Gå til innhold

Nå er jeg lei!!!!


Gjest Onmyway
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest treningstrusa

Da er vinterferien her=) Hvertfall for meg, herlig=)

 

Det ser dårlig ut for veiingen i morgen synes jeg..men da gjenstår det å se.

Nå skal jeg trene med jillian michaels, skal bli godt.

 

Helga har gått greit med tanke på mat, men det er jammen ikke lett å si NEI!! når en er på besøk.. Men skal være flink hele uka=)

 

Gleder meg til måling i morgen og håper det er resultater=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjusket og tok veiingen i dag, da jeg skal bort i dag og kommer ikke igjen før i morgen. -1kg på 6 dager, jeg er fornøyd!!! :) Endelig nede på 8-tallet, skal aldri over det igjen!! Gleder meg til å høre hvordan det har gått med dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Nå har jeg akkurat trent med Jillian... Level 1, men synes da det var greit trening jeg. Fikk opp pulsen og jeg er svett!!!! Hvordan vet jeg når jeg skal gå videre? Når level 1 er lett?

 

Gratulerer så mye med 8-tallet!!!! Jeg gleder meg til den dagen jeg er der også....

Men etter denne helga skal jeg være glad om jeg har gått ned noe som helst denne gangen. Hyttetur med øl, vin, pizza til middag og litt potetgull... Også fleska gjestene til med egg og bacon til frokost!!! Kan jo ikke akkurat si nei heller da.... Angrer som en hest i dag, men nå er det for sent!!!!! Men jeg får bare fortsette med å spise sundt og trene fremover... Jeg skal også se 8 tallet om ikke lenge!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Gratulerer Cherrys!! Kjenner igjen den gode følelsen;-) Er redd det har skjedd lite med vekta hos meg, men må bare skjerpe meg.

 

Onmyway: Jeg har også akkuratt trent med Jillian og syntes det var helt greit, men ble sliten=P Jeg er ikke helt sikker på når en burde gå videre, jeg synes nivå 2 er ganske mer krevende så kommer til å vente litt=) Tenkte at om 10 dager så kunne en øke til nivå 2. Tror det passer meg fint=)

 

Tenkte at jeg burde ta en rensekur snart for å få fart å systemet.. Noen forslag??=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Nå gruer jeg meg til i morgen.. veiing=( Men det er bra å få litt press på seg her.. Har begynt å "innbille" meg at kiloene raser av uten at jeg gjør noe. Helfigurspeil er noe jeg ikke liker, men det sier sannheten.

 

Hva med å starte konkurranse?? Flest kilo til påske f.eks?? Jeg har hvertfall konkurranseinnstinkt så kanskje jeg kunne brukt det til noe fornuftig.

 

Kjenner at jeg er klar for ny treningsøkt med Jillian i morgen hvertfall=) og kanskje litt zumba etterpå. Det er et mål=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

God morgen jenter :) Da var veiedagen her igjen.... Jeg ble positivt overraska, for etter den helga her så hadde jeg ikke trodd jeg skulle ha gått ned noe særlig. Men Vekta viser nå 92 kg, så det betyr 1,2 kg ned denne uka, -3 kg tilsammen :) Det synes jeg er helt flott!!!!!

 

Nå skal jeg sette på Jillian igjen, men jeg har da virkelig blitt støl jeg... Godt da, for da har jeg jo gjort noe riktig :) Herlig følelse egentlig.

 

Jeg er med på konkurranse!!!! Alltid klar, hehe!

Det kommer til å hjelpe meg med å være fokusert, for jeg er ikke så flink til å tape, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Da var dag to med Jillian unnagjort... og jeg blir svett og sliten altså :) Var så støl i dag så jeg trodde jeg ikke skulle klare å gjennomføre det, men så fort jeg satte igang gikk det veldig greit. Godt å være ferdig med det også da :) Føler seg veldig bra etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Da er konkurransen i gang!=) Jeg ropte ikke akkuratt hurra på vekta i dag.. Gått opp 200g og veier nå 86,2 Men nå er det NOK!

 

Skal snart svette med Jillian jeg også og håper at det kan hjelpe meg nedover på vekta=) Var veldig støl i dag jeg også, hehe. Skal lage meg manualer av tomflasker (1 12 L ) med vann også er jeg igang.

 

Målte meg i går og det har ikke skjedd noen forandring i det hele tatt.. har heldigvis ikke gått opp noe sted da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Jeg er klar for konkurranse!!!! Bring it on :-p

 

200 g er jo bare en dotur da... så tror ikke du skal la deg knekke av det :) Husker da jeg gikk på kurs, så gikk jeg opp 200 g en gang, men neste gang hadde jeg gått ned masse, så du skal se du får en skikkelig opptur neste tirsdag :)

 

Jeg har gått ned 3 cm rundt magen (under navelen), 7,5 cm rundt låret (med det kan ikke stemme, så tipper jeg målte feil der første gangen... buksa burde vært slapp rundt låra da og så slapp er den ikke enda), 2,5 cm rundt overarmen og 2 cm på leggen... så jeg må da bli litt midre :) Sjekker BMI hver tirsdag også, og den har minka med 1,1... det er fremgang.

 

Jeg har ikke laga meg vekter jeg, men det fulgte med da jeg kjøpte zumba dvd`n, men vet ikke helt hvor tunge dem er... er nok mer effektivt med vannflasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Litt morsomt du skreiv at det var bare en do-tur, for det var faktisk bare en do-tur som skulle til=) hehe, men står stille på 86. Men neste tirsdag er det nedgang=)

 

Så bra du har gått ned i cm. ! =) Det er supert=)Fort gjort å måle litt feil, det har jeg også gjort=( Smart å sjekke BMI, det er nok motiverende, et godt tips=)

 

Sikker fine vekter som fulgte med zumbaen=) Mine flasker ble vanskelige å holde i men er greie som reserveløsning=) så fort våren kommer fyller jeg med grus=)

 

Hva gjør du/dere når søtsuget kommer forresten? Jeg har rosiner liggende, men det finnes kanskje noe bedre.

 

I dag skal jeg ha elgbiff + poteter og grønnsaker, har regnet ut antall kalorier allerede og en solid porsjon ligger på ca 400kalorier. Det er å annbefale!=)

 

Ble forresten kjempe sliten av Jillian i dag, og forventer at jeg er støl i morgen=S Det ble ikke noe zumba i dag, men kanskje jeg gjør det i kveld før jeg legger meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Haha, jeg har vært igjennom dette før. Ofte hjelper det med en tur på do!!!

Det er nok som jeg sa, at du egentlig venter på at jeg skal komme ned på samme vekt som deg så vi er likt, hehe. "Bare" 6 kg igjen... Gleder meg til jeg er der :)

 

Ja jeg synes det er greit å følge med på BMI`n også... Greit å komme ned fra den røde linja! Har lasta ned en app til iPhonen, og den lager en graf så jeg ser nedgangen! Motiverende det også. Må finne sånne småting som viser at dette gir resultater :)

 

Vi får tenke på om vi skal investere i vekter kanskje, når vi kommer et stykke på vei... Men så lenge jeg blir støl av dem jeg har nå så venter jeg litt. Har ikke en formue av penger og bruke på detta heller, så får holde meg til det jeg har.

Jeg gruer meg nesten til level 2 med Jillian... Jeg er så støl i dag jeg så jeg klarer ikke bøye meg ned... og måtte nesten dette inn i bilen, hehe. Men vi må jo ha gjort noe riktig så lenge kroppen er ødelagt :) Jeg fortsetter i morra også, full av pågangsmot. Gleder meg til tirsdag igjen! Spennende med veiing og måling... Spesielt så lenge det går nedover.

 

Vettu, søtsuget mitt har enda ikke kommet faktisk. Det er nok motivasjonen som er på topp enda. Men jeg husker fra sist gang, så blanda jeg syltetøy i cottage cheese, også lagde jeg kesampletter (oppskrifta står under kaker og bakst). Og ble det virkelig ille, sånn at jeg måtte ha noe som heter godteri kjøpte jeg vingummi. Det er hvertfall bedre enn sjokolade. Også spiste jeg popcorn i helgene da jeg holdt på å dø av potetgull hunger, hehe.

 

Middagen din høres ikke dum ut!!! Hva gjør du med saus? Jeg er helt avhengig av det til biff... Jeg lager middag fra GR kokeboka mi :) Jeg elsker den boka. Det er så mye godt i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Hehe, ja det er ikke lenge før du tar meg igjen slik tempo du har=) Men det er jo bare bra at du har fått igang prosessen=)

 

Jeg merker selv at det er viktig med slike småting som gir motivasjon=) Min motivasjon er at jeg skriver opp på et ark som henger over badevekta, der skriver jeg opp hver gang vekta går nedover=)

 

Høres ikke godt ut å være så støl, men kjenner meg igjen=) Jeg er mest støl i magen, så kjenner at jeg har mage.. hehe=) Neste tirsdag skal jeg ha resultater + at jeg skal gå på do først=)

 

Popkorn og vingummi hørtes fornuftig ut=) Prøver det jeg for liker ikke cottage cheese=P

 

Saus glemte jeg helt å skrive opp=) Der brukte jeg vanlig posesaus i dag (kjøttkakesaus) som jeg blandet i store pepperkorn og buljong=) Det var veldig godt og jeg ble mett=) Høres lurt ut med GR kokebok, det må jeg kjøpe meg=)

 

Gruer meg til Jillian i morgen, holder meg på nivå 1 sålenge=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haugtusso

Hei!

 

Bra resultat alle sammen! Og selv om du ikke har gått ned noe, treningstrusa, så opplevde jeg da jeg gikk på kurs at det veldig ofte "slapp" dobbelt neste uke da.

Jeg har også veid meg, ned 400 gram. Sier meg godt fornøyd med det, ettersom jeg har vært bortreist på vinterferie, med alt det innebærer av god mat. Ikke trimma noe heller. Men prøvd å ikke fråtse helt da. Men håper på et enda større hopp ned neste uke :)

 

Jeg er også sånn som blir veldig motivert av å se grafer og nedtellnger etc. Må laste ned den BMI-app'en jeg ogsp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Herlig å gå ned!! :)

 

Jeg har ikke hatt noe søtsug til nå heldigvis! Men det hjelper som oftest med frukt eller bare noe å drikke, en kopp te eller juice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Så bra haugtusso! :-) Nedgang er nedgang.

 

Satser på dobbelt nedgang neste uke jeg da :-) Men må vel svette med Jillian fortsatt, kommer til å bli lei den dama ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Nå sitter jeg her og gruer meg til dag 3 med jillian... Hjelpe meg så støl jeg er. Gikk en rask tur i går kveld på ca 1 time. Godt å få rista litt løs i musklene jeg har blitt veldig klar over at jeg har... Lurer på når dette skal bli bedre! Jeg vil ikke ha en fridag fra jillian heller, for da føler jeg at jeg jukser, hehe.

 

Jeg har to kokebøker, og jeg bruker dem masse. Det er masse godt å lage der.

 

Jeg får vel bare kaste meg rundt og sette på DVD`n så jeg blir ferdig med det, hehe.

Tar jo under en halvtime så det er fort gjort, bare jeg får begynt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Så flink du er som går tur :-)

Dette blir det resultater av og det er min motivasjon for å trene med Jillian! Jeg er faktisk bare stiv i magen i dag også:-)

 

Er godt igang med å telle kalorier igjen slik at jeg skal få kontroll over vekta :-) Ser virkelig frem til neste tirsdag om det fortsetter slik.

 

Dagens frokost: 2 stk. Fiber balance knekkebrød fra wasa, kun 35 kalorier pr skive og metter godt :-) pålegg: norvegia=)

 

Teller du kalorier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Nei, jeg gjør ikke det... Kanskje dumt!

Frokosten i dag var 2 ryvita med sesamfrø med egg og tomat på, og et havreknekkebrød med krydderost og paprika, også en kopp med grønn sitron te, og vann. Også pleier jeg å spise to knekkebrød til lunsj. Middag lager jeg fra kokebøkene mine og da veier jeg poteter, pasta eller ris. Pleier også og ha litt salat til middagen. Også blir det ofte rett i koppen suppe på kvelden. Blir jeg sugen på noe mellom disse måltidene tar jeg en frukt. Jeg drikker masse vann da, også tar jeg sitrondråper i så jeg får litt smak på det. Blir litt kjedelig å drikke "vanlig" vann i lengen.

 

Jeg har gode venner som jeg tukter med meg ut på tur, hehe. Hvis dem drar litt på det når jeg ringer så kaller jeg dem sveklinger og pingler, og da blir dem med, hehe. Har et par venner som jeg har fortalt at jeg skal ned i vekt til, og dem er støttende (dem er sylfider).

 

Men nå MÅ jeg bare få satt på den DVD´n... Etterpå skal jeg støvsuge huset, for jeg har hatt hundene mine inne noen dager og det ligger et teppe med pels over hele gulvet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Synes ikke det er dumt sålenge det fungerer for deg :-) virker jo som du har kontroll alikevel :-) Frokosten din hørtes veldig fristende og sunn ut!

Greit å ha noen som pusher

 

 

På med Dvd'en og lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Jeg må bytte litt på pålegg, for jeg merker jeg blir litt lei... Så nå er jeg inne i en egg-periode :) Jeg har enda ikke starta, nå har jeg hengt opp klær og satt på ei maskin til. Men NÅ begynner jeg :) Gleder meg til jeg er ferdig, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Phu... der var det unnagjort!!!

Godt bare en kommer igang :) Synes egentlig også det gikk bedre i dag, så kanskje formen har kommet seg? Eller er det kanskje bare noe jeg tror.... Men nå er det en uke til vi skal opp til level 2 da... Wææææ, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Godt gjort!=) Jeg ser ikke bort fra at formen kan ha blitt bedre allerede, siden det er såpass intense 20min. Det er jo et godt tegn at du føler det går lettere:-)

Jeg skal trene med jillian i ettermiddag:-)

 

Gruer meg litt til nivå 2, jeg har prøvd den før og gikk på en smell fordi det var altfor tidlig..:-S Men neste uke skal jeg nok være klar=) Blir spennende! Jeg håper virkelig på resultater, men ser ikke bort fra at vi kan få litt muskler av dette også:-P sålenge det går nedover på vekta eller inn på målebåndet er det greit!

 

Det hender jeg også har slike "egg-perioder" Egg er jo så godt=) Er heldigvis ikke lei av knekkebrød enda!, viktig med variasjon=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Er nok lurt av oss å måle... for om vi ikke går så mye ned i vekt pga muskler så vil vi jo se det på cm! Skal bli godt å kjenne at klærne ikke sitter så stramt lenger også. Kanskje finne klær som jeg ikke har brukt på lenge fordi dem er trange... Jeg har egentlig noen fine klær som bare henger og venter på at jeg skal passe inn i dem, hehe. Gleder meg til å pakke bort og KASTE klær jeg ikke kan bruke lenger fordi dem er alt for store :) For de klærne skal aldri bli passe mer!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg har hatt lyst til å bare se på level 2 og 3, men har ikke gjort det... for kan jo hende jeg blir skremt, hehe. Men når vi har gjort level 1 i 10 dager så kan det jo hende det er godt med litt mer utfordringer også... Håper det.

 

I dag skal jeg ut å spise middag med ei venninne, kjenner nesten at jeg får dårlig samvittighet av det, for da føler jeg at jeg mister litt kontroll på kaloriene... Men jeg kommer til å velge noe som ikke er så altfor fett.

 

Jeg merker at jeg begynner å bli litt lei av ryvita knekkebrødene... Så tror at når den pakka jeg har nå er tom så skal jeg finne noe annet. Men merker du at du blir fortere mett? Jeg tenkte på det da jeg spiste middag i går, at jeg faktisk var skikkelig mett og jeg spiste ikke noen stor mengde mat... Og når jeg blir sulten på dagen og spiser f.eks en pære så kjenner jeg en metthetsfølelse når jeg har spist den... Vet ikke om det bare er innbilning eller om det kan være noe i det. Jeg føler meg hvertfall mye bedre om dagen nå som jeg har kommet skikkelig igang med dette her og ser på vekta at jeg er på vei nedover... Merker ikke så mye på klærne enda, men det kommer :) Har forresten funnet en bra øvelse for å trene håndtakene.... Håper det virker, for da vil jo en del av det som "henger" over buksa på sidenen bli borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Ja det skal bli herlig å kunne kvitte seg med klær som er for store! Og det skal bli godt å kunne ta på seg en bikini uten å være flau over kroppen sin eller få blikk.

 

Jeg tror nok du kan ta en kikk på nivå 2 og 3. Men jeg har ikke tort å se på nivå 3, hehe. Tenk når vi er så spreke etter all trening med Jillian :-)

 

Det kan nok være lurt å velge seg middag som ikke er altfor feit, det er vanskelig å spise ute. Men det går ann å spise den middagen med god samvittighet og ta en ekstra treningsøkt f.eks. Så trenger en ikke tenke på det:-) Det er nok uansett lurt å være bevisst!

 

Når du er ferdig med ryvita så kan du jo gå over til fiber balance eller andre merker:-) Jeg tør ikke gå over til brød igjen.. for da mister jeg lett kontroll.

 

Jeg kjenner igjen metthetsfølelsen, det tok ikke lang tid etter at jeg begynte å legge om kostholdet før jeg kjente det samme:-) Det gjør det mye lettere å ta riktige valg. Og bedre blir det bare ettersom vi går nedover tror jeg.

Jeg spiser mye saktere enn før, og har lært at det tar 20 minutter før magen sier til hjernen at den er mett :-) Det skal ikke mye til lengere før enn jeg blir mett.

 

Hvilken øvelse har du for å fjerne håndtakene forresten? det er noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...