Gå til innhold

Jeg er ny her, og skal ned ihvertfall 40 kg...


Anbefalte innlegg

At jeg kan være til inspirasjon!!

Det gleder meg veldig å høre! :-)

 

Jeg hadde en så morsom opplevelse i sta`!

Ryddet i et skap og fant igjen ei jakke jeg kjøpte for mange år siden. Slanket meg ( selvfølgelig..hehe...) da også og kjøpte den for liten i håp om at den etterhvert skulle passe...Det gjorde den aldri. Alltid syntes den har vært såå fin og har siden da drømt om at den skal passe.

 

Gjett hvilken jakke som satt sm et skudd i dag!!

Jippi!!! :-) Ble så glad! Tror smilet gikk nesten rundt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bittemor60
At jeg kan være til inspirasjon!!

Det gleder meg veldig å høre! :-)

 

Jeg hadde en så morsom opplevelse i sta`!

Ryddet i et skap og fant igjen ei jakke jeg kjøpte for mange år siden. Slanket meg ( selvfølgelig..hehe...) da også og kjøpte den for liten i håp om at den etterhvert skulle passe...Det gjorde den aldri. Alltid syntes den har vært såå fin og har siden da drømt om at den skal passe.

 

Gjett hvilken jakke som satt sm et skudd i dag!!

Jippi!!! :-) Ble så glad! Tror smilet gikk nesten rundt......

Så herlig med slike overraskelser i klesveien, det gir ekstra motivasjon. Skjønner godt at smilet er bredt hos deg nå flinka!!

Jeg har også endel klær som er for små og gleder meg til å prøve de etterhvert men det er for tidlig akkurat nå. Vi må bare stå på Bolledama:-) Fin dag til deg.

 

Bittemor:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noterer ingen vekt i dag pga. mensen. :-)

 

Går som regel alltid opp 1-2 kg da.

 

Ellers har uken vært fin. Merker godt at livet er bokstavelig talt er lettere, og jeg begynner å venne meg til at jeg ser annerledes ut også. :-)

Hodet trenger gjerne litt lenger tid...hehe..

 

Har vært veldig sulten de siste dagene, så har spist litt mer brød og knekkebrød. Er vel en blanding av både mensen og økt forbrenning ( har vært slik i perioder).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bittemor60

Kroppen vår kan være litt lunefull mange ganger og økt væskeopphopning er jo helt vanlig både før og under mensen. Neste uke raser kiloene ned. Gleder meg til mitt vekttap blir like stort som ditt og jeg forstår godt at de kiloen både merkes iform av lettere hverdag og nytt utseende:-)

Du er og har vært utrolig flink:-)

 

Bittemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

Det må man kunne unne seg synes jeg.En kveld med god mat og vin som en planlagt utskeielse skal man ihvertfall ikke ha dårlig samvittighet for.

 

Det er jo ikke julebordene som har gjort oss tjukke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1' date='3 kg på 2 uker!

 

Minus 31 KG!! Aiaiai....

Jeg er såå glad!! :-D

 

Holder nok litt vann etter mye vin på julebord i helga, så det reelle tallet er kanskje mer... :-) Neste mandag vil vise.[/quote']

Over 30 kg!!!! DU er helt utrolig flink altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her går det unna:)

 

Regner med det kjennes godt på kroppen at over 30 kg er borte, og det hjelper sannelig mye på humøret å finne sånne skatter i klesskapet innimellom.

Du har vært kjempeflink, dette kan du virkelig være stolt av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...