Gå til innhold

Jeg er ny her, og skal ned ihvertfall 40 kg...


Anbefalte innlegg

Gjest Krusmynte

Så kjipt.... Hvordan går det med kveldene dine - er du fortsatt fysen på ting? For meg har det heldigvis gitt seg for denne gangen, men kommer nok igjen. :/

Hang in there - plutselig en dag løsner det! Hilsen hun som vet utmerket godt hvordan du har det. Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Oooooh, her har jeg visst gått glipp av noe mens jeg var bortreist i pinsen, ja! Nedgang på snikveiing er gode greier, krysser fingrene for at det har holdt seg sånn helt frem til offisiell veiing og at du snart stikker innom og forteller hvordan det går! :) Er jo dødt som graven her inne - såpass at jeg ikke gidder skrive allverdens selv heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, her har det jammen vært stille i det siste, og det har jo jeg bidratt til også.

Men; her er jeg. :)

 

Pga masse greier privat som har vært tøft, reise, bursdager m.m., så har pilen vist oppover. :angry: Men det er mandag og jeg fylt vannflaska og karret meg inn her, og det synes jeg selv er et sunnhetstegn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Teite utfordringer!!!! Måtte det bli lenge til neste gang, ihvertfall for min del. Sukkermonsteret er våknet, nå har jeg akkurat tatt meg en søøøøt kopp te. Med suketter, selvsagt! :) Natreen, for de gir bestsøtsmak synes jeg. Var ute på jobbkjøkkenet i sted, åpnet og lukket skapet uten å ta noe og laget meg denne teen i steden... Nå blir det ingen kjære mor, striskjorte og havrelefse og oftere rapportering her inne! Sånn er det med den saken.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai...som jeg sliter på kveldstid. Blir nesten gal! Stresser opp og ned fra sofaen...roter i skaper...Skal ikke skal ikke skal ikke spise for mye...

 

Fikk sjokk da jeg gikk på vekta i går tidlig. Jeg vet jo at jeg samler VELDIG mye vann etter utskeielser, for mye salt og for lite vann, men sååå mye da..Grr...Måtte alt dette forsvinne..Føler meg ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Usj.....

Klarer du å finne ut noe om HVORFOR du er så fysen på kvelden? Jeg er mest fysen på noe på jobb om dagene, har funnet ut at dette nok skyldes at jeg har stille dager og derfor kjeder meg litt. Da kommer sultfølelsen fortere enn hvis jeg har mye å gjøre og klokken plutselig blir lunsj før jeg får tenkt meg om. Utrolig slitsomt og ikke minst skummelt ettersom at her er det faktisk usunne saker i skapene i form av diverse kjeks og sånt. Not good.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet faktisk ikke...

 

Klarer meg greit gjennom dagen. Spiser ofte, kalorimessig riktig, drikker masse vann..men når kvelden kommer og sofaen kan inntas da får jeg sånn ulvehunger...Jeg tyr ofte til røyk da og det er jo heller ikke så bra..Ellers så blir det endel sukkerfrie pastiller og hvor bra det er er vel heller uvisst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Det er vel ikke bra å spise for mye av pastillene siden de kan ha lakserende effekt.... Effektivt ledd i slankekuren tenker sikkert noen da, selv tenker jeg at guuuud så kjedelig å tilbringe kveldene på do... På en annen side - da kan man ihvertfall ikke grave i skapene! *ler*

 

Kunne du prøvd å knipe inn litt i løpet av dagen så du har litt mer kalorier å rutte med om kvelden? Er det vanlig mat du er sulten på eller er det mest på sånne ting man egentlig ikke skal ha? Kan du kutte opp en svær porsjon med grønnsaker og ha f.eks. litt kesamdip til? Kanskje spise litt bær og frukt hvis du vil ha noe søtt?

En annen ting - driver du med noe håndarbeid når du sitter i sofaen? Nå er det jo ikke alle som vil/kan/liker håndarbeid, men jeg synes at det hjelper meg. Sitter jeg med strikketøyet går fingrene der istedenfor frem og tilbake til skåler som eventuelt måtte stå på bordet og jeg får fokusert på andre ting enn hva magen sier til meg. For den prater. Mye og ofte! Som i dag - jeg spiste frokost for en drøy time siden, allerede da jeg satt på bussen kjente jeg at jeg var sulten. Go figure! "Bare" 3,5 timer til lunsj, ser for meg at det blir mye vann og te i dag siden jeg nok en gang glemte å ta med gulrøtter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler heldigvis mye sukkerfrie pastiller! Hehe..heldigvis for det hjelper veldig når det "klør" i tennene. :)

 

Nei, jeg holder ikke på med håndarbeid, men kan tenke meg at det hjelper. :)

 

Sosiale tilstelninger både i går og i dag. Ikke lett ikke lett...men jeg forsøker så godt jeg kan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke klart å kvitte meg med bonusferietillegget. :(

 

Men trøsten min er at jeg går på vekten HVER DAG, og at jeg er jevnlig innom her.

Dvs, jeg har ikke mistet fokus helt.

 

Reiser nå straks på hotelltur, og med utemiddag i kveld og hotellfrokost i morgen, så har jeg bestemt meg for å kose meg med god samvittighet og mandag morgen er det en ny uke med NYE MULIGHETER!!

 

Denne dama gir aldri opp nemlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Denne dama gir aldri opp nemlig! :)

Det er riktig innstilling! :)

 

Håper at du koste deg på hotellopphold, dog gjerne litt med måte matmessig...? Og så kan det være lurt å gå litt bort fra å tenke at "jeg tar meg sammen på mandag", for av og til er mandag langt borte og da kan man jo gjøre vondt enda verre i mellomtiden. Spesielt når man tenker det på en tirsdag.:P Det beste er å ta seg sammen allerede neste dag. Eller aller helst ved første måltid etter hjemkomst. Men det er jo lettere sagt enn gjort, I know. Hilsen hun som tidligere alltid har begynt på slankekurer, trening og andre tilsvarende herligheter på mandager.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag morgen blues... :(

Tusen takk for sparket bak, Krusmynte.

Jeg skal ikke starte igjen og igjen og igjen på mandag...

Nå har jeg lagt bak meg 3 sløve uker med altfor mye restaurant, hotell m.m., men NÅ er jeg atter en gang klar! Jeg kjøpte meg også nemlig en kjole på lørdag og den er ikke fin på slik jeg ser ut og føler meg nå.

 

Mitt første mål nå er å komme dit jeg var ved forrige registrering 5.juni...

 

Så jeg sier bare "skål!" med vannflaska, og ser fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Fint! Håper ikke du ble fornærmet på meg, men jeg har jo erfart selv at jo lengre man venter jo vanskeligere blir det...

 

Skåler tilbake med vannflasken! Som for øvrig må fylles kjenner jeg nå.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg sitter og lengter etter ferie samtidig som jeg må innrømme at ferie er skumle saker siden det blir avvik fra absolutt alle rutiner... I forhold til mat er det en ulempe, mens i forhold til trening kan det heldigvis bli det stikk motsatte fordi man har mer tid til rådighet. Men så reiser man på ferie og hvem har vel lyst til å trene da? Ihvertfall ikke jeg... ;)

Men uansett - kos deg med fridagene og lykke til med støvtørkingen av joggeskoene! Slit dem gjerne ut i løpet av ferien... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Heisann, Krusmynte og alle sammen! :D

Koselig at jeg var savnet, Krusmynte :P

 

Nå er jeg tilbake for fullt etter en herlig sommer og fit for fight igjen!

Det er bare å brette opp ermene for jeg har ligget såå på latsiden og dessverre noen feriekg rikere. Æsj æsj æsj...Men jeg gir jeg opp? NEIDA!

Starter for fullt igjen på en SØNDAG også. Det har jeg aldri gjort før..Hehe..

 

Har endret endel på signaturen min også, og har satt meg mer realistiske mål. Disse skal oppfylles! :D :D :D

Det er vel ikke så interessant for dere andre med mine tall, men det er faktisk en motivasjon for meg å notere positive resultater. Og minne meg på hvor ufattelig tung jeg en gang var. :( Er jo fortsatt veldig tung altså, men Bolledama er atter en gang klar for kamp!!

Klar ferdig GÅ!!! :D

 

Tilbake i morgen for å lese deres tråder. Gleder meg! Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Velkommen skal du være! Feriebonuskiloene forsvinner forhåpentligvis raskt, og så bra at du satte i gang på en søndag! Selv tror jeg faktisk at det blir vanskeligere om man alltid skal utsette ting til mandag. Ihvertfall hvis det er tirsdag når man bestemmer seg for å begynne på mandag... ;) Men godt at du er fit for fight!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...