Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

God dag da er det en dag som jeg er veeelig støl etter styrketrening i går...det ble 12800 svetteskritt...kjenner at jeg har muskler som jeg trodde var på ferie...men det erikke farlig og være støl vett du...deilig etter to dager... :rolleyes: :rolleyes: skal ut på 4 fettmarsj i dag...da er målet nådd for uka...blir sikker noe mer da...Ha en flott torsdag der ute.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på du og god helg...i dag blir det fettmarsj sammen med ei venninne...jeg er fortsatt veldig støl i hele kroppen,men det hjelper vel og løse opp med en svettetur... :rolleyes: :rolleyes: God helg alle sammen der ute.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag ny uke og mange nye valg skal tas her...det blir fettmarsj i skogen i dag,,,minst fire denne uka også,,,skal spise mest knekkis denne uka for og få vekk den oppblåste magen...drikke masse vann.. :rolleyes: :rolleyes: Ha en fin dag der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen det ble 12700 svetteskritt i går,,,blir en fettmarsj på skogen i dag også...deilig og røre på kroppen...kroppen fungerer best med masse trim og sundt kosthold.. :rolleyes: :rolley

dag blir det kylling til middag her...jammi det...husk drikke masse vann...må bake noen rugbrød i dag...Ha en flott dag der ute.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen...det ble 13000svetteskritt i går og styrketrening...deilig og røre påkroppen igjen...i dag blir det laks og grønt til middag.. :rolleyes: :rolleyes: Ha en flott slankedag der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

God morgen...det ble 13000svetteskritt i går og styrketrening...deilig og røre påkroppen igjen...i dag blir det laks og grønt til middag.. :rolleyes:/> :rolleyes:/> Ha en flott slankedag der ute :P/>

 

Hei

 

En kort hilsen! Du er utrolig motiverende:) Fettmasj er herved introdusert i heimen!

Lykke til videre, vet jeg kommer til å følge med deg litt.

 

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...da er påska endelig slutt ,jeg liker hverdager best...nå er det full pupp med fettmarsjer og bare sunn mat igjen...kroppen min liker ikke alt det usunne som den for innimellom.. :rolleyes: :rolleyes: I går ble det fettmarsj på 11000 svetteskritt,skal ut på tur i skogen i dag...husk og drikke masse vann.få ut slagget fra kroppen min...skalta meg 1 mnd uten noen form for sukker...avsukre kroppen igjen...Tusen takk for hyggelige ord i db min...Ha en flott dag der ute alle sammen...nå skal jeg skrive her hver dag...holde meg selv i sjakk... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen da har jeg tid til og være her litt...har hatt en maratonuke med Bup møter ,lege...siste time denne uka er på Bup i dagkl halv ett...da blir det fettmarsj i skogen etterpå...er kjempeflink med maten igjen også.. :rolleyes: :rolleyes: det ble 11000 svetteskritt på onsdag...7000 skritt i går.. :P Ha en flott fredag der ute.. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei og god morgen...da er 1 uke avsukring unnagjort...det går i bølgedaler om dagen...mye og tenke på...men jeg må huske og ta vare på meg selv også... :rolleyes: :rolleyes: i går ble det 7000 vandreskritt...Ha en flott slankedag der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen..jobber på uke 2 med avsukring av kroppen...det går egentlig veldig bra om dagen...spiser sundt men må få på plass fettmarsjer også :rolleyes: :rolleyes: skal prøve en tur i skogen i dag,,endelig kvitt forkjølelsen som har sitti hardt denne gangen...Ha en flott fredag der ute :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest rittis

God morgen...ny uke og mange nye muligheter for meg...denne uka skal jeg ha 4 fettmarsjer på plass...spise sundt og drikke masse vann...tenke positivt....det er ikke lett og tenke sundt når det har vært såå mye annet som er viktigere enn 10kgfor myelikksom.. :rolleyes: :rolleyes: Prøver på nytt jeg,kommer aldri til og gi opp.. :P Ha en flott dag der ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

Hei og god dag...det blir fettmarsj i skogen i dag...sola titter frem jo,,det må nytes :P er i gang med knekkiskur som kikkstart her...det blir ca en mnd,med mye vann også :rolleyes: :rolleyes: tar en og en dag her...stå på jenta det her greier du vett du.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

God morgen i dag blir det tur til fysio og styrketrening...blir litt fettmarsj i dag også...det går veldig fint med maten om dagen... :rolleyes: det skal ikke mange dagene til før en kjenner at kroppen liker det vi gjør for den.. :P Ha en flott og sunn dag...husk og drikke masse vann :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

God morgen atter en ny dag,,,har vært ute på dagens fettmarsj allerede...det her er noe kroppen min trives med...gå og svette som en gris,,,nydelig..Det ble 14600 svetteskritt i går..er stolt av formen selvom jeg ikke har gått så mye i det siste...det er slutt på latskapen nå...ut på tur hver dag er godt for kropp og sjel.. :rolleyes: :rolleyes: Ha en flott dag der ute..jooohhooo som det går :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

Gratulerer med dagen alle sammen...det ble 12600 svetteskritt i går...det blir en fettmarsj i skogen i dag også,mens de andre går i tog.. :rolleyes: Ha en flott dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

God dag da ble det 10500 svetteskritt i går også....skal spise knekkisen min nå så er det ut på tur i skogen,,,spiste ikke noe usundt i går...er stolt av meg selv...Ha en flott lørdag der ute :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

Hei og god morgen...jeg henger fortsatt med...14 dager uten søtt...spiser sundt og godt...går fettmarsjer som jeg skal... :rolleyes: :rolleyes: denne uka blir det mange,,,er bikkjepasser for brodern som skal til Hellas ei uke...Mira må ha turer flere ganger om dagen...Ha en flott helg der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei og god morgen..det går fintom dagen med både maten og trimmen...drikker masse vann...men jeg har ikke tid til og være så ofte her.. :rolleyes: :rolleyes: har bestemt meg for og vente med veeing til dethar gått 3 uker til...er mer inspirenende og få skikkelig resultater når man går på vekta...Ha en flott helg der ute :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Rittis. Du holder koken og er superflink, ser jeg.

 

Jeg er tilbake, desverre. Bestemte meg for å slutte å røyke, og da gikk det dkikkelig på dunken. Tilbake til start, men ved godt mot og klar til innsats. Kiloene kom raskt på, så jeg satser på raskt av igjen :-)

 

Har laget ny tråd og håper å skravle med deg fremover.

 

God sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ninass koselig og høre fra deg igjen...ja jeg tror vimå innse at denne vekta må vi jobbe med resten av livet....er ikke like lett bestandig og være flink...jeg kjemper hver bidige dag for og ta de rette valgene...jeg er der at det er 10 kg ned og slakker litt da er det 10 kg opp...men jeg kommer aldri til og gi opp...forrige uke ble det 5 fettmarsjer ,er bare nydelig og røre på kroppen...Vi får bare stå på for en lettere kropp...husk drikke masse vann...Ha en flott sunn dag alle sammen :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen..tenk nå er lillegutten min ferdig med grunnskolen...rart i grunn... :rolleyes: :rolleyes: Nå starter et nytt kapitel for hannes del...det blir spennende og følge noen år...skal utdanne seg til elektriker...lykke til gutten min...Mamma er glad og stolt av deg :P :P det går flott med maten og trimmen her...husk drikke mere vann :rolleyes: :rolleyes:Ha en flott torsdag der ute :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei oggod morgen ,,,i dag blir det fettmarsj i skogen...deilig med sommerferie og glade barn...guttungen jobber sammen med faren sin om dagen...det er stas og tjene egne kr.. :rolleyes: :rolleyes: jentungen drar snart på Landsleir til Stavanger,,,treffe mange nye venner og speidere fra andre land..vi blir hjemme i sommer og skal velikeholde hus og hjem...gleder meg til det...må være flinkere med kostholdet og drikke vann...God sommer der ute...kos dere det skal jeg gjøre.. :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

God dag,,,ny uke og mange fine muligheter og velge på...det blir fettmarsj i skogen etterpå...husk drikke masse vann...Ha en fin dag der ute :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

God morgen..i går ble det fettmarsj på 10500 skritt...deilig og kjenne på kroppen etter turen,,,får ut masse slagstoffer..det blir fettmarsj i skogen i dag også...har planer om fettmarsjer hver dag hele juli...få ut det meste av overskuddsvann.. :rolleyes: :rolleyes: skal få til og skrive litt her hver dag..husk drikke masse vann hver dag...minst 2 liter :rolleyes: Ha en fin dag der ute :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...