Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og god dag..det ble 12800 svetteskritt i går...har vært på fettmarsj i skogen akkurat nå,,,men det blir vel en tur til i dag....maten er på plass igjen...det er jo så deilig og ha styringa på hva som skal inn,,,men hvorfor gir vi etter for masse dritt innimellom da...vi er noen rare dyr på to bein kan man si... :P :P Ha en flott tirsdag der ute...jeg nyter hstværetom dagen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen der ute...i går ble det 12000 svetteskritt...i dag skal jeg til fysio og styrketrening...blir en hal time på tredemølla som oppvarming...tar en fettmarsj i skogen senere på dagen... :rolleyes: Nå skal jeg spise knekkisene mine og titte litt på trådene :P :P Ha en flott dag alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen til verden....det ble 12000 svetteskritt i går og styrketrening...å gud hvor støl jeg er i ropme og lår i dag...må ut på fettmarsj i skogen så jeg får løst opp litt i systemet mitt...Ha en finfin torsdag der ute :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen....i går ble det 11000 svetteskritt...fy søren og støl jeg er fortsatt,men skal ut på tur i skogen etter frokosten her :rolleyes: da er helgen her igjen...skal prøve på to langturer i helgen...nå er jo formen i annmarsj...Ha en flott fredag alle mann :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god ettermiddag...da står fårikålgryta på ovnen og putrer...kun en porson denne gangen...selvom det er livretten min... :rolleyes: i går ble det 12000 svetteskritt... :P Ha en flott sndagskveld... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen ny uke og mange fine muligheter ligger foran meg...det ble 10600 svetteskritt i går....da har jeg 80000 svetteskritt denne uka...fortsetter med fettmarsj hver dag til det blir en god vane.. :rolleyes: Ha en flott mandag alle sammen...nyt høstværet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er.

Fettmarsj er min favoritt når det gjelder trening. Ut i frisk luft, få pumpa til å jobbe litt ekstra, + en skikkelig fornøyd hund etterpå.

 

Dette kommer til å gi supre resultater Rittis. Stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ninass det er jeg enig i,,,,jeg elsker fettmarsjene mine...beste form for trim i mine øyne...en dag i uka hos fysio så jeg får litt styrketrening også...jeg liker og være ute i naturen på høsten og se alle de fine ,vakre fargene som er.. :P nå begynner det og bli skikkelig moro også,når formen stiger dag for dag... :P :P Det hjelper på kropp og sjel...Du må ha en flott mandag.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og god dag....i går ble det 10600svetteskritt her...nydelig og være i gang med fettmarsjene og sunn mat...få inn rutinene så det går av seg selv... :P :P husk og drikke nok vann...i dag blir det hjemmelaget fiskegratteng,raspet gullerot og en potet...yammi spør du meg...Ha en fin tøysetirsdag alle sammen.. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på du letteremeg...Tusen takk for oppmuntring i hverdagen...Ja endelig har jeg kommet skikkelig i gang med det sunne liv... :P Men det koster blod ,svette og tårer innimellom...ståpå du er flink du også...Heier på deg..Har akkurat kommet hjem fra fysio og styrketrening...40 min på tredemølla...blir fettmarsj i skogen etterpå...jeg må beise garasjeporten først...Ha en fortsatt fin dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god dag...det ble 9700 svetteskritt i går og 20min med styrketrening...må titte litt inne her og det blir fettmarsj i skogen etterpå :P Må huske og drikke mer vann...Ha en flott torsdag der ute B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god formiddag...i går ble det 10500 svetteskritt...det går så det suser om dagen...gleder meg til siste septemberdag da skal jeg gå på vekta igjen... :P kjenner på kroppen at det jeg gjør er riktig... :P måtte det vare veeeeldig lenge...Ha en flott lørdag der ute...har værtpå fettmarsj allerede..drikke mer vann :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god dag...det ble 10500 svetteskritt i går også gitt...2 uker helt uten sukker,,,det hjelper på humør og jeg er ikke så mye trøtt lenger...deilig rus... :P Det blir en fettmarsj i regnet i dag...Ha en flott søndag alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i går hadde jeg en fridag fra fettmarsjen...men i dag er det ny uke og mange fine valg skal tas her... :P drikke masse vann og minst 10000 svetteskritt hver dag...alt over er bonus...Ha en flott mandag...Jeg er på vei og gjør noe for kroppen og sjela mi...Yabbaddaaabbbadu :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i går ble det 10800 svetteskritt...deilig for sjela mi... :rolleyes: det går så det suser her om dagen....nyter og være sjefen over hva som skal inn i fetthullet... :P nå er kjerringa på tur mot nye mål...Yeess...i dag blir det tur til fysio og styrketrening...blir en time på tredemølla som oppvarming...Ha en fin onsdag der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og god dag...det ble 12000 svetteskritt og 25 min med styrketrening i går... :rolleyes: Yeess jeg gjør noe fint for kroppen min...stå på dama ,det er sunn kropp i sikte.. :P Ha en flott torsdag der ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, rittis!

 

Du holder koken med de flotte fettmarsjene dine, så bra! Min bakende har form etter gropen i sofaputa...sitter lenger inne enn jeg hadde trodd, gitt. Men kostholdet har jeg kontroll på - ett av to er jeg fornøyd med enn så lenge :)

 

Tenker alltid på deg når jeg minner meg selv på å drikke enda et stort glass vann :D tar en ekstra slurk fordi rittis har sagt at det er bra! Hehe :)

 

Vi står på videre og skal virkelig komme i mål, uansett hvor lang tid det vil ta!

Klem fra Juni72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og god kveld...Tusen takk for koselige tilbakemeld...fettmarsjene og vannet er viktig vett du :P :P i går ble det 12000 svetteskritt... :rolleyes: i dag har jeg vært barnepike på tanteungen våres ,,,hun skal være her til søndag...jeg vet nå hvorfor gamle kjerringer ikke skal ha barn..hehe...dem er veeeldig krevende spør du meg...Husk det er fjorten år siden snuppa mi var liten... :P god helg til alle der ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...