Gå til innhold

Nå er jeg lei!!!!


Gjest Onmyway
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Onmyway

OK.... de siste dagene har jeg veid meg hver dag, og flere ganger om dagen. Nå stoppa vekta på 90,0!!!!!!!!! Nå er jeg nærmere første delmål enn på lenge!!!! Juhu... Selv om det ikke teller før på tirsdag så vet jeg jo nå at jeg i det minste har vært så langt nede :o Så det går virkelig fremover :D

 

Zumba er kjempe gøy, men det krever en kroppsbeherskelse jeg ikke helt har :D Men det blir lettere for hver gang. 0,2 ned er bedre enn 0,2 opp så synes du skal synes det er greit jeg. Må jo ikke stortrene hver uke heller, men være obs på hva en putter inn... Det er ganske fort gjort å spise litt her og litt der :)

 

Snakka med ei venninne om det å gå ned... For vi har ikke gått ned så veldig mye så det synes kjempe godt, så selv om vi ikke får kommentarer fra folk, så gjør det noe med selvfølelsen bare det å vite at vi er på vei ned. VI vet at vi har gått ned og føler oss ganske bra pga det... Så det er ikke så mye som skal til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest cherrys

Har slitt litt med motivasjon de siste dagene, både med trening, skole og jobb! Med matveien går utrolig bra! 3 fiskemiddager så langt denne uken :D

 

Gleder meg virkelig til å reise på spahotell i morgen, tror jeg trenger å komme meg litt vekk fra hverdagen..

 

Så kjekt å være nede på 90,0! Hurraa!! Er ikke lenge til du ser 8-tallet Onmyway!! :o Det er så herlig å gå ned!

 

Enig, jeg har ikke den kroppsbeherkelsen jeg heller. Men synes det er kjekt :D

 

Jeg har kun gått ned 2.8kg på 5uker, det er virkelig ikke mye! Men jeg føler meg faktisk mye bedre enn for 5uker siden! Nå har jeg som mål å trene 3-4 ganger i uken. Har innsett at jeg må ta det litt rolig på treningsfronten, for jeg har ikke mulighet til å trene 5-6 ganger i uken resten av livet. Det er en livsendring jeg holder på med, det må gå ann å leve med det. Så selv om det går sakte, så går det nedover :)

 

Jeg må bare prøve å være litt positiv og få opp motivasjonen igjen! Håper jeg er nede på 88kg neste veiedag, da skal jeg juuble!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Hei alle sammen! Nå har det hvert masse å gjøre de siste dagene. Jeg har bestemt meg for å ikke trene med Jillian hver dag, men heller fokusere på å trene minst 20min. hver dag. Grunnen til dette er at jeg er kjempe lei.. føler at jeg ikke får nok motivasjon til å bare drive med Jillian. Jeg har utallige andre trenings-dvd'er som jeg kan bruke:-) Jeg vil bare se vekta gå nedover!

 

I dag veide jeg meg og den viste 85,0, - 0.4, nedgang er nedgang:-) I helga skal jeg bort (igjen) og skal legge inn både trening, kos og avslapping!

 

Jeg må begynne å fokusere mere på hva jeg putter i meg, jeg ser at det er ofte problemet.. så får treningen komme av seg selv!

 

Håper dere får en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Da er jeg tilbake fra hotellweekend! Det var virkelig godt å komme seg vekk, nå er jeg motivert og klar for enda en sunn uke! :D

 

Treningstrusa: Det tror jeg du gjør rett i, tror det er lurt å variere litt i treningen.. Gratulerer med -0,4kg! Vi er flinke! :) Må begynne å bli litt strengere på hva jeg stapper inn i munnen! Det finns jo så masse sunt og godt!!

 

Har fått dilla på omelett til kveldsmat, det er så utrolig godt!

Oppskriften jeg bruker når jeg lager til meg og samboeren;

4egg

Salt og pepper

Melk

Mør/pepperoni

Ost

Bakepulver (for å få den luftig)

Paprika

Løk

 

Gjerne med salat til, det er godt og metter lenge =)

 

Såg forresten at det var ei som var interessert i å bli invitert til en tråd, tenkte å invitere henne hit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Håper dere har hatt en fin helg alle sammen! =)

 

Omeletten så knall god ut! Den må prøves.

Koselig å få andre inn her også. :-)

 

hvordan går det med deg onmyway? du er jo snart på 80 tallet!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Dagens lille joggetur unnagjort! godt i det fine været:-) så er det snart på vannaerobic i kveld og avslutter med frustrerte fruer foran tv-en, blir herlig:-)

 

Har begynt å veie meg nesten hver dag, bare for å ha kontroll, og 84,8 er jeg fornøyd med.. det er - 0,4 siden fredag. Blir spennende å se hvor mye det blir til fredag:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Hei hei!

I dag stoppa vekta på 90,2... så det er jeg fornøyd med. Men før helga var jeg nede på 89,4, så jeg har sett 8 tallet, det har bare ikke vært på tirsdag, hehe. Jeg har ikke trent noe særlig på en stund, ble ganske lei... Men i kveld skal jeg på kjeller-spinning igjen, så da får jeg svetta ut en god del.

 

I dag har jeg vaska og rydda i huset, så har vel kanskje forbrent litt på det... alt hjelper jo på. Så lenge vekta går nedover så får jeg ikke klage :D Men på tirsdag igjen så SKAL jeg skrive 8 først... 300 g bør jeg klare. Jeg har også begynt å veie meg hver dag.... kanskje dumt men jeg tror jeg har blitt litt hekta... Men det er fortsatt spennende hver tirsdag, for det er jo det som gjelder :)

 

Nå skal jeg være alene hjemme noen dager, og i morra kommer ei venninne på overnattingsbesøk... vi skal spiste biff og drikke vin, så i morra skal jeg være slankefri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Onmyway: Det går jo fort nedover med deg, din heldiggris!! :D Tipper du ser 8-tallet igjen neste tirsdag ja, 300g går nok fort av i ditt tempo..

 

Alt hjelper på ja, jeg tar en treningsfri dag i dag, har mye skolearbeid å gjøre, så må bare prioritere det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Joa, det går nedover... men skulle helst sett det gikk fortere enn dette her! Men det kommer vel aldri til å gå fort nok uansett :D I dag har jeg vært ute og spist, bestilte vegetarwok, det tror jeg var et lurt valg. Ikke så altfor mye ris og masse grønnsaker.. det er kanskje en del olje i det, men det kunne vel alltids vært verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Håper våren har kommet til dere også, her skinner sola og det er herlig vær!

 

Gratulerer med at du har sett 8 tallet! det er kjempe bra!

Det gjelder å være tolmodig, det lønner seg hvertfall!:-)

 

Jeg har treningsfri i dag, har bare hvert ute og rydda litt. Det ble en del tråkking på jobb som vanlig også :-)

 

Cherrys hva slags skole går du på?

 

I dag blir det kyllingfilet, ovnsbakte poteter og kokte grønnsaker + at samboern vil ha barnaise-saus så han får få det. Tror jeg kommer til å bruke kikkoman som saus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Jeg lagde saus av buljongvann og maisennajevning og hele pepperkorn her om dagen, det er jo ikke mye fett i det... Bare et tips i forbifarten her :D Kan jo bruke div krydder du liker også... før følelsen av saus så det ikke bli så tørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Det var et godt tips!, det ble visst middag hos svigers i går så derfor blir det kylling i dag:-) skal følge ditt tips med sausen!

 

Jeg har et annet tips når det gjelder søtsug, det er å spise en lollipop eller annen saft-is. Fungerer veldig greit:-) Gleder meg til å gå på vekta i morgen! samt tirsdag:-)

 

I helga skal jeg i bursdag på søndag, blir sikkert litt kaker kan jeg tenke meg.. men kan alltids skrenke inn lørdags-spisingen så kan jeg kose meg litt på søndag. hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Har vært litt mye usunt i det siste her, kake i går, kake i dag og hyttetur i helgen ;/ men fra neste uke er det full skjerpings!!

 

Jeg går på høgskolen i Ålesund, 2.året, så snart ferdig :)

 

Jeg og har et tips til søtsug, lag is av smoothie, nydelig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

I går og i dag har det gått rett til h... med meg!!!!

Hadde besøk av ei venninne i går, vi drakk øl, vin og spiste biff med fløtegratinerte poteter, peppersaus... potetgull og sjokolade etter det. I dag spiste vi mer av sjokoladen og potetgullet!!!! Så fikk jeg besøk av to venninner i kveld, da ble det is og kake!!!!!! Tipper jeg har spist ca 2 millioner kalorier disse to dagene!!!!!!!!!!!! Så en kjempesprekk!!! Men jeg føler meg så ekkel og oppblåst nå, så det frister ikke til gjentakelse....

 

Men fra i morra av så er det på´n igjen med knekkebrød og middager fra GR kokebøkene mine. Så har ingen håp om å se 8-tallet på tirsdag hvertfall. Men så 89,4 da jeg sto opp i går. Bare jeg er under 95 så skal jeg være happy på tirsdag, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Huff, vet hvordan du har det! Her har det vært sprekk 5 av 7 dager (regner med i dag, lørdag og søndag), men viktig og kose seg litt. Vi vet jo at det ikke er bra og er fortsatt gira på å slanke oss videre, så vi har ikke gitt opp, det er det viktigste :)

 

Jeg var 88,4kg i dag, det er helt greit med tanke på hva jeg har stappet i meg den siste uken.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

yess!!! ned 0,9 fra forrige uke:-) og ned 0,3 siden tirsdag. Vekta viste 84,5 i dag! og snart ser jeg 7 tallet, mange år siden sist:-)

 

Onmyway: kjedelig når en sprekker..:-( kanskje det ikke ble så altfor mange kalorier..

 

Dette får vi til! dere er flinke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Gratulerer treningstrusa, du er flink!! :) Tipper du ser 7-tallet innen mai, eller kanskje innen denne mnd? Jeg håper på å se det før jeg drar til syden (12.juli)

 

Nå er jeg klar for en uke uten utskeielser, hadde gått opp 100g på fredag, så håper virkelig det er nedgang til fredag!!!!

 

Tenkte å ta meg en tur på senteret for å kjøpe sanne ispinner, slik jeg kan lage meg is av smoothie, tror det kan hjelpe på søtsuget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

takk for det:-) jeg haper å se 7-tallet så fort som mulig hvertfall. Har ikke fått veid meg i dag så må gjøre det i morgen, er veldig usikker på hvordan det har gått denne uka:-s Syden hørtes herlig ut!! Jeg er sikker på du klarer å gå ned en hel masse til den dagen.

 

I går skulle noen venner av meg på skolen bestille pizza, jeg sa nei og spiste kyllingsuppe i stedet + at jeg gikk en tur! *stolt :-) sparte sikker mange hundre kalorier på det!

 

Det er de små endringene som kan utgjøre de store forskjellene tror jeg!

 

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Nå nermer påskeferien seg og det ser jeg frem til. Har dere noen tips for hvordan jeg skal komme meg igjennom uten å legge på meg?

 

Hvordan går det med dere forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt skeptisk til påskeferien jeg og, men tror det skal gå bra. Jeg skal jobbe endel, så da blir jeg borte fra fristelsene noen timer per dag. Spis med måte og vær aktiv, det er vell det beste tipset jeg kan gi deg :) Viktig og unne seg noe godt av og til.

 

Her er motivasjonen dårlig, hår gått opp 100g de tre siste ukene, vet at det ikke er mye, men det er nok til at jeg mister litt motivasjon! Føler at det går veldig sakte her, ned 3,3kg på 2mnd er ikke mye å skryte av :) Har vært litt utskeielser i helgene, men er veldig flink i ukene. Håper at det snart går nedover igjen.

 

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Jeg elsker marsipan, men får bare unne meg det i små doser:-)

 

Det er aldri morsomt å stå stille på vekta..:) Kanskje du gjør noe feil? Det skal ikke så mye til for å bli stående noen ganger,.. Eller kanskje du har bygget muskler? Jeg har selv opplevd at det kan stoppe opp, og da prøver jeg å tenke hvorfor.. Du skriver at det har hvert noen utskeielser i helgene, kanskje kan dette være nok til at du står "fast"

 

Jeg har ikke gått på vekta i dag, men føler at det går sakte nedover:) holder motet oppe. Har et enormt søtsug om dagen som kan være vanskelig å hanskes med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier ikke maten jeg spiser, så vet ikke hvor mange kcal jeg spiser i løpet av en dag. Men det har jeg aldri gjort, og vekten har alikevell gått nedover før. Så tror at det er utskeielsene ja, skal prøve å skjerpe meg! Selv om det er vanskelig når det er så mye som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Jeg føler med deg Cherrys! Det er ikke alltid like lett.. Kanskje viktig å fokusere på noe annet enn "slanking" iblant, :-)

 

Nå har jeg hvert syk i en ukes tid med forkjølelse og hovne lymfekjertler.. i tillegg kom frøken rød også har jeg såklart dratt på meg en tannkjøttbetennelse så jada... heldigvis får jeg tannlegetime før helga.

I kveld har jeg hvert skikkelig godtesjuk og det endte opp med litt popcorn:-) Det er hvertfall bedre enn mye annet.

 

I morgen har jeg planer om en liten joggetur og håper på å gjennomføre det.. Det er også trening i å gjøre hagearbeid så da blir det dobbelt utbytte, fin hage og trening.

 

Jeg har hørt det er så populært å slanke seg med barnemat på glass, siden det er så lite kalorier og en del vitaminer.. kunne brukt det som et mellommåltid. Er ikke så dyre greiene heller så. Noen som har prøvd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok veingen i dag, ned 0,3 siden fredag :) Siden jeg tar bilde av meg selv i bikini den 15. hver mnd gjor jeg også dette i dag, siden jeg skal bort i morgen! Ser stor forskjell fra 15.februar, da jeg begynte! Så jeg er super fornøyd i dag!! Vekten kan stå stille for min del, når jeg ser at bilringen er på vei bort!! =)=)

 

Huff, snakk om å få alt på engang da! ;/ Ja, bedre med popcorn enn potetegull :) Jeg og samboeren var så godtesyk i går, hadde tenkt å kjøpe en cheeseburger tallerken, men jeg klarte heldigvis og stå i mot! Så vi lagde oss heller skive med godt pålegg og til "dessert" så hadde vi gulerot og holidaydipp (med kesam), det er utrolig godt! :)

 

Heldig du er som kan jogge, jeg prøver så smått når jeg er ute å går tur, men kjenner det i leggene med engang! Legen sa at hvis jeg tok det veldig rolig, så kunne det kanskje gå uten å få beinhinnebetennelse! Hurra!!

 

Har ikke prøvd barnemat på glass nei, har faktisk lest en del om det jeg og, men da har de kun spist barnemat og ikke noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...