Gå til innhold

Nå er jeg lei!!!!


Gjest Onmyway
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Onmyway

Hehe, dem er IKKE borte... jeg fant det her om dagen så har bare prøvd litt innimellom! Legger meg på gulvet og ser på tv og vrikker meg frem og tilbake! Gjør bare dette når jeg er alene hjemme altså, hehe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest treningstrusa

For noen kjempe fine øvelser:-) Dette må jeg prøve!! Sikker ikke dumt å gjøre det hver dag etter trening med Jillian:-) Takk for superbra tips!! :-) Jeg får nok gjøre det når jeg er alene jeg også med en kul sang, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Så flinke dere er, jeg og har lyst å prøve å trene med jillian, hvor har dere kjøpt det? :)

 

Det å bli mett etter en posjon med middag er rett og slett herlig!! Føler at formen er blitt bedre på de to ukene og selvtillitten stiger litt. Det er rart hva trening og kosthold kan gjøre. Selv om det ikke er store forskjellene, så er det rart hva man føler.

 

Har lyst å gå meg en tur jeg å, men her i Ålesund blåser det sånn i dag, er meldt full storm til kvelden og den er godt på vei.

 

Jeg bruker rockering med vekter til mage og håndtak, den er rett og slett super! Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Hei Cherrys:-)

Det er kjempe artigt om du slenger deg med på å trene med Jillian. Jeg har lastet den ned fra piratebay, men den selges også på: Megastorenorge.no. Jeg er ikke sikker på hvor Onmyway har kjøpt den.

(Den heter 30 day shred forresten:-) )

 

Det er synd det blåser så hos deg:-( men da har du god grunn til å være inne:-)

 

Slik rockering har jeg så lyst til å kjøpe meg, har hørt så mye positivt om den. Det blir neste investering altså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ja, jeg slenger meg gjerne på!! :) Fungerer den fint den du lastet ned? Har du brent den på cd? :)

 

Jaa, rockering er veldig greit å ha! Blir litt blå første gangene, men det er et tegn på at det fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Så bra! Jo flere jo bedre:-) Den jeg lastet ned fungerer veldig greit, jeg har ikke brent den på cd, så bruker bare pc-en når jeg trener:-) Tror denne skal fungere bra:

 

http://thepiratebay.org/torrent/5276980/Jillian_Michaels_30_Day_Shred_Workout_-_%5BGuruFuel-RIP%5D

 

 

Jeg har akkuratt trent med Jillian nå, jeg merker stor forskjell fordi jeg klarer å gjøre øvelsene bedre. Føler jeg får bedre og bedre utbytte av treningen:-)

Herlig!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

ååååååååå..... jeg har gjort noe jeg ikke skulle!!! Jeg gikk på vekta i dag tidlig, just for fun... Jeg veier en kilo mer nå enn på tirsdag!!!!! Hvordan skal det være mulig da? En kilo er ikke bare en dotur... ikke for meg hvertfall, hehe. Nå kjenner jeg at jeg er skikkelig deprimert altså... også så dum som jeg er som måtte klatre opp på den vekta!!! Så ris til meg selv!!! Nå er det bare å henge med på Jillian hvertfall... er forresten ikke så veldig støl i dag heller! Litt klaging her på morraskvisten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Opp med humøret:-)

Det skjønner jeg er frustrerende.. men husk på at det kan være vann! Tror nok ikke du har lagt på deg 1 kilo med fett :-) Dessuten hender det jeg går opp 1-2 kilo før jeg har mensen.. Prøv heller å veie deg igjen i morgen:-)

 

Prøvde de mageøvelsene i går, fy så vanskelig. :-) Jeg ga opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Jeg tenkte kanskje det kunne være muskler... men jeg har ikke fått 1 kg med muskler på 3 dager vettu! Blæææ altså!!! Nå har jeg trent med Jillian, og skal straks ut å gå tur med ei venninne, så får håpe det hjelper på litt. Tror ikke jeg skal veie meg før på tirsdag igjen, for det bringer ikke noe godt med seg, hehe. Jeg holder meg til den siste versjonen hun viser, der hun ligger på gulvet og tar etter helene! Tok 50 stk i går, og kjente det tok hvertfall. Skal ta 50 eller mer hvis jeg klarer i dag også. Jeg nekter hvertfall å gi opp pga denne veiinga mi i dag... Jeg SKAL se 8 tallet om ikke lenge...

 

Leste i sta at det lønner seg å trimme før frokost, for da forbrenner en fettet istedet for at man forbrenner frokosten. Vet ikke om det stemmer, men tror jeg skal prøve å trene til jillian før frokost noen dager... Jeg er jo helt avhengig av mat med en gang jeg står opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Jillian før frokost har jeg hørt skal være bra også, det går jo ann å prøve:-) Nå har jeg akkuratt hatt smoothie til frokost.

 

Det er bra du er motivert! Skal nok se at 8 tallet ikke er langt unna!:-)

 

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Huff, tipper alikevell du går ned når du går på vekta på tirsdag!! :) Så flink som du er!

 

Jeg har trent litt før frokost, men får ikke like mye utbytte av treningen da jeg ikke har så mye energi. I dag er jeg så trøtt, var på åpningen av g-max i Ålesund i natt og sikret meg noen nye joggesko og en matte! Tenkte jeg skulle prøve Jillian i dag, lastet det ned i går. Men spørs om jeg ikke må ha noen timer til på øyet først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Så bra du har lastet ned Jillian!:-) Anbefaler at du sover litt og er uthvilt før du begynner slik at du unngår en dårlig start.

 

Jeg skal snart igang med å trene, ser frem til å bli ferdig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Umulig å få sove lenger enn til 8, bor i ei ny leilighet og snekkeren holder på i leiligheten under, så da er det ikke fred å få! Kanskje jeg skal ta en treningsfri dag, sov 4 timer i natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Ja det høres lurt ut :-)

 

Har akkuratt svetta med Jillian og syntes det var litt tungt i dag, spesiellt tungt med sidelounges for armene.. men blir vel sterkere da:-)

 

Vil annbefale denne nettsiden: iform.nu Her står det veldig mye bra om trening og slanking :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Kan jo hende kroppen innimellom har godt av en fridag... Spesielt hvis du er trøtt og sliten. Tror du med god samvittighet kan ha en litt lat dag :) Du tar igjen det vettu.

 

Nå har jeg gått 1 mil, og det gikk så lett... Trodde egentlig at jeg skulle være sliten etter at jeg hadde trent med Jillian, men nei da, jeg er jo i super form, hehe. Nå skal jeg spise litt lunsj... Tror faktisk at jeg merker at jeg har blitt i litt bedre form... Hvis det stemmer så er jo det supert. Gleder meg til tirsdag, selv om jeg også gruer meg! Skal hvertfall ikke veie meg på andre dager mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ja, skal gå meg en rolig tur seinere, har lovt meg selv å være i aktivitet i minst 20min hver dag, å hvis jeg først tar en fridag, så blir det så lett å ta en til. Så skal teste ut min nye regnjakke og joggesko senere i dag :)

 

Vil anbefale knekkebrødene fra Grete Roede, supergode!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Så flinke dere er :-) Min "ekstra-aktivitet" i dag har hvert husarbeid, så haper jeg har brent litt kalorier på det:-)

 

Gleder meg til tirsdag og håper det er nedgang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Alt er bedre enn å grave seg ned og slå rot i sofaen :)

Nå skal jeg lage middag, blir fisk igjen her... mmmm! Jeg skal være så flink resten av uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Da ble det en tur på 40 min + Jillian! Måtte bare prøve, å fy!! Har ikke vært så svett på lenge!! Flaut å være i så dårlig form. Gleder meg til å se om det gir resultat! Her blir det havregrøt til middag, mannen er på jobb så orker ikke å lage noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Det må da være en bra treningsdag :)

Nå har jeg bare trent med Jillian i 4 dager, de tre første dagene holdt jeg på å dø av stølhet!!!! Men i dag har alt vært litt lettere, og jeg tror allerede at jeg merker at det er lettere å gjøre øvelsene... Så ikke gi opp, det kommer raskt resultater skal du se :) Jeg gruer meg litt til level 2, men skal nok klare å komme gjennom den også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...