Gå til innhold

Nå er jeg lei!!!!


Gjest Onmyway
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest treningstrusa

Hei Krille:-)

Den vi bruker heter 30 days shred, så vi har nok den samme:-) Den varer i 20 min og inneholder 3 nivåer (som vi holder i 10 dager pr nivå)

 

Så hyggelig å høre at vi inspirerer! Det motiverer meg:-)

 

 

Nå har jeg akkuratt trent med Jillian!, bedre sent enn aldri:-) Det var litt tyngre enn normalt så sent på kvelden, men absolutt verdt det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest cherrys

Veldig hyggelig å høre at vi inspirerer ja! :))

 

Treningstrusa:Helt klart at det er bedre sent enn aldri!

 

Jeg har nettopp trent med Jillian og merker forskjell fra dag til dag, klarer flere armhevinger for hver dag som går! Det er motiverende! :) Nå skal jeg lage til søndagsfrokost med ferske muslirundstykker :) senere blir det vell litt bollespising, så får prøve å vær sunn resten av måltidene.

 

God fastelavens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Hei folks!

Nå har jeg nettopp kommet inn etter en lang skitur i et herlig vinter-vår-vær... sliten!!!! Men følelsen er veldig god... Godt å ha gjort det. Jeg har ikke fått trent med Jillian i enda i dag, men skal gjøre det i løpet av dagen, men tror kroppen må få komme seg litt først.

 

I går starta jeg dagen med å trene med Jillian, så frokost før vi gikk en tur med hundene. Så var vi bedt bort til noen venner på pizza, så da måtte jeg jo spise det, en ølboks og farris. Men jeg holdt meg unna det meste av godteri som ble satt frem, tok 5 smågodtbiter... det må da være lovlig! Vet ikke helt hva jeg skal finne på til middag i dag, men det får bli noe sundt :)

 

Nå er det snart så vi hopper opp til level 2... gruer meg litt, for da kommer det vel en periode med stølhet igjen vil jeg tro. Men formen blir jo bedre, så vi får holde ut :) Spennende å se hvordan det blir på tirsdag, jeg regner hvertfall ikke med at jeg har gått ned så mye.... men bare jeg veier 92 og noe så skal jeg være fornøyd. Tror hvertfall jeg skal måle meg på tirsdag, for så flinke som vi har vært til å trene med jillian om dagen så må det da merkes på cm... Blir hvertfall spennende :)

 

Moro å høre at vi er til inspirasjon og motivasjon for hverandre, det hjelper å være flere sammen og ha en liten intern konkurranse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Det hørtes herlig ut! Jeg har ikke gått på langrenn på lenge, kunne godt ha tenkt meg en tur :)

 

Ble noen biter med smågodt på meg og i går + hjemmelaget tacoburger :) Viktig å unne seg litt godt. Heldigvis 6 dager til jeg skal begynne på level 2, i dag er ikke jeg støl lengre, godt er det.

 

Jeg gruer meg til å veie meg på tirsdag, føler jeg har gått litt opp. Skal begynne å måle meg på tirsdag, så jeg ikke mister helt motivasjonen om jeg går opp eller står sille på vekten. For må jo gå litt inn i cm når man trener med Jillian :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Da var arbeidsuka igang igjen., men skal klare å trene med Jillian alikevel:-) På tirsdag skal jeg bort og kommer hjem fredag, men tar med Jillian slik at jeg får gjennomført!

 

På søndag ble det en lang gåtur, jeg gleder meg til å gå opp til nivå 2 for begynner å bli lei nivå 1, selvom jeg kommer til å bli kjempestiv.. hehe:-)

Helga har gått bra selvom det er flere ting jeg ikke burde spist, men har begrenset meg så godt jeg kan. Får stramme inn litt i løpet av uka heller:-) Greit å jobbe igjen for da tenker en ikke så mye på maten.

 

Ser frem til veiing i morgen, jeg føler at treningen har gitt resultater og håper på å se litt på målingen også:-)

 

 

Ha en fin dag!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

God morgen!

Jeg føler jeg har vært flink i helga, og egentlig hele uka som var også. Men jeg ser ikke akkurat frem til veiinga i morra... Men jeg får holde motet oppe og bare fortsette. Jeg har trent hver dag... og skal sette på Jillian nå, etterpå tror jeg at jeg skal gå ut å måke bort litt snø fra husveggen så det er klart til sola kommer :) Er litt trening i det også. Dette blir vel dag 8 med jillian, så på torsdag går vi opp :)

 

Vi skal bort i helga, så tror ikke jeg får trent da... Blir sikkert en del mat også, men jeg får bare begrense meg det jeg kan.

 

Ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ja, blir spennende å se va vekten viser! Så lenge jeg ikke har gått opp skal jeg være fornøyd! Nettopp ferdig med Jillian nå, begynner faktisk å bli litt lei av øvelsene, men bare 5 dager igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Dusjer dere håret hver dag? Jeg begynner allerede å merke at det og huden har blitt tørt av all dusjingen, men kan jo ikke la være heller så svett som man blir ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Regnet nettopp ut min BMI, den blei 30.

 

BMI-grenser

BMI under 20 regnes som undervekt

BMI mellom 20 og 25 regnes som normalvekt

BMI over 25 er definert som overvekt

BMI over 30 er definert som helseskadelig overvekt

 

HJELP! Dette syns jeg virket skummelt. Er heldigvis ikke over 30, men alikevell ga dette meg en tankevekker! Føler meg da ikke SÅÅ stor, fysj!

 

Klarer jeg å gå ned til 70kg får jeg en BMI på 23. Skal i hvertfall under 25 før dette året er omme :)

 

Har fri dag i dag, så har ikke så mye å ta meg til. Er pøsende regnvær, så er innedag. Har vasket klær og vært en tur på butikken og handlet inn til fruktsalat som jeg skal lage til kvelds. Syns det er litt kjedelig at det ikke går ann å laste opp bilder her, er så mye jeg vil dele med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Da ser jeg frem til torsdag:-) Jeg skal bort i helga jeg også så det kan bli vanskelig å trene med Jillian, men kan få lagt inn litt gå-turer o.l. tror nok det kan være fint at kroppen får litt ro også iblant:-) Hold motet oppe onmyway! vi får bare hjelpe og motivere hverandre og la kroppen få litt tid på seg.

 

Jeg dusjer ikke håret hver dag, men det er pga. vannet har fryst o.l. , jeg pleier dusje ganske så ofte:-) Men et tips er å bruke mye god balsam samt hårkur en gang i uka. Det hender jeg dropper shampo hvis det blir mye dusjing og bare tar balsam. For å unngå at huden blir så tørr anbefaler jeg en god dusj-olje da slipper du tørr hud, peeling er også fint slik at døde hudceller kommer av:-)

Jeg blir veldig tørr under beina av all trening så må smøre ofte.

 

Jeg er ikke glad i BMI.. hvertfall ikke min egen. Jeg har 29,8 eller noe, men synes ikke det stemmer med diagnosen.:-( Men å komme seg ned på 25 hadde hvert fint.

Det er kjedelig at det ikke kan lastes opp bilder, det hadde hvert fint:-)

 

Fruktsalat hørtes veldig godt ut, det var et bra tips.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Jeg er litt "deprimert" i kveld.... Gruer meg skikkelig til i morra for jeg er ganske sikker på at jeg må ha gått opp! Men jeg skjønner ikke hvorfor, for jeg har trent med jillian hver dag, gått turer og gått på ski. Og jeg har ikke spist noe som er så veldig usunt, en øl og 3 pizzabiter på lørdag, bittelitt smågodt og ikke noe potetgull! I uka har jeg bare vært flink... Så jeg skjønner ikke dette her helt... Men vi får bare se. Jeg får måle og se om det har skjedd noe med cm...

 

Jeg tenkte på en sak... Hvis dere er på facebook, kan vi lage en gruppe bare medlemmer kan se, der kan vi laste opp bilder og slikt... Jeg har en e-mail adresse som dere kan sende navn til så kan jeg finne dere. Da slipper alle her inne og se hvem vi er :) Bare hvis dere vil da :) Adressen er hvertfall: onmyway@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Det kan jeg godt bli med på:-) skal sende deg navnet på mail i morgen etter skola!

 

Vi krysser fingrene for at du har gått ned i morgen:-) kan jo godt være at du har gått inn noen cm. Det kan også være til hjelp å føre matdagbok for det er utrolig mange skjulte kalorier som vi ikke tenker over at vi får inn.. Kan legge på seg av annet enn usunt også:-( Det er i motbakke det går oppover:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Huff ja... Jeg skal ikke gi opp uansett hva resultatet er. Men kjenner litt på det siden det har gått så bra de siste gangene. Som jeg har sagt før, så skal jeg være fornøyd bare jeg veier 92, noe... Kanskje vekta hadde en klikk sist gang og viste lite, hehe. Vi får nå se...

 

Jeg skriver inn i morgen tidlig, men er borte hele resten av dagen... Vi snakkes i morgen ettermiddag :) Ha en fin kveld, og lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Takk:-) ha en fin kveld du også!

 

Forresten Ble ingen Jillian på meg i dag, har svetta nok med pakking og rydding i dag:-( men i morgen skal jeg få det til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Det ble ikke akkurat noe jubelrop fra vekta i dag... 92,8!!!! Sa jeg skulle være fornøyd med 92 og noe, men jeg er ikke akkurat det alikevel, hehe. Jeg skjønner liksom ikke helt, men det får så være... Jeg får bare fortsette!!!!!!!!!!!!

 

Tilsammen har jeg gått inn 4,5 cm... mest på rompa. Jeg får bare glemme denne dagen her og se frem til neste tirsdag! Lykke til til dere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haugtusso

Men 4,5 cm er jo kjempebra å ha gått inn da, det er jo det viktigste, og det er jo tydelig at du har gjort ting riktig denne uka ut fra det du skriver, så da vil vekta komme etter også, helt sikkert!

 

Jeg har også veid meg, 94,0 kg., så da var det 1,1 kg. ned fra forrige uke, hurra!!! Jeg har vært flink i matveien, bortsett fra en sprekk med sjokolade i går kveld. Merker jeg blir flinkere når jeg er med her i denne gruppa, blir litt mer forpliktelse, det er bra! :)

 

Spent på å høre fra dere andre også, lykke til! :)

 

Sender mail jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

ned 0,6kg her! Men det er bedre enn ingenting :) Så nå er jeg 89kg akkurat! Du har gått inn mye i cm, det er bra! Jeg har fortsatt ikke målt meg, vet ikke om jeg orker. Neste tirsdag er det akkurat en mnd siden jeg startet og skal da ta nye bilder i BIKINI, IIK jeg gruer meg!! Håper jeg klarer å se litt forskjell, hvis ikke blir jeg litt skuffet faktisk. Men så har jeg jo brukt en del år på å legge på meg, så det tar nok litt tid å få det av.

 

Sender deg en mail jeg oså.

 

Ha en fin tirsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Så rart... men prøv igjen nå!

Jeg prøvde å logge meg på fra en annen maskin i sta og det gikk ikke, men har vært inne og fiksa og rota litt så kanskje det går nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys
Sender deg en innboks med mailen min' date=' så kan du prøve å sende :)[/quote']

 

 

Fant ikke ut hvor jeg sender privat melding, må dra nå, skal på kurs. Tilbake i 22.tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...