Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest rittis

God morgen...det har blitt fettmarsjer hver dag denne uka,,,skal ut på tur iskogen etterpå...nydelig og svette skikkelig.. :rolleyes: :rolleyes: har vært flink med maten også...fortsettt sånn og det blir resultater ut av det...Ha en fin fredag og god helg...snuppa har reist på landsleir til Stavanger i morres...God tur jenta mi... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

God dag ny uke og nye muligheter åpner seg...har vært sukkerfri ei uke...det er enten eller for meg...savner ikke sukker når jeg holder meg unna det... :rolleyes: spiser sundt og går fettmarsjer om dagen,da kommer det resultater etterhvert tenker jeg...godt og være sulten mellom hvert måltid...Ha en flott mandag der ute :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Potteplanten

Heisann Rittis :) Hvordan går det med deg? Nysgjerrig skjønner du :) Følger med! Det med at sukker er enten eller for deg kjenner jeg meg sååå godt igjen i... Enten kan jeg spise hva jeg vil, eller så kan jeg IKKE, kan nesten ikke spise i helgene engang for da ødelegger jeg bare vanen. For ellers har jeg aldri noe behov for godt i helgene engang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Potteplanten....jeg har vært sånn bestandig enten alt eller ingenting...Jeg greier ikke og snu på den tankegangen...dumt men sant.. :rolleyes: :rolleyes: Er i gang igjen med fettmarsjer og sunn mat etter mine faste sprøyter i nakken hver tredje mnd...tar noen dager som kroppen må være i ro,men nå er kjerringa på tuppa igjen...jeg vil gå ned 10 kg til jul...vi får stå på så greier vi det vett du...Ha en fin torsdag,,,husk drikke masse vann.. :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiog god morgen der ute...det ble 13600 svetteskritt i går...og ett stort gnagesår på innsiden av låret...auau det er ikke noe behaglig,,,må låne boxere av gubben som dekker såret...har ikke lår som gnisser heller vett du,men gnagesår har jeg fått.. :rolleyes: :rolleyes: men jeg skal jaggu ut på fettmarsj i dag også...ut på tur aldri sur...Ha en flott torsdag der ute... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god dag...det ble fettmarsj i går på 11000 svetteskritt..deilig og få ut slagstoffene fra kroppen...saltlagre legger seg ut på hele meg mens jeg svetter...da er det fint med dusjen etterpå...kjenner at jeg gjør noe bra for kroppen min...fortsett jenta du er på gang igjen...husk drikke masse vann... :rolleyes: :rolleyes: Har 4 fettmarsjer denne uka på ca 50000 svetteskritt...må få til 3 til...Ha en flott fredag der ute...skalspise knekkisene mine,,,så blir det fettmarsj i skogen.. :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og go dag...endelig denne uka ferdig også...Har fått til 8 timer med fettmarsjer første uka...stolt av meg selv...det blir ca 80000 svetteskritt...målet neste uke blir det samme som føste uke...øker på etterhvert... :rolleyes:/> :rolleyes:/> maten jeg spiser er også sunn...husk og drikke masse vann...jeg må ha en fettmarsj hver dag til fysioen kommer hjem fra ferie...og da er vanen på plass etter 4 uker...yes flotte saker...Ha en flott søndag der ute :rolleyes:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...da er det ny uke og mange fine muligheter som kommer...skal ha 7 fettmarsjer denne uka også...drikke masse vann og fortsett og spise sundt...dag 8 uten sukker...deilig med avsukring av kroppen... :rolleyes: :rolleyes: spiser frukt og bær i stedet for.. :rolleyes: Ha en flott mandag der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen...da blir det tur til Jessheim og handle litt nye sekker og skoleutstyr til tenåringene mine...trenger klær og sekker begge to... :rolleyes: :rolleyes: blir litt kos med ei venninne som har med dattera si...får gå fettmarsj senere i dag...Ha en flott tirsdag der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen..i går ble det 10400 skritt bare med og gå på handlesenter...fikk kjøpt masse klær til tenåringene mine...mange billige og bra kjøp... :rolleyes: :rolleyes: i dagblir det fettmarsj i skogen med musikk på øra...Ha en flott onsdag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i går ble det 10400 svetteskritt...skal spise knekkisene mine nå og ut på fettmarsj...er stolt av meg selv.. :rolleyes: deilig og kjenne på kroppen at jeg gjør det riktige for den...er på uke 2 uten sukker...det hjelper og spise litt frukt og bær gitt... :rolleyes: :rolleyes: Ha en flott torsdag der ute...husk og drikke mye vann.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og go dag...i går ble det 10400 svetteskritt til...det er godt og være på den sunne sti igjen...det må bare være sånn fremover...Jeg har det aller best da gitt... :rolleyes: :rolleyes: I dag går gubben på ferie i fjorten dag...det blir digg...God helg til alle der ute...nyt det fine sommerværet.. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei og hopp nå er det full guffe pånytt...igjen og igjen...vimennesker er noen rare dyr...feiler gang på gang...men den skal jeg ha at jeg aldri gir opp... :rolleyes: :rolleyes: nå skal jeg ta en og en dag...skal spise knekkisene mine så blir det fettmarsj i skogen...det ble 10700 svetteskritt i går...husk drikke vann :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har ikke fulgt deg og lest hele tråden din de siste 2 årene men ble litt nysgjerrig på førsteinnlegget ditt. Synes det var et veldig godt utgangspunkt, at du ville bli slank til 50 årsdagen din, og så ble jeg nysgjerrig på hvordan det har gått. Synes du har vært veldig god sålangt og om du virkelig trør til så kan du greie å bli kvitt de siste 8kiloene på siste året ;)/>/> Lykke til og stå på!

 

 

Jeg har også holdt på lenge, startet opp på gravid/ammende og når jeg var ferdig der skulle jeg ned 22kg så har tråden min inne på 20-30kg. Nå er jeg nede på 11kg i rest men tror jeg beholder tråden min og bare kommer på besøk her, har noen "gamle kjente" som har flyttet inn her ser du :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiog god etttermiddag...da er dagens trim i boks,,,har vært hos fysio og fått litt massasje...Takk for at du titter innom min dagbok koela...jeg vet jeg kan klare siste rest men fy så flink man må være hele tiden...fokuset mitt må være på mat og trimmen hele veien... :rolleyes: men jeg gir meg aldri...Ha en flott ettermiddag der ute...nå skal jeg ut og beise noen vinduer.. :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: :rolleyes: Hallo og god morgen...i går ble det 14300 svetteskritt...deilig og være i gang igjen...er litt støl i kroppen...men da har jeg gjort noe riktig vett du :rolleyes: :rolleyes:... i dag blir det fettmarsj til ei venninne...Ha en flott torsdag der ute :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag der ute...i går ble det 12200 svetteskritt...nå er gamla på rett kjør... :rolleyes: i dag skal det regne i bøtter og spann her,men ut på fettmarsj skal jeg...skolen er i gang igjen...sønnen har startet på elektro og snuppa går i niende allerede...fy hvor fort tiden går...Ha en flott fredag og god helg...husk og drikke mer vann.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god ettermiddag...da er dagens tørn unnagjort...både gått fettmarsj,,,beiset grillhytta vår og vært og handla litt...det blir en grillings i kveld med brodern...det ble 11000 svetteskritt i går...da mangler jeg søndagen så er uka full hver dag med trim denne uka...neste uke blir det to fettmarsjer i løpet av dagen...her skal kiloene til pers... :rolleyes: :rolleyes: God lørdagskveld til alle der ute.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag da er ukas siste fettmarsj i boks...hørt om bløt som ei katte,,,det ble jeg i dag ihvertfall...men pytt en varm dusj når jeg kom hjem det hjelper på vett du...finnes ikke dårlig vær bare mange dårlige unnskyldninger for og slippe... :rolleyes: :rolleyes: planen neste uka er en fettmarsj på morgenen og en på ettemiddagen...drikke masse vann...fortsette med sundt kosthold...Ha en fin søndag der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen atter en ny fin uke står for døren...i går ble det 10300 svetteskritt,,,i dag blir det svensketur med laget...det blir fettmarsj til kvelden når jeg kommer hjem.. :rolleyes: :rolleyes: Ha en flott og sunn mandag der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god dag...er klar til og gå ut på dagens første fettmarsj i skogen...det ble 6000 skritt i går på handleturen...men det regner jeg ikke som noe trim...skal ihvertfall svette for og si at det er noe trim for kroppen min...Ha en flott tirsdag der ute :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hallo og god formiddag....dagene går fort om her...spiser og trimmer sånn som jeg skal...men det tar tid...skal ut på fettmarsj etter at jeg har stekt rugbrødene mine...Ha en flott onsdag der ute :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god dag..ny uke med mange nye muligheter...i dag blir det fettmarsj i skogen...en fettmarsj er 1 times rask gange så svetten hagler og lår,rumpe disser...hehe. :rolleyes: :rolleyes: Kroppen min må svette skikkelig før det er en fettmarsj...Ha en flott mandag der ute.. :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...