på vektnedgangen..

 

Så bra du klarte å stå imot!! Det er alltid like lurt å stå over fristelser:-)

 

Nei nå må jeg få ræva opp av sofaen og ut for å jogge/gå litt.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest treningstrusa

Ganske fornøyd med aktivitetsnivået i dag! Først jobb med mye gåing også 1 times gange/jogging etterfulgt av noen timer med hagearbeid:-)

 

Har derimot spist litt mye Nei-mat i dag.., men det får gå:-)

 

Håper det blir noe positiv på veiinga i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Veiedag i dag! Har gått opp 500g siden fredag... får skylde på at jeg har hatt en virusinfeksjon og hvert syk.. og at jeg forhåpentligvis klarer å gå ned i vekt i påskeferien (tross i at det er ferie) :-S

 

Vel jeg gir ikke opp hvertfall:-) starter på ny giv!

 

Hvordan har det gått med dere andre?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og satser på å gå ned i ferien, sommeren nærmer seg!!

 

Nå er det mandag og motivasjonen er på topp, det er herlig :)

 

 

Håper dere alle får en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Da var påskeferien omme:-) håper dere alle har hatt en fin ferie, jeg rakk desverre ikke å skrive før jeg dro på fjellet.. Gikk på vekta i dag tidlig og ble positivt overrasket siden jeg ikke har lagt på meg i ferien:-)

 

I natt drar jeg til Roma, der blir det mye gåing og muligheter for å forbrenne noen kalorier!

 

Lykke til med "slankingen" sålenge! Vi snakkes om en uke:-)

 

Jeg må pakke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest treningstrusa

Vel hjemme igjen! Vekta har desverre gått opp i løpet av turen.. tross i all gåing.. nå må jeg skjerpe meg..

 

Hvordan går det med dere? Håper dere ikke har gitt opp:-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Har ikke gitt opp nei, motivasjonen er her for fullt! ;) Snart klar for dagens trening, har blitt hektet på smoothie, har du en god oppskrift på lur kanskje?

 

Jeg gikk ned forrige uke, og håper på å gå ned denne uken også! Sommeren nærmer seg med store fremskritt!!!

 

Hva med deg Onmyway? Er motivasjonen på topp? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Gratulerer med nedgang!:-) jeg har ikke fått veid meg i dag fordi jeg har hvert på farten, men skal gjøre det i morgen tidlig. Ja huff sommeren er jo like rundt hjørnet..:-S jeg vil mere ned i vekt før den begynner!

 

Smoothie er kjempe godt:) Jeg kjøper smoothiemix i frysedisken og tilsetter Juice og musli:) Kan også bruke yoghurt.

 

Jeg har forresten kjøpt meg det nye syltetøyet uten sukker:-) Det er knall, med kun 10 kcal. pr porsjon! I kveld er det taco uten lefser, men med skjell!

 

Onmyway: Hvis du leser dette, IKKE gi opp..!! :-( Savner deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Takk!! Var en lettelse å endelig gå ned!! =)

 

Ja, skummelt å tenkte på hvor nær sommeren er egentlig! Tiden går så alt for fort.. Ja, jeg kjøpte en fra frysedisken jeg og, jordbær og banan var det vell :) Har ikke smakt den enda, men den høres veldig god ut!

 

Åå, det skal jeg og teste, syltetøy hjelper faktisk på søtsuget synes jeg! Har godtestreik frem til syden (12.juli) har hatt det i litt over en uke nå, og det går overraskende bra, deilig! :D

 

Taco er så godt, vi hadde hjemmelaget taco-hamburger i dag, jeg spiste uten brød siden jeg blir så full i magen av det! De hersens lefsene altså, glad jeg fant ut hvor mye kcal det var i den, siden vi har taco ganske ofte :)

 

I morgen blir det utskeileser, er bedt i selskap med tapas som forret og grillmat til hovedrett. Skal prøve å begrense meg så mye som mulig!

 

 

Onmyway: Enig med treningstrusa, ikke gi opp!! Gi et tegn fra deg neste gang du er innlogget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Fikk veid meg i dag og har gått ned 1 kg siden tirsdag:-) Så det er tydelig at vektøkningen skyltes fly-tur og annerledes mat.

I dag har jeg lastet ned en kalori teller app til mobilen min, tenker det blir lettere å bruke den siden jeg har mobilen med meg hele tiden:-) Jeg trenger å bli mer fokusert på hva jeg putter i meg..

 

(Syltetøyet er forresten fra Nora) Taco-burger er noe nytt for meg, det skal jeg prøve å lage en dag:-)

 

Jeg synes dfet er kjempe vanskelig å begrense meg når jeg blir bedt bort.. jeg har bestemt meg for å avstå fra alkohol når jeg skal bort i kveld:-)

 

Fortell hvordan det går i kveld! Heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Åå, gratulerer! Så bra!! :) 1kg er mye! I går kjøpte jeg javasteiner til gassgrillen, de veide 2,5kg. Fy så tungt det egentlig er. Så fikk litt ekstra motivasjon til å gå ned enda mer!

 

Til iPhone, i såfall, va heter den? Da skal jeg og laste den ned :D Har ikke peilig på hvor mye jeg spiser jeg heller. De ukene jeg har stått still på vekten, er de ukene jeg har spist hver 3.time. Den siste uken spiste jeg kun når jeg var sulten, ca 4måltid pr. dag, da gikk jeg ned. Så tror det er det som fungerer best for meg =)

 

Ja, det var vanskelig, myyyyye godt å velge i. I går gikk det veldig bra, spiste kun en muffins ikke noe is, sjokolade eller potetegull og spiste heller ikke like mye tapas som jeg vanligvis villet, så er fornøyd!

 

Hvordan gikk det med deg i går? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

ja det er jammen tungt med en kilo.. skummelt:-( regner med at det jeg gikk ned var vann og div. men alikevel.

 

Jeg har ikke iphone men har hvertfall androide, den heter "My fitness pal" også har jeg en som heter "my food angel". Synes det er mye lettere å bli minnet på at jeg skal spise riktig og lite med dette:-)

 

Tror nok det er viktig å finne en måte å gå ned i vekt som en trives med, jeg har ofte tenkt at jeg kan kose meg ekstra innimellom, men så tenker jeg også på om det er verdt det sider det utsetter vektnedgangen...

 

Så flink du var:-) det var veldig godt gjort! Det gikk bra med meg også synes jeg, spiste grillmat, men avsto fra alkohol og drakk cola zero:-P Droppa også kveldsmat som da kunne blitt wiener pølse.. Det er en herlig følelse å klare å avstå:-)

 

Jeg er skikkelig pollen/vår slapp om dagen.. trening står nederst på gjøre lista mi.. har du tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

en kilo er en kilo, uansett hva det er! :)

 

Okei, skal sjekke på appstore etterpå, er utrolig hvor lite som skal til for å gjør det enklere å spise mindre og sunnere. Jeg har hengt opp et bilde av en bikinimodell som var i et h&m-blad på innsiden av skapdøren hvor jeg har de usunne matvarene. Det får meg til å ikke ta snoperier og heller et glass vann! =)

 

Var flink du og!! Ja, er helt enig! Det å klare å avstå er en fantastisk følelse!

 

Prøv å få unna trening tidlig på dagen, det hjelper meg. Jeg er veldig plaget med hodepine, sikkert fordi jeg sitter å leser til eksamen hele dagene. Så nå trener jeg tidlig på dagen, før jeg blir plaget av plagene. Jeg synes det hjelper.

 

Ellers så prøver jeg å tenke at det ikke er lenge til jeg skal til syden, og at trening vil hjelpe meg til å føle meg vel i bikini + jeg har som mål å få på meg en for liten shorts!

 

I dag har jeg hatt eksamen, så fikk ikke trent tidlig på dagen, så ble vi bedt til svigers på potetball til middag. Så hadde egentlig tenkt å droppe treningen i dag, men samboeren ville ut å gå tur siden det var så fint vær, så nå har vi nettopp gått en runde rundt et vann, deilig når det er så varmt.

 

Eller rett og slett bare tenke på den deilige følelsen etter trening? :D Leser du bloggen motivated? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Skal skjerpe meg med treningen alså.. Skal prøve å få det til før på dagen! Leser til eksamen selv + jobber som vikar så det er mye som surrer oppe i hodet om dagen.

Tipset med det bilde er noe jeg skal tenke på:-)

 

Det er en herlig følelse å dusje etter trening synes jeg=) Har ikke sett den bloggen.. skal sjekke den ut nå:-)

 

Gleder meg til veiing på Fredag..:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ja, prøv å få det til tidlig på dagen :) Håper det hjelper deg og! Høres ut som du har mye å henge fingrene i, men husk at litt trening er bedre enn ingenting! :D

 

Huff, jeg gruer meg litt! Håper virkelig på nedgang! Synes det er vanskelig å være sunn nå i eksamenstidene, alle andre sitter å spiser kjeks, sjokolade osv! Men jeg har holdt ut til nå, å skal klare det de siste ukene å!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

helt enig i at det er vanskelig å ikke spise usunt når andre rundt deg gjør det:-( Jeg har alltid knekkebrød og syltetøy (uten sukker) i sekken, i tilfelle jeg blir sulten på noe godt. I kveld skal jeg kose meg med vannmelon og druer.

 

Sjekka ut bloggen i sta og den virka kjempe bra=) kommer nok til å følge med på den. likte spesiellt den oppskriften på kalorifattig gele:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ja, kanskje det er det jeg og skal begynne med! Hjelper å ha noe å tygge på! :)

 

Jeg skal kose meg med honningmelon, har trent to ganger i dag, deilig! =) Har du testet ut trening tidlig på dag?

 

Ja, den er genial, jeg får mye motivasjon og inspirasjon derfra! =)

 

Onmyway; Hvor er duuu? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Så flink du er!=) Jeg har ikke trent i dag.. men har fått gjort husarbeid da:-) Jeg har tidligere testet ut trening tidlig på dagen, men drar på jobb klokken 8 og er en sakkosekk om morgenen..:-( men jeg kan trene i 3-4 tida og burde gjort det oftere. Har muligheten for å trene tidlig i helgene og de dagene jeg har fri=)

 

Jeg er veldig fan av Less Mills trenings-dvd og nå har de en ny video (25min) som følger med fitness frokostblanding. Skal prøve å få gjennomført en økt av den i morgen:-)

 

Hva er dine treningsplaner for sommerferien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Jeg har akkuratt bestilt Zumba fitness Wii på Cdon.com og storgleder meg til å komme igang!! Har prøvd zumba før og det var gøy og hadde treningseffekt. Blir en glede å hente posten fremover! Bikinisesong here i come!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne1

Må bare få kommentere at zumba på wii er kjeeeempe gøy;)

Jeg har det, og danser stort sett hver dag :D blir aldri lei!

Det kjennest ikke ut som om man trener der og da fordi det er så morro, men jammen kjenner man etterpå at man bruker all slags muskler som nesten aldri blir brukt!

Bare til å glede seg :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Husarbeid er også en form for trening, jeg låg på alle fire og skrubbet gulv her en dag, og ble svett!

 

Aah, da blir det litt vanskelig å få trent tidlig på dagen ja før 8 er ikke jeg heller i stand til å trene =) åå, da skal jeg kjøpe meg fitness-blandingen, har sett den på reklame faktisk :)

 

Har ikke lagt noe treningsplaner for sommeren, men håper på fint vær så jeg kan gå på fjellet og forskjellige løyper som er her! Det blir to uker til syden, så tenker å svømme litt :D Ellers blir det vell det vanlige, ellipsemaskinen min =) hehe! du da?

 

Jeg trente litt med zumba i vinter, det er artig!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...