Gå til innhold

Jeg er ny her, og skal ned ihvertfall 40 kg...


Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Hei igjen!

 

Endelig kan jeg komme med en oppdatering!

Prøver å klare meg på egenhånd uten kurs nå, og det er en utfordring i seg selv det..

 

Men; i dag tidlig viste vekta 109,9 kg og det er en nedgang på 36 kg på 1 år!! ÅÅHHH....lykkelige meg!! Det er 72 ekle smørpakker det. TENK det!!

 

En annen MEGET positiv følge av dette:

Jeg har sluttet med blodtrykksmedisiner!! :lol:

Legen sa det var sjelden at det skjer, men jammen er det noe jeg vil dele med andre!! Kan jeg - så kan DU!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Men; i dag tidlig viste vekta 109,9 kg og det er en nedgang på 36 kg på 1 år!! ÅÅHHH....lykkelige meg!! Det er 72 ekle smørpakker det. TENK det!!

 

Fantastiske resultater bolledama! Jeg ser du har som mål å være på 95 kg sommeren 2012. Er det ditt engelige mål, eller har du definert ett endelig mål også? Eller tar du ett delmål om gangen, og ser hvor du ender opp? Synes du er fantastisk flink iallefallm og folger deg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske resultater bolledama! Jeg ser du har som mål å være på 95 kg sommeren 2012. Er det ditt engelige mål, eller har du definert ett endelig mål også? Eller tar du ett delmål om gangen, og ser hvor du ender opp? Synes du er fantastisk flink iallefallm og folger deg videre :)

 

Tusen takk for pene ord! :rolleyes:

 

Jeg er høy og med kraftig kroppsbygning, så tror jeg ved ihvertfall 90 kg vil være passe. Vet ikke, for er jo snart 100 år siden jeg var såpass lett, så jeg får se det an. :lol: Noen sylfide blir jeg aldri og vil jeg heller ikke bli. Hodet må jo også følge med under slankingen. Det er en utfordring nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan - vet du, jeg ble så glad av å lese at du hadde sluttet med blodtrykksmedisinene dine - det er helt utrolig bra jobbet - det er virkelig å gjøre en stor forbedring i egen helse - Grattis:-)Ønsker deg en strålende helg:-)

 

Tusen takk! :lol:

 

Det er en stor lettelse og befrielse å være helt medisinfri!! Hadde aldri trodd det. Selv med stort vekttap og trening. En spesialist sa til meg for noen år siden at jeg mest sannsynlig måtte gå på medisiner resten av livet, men jammen har jeg bevist det motsatte!! Kan dette gi noen andre håp, så er det gull verdt!! Det er derfor jeg ønsker å dele det med dere!

 

Riktig god helg til deg også!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Noen av de gamle traverne fra i fjor som fortsatt er her?

 

Jeg er tilbake! Har begynt på kurs igjen etter laaaang pause. Plutselig begynte vekten å gå oppover igjen, og da var det bare å slenge seg på. Ble jo aldri ferdig sist, men alt bare stoppet så jeg trengte nok den pausen....

 

Fy søren så flink du har vært! Jeg er helt imponert. Håper du snart er tilbake på beina slik at du kommer tilbake i den vante tralten. Men superbra at du ikke har gått opp når du har vært syk - det er jo en bragd i seg selv... :)

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake! Har begynt på kurs igjen etter laaaang pause. Plutselig begynte vekten å gå oppover igjen, og da var det bare å slenge seg på. Ble jo aldri ferdig sist, men alt bare stoppet så jeg trengte nok den pausen....

 

Fy søren så flink du har vært! Jeg er helt imponert. Håper du snart er tilbake på beina slik at du kommer tilbake i den vante tralten. Men superbra at du ikke har gått opp når du har vært syk - det er jo en bragd i seg selv... :)

 

God bedring!

 

Tusen takk, Krusmynte, og VELKOMMEN tilbake!! :D

Så koselig å se gamle kjente igjen. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Dietina

Kan jeg - så kan DU!! ;)

 

Stiller meg i rekken av "beundrere", gratulerer med flott resultat, og lar meg villig inspirere. Enda nok av kilo her som skal vekk, men det er så deilig å ha funnet noe som faktisk ser ut til å fungere. Jeg VIL (så gjenstår det og se om jeg kan)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Heisann! :rolleyes:

 

Nå er jeg tilbake etter en laaaang pause.

 

Dessverre har noen kilo sneket seg på igjen for jeg mistet fokus etter sommerferien. Jeg prøvde å komme i gang for fullt etter nyttår, men var ikke helt konsekvent...Men nå er jeg 100% motivert IGJEN! :lol:

 

Skal oppdatere vekt og mål bare jeg husker hvordan jeg gjore det..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Har gått ned 35 siden jeg var på mitt største, og rundt 21 siden jeg begynte på igjen i mars i fjor. Stod stille lenge i fjor sommer, men så løsnet det igjen i høst da jeg flyttet og begynte å lage mat selv, og ikke minst da jeg begynte å trene i oktober. Vekten har ikke gått så mye fortere ned for jeg bygger nok litt muskler, men plutselig begynte målene å krympe veldig. Har faktisk opplevd å skulle ta på meg en bukse jeg ikke har brukt på 14 dagers tid og ikke kunnet bruke den fordi den plutselig er blitt for stor. :) Sånt kan man jo like!! Men blir her en stund til - har ca. 10 kg igjen før jeg gir meg og går over på hold vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noen dager på jobb med mange fristelser i form av stoore påskeegg, så kjenner jeg en form for lettelse for jeg klarer å si NEI! :D

 

Fokuserer på den lille "lykkefølelsen" med sjokoladen i munnen, og at det er såå kortvarig. Det er ikke verdt det! sier jeg til meg selv. Igjen og igjen. Det gjør jeg også når jeg lar være å forsyne meg med en middagsporsjon til. Det er så kortvarig..det er ikke verdt det..og tenk FREMOVER!

 

Jeg smugveier meg og ser det går nedover. Det gir meg stor mestringsfølelse!! Igjen. Jeg klarer det igjen. :P

Denne gangen SKAL jeg nå målet og holde vekten der!

Jeg ser lyst på påsken. Den skal inneholde masse familiekos, gode lette måltider og trening.

 

Ønsker dere en strålende lørdag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Restaurantbesøk og 2 cafebesøk på et par dager...Ikke like lett..kjente da jeg våknet i dag at jeg var mer mett enn jeg har vært de siste ukene. Rart hvor mye det kan merkes på kroppen at et mer kaloririkt måltid inntas..Trøster meg med at jeg drakk altfor lite vann i går ( var på farten i hele går og da er det ikke så praktisk med alle dobesøk), og da merker jeg det på vekten med en gang..

 

Noen som vet hvor mange kalorier det er ca i en vaffel?

Sjelden jeg skeier ut med kaker og den slags ( er ikke min svakhet), men tenker en vaffel er bedre enn kake..Men mulig jeg tar feil..?

 

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er påskedagene deres?

 

Jeg nyter rolige, solrike dager og Roede-messig er jeg fornøyd. Bestemte meg før påske at jeg skulle være streng med meg selv og ikke la fridagene være en "hvilepute". Etter at jeg gikk på en "smell" etter sommerferien`12, så haster det at jeg er tilbake der jeg var. :P

 

Kjøpte meg klær i fjor som jeg såvidt rakk å bruke før de ble for trange.. :( Og de roper på meg at de savner å brukes! :P

 

GOD PÅSKE, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Jeg har som deg en veldig Roede-vennlig påske. Matmessig og treningsmessig er alt a jour! Nyter det at dagene kan brukes helt fritt med tanke på sosiale ting, trening og mye annet. Som deg gikk jeg på en smell for en stund tilbake (et par-tre år siden nå, og dette var en STOR smell som varte til nyttår 2012/2013). og jobber nå hardt for å komme tilbake til dit jeg var, synes ikke det kan gå fort nok, så påsken er ingen unnskyldning til å hvile på lauværene ;)

 

Håper klærne dine smetter på så lett som bare det om litt!

Ha en flott påske videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som deg en veldig Roede-vennlig påske. Matmessig og treningsmessig er alt a jour! Nyter det at dagene kan brukes helt fritt med tanke på sosiale ting, trening og mye annet. Som deg gikk jeg på en smell for en stund tilbake (et par-tre år siden nå, og dette var en STOR smell som varte til nyttår 2012/2013). og jobber nå hardt for å komme tilbake til dit jeg var, synes ikke det kan gå fort nok, så påsken er ingen unnskyldning til å hvile på lauværene ;)/>

 

Håper klærne dine smetter på så lett som bare det om litt!

Ha en flott påske videre!

 

Blir godt å våkne i morgen etter påskefeiring med visshet at vi ikke er noen kg rikere etter fridagene. ;) Det har skjedd meg før nemlig..hehe..mange ganger...Nei, det er bare å brette opp ermene om målene skal nåes!! :D

 

Har hatt noen supre påskedager, og håper du og dere andre har hatt det samme!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...