Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

God morgen..ny uke og mange fine valg skal tas mot ett slankere liv...måla mine ble fullført forrige uke...denne uka skal det bli 5 fettmarsjer...har bestemt at helgene skal være treningsfri...bruke tiden på familien min... :rolleyes: :rolleyes: 3 uker uten søtt,,,jippi for meg,,du er flink...stå på jenta du skal greie målet ditt denne gangen..skal veie meg på fredagen når mensen er vekk...Ha en flott dag der ute...Husk drikk masse vann... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag det ble 11700 svetteskritt i går...det blir tur i skogen i dag også...må vel ta en tur hver dag denne uka...i dag skal jeg lage hjemmelagde fiskepinner...jeg gleder meg til middag..Ha en flott tøysetirsdag der ute... :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen i dag blir det tur til fysio og tredemølla... :rolleyes: :rolleyes: i går ble det fettmarsj på 11700 svetteskritt i snøen...deilig og svette litt...god samvitthet hele resten av dagen... :P :P skal prøve meg på pai til middag i dag...prøve noe nytt..husk drikke masse vann...Ha en flott lillelørdag der ute :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i dag er det torsdag og det blir sol,,,fint det blir koselig når jeg skal på fettmarsj...i går ble det 12000 svetteskritt...Jeg lagde hjemmelagd pai i går til middag...det var jammi...det skal jeg lage flere ganger,,,til og med de andre her synes den var kjempego... :rolleyes: :rolleyes: Jeg tror jeg har funnet veien til ett liv jeg kan leve med,,,tenker ikke lenger på alt som er søtt og usunt...tankegangen er på plass...Ha en flott slankedag der ute.. :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og da var det fredag og helg...i går ble det 12000svetteskritt...da har det blitt fettmarsjer hver dag denne uka... :rolleyes: :rolleyes: har vært på vekta og den står på det samme..men vet du hva det gjør ingenting...ting tar tid som det heter.. :rolleyes: :rolleyes: Jeg vet at jeg gjør alt riktig i forhold til maten og trimmen...drikker masse vann også...satser på og nå 80 kg til Mai måned...ikke spiser jeg søtsaker heller,,,ikke søte drikker...livet er ganske bra om dagen...Yes for det.. :rolleyes: :rolleyes: I dag blir det kjøring og pakking til snuppa som skal på speidertur og være med på Spark VM i Hurdal i helgen.. :P :P Ha en flott helg der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god dag...er innom en liten tur...hva er 8kg og snakke om når tanteungen er død...bare 13 år gammel...Sorgen er til og ta og føle på,livet er urettferdig...tankene går til broren min og svigerrinne som har mistet den eneste fineste gutten de hadde...hva skal man si...har ikke ord..Hvil i fred gutten min,,det her vil prege livet vårt lenge i fremtiden...det var ett stort sjokk for alle...du gikk på skolen så blid og fornøyd på mandagsmorgen,på kvelden så her du borte...helt ufattlig..Savner deg masse Marius... :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god dag...sorgen er en prosses vi må igjennom,men lettere og bære når jeg har verdsens beste familie rundt meg...vi skalvære sterke for broren min og svigerinne...er så takknemlig at alle er der for alle... :rolleyes: :rolleyes: Lille Marius du vil alltid forbi i våres hjerte og minnene leder oss videre...orker ikke spise så mye om dagen...men spiser lite og ofte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen starter på en ny uke med friskt mot...i går ble det en fettmarsj i skogen 9000 svetteskritt...det var godt for kroppen min :rolleyes: :rolleyes: Må prøve og ta vare på meg selv oppi sorgen...da greier jeg og være der for de andre i familien også...Ha en flott dag der ute...Ta vare på hverandre... :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag solaskinner her og det er godt...dagene går sakte om dagen...må vel prøve en tur ut i skogen og få tankene på gli... :rolleyes: :rolleyes: Ha en flott dag der ute...Ta vare på deg selv og dine...De er verdigfulle alle sammen... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag....det er sol og kaldt her i dag...blir innetid og fyring på peisen....Jeg trodde familien hadde nok og sørge for gutten vår på 13 år....men neida nærmeste Tanta mi døde på bursdagen til sønnen min...nå har det vært mye bare på en uke....Jeg føler nå at alt er tung og trist...Ha en fin dag der ute... :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, så mye leit på en gang. Det sies jo at en ulykke sjelden kommer alene, og det er faktisk sant. sorgen over de mistete vil jo alltid være der. Den mildnes forhåpentligvis med tiden, men forsvinne gjør den jo ikke. Vi må lære oss å leve med den. Turene dine høres som bra medisin. Jeg får i hvertfall gått av meg mange tanker og følelser når jeg er ute og går. Sender deg noen varme tanker i denne tunge tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord mærri....jeg sitter her og ser at det er knallvær med sol og varmegrader ute...jeg må bare ut en tur og lufte tankene litt...Ha en flott søndag alle sammen.. :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Soleie68...tusen takk for varme ord..Nå har vi kommet gjennom den værste dag i mitt liv...så mange mennesker som tok farvel med lille gode Mariusen våres...fullstappet kirke. :rolleyes: Nå skal vi se fremover og for alltid ha deg med i hjertet og minnet...Hvil i fred lille engel .. :mellow: Vi skal ta vare på og være der for pappaen og mammaen din... :mellow: I dag skal jeg i begravelse til den kuleste tanta mi...men det går bra fordi hun var mye syk for hun døde...Ha en flott dag der ute og ta vare på dere selv og de rundt dere.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen..i dag skaljeg gå en fettmarsj i skogen...rense tanker og kroppen litt.. :rolleyes: :rolleyes: skal ta en par dager med bare knekkis her...få ut vannet av kroppen min...må lage kjøttkaker til de andre..Ha en flott dag der ute..Husk drikke masse vann :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

Hei og god fredag....det blir tur til fysio i dag og få litt massasje på rygg og nakke.. :rolleyes: prøve på en fettmarsj også...deilig med sol og varmegrader om dagen....får litt mere energi av det...God helg der ute.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

God dag ny dag ogmange nye muligheter...det blir tur til fysio i dag og massasje på rygg og nakke.. :rolleyes: :rolleyes: spise sundt og trimme er det jeg må gjøre fremover...ta vare påkroppen min erviktig oppi alt som skjer...jeg setter utrolig pris på alle de gode menneskene jeg har rundt meg...livet er ingenting uten gode venner og familie... :rolleyes: :rolleyes: Ha en flott dag der ute :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

God dag plutselig kaldt igjen gitt...men det blir fettmarsj i skogen...i går ble det 9000 svetteskritt...få i gang kroppen litt.. :rolleyes: :rolleyes: spiste bare sundt i går...får litt mere enegi av det..Ha en flott slankedag der ute..drikke masse vann :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

God fredag der ute...i dag er det nydelig påskevær her...blir tur i skogen etter 12...da er det blitt varmere... :rolleyes: :rolleyes: dagene er tunge og komme gjennom...jeg savner gogutten min veldig...tenk aldri og få se igjen gullgutten våres...Kjære Marius jeg tenker på deg hele tiden og tårene triller...jeg tenker hvorfor akkurat deg... :mellow: vi er der for mammaen og pappaen din dem har det fryktelig vondt...vi skal ta vare på hverandre og bli enda bedre som medmennesker...vi lever i ett hardt og brutalt samfunn,...Sov godt lille venn vi ses igjen... :rolleyes: Ser mot månen hver kveld det er deg som smiler ned til meg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo ny uke og mange nye muligheter åpner seg for oss,,,denne uka skal jeg ha 4 fettmarsjer på plass,,,det blir fettmarsj med ei venninne i dag.. :rolleyes: :rolleyes: gleder meg til og gå ut på tur og svette,samtidig kan gå at vi kan skravle på turen...spise sundt og drikke nok vann...Ha en flott mandag der ute.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god tirsdag...i går ble det 12200 svetteskritt...deilig og få svette skikkelig igjen... :rolleyes: :rolleyes: det blir svettetur idag også...Ha en flott dag der ute.. :rolleyes: Husk drikke masse vann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgeni dag blir det tur til fysio og styrketrening igjen...det ble 11500 svetteskritt i går...det blir noen svetteskritt i dag også påtredemølla... :rolleyes: :rolleyes: har kommet meg på rett kjøl igjen med maten..spise sundt og drikke mye vann.. :rolleyes: Ha en flott slankedag der ute.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...