Gå til innhold

Jeg er ny her, og skal ned ihvertfall 40 kg...


Anbefalte innlegg

Hehe... fort gjort fort gjort!

jeg har ikke fått på noe enda, men det kommer nok til å skje..

 

Grete bøkene mine ligger rett foran kjøleskapet... bare for å minne meg på hva jeg driver med når jeg nærmer meg kjøleskapet :P/>

I dag er det fylt opp med grønnsaker.. det står wok på menyen etter dagens tips fra Grete som dukket opp på mail :)/>

 

Supert å ha bøkene fremme!!

Håper woksen smakte nydelig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dagers "pause" er over, og jeg føler meg BLÆÆ :(

Det ble for mye mat, og altfor mye salt og søtt. Jeg gikk litt amok når det var "lov"..Kjenner kroppen er full av vann, så nå er målet mitt å komme tilbake til der jeg var til veiedagen torsdag.

 

Full skjerpings fra NÅ!!

 

God mandag og ny uke, folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag; -100 gram! Johoo!! Sånn går det når jeg skeier ut litt mer enn planlagt.. :angry:/> Var dessuten syk i forkant, så ikke så enkelt da..

 

Men intet annet å gjøre enn å brette opp ermene!! Og nå skal jeg være mer aktiv, så da MÅ det gå rette veien! :)/>

 

 

BRA! Så lenge det er minus går det rette veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg vil si at 100 gram er ganske stabilt. Og det er jo en kunst det også, å holde seg stabil i perioder hvor det er mye utfordringer og man vet at det er vanskelig. Men stabil betyr også at man har klart å moderere det ekstra inntaket slik at man ikke går opp, og det er jo gode greier. :) Så jeg synes du skal være fornøyd med tingenes tilstand, du vet jo hva du har gjort feil og da er det jo bare å ta seg selv i nakkeskinnet og riste litt før man starter på ny frisk. Sier hun som har bodd på hotell og spist ute i tre dager… ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Enn hvor mye jeg misliker mandager så er de faktisk ganske greie å ha. Jeg mener - når skal man ellers ta seg i nakkeskinnet? På en torsdag? Funker liksom ikke like godt… *ler*

Ønsker deg en finfin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Usj, så kjipt! Sliter med noe av det samme selv. Dvs er liksom ikke syk-syk, men ikke frisk heller. Våknet tre ganger i natt av at jeg var kliss våt - det er jo ikke helt normalt... Og halsen er sår og jeg kjenner hodepinen er på vei. Men på jobb er jeg! Jada! For man kan jo ikke være hjemme så lenge man kan stå oppreist! Neida! Og det kommer fra hun som er veldig flink å si til andre at de bør gå hjem hvis de føler seg dårlig... *ler*

 

Uansett - god bedring, ta godt vare på deg selv og unn deg litt honning i teen - det hjelper mot vonde halser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg takket nei til en fest til helgen pga slankingen.

Synes det har gått litt trått med nedgangen siste mnd, og ønsker en litt mer fortgang. Alkohol setter en demper på det for min del,så lar heller være.

 

Selv om det ikke er så stor aktivitet på forumet her, så kjenner jeg at det hjelper på motivasjonen å kikke daglig innom her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg har merkelig nok opplevd at når jeg har drukket alkohol på en fest en helg så har jeg gått ekstra mye ned den påfølgende veiingen. Men - det forutsetter jo at jeg klarer å slå imot andre fristelser som gjerne kommer ens vei - snacks, søtsaker, kebab på vei hjem eller hva det måtte være. Men selv om promillen har vært til dels høy (er jo ganske billig i drift etterhvert... Hihi!) har faktisk vettet vært såpass tilstedeværende at det har gått greit. Men - vi er alle forskjellig og alkohol har jo massevis av kalorier så jeg har antagelig hatt flaks. :)

 

Jeg og synes det hjelper å kikke innom her, spesielt nå når jeg driver og registrerer alt av mat og sånt. Det gir meg mye, selv om jeg i perioder føler at jeg holder på med en aldri så liten monolog i egen tråd. :) Er jo mest aktiv i dette forumet, de andre kikker jeg innom med veldig ujevne mellomrom for å se hva som rører seg. Egentlig burde jeg vel flyttet over i hold vekten, men.... Litt skummelt å gi slipp og, for ikke å snakke om at de menneskene som er aktive her inne er så hyggelig! Men når jeg tar knekken på de siste grammene er det vel på høy tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Ooooh, grattis med flott resultat! Synes 0,7 er bra, jeg. :) Måtte snikveie selv i dag, har jo mandag som "offisiell" veiedag, og heldigvis går kurven i riktig retning her og.

 

Og tusen, tusen takk for hyggelig kommentar! Det varmer godt på en regntung dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...