Gå til innhold

Nå er jeg lei!!!!


Gjest Onmyway
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Onmyway

Ahhhhhh.... Nå ser jeg hva det er!!!!

Det har jo plutselig kommet hotmail.NO... Så lenge jeg er blind på begge øya så ikke jeg det før nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest treningstrusa

I dag har jeg endelig gått ned 600g og er fornøyd med det:-) Nå viser vekta 85,4 Har mistet en cm rundt magen også:-) Skal akkuratt til å trene med Jillian og ser frem til å bli ferdig..

 

Onmyway: Du har jo gått inn og det er jo kjempebra!!:-) Skal se at vekta løsner snart, ikke gi opp!

 

Så flinke dere er alle sammen!:-) skal sende mail i kveld/morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Heheh :) Er ikke lett å finne den feilen når en automatisk tenker at det er .com!

 

Synes vi er flinke alle sammen som står på og ikke gir opp selv om vi møter litt motgang! :) Første delmålet mitt er - 5kg, da skal jeg kjøpe meg ny hårkur, bodybutter og ha skikkelig selvpleie-kveld! :) "kun" -2.1kg, så e jeg der.

 

Har dere delmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Vi er superflinke bare vi vil, og viljestyrken mangler det ikke på :)

Delmålet mitt er å se 8-tallet, så det betyr 5,1 kg ned... Skal på helgebesøk til et vennepar i helga, så litt skeptisk til neste veiing også, hehe. Men det skal gå bedre enn i går. Jeg synes da egentlig at buksa begynner å bli litt for stor alt :) Men får vente med å kjøpe ny, for jeg har tenkt at den skal bli myyyyye større!!!! Litt lettere i humøret i dag, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ja, det er vi!! :) Vi har tatt det største steget, vi har kommet i gang og innsett at vi har fått noen kg for mye! hurra for oss! :)

 

Herlig at du merker at buksene har blitt litt løsere, har du trent med jillian hver dag? Jeg er nå på min 7.dag og er litt lei av øvelsene, gleder meg til level 2.

 

Skal på et spahotell om noen uker med familien og de snakker om hvor mye de gleder seg til å bade! Jeg kjenner nesten jeg blir kvalm av tanken, tenker på unnskyldninger jeg kan komme på for å slippe å ta på bikinien. Uff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Jeg trente ikke på søndag, men da gikk jeg ei mil på ski og var sliten resten av dagen. Men i morra begynner jeg på level 2... spennende. Men blir pause frem til mandag siden vi skal bort.

 

Men tenkt hvor mye du kan gå ned til da!!!!! For en motivasjon til å lykkes og være flink hver uke... Dessuten skal du ikke se bort ifra at det kanskje er andre der som ser verre ut enn deg :) Som regel bekymrer man seg for ting som ikke trenger bekymring. Under vann er det ingen som ser så godt hvordan du ser ut, og svømming er fin trening. Legg merke til puppa under vann, dem blir super fine, hehe. Flyter som bare det :) Og jeg tror ganske sikkert at det er bare du som tenker på det. Familien din bryr seg ikke om du har litt for mye dissende her og der :) Kos deg og nyt spa... det er jo så herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Hei:-)

 

I dag har det gått i ett! :-( godt jeg skal hjem på fredag. Har ikke fått trent i dag, men har hvert ute og gått hvertfall. Jeg tenker å vente med level 2 til mandag eller søndag for det blir mye farting frem til da.. Jeg har ikke fått tid til å sende mail enda, men den kommer:-) Viljestyrken våres er på topp synes jeg!:-) er stolte av dere!

 

Jeg er helt enig med deg Onmyway: Kos deg på spa Cherrys!

 

Jeg er litt travel om dagen, men kommer sterkt tilbake neste uke da roer ting seg litt:-)

 

Var forresten ute og spiste i dag og klarte å begrense inntaket. Er stolt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Jeg blir med på level 2 fra mandag... Lurt! Vel, som sagt så blir jeg borte fra i morra... Men ønsker dere en kjempe fin helg! Vi snakkes på mandag, dagen før dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Jeg har gjort noe jeg har sagt jeg ikke skal gjøre, men siden vi skal bort og jeg tviler på at det blir veldig lett å "slanke seg" denne helga... så gikk jeg på vekta i dag tidlig, bare for å se hva jeg veide FØR turen :) Da viste vekta 91,0... phu!!!! Så da ble jeg ganske gla, hehe. Det gjør det egentlig også litt lettere å stå imot fristelser, for jeg vil jo ikke veie mer enn det på tirsdag... Så det var min happy-morning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys
Jeg har gjort noe jeg har sagt jeg ikke skal gjøre' date=' men siden vi skal bort og jeg tviler på at det blir veldig lett å "slanke seg" denne helga... så gikk jeg på vekta i dag tidlig, bare for å se hva jeg veide FØR turen :) Da viste vekta 91,0... phu!!!! Så da ble jeg ganske gla, hehe. Det gjør det egentlig også litt lettere å stå imot fristelser, for jeg vil jo ikke veie mer enn det på tirsdag... Så det var min happy-morning :)[/quote']

 

 

Hurra! Nedgang på 1,8kg på to dager? wooow, supert! :) kos deg på tur og unn deg litt ekstra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Gratulerer med nedgang, jeg visste du ville klare det:-) Da er vi igang igjen på mandag med level 2 av Jillian:-) Det skal bli spennende! Så ser jeg frem til veiedag på tirsdag og krysser fingrene for at det er nedgang selvom jeg har sitti mest på rumpa pga. skole:-( Tar det igjen neste uke:-)

 

God tur!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ble ikke Jillian på meg i dag, kjenner at jeg begynner å få benhinnebetennelse igjen! Hersens ben!!! Så ble 30min på ellipsemaskina + rockering, så tar jeg husvasken idag. Tror jeg må veie meg på mandag, får uken min på tirsdag og da går jeg av en eller merkelig grunn opp.

 

Nå piper det i ovenen, knekkebrødene er ferdige :)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

I går var jeg ute med noen veninner, ble både vin, øl, drinker og baylis + nattmat! I dag er dagen derpå og jeg og kjæresten skal lage hjemmelaget pizza! har bestemt meg for at denne helgen skal jeg kose meg uten å ha dårlig samvittighet! Det første veninnen min sa i går når hun såg meg var "Du har virkelig blitt slankere, det ser jeg!" Å da har ikke jeg fortalt henne om at jeg er på "slankern" :) Så jeg skal unne meg litt denne helgen, før det blir strammere på matveien neste uke :)

+ Jeg tar treningsfri, første gang på 3 uke.

 

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Så godt at du unner deg litt ekstra uten dårlig samvittighet + treningsfri!:-) Jeg kjenner det på kroppen at litt pause fra Jillian var godt for min del også. Nå gleder jeg meg til i morgen for å begynne på nivå 2. Det er herlig å høre noe positivt om kroppen sin og det er det beste beviset på at det har skjedd noe:-) Jeg håper det blir en god følelse å gå i bikini og shorts i år.

Denne kommende uka begynner jeg med jogging igjen og ser frem til det, jeg hata å jogge for 2 år siden, men fant fort ut at det gir resultater. Håper dere har hatt en fin helg, jeg har spist sjokolade og annet usunt, men har også hvert i bevegelse!:-) Håper på resultater på vekta på tirsdag!! :-)

 

Skal snart investere i rockering og manualer:-)

 

ha en god kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Da har jeg trent level 2... Det var jammen gøy!!!! Vet ikke om det er fordi jeg begynte å bli lei level 1, men jeg koste meg faktisk. Ble sliten av denne også så klart :)

 

Etter denne helga her har jeg ikke noe håp om at vekta viser 91 i morra, men jeg vet nå hvertfall at jeg har vært der, hehe. Når man er på besøk hos folk som liker og spise masse mat hele tia, så er det ikke så greit å si nei... Så jeg får bare sette en strek over alt og starte på nytt i dag. Og det har jeg gjort, frokost som jeg pleier og trening... Nå skal jeg ut og måke frem våren, er jo så mye snø her så jeg må hjelpe til litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Så flink du er:-) Jeg skal trene med Jillian etterpå og ser frem til det. Godt å høre du synes det var gøy, da krysser jeg fingrene for at jeg liker det også! Gikk en tur i 30min. i fint solskinn i dag og det var herlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Hei jenter :)

Da var dagen her igjen.... I dag stoppa vekta på 92,0! Det får vel være ok, det er nedgang siden sist, selv om jeg på torsdag veide 91, men denne helga har vært en type matorgie, så jeg kan ikke forvente noe annet. Nå skal jeg sette på filmen og svette litt igjen :)

 

Ha en fin dag, håper det har gått bra for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

så bra, nedgang er nedgang! Jeg hadde oppgang på 800g!!!!! Men var utskeielser både fredag, lørdag, søndag og i går + jeg har tante rød på besøk! Håpe virkelig på nedgang til neste tirsdag, synes det var kjedelig å se at det hadde gått opp :)

 

I dag er det akkurat 1mnd siden jeg startet, noe som vil si at jeg har tatt nye bilder i bikini! Ser at bilringen har minket, men kunne ønske den hadde minket enda mer!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Håper på nedgang neste tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Det er kjedelig å gå opp ja, men du har jo 1000 grunner til det, så tipper neste gang har du gått ned bra :) Keep up the good work!!!! Gøy med bilder da, må jo være en motivasjon å se at du blir mindre :)

 

Jeg har fått så vondt i et kne jeg da, typisk det... Men jeg får bare trene det jeg klarer og heller gjøre litt lettere øvelser uten så mye belastning på det ene kneet. Alt er bedre enn ingen ting... Jeg er hvertfall godt i gang med "riktig" mat denne uka. Koselig å være borte, men greit å kome hjem til rutinene igjen også. Nå spiser jeg 2 knekkebrød 3 ganger på dagen, middag og kveldsmat. Tror det passer meg bra, for jeg er ikke så veldig sulten, litt før middag, men det må jo være greit.

 

Denne uka her skal jeg ikke smugveie meg, selv om det var en opptur på torsdag så ble det jo en liten nedtur i dag da jeg veide 1 kg mer... selv om jeg vet veldig godt hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ja, denne uken skal ikke jeg ha så voldsomt med utskeielser! Har ingen spesielle planer i helgen, så da skal jeg lage noe sunn mat. Er bare så vanskelig når man er invitert til kjeks, ost og vin, jeg kan motså alt, utenom fristelser! Er det ikke det de sier? :)

 

Etter jeg begynte å trene med Jillian har jeg vært plaget med smerter i ryggen + jeg begynte å få benhinnebetennelse, så jeg har kuttet ut det. Så trener jeg heller 30min ellipse og rockering hverdag. Gjorde det for noen år siden og da såg jeg resultater fort. Så man får gjøre det man klarer, når kroppen sier stopp så må man høre på den.

 

Herlig å komme tilbake til rutiner! Føler jeg er småsulten hele tiden når jeg spise usunnt. Jeg sitter med frokosten nå, to hjemmelaget knekkebrød med crabsticksalat et glass melk og en kopp kaffi. Jeg sliter med å spise sunne pålegg da jeg ikke liker kalkun eller andre skinkepålegg :S noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Phu... da er jeg akkurat ferdig med Jillian for i dag, og jeg synes fortsatt level 2 er morsommere enn 1. Og det er jo bra. Svett som bare det... Nå skal jeg gjøre litt husarbeid, går vel med noen kalorier på det også. I går kveld gikk jeg ei mil igjen, så jeg føler jeg virkelig er igang. Pluss at jeg måkte MASSE snø i går... Synes du er lur som kutta ut Jillian så lenge du fikk plager av det, og du slutta jo ikke å trene, du bare fant noe som passer deg bedre :)

 

Jeg er også god til å motstå det meste, men sliter veldig med fristelsene, hehe.

 

Jeg er egentlig ikke så nøye på pålegg jeg, men jeg spiser liksom ikke sjokoladepålegg og sånt. Men jeg liker veldig godt disse krydderostene, også slenger jeg på litt paprika. Det er den perioden jeg er inni nå. Også hadde jeg en egg periode, men tomat og agurk og noe krydder på. Eller cottage cheese med syltetøy. Går jo ann å ha banan på maten... Jeg tenker at pålegg utgjør jo ikke så mye, så hvis du ikke har 7 cm med ost på maten så går det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Husarbeid gir noen kalorier ja, det er herlig! :) Så flink du er!! Merker at det hjelper på motivasjonen å skrive med dere, når jeg leser hvor flinke dere er så blir jeg ekstra motivert!! :)

 

Jeg spiser for det meste hjemmelagde knekkebrød med hvitost, taffelost, fårepølse eller leverpostei har som regel alltid paprika og agurk. Elsker ost, spesielt ridderost, men den har jeg kuttet ut siden den er så usunn. Taffelosten er heller ikke så særlig sunn, men er ikke så ofte jeg spiser den. Kunne godt hatt 7cm med ost, men prøver å holde meg til ei skive! Hehe!

 

I går var jeg på egon og spiste middag med ei venninne, bestillte laks! Var litt stolt av meg selv, hadde sååå lyst på texmex-burgeren, men kjempet i mot! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Vekta i dag viser det samme som sist uke 85,4 og får være fornøyd med at det ikke er oppgang.. Jeg ser på målebåndet at det begynner å vise mindre, det er motiverede. Men nå synes jeg det er vanskelig å få tid til Jillian, i går var det en stressende dag på jobb, og etterpå gikk jeg en liten tur med hunden (30min.) Så laget jeg middag og etter det var jeg helt utslitt.. Jeg måtte bare gå og legge meg.:-( I dag har jeg hvert på jobb, får snart besøk også skal jeg på vannaerobic. Jeg er bestemt på at jeg skal få til en økt med Jillian etter det.. Hvordan skal men få tiden til å strekke til?? Hva gjør dere når kroppen sier nei til å trene?:-(

 

Cherrys: Jeg er sikker på at oppgangen din bare skyldes "tante-rød", jeg er ofte over 1 kg tyngre :-) Bra du lytter til kroppen og gjør noe annet!

 

Onmyway: Så flink du er som spiser knekkebrød:-) Det er lurt!

 

Forslag til pålegg: Makrell i tomat på tube, lett kaviar og eple. Jeg har for det meste leverpostei:-)

 

Å motstå fristelser er vanskelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ja, heldig du som ikke har gått opp :)

 

Det er vanskelig å få til treningen i en stressende hverdag. Jeg har lest en del om slanking og omlegging av kosthold. De fleste trener 3-4 ganger i uken, det er viktig å klare å fortsette med treningen etter man har oppnådd målene sine. Og ikke minst finne en treningsform som man trives med. Jeg måtte kutte ut Jillian da kroppen sa nei. Så fant jeg heller en treningsform som jeg og kroppen min synes er artig :) Man må høre på kroppen, når en ikke er vandt til trening og plutselig skal trene hver dag, så er det ikke rart at kroppen reagerer. Ta heller noen dager pause og bruk 40dager på Jillian, du ser nok resultater uansett og ender opp med at du ikke er helt utslitt når du er ferdig og at du orker å trene videre etter Jillian :)

 

Makrell i tomat, der sa du det! Det elsker jo jeg, har helt glemt av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Jeg takker for rådet ditt og gjør det du sier:-) Jeg bruker heller litt lengere tid på Jillian.. Det blir for mye med 1time vannaerobic også Jillian etterpå. Så lenge jeg beveger meg og får opp pulsen hver dag får det være bra.

 

I dag har jeg spist, smoothie med müsli og det var kjempe godt. Min nye favoritt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...