Gå til innhold

Nå er jeg lei!!!!


Gjest Onmyway
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest cherrys

Ja, jeg er fornøyd med tanke på at det skulle være treningsfri :)

 

Kjenner allerede at jeg er støl, spesielt i lårene. Tror det kommer til å bli hardt i morgen, men skal klare å gjennomføre 30 dager! Huff, vil ikke snakke om de andre nivåene, har ikke sett på de enda, heldigvis 9 dager til :) Ja, vi skal klare dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Onmyway

Jeg var så støl så jeg klarte nesten ikke gå... men når jeg satte på dvd`n og fikk starta så gikk det veldig bra. Så uansett hvor vondt det er å gå, så går det fint å trene, hehe. Jeg grudde jeg skikkelig, men når jeg satte igang var det ingen ting å grue seg for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Dere er så flinke at jeg blir helt inspirert:-) Så bra at du er i gang med Jillian Cherrys!!=) Og tro meg, du er ikke den eneste som svetter,.. Det hender at jeg skriker fordi jeg er så sliten, hehe.

 

Havregrøt er jo kjempesunt!

 

Jeg pleier å spise to kekkebrød med hvitost til kvelds + en te-kopp eller glass med sjokolademelk hvis jeg har hvert flink:-) Ellers er jeg veldig glad i skyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Nå har svigermora mi vært på besøk, og hun hadde kjøpt vekter til meg, pluss slike du setter på arma og beina... Så nå blir det mer motstand i morra med Jillian. Kommer bare til å bruke vektene da, men moro å ha litt utstyr :) Jeg svetter også som en gris når jeg trener, og det brenner, særlig i arma når jeg gjør øvelsene. Den siste mageøvelsen synes jeg også er blod hard...

 

Jeg pleier å lage en rett i koppen suppe med to riskaker til på kvelden. Skyr synes jeg også er godt, så det spiser jeg en del av. Også har jeg knekkebrød til frokost og lunsj... Da orker jeg liksom ikke det til kvelds.

 

I går bestilte jeg kylling tortilla... Kanskje ikke det sunneste, men det kunne vært verre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Så heldig du er!:-) Snill svigermor du har!

 

Kylling tortilla synes jeg hørtes fornuftigt ut. Må unne seg litt, jeg har akkuratt spist et stykke sjokoladekake og ville ikke ha mer heller:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Jada, hun glimter til innimellom :)

 

Det var kjempe godt, men den kom med rømme og guacamole... Men jeg smelte det i meg, hehe. Mmmmmm, sjokoladekake... sukk! Men i følge vekta mi så er det nok best å holde meg unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Det var en snill svigermor ja! :) Herlig!

 

Det ble blomkålsuppe og et stort glass med vann! :) Ja, viktig å unne seg litt engang i blant, i morgen er det helg og da kommer de største utfordringene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Skal prøve å være flink i helga, vil ikke at den skal ødelegge resultatet på tirsdag. Så det blir nok popkorn til kos og noe kalorifattig drikke håper jeg:-)

Kan kjøpe masse frukt og kose meg med. Men det blir nok mange fristelser..

Greit å være forberedt..

 

I morgen blir det ekstra trening i tillegg til Jillian grunnet 2 sjokoladekakestykker.. Blir det fint vær så kan det nok bli en joggetur..:-)

 

Leste i dag at i en kebab er det 1000-1200 kalorier, glad jeg sjelden spiser kebab..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Denne helga skal ikke jeg ha noen utskeielser... skal holde meg til planen slik jeg gjør på ukedagene. Skal virkelig ikke ha gått opp på tisdag, så jeg får være streng med meg selv :)

 

Jeg liker ikke kebab, så det kan være 1 milliard kalorier i den uten at det gjør meg noe, hoho. Som regel liker jeg alt som har mer enn 5000 kalorier best... Rart det skal være sånn, at det som ikke er så sunt å spise er det verste å spise! Men men, bare jeg når målet så går det ann å unne seg litt mer... Gleder meg til det, men da er jeg vel sikkert 70 år, hehe. Skikkelig drittdag i dag pga veiinga i dag tidlig, det skulle jeg aldri gjort... Never again!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Klokka er ikke halv 8 engang, og jeg er ferdig med Jillian for i dag.... Har ikke spist frokost enda, og det merka jeg nok. Fikk skikkelig melkesyre i beina av å hoppe! Men det kan jo ha en virkning også da. Jeg kom meg helt fint igjennom. Men nå må jeg hvertfall ha frokost :)

 

Ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Jeg spiste en yoghurt før jeg trene med Jillian, merket ingen forskjell! Var ikke så gale som jeg trodde det kom til å bli, tross at jeg er støl som en gris! Herlig å vær ferdig med dagensøkt tidlig! Du er superflink Onmyway!! :)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Kjenner meg fastere i kroppen i dag, føles ut som om treninga med jillian virkelig gir resultater. Er ikke stiv i det hele tatt, synes det er litt rart siden jeg blir så sliten. Men det er jo bare godt å slippe å bli stiv :-)

 

Godt gjort å ha fullført Jillian før halv 8! Håper humøret er litt bedre i dag:-) Registrerer du/dere trimpoeng her inne? I såfall under hva? Jeg registrerer det under styrketrening, men synes det blir litt feil..

 

Ha en fin dag!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Så bra!! Tror det hjelper å trene selv om en er støl, få løsnet opp musklene :)

 

jeg registrerer ikke trimpoeng, har min egen treningsdagbok hvor jeg skriver hva jeg trener og hvordan det går :) Veldig motiverende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Nå er jeg akkuratt ferdig med en økt med Jillian og jeg blir så svett. Men jeg tror det er verdt det. Fant 2 lysestaker som passet ypperlig til en øvelse siden flaskene ble litt store.

 

Da skal jeg snart gå meg en tur i det fine været, selvom det blåser litt. Her er det 7 varmegrader og sol:-) Fint å ha vinterferie nå ja!:-) På mandag begynner hverdagen igjen.. Men jeg skal følge opplegget helt til siste dag! Jeg er imponert over at jeg har kommet så langt allerede. Takken går til dere! Her finner jeg min motivasjon:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onmyway

Hei og hopp!

Ja det var helt greit å være ferdig med det tidlig, rakk ikke å grue meg engang i dag, hehe. Jeg er ikke støl lenger, og det er godt... Kjenner kanskje at formen har blitt bedre, men kroppen tror jeg like elendig som for 3 uker siden, hehe. Jeg har ikke vært på vekta siden i går for å si det sånn, denne helga skal ingen få ødelegge for meg.

 

Men skryt til meg selv!!!

Vi var i begravelse i sta (4 stk), 3 kjøpte pølse på veien hjem og 1 kjøpte grønn farris... Dere kan jo gjette hvilken gruppe jeg hører til i??? Så den veiinga i går, selv om det ikke akkurat var moro å se tallet gjør nok at jeg blir ekstra streng med meg selv... Men hadde nok uansett ikke kjøpt pølse... Har jobba på bensinstasjon i min ungdom og pølser frister ikke spesielt mye. Jeg lagde meg en omelett da jeg kom hjem i stedet :)

 

Nå skal jeg ut å handle til i helga... Blir nok noe kylling her i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Godt å høre at dere ikke er støl lengre, jeg er så støl at jeg klarer så vidt å gå i trapper! Håper det forsvinne snart. Selv om det egentlig er litt deilig, hehe!

 

Åååå, braaa at du kjøpte farris! Det er de små tingene som utgjør de store forskjellene :)

 

Vi skal til svigers i dag, de skulle ha taco. Jeg dropper lompene og lager tacosalat i stede, lompene skal visst inneholde 200kcal i en lompe! IIK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Tacosalat er skikkelig digg :) Jeg savner ikke lompene lengere. Jeg har et tips. Hvis du for eksempel bruker hjertesalat så kan man "fylle" disse bladene med kjøttet og andre grønnsaker. en veldig god erstatning

 

Ønsker dere en god helg :)

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haugtusso

Hei! Så flinke dere er til å trene!!! Jeg sliter litt med å komme igang med treningen jeg altså, har litt dårlig samvittighet for det.

 

Men samtidig synes jeg det går bra i matveien denne uka, så jeg har tro på at vekta skal vise nedover på tirsdag *håpehåpe*.

 

Skal prøve å være fornøyd med det at jeg skjerper meg med maten, så får det bli en bonus om jeg får trent litt. Men det er jo sånn skitvær her for tia, gidder ikke tanken på å ut og gå eller jogge.

 

Jaja, snart vår nå!!!! Jippi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ble tacosalat og uten rømme, hurra! :) Veldig godt!

 

Nå er jeg så støl at jeg vet ikke om jeg kommer meg opp av sofaen! Begynner å glede meg til dette går over, var det 4 dager det tok med dere?

 

Her har det begynt å snø, jeg som trodde våren var på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Ganske fornøyd med å avslutte dagen etter å ha gått tur i 1 12 time i tillegg til Jillian:-) Jeg bobler over av energi, særlig med slike fine soldager!

 

Skulle ønske jeg leste hvor grusomt mange kalorier det er i de dumme tacolefsene litt før!!! Snakk om å være godtroende.. Jeg som inntok hvertfall 3 stk. under middagen. hrmfff.. Men da har jeg lært at neste gang blir det bare tacosalat!!

 

Onmyway: Applaus til deg!!:-) Å høre at du klarte å motstå pølse gir meg motivasjon til å droppe det selv!:-) Skal tenke på deg neste gang jeg står med valget.

 

Haugtusso: Jeg synes det er bra at du konsentrerer deg om å spise riktig:-) Treningen kommer nok etterhvert. Begynn i det små og jobb deg oppover:-)

 

Cherrys: Jeg har ikke hvert spesielt stiv, men jeg tror det er viktig å drikke mye og tøye ut=) Don't give up! Jeg synes ofte det hjelper å gå seg en tur etterpå:-)

 

Irriterer meg fortsatt over tacolefsene.. ALDRI MER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Det er så herlig å gå tur! Heldig du som har sol, her har snøen kommet :)

Jeg fant ut det med tacolefsene for en mnd siden ca, og har kuttet de helt ut! De er ikke verdt 200kcal! Tacosalat er like godt :)

 

Nå har jeg trent 3.gang med Jillian og merker faktisk at det ikke er like tungt! Men blir like svett, det drypper av meg når jeg er ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Så flink du er:-) jeg har ikke trent med Jillian enda i dag, hvis jeg ikke gjør det i kveld så blir det dobbelt i morgen:-) Det skal jeg klare!:-)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krille

så flinke dere er, er blitt helt inspirert av dere og gikk til innkjøp av en jillian dvd, men jeg burde jo spurt dere hvilken dere har kjøpt? Hvilken er det, jeg har en som er noe blir i form på 30 dager eller noe sånt...tenkte jeg skulle bruke den de dagene jeg ikke kommer på meg trening. Hvor lenge varer den dere bruker?

 

Stå på, dere inspirerer!!

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...