Gå til innhold

Jeg er ny her, og skal ned ihvertfall 40 kg...


Anbefalte innlegg

Gjest Bittemor60

Jeg har heller ikke vært så aktiv her inne da jeg har ligget i feber hele uka. Begynte å føle meg så "rar" på julebordet forrige fredag og feberen slo til gitt. Jaja...føler meg rimelig bra nå da men gikk glipp av veiedagen denne tirsdagen. Gleder meg til neste veiedag for noe må jeg ha gått ned, det kjennes sånn ut på klærne.

Jeg er virkelig imponert over deg....du står på og 62 smørpakker det er tungt å løfte på. Flinke deg Bolledama....:-)

 

PS...Har fått på meg et dongeri skjørt som har vært altfor lite...!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ei dame jeg møtte i går.

"Såå mye du har tatt av!!"

 

Jeg smilte mitt bredeste smil og bekreftet at det er mindre av meg, ja. :-)

Det er så godt med komplimenter og kommentarer på vektnedgangen. For noen ganger henger jo ikke hodet med, og det er lett å se på seg selv som veldig stor fortsatt.

 

Ja, jeg er fortsatt ca 114 kg, men som jeg tidligere har skrevet så har jeg fått kommentarer fra kursholder at hun ble veldig overrasket da hun så vekttallet mitt for første gang. "Du holder dine kilo veldig godt", sa hun. Så da satser jeg på at jeg ser lettere ut enn det. :-) ( er forøvrig 175 høy).

 

Ha en fin 2.søndag i advent! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

Så gøy det må være at noen legger merke til at det har blitt mindre av deg !

 

Det må jo motivere noe skikkelig til å stå på videre.

 

Du er tydeligvis på rett spor.Fortsett sånn du så er du slank før du vet ordet av det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 1' date='6 KILO!!!

 

WOWWOW!! :-) :-) :-)

 

Etter stillstand forrige uke, så er det DEILIG med et vektras denne uken!![/quote']

ÅÅÅÅ - det er så godt når man endelig ser resultat etter stillstand - gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggrisen :D)

 

Godt å høre at ting kan lette etter en stille uka. Det gjelder tydeligvis å holde ut....

 

Tålmodighet kom til meg ' date=' sier jeg bare.[/quote']

 

Ja, det går veldig i rykk og napp. Kan være lite et par uker og så mye den 3.uke. Samler mye væske under el og mensen, så har blitt godt kjent med tall opp og ned. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bittemor60

Tipper legen kommer til å se det på deg om det er en fast du går til. Du er så flink og inspirerende for oss andre ( meg iallefall ) som nettopp har begynt på kurs. Tenk å løfte på alle smørpakkene !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper legen kommer til å se det på deg om det er en fast du går til. Du er så flink og inspirerende for oss andre ( meg iallefall ) som nettopp har begynt på kurs. Tenk å løfte på alle smørpakkene !!!

 

Det er såå moro å være til inspirasjon for andre!! Du aner ikke hvor mye det gleder ei som vet ALT om overvekt og slanking...

 

Fylte en sekk med 30 kg og tok på ryggen. Klarte nesten ikke røre meg...Selv om fordelingen er annerledes, så sa det meg noe om hvor ufattelig tungt overvekt er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bittemor60

på veien til vårt "nye liv" syns det er herlig å følge med dere som har gått ned mye mer enn oss. Vi ser at det nytter å være beintøff, for det må man være til tider. Noen dager er mer utfordrende enn andre å da er det veldig motiverende å gå inn på forumet å lese og skrive med dere som har holdt på en stund og gått ned veldig mange kilo.

Jeg merker veldig godt at mine 9 kilo er borte og kan levende forestille meg hvordan du med dine minus 30+ kilo har det. Det er jo bare så flott.

 

Flinke Bolledama:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er god du. :-)

 

Har i alle år hatt høyt blodtrykk og har vært medisinert for det i en årrekke. Hos legen på den årlige blodtrykksjekken i dag, så viste det seg t jeg har for LAVT blodtrykk!!!

Kan dere fatte det!!! Hahaha....Det er helt utrolig!! Så nå kan jeg nedjustere medisinstyrken! Hadde faktisk aldri trodd det.

 

Tenk; som ferdigslanket så kanskje jeg kan kaste medisinene!!

Jeg som aldri har vært noe begeistrert for å gå til legen, svevde nesten flere centimeter over gulvet på vei ut fra legekontoret.

 

Så til alle andre med høyt BT;

det kan jammen ENDRE seg!! Det ER mulig!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...med blodtrykksfallet!!! Slett ikkje verst - eg er sikker på du kan verte medisinfri. Eit godt eksempel på at stor vektnedgang ikkje berre er bra for utsjånad, velvære og sjølvbilete - men ikkje minst for eiga helse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...