Gå til innhold

Jeg er ny her, og skal ned ihvertfall 40 kg...


Anbefalte innlegg

Gjest StinePetrine

ÅHH! Så herlig, gratulerer så mye! Det er virkelig godt å vite at man har klart seg gjennom påsken, og at neste "mat-høytid" ikke er før jul. Ehh, eller kanskje sommeren, hehe. Men da er det så mye frisk og sunn man som frister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Jeg sitter og ser på! Tar det opp hver uke dersom jeg ikke er hjemme. Jeg elsker slike programmer! Har selv kvittet meg med mine klær som har blitt for store. Skal snart prøve mindre sommerklær (har jo litt i alle størrelser).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turjente

Veldig flott at dere finner inspirasjon også på

TV. Gratulerer med en virkelig flott start og vel gjennomført påske. Selv har jeg koset meg med masse god mat i påsken men jeg har også gått veldig mye på ski. Igår hadde jeg date med personlig trener fra helve... Det var en arti ny opplevelse som jeg greide å gi ganske så mye selv med feber i kroppen. Sjokkrosa sko har jeg også kjøpt meg.Burde vært egentlig vært blålilla for å matche ansiktsfargen etter endt trening...hi hi....Mange glodde litt i og med at jeg ikke har teknikken inne på spesielt slyngetrening. Armene ristet etter trening men jeg har bare godt av det siden nesten 20 kilo er borte siden jeg startet. Blir så herlig med vår fremover! Jeg gleder med til fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også kvittet meg med for store klær. De skulle jeg uansett ALDRI bruke igjen. :)

 

Har også hatt klær i mange ulike størrelser, og har som tidligere skrevet endel klær som jeg kjøpte i fjor og som brått ble for trange. Skal IKKE gå på tilsvarende smell igjen, så gleder meg til å bruke de MASSE! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Jeg har gitt bort mye klær til Fretex i det siste, men jeg har spart på ei bukse (som skremsel) og så har jeg en parkas, som nå er aaaalt for stor. Den er ikke gitt bort/kastet ennå, for jeg har lyst til å være så dramatisk at jeg skal brenne den. Se mitt gamle liv gå opp i flammer, bokstavlig talt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turjente

Jeg har gitt bort mye klær til Fretex i det siste, men jeg har spart på ei bukse (som skremsel) og så har jeg en parkas, som nå er aaaalt for stor. Den er ikke gitt bort/kastet ennå, for jeg har lyst til å være så dramatisk at jeg skal brenne den. Se mitt gamle liv gå opp i flammer, bokstavlig talt!

Herlig! Jeg har også spart en bukse. Fant også noen bilder fra 2011 hvor jeg må ærlig innrømme at jeg ikke visste jeg var så stor. Helt greit å se bildene. Langt bedre selvtilitt no.Jeg lurer på om jeg får to turjenter oppi min gamle bukse når jeg blir ferdig. Forreatem det er jo endel mer klær på markedet for store damer nå enn før men jeg synes ikke de har sittet så fint på. Strever ganske lenge for å finne riktige klær. Hvor handler dere andre klær? Jeg har også mange bukser i skapet som er superfine var veldig dyre og som jeg ikke går inn i. Jeg må faktisk ned 30 kilo til for å komme inn i de som jeg hadde når jeg var 22år. Det kalles strekkmål.

Noen som har erfarimg med influensa og slanking? Føler jeg skeier litt ut med ekstra god mat for å lege kroppen.......noen matvater som er sunne annet enn appelsin som jeg burde pøse på med for å bli frisk....og som ikke har så mange kcalorier???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger selv rett ut med influensa nå... :angry: Det er ikke så gøy! Har lyst å nyte våren ute!! Ikke ligge som et feberhett slakt inne.

 

Har holdt meg til vanlig kost siste dagene som syk, men i dag ble det litt ekstra godt til middag. Men har blitt for lite drikking de siste dagene. Har ikke orket faktisk. Enda så glad jeg er i vann( og kaffe!). Har fått i meg sukkerfri saft, light brus og te da, så er bedre enn ingenting.

 

Riktig god bedring til deg, turjente! Håper vi er friske og raske SNART!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Det er jeg helt sikker på at du klarer! Jeg ønsker meg ned 3,5kg til på dette kurset, det er 3 kurskvelder til. Tirsdagens vekttap på 0,2kg hjalp ikke drastisk til på dette målet. Så nå er jeg spent, vil gjerne klare målet mitt, men det kan hende det blir vanskelig denne gangen. 30.april er siste kursdag, skulle ønske man kunne spole frem i tid noen ganger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Det er jeg helt sikker på at du klarer! Jeg ønsker meg ned 3,5kg til på dette kurset, det er 3 kurskvelder til. Tirsdagens vekttap på 0,2kg hjalp ikke drastisk til på dette målet. Så nå er jeg spent, vil gjerne klare målet mitt, men det kan hende det blir vanskelig denne gangen. 30.april er siste kursdag, skulle ønske man kunne spole frem i tid noen ganger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..ja, jeg skulle gjerne hatt mulighet til å spole tiden fremover vektmessig!! :D Svisjjj...så er Bolledama plutselig "bare" 95 kg! Oioi....det hadde vært noe!!

 

 

Men du, StinePetrine, jeg tror du har gode muligheter til å nå ditt mål frem til 30.april! :D Som du vet, så kan jo nedgangen være veldig variabel. Har gått ned alt fra 0,1 kg til 3,6 kg på ei uke!! Og i tillegg gått opp, men ofte opplevd vektras etter økeuker. Går alltid opp i vekt(eller står stille) når jeg har el og mens.

Følger spent med deg ihvertfall!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Vi skulle vel alle gjerne bare plutselig blitt mye lettere, men jeg må innrømme at jeg egentlig er litt glad for at det tar litt tid. For enda så lang tid jeg har brukt nå (1 år på de siste 22 kg) sliter hodet veldig med å følge med på kroppens endringer hvis du skjønner. Veldig rart det der.

 

Håper forresten du er helt frisk etter sykdommen tidligere i måneden, er kjipt når sånt kommer og "ødelegger" når man er i fint driv både i forhold til kost og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Ja, er nok viktig at nedgangen går gradvis, og at den mentale prosessen er naturlig. :)/>

 

Jeg er fortsatt syk. På 2.uka nå...Er bedre, men kan ikke trene ennå. Matmessig går det greit, og nå begynner jeg å klare å drikke nok igjen også. :)/>

Usj, så kjipt! Har inntrykk av at det går mye greier som sitter i veldig lenge - mamma ble syk i begynnelsen av februar og var hjemme i 2 uker og har slitt med hoste og sånt i ukesvis etter det igjen. Hun orket ikke begynne med sine aktiviteter igjen før etter påske. Krysser alt for at det går litt fortere med deg. Bra kurven går i riktig retning ihvertfall.

Fortsatt god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen hei Bolledama, det nicket husker jeg fra høsten-11 :)

Skulle til å si at det var hyggelig å høre fra deg igjen, men det er jo synd at du også måtte tilbake hit!

 

Du får ha god bedring, håper lungebetennelsen snart gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei marsvin! :)

 

Koselig å se "gamle" navn. :D Selv om vi selvsagt ønsker oss et annet sted enn her..men vi må jo bare gjøre det beste ut av det her inne. Ikke sant? Vi er jo i gang og vi GJØR faktisk noe med det. Gjelder å være positive, ja. Hehe..

 

Jeg er spent på veiing denne uka. Skal veie meg i morgen..Pensillin har visstnok ofte innvirkning på vekta, sa min kursholder, og jeg er ennå ikke ferdig med min kur for å ta knekken på lungebetennelsen. Har i tillegg vært i to bursdager i uken som gikk, så vi får nå se hvordan det påvirker vekta. Selv om jeg forsyner meg med tynne kakestykker når jeg er gjest, så føles det ikke så "riktig" akkurat..Jaja..

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Krysser fingre og tær for en flott uke for deg! Kroppen gjør desverre ikke alltid det vi vil at den skal gjøre, men gjør man som man skal, pleier den å spille på lag etter litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...