Gå til innhold

Ned 5 kg innen desember 2011:)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Har vært på zumba og hatt det kjempegøy!

 

Deilig med helg etter en hard arbeidsuke. I kveld skal vi i på bryllupsfest, så det blir nok litt utskeielser.

 

Har ikke vært særlig flink i det siste. Er nok litt umotivert. Trener jevnt og trutt men har ikke vært flink med maten... Blir litt nøtter her, et kakestykke der, litt mye middag osv. MEN, skal ta tak nå!

 

God tur, Minni! Kos deg :-) Og god helg til dere alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 528
  • Created
  • Siste svar

Takk,Kaika,skal storkose meg,selvom jeg må innrømme at jeg gruer meg bittelitt til flyturen:)men det går nå alltid bra,hehe:)

 

Kos deg masse i bryllup ikveld,så kos da:)

 

Fy som det har regnet og tordnet i helgen,men får håpe det blir noe bedre imorgen.

 

Flink du har vært tjorven.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen jenter!

 

Så kjekt å se så mange nye her :)

Jeg er her ganske uregelmessig som dere "gamle" kanskje ser. Har vært ute å fartet mye rundt omkring i landet og mye uten internet, så da blir det ikke så lett å følge med her inne.

 

Jeg gikk på nettkurs, noe som viste seg å være helt håpløst med tanke på den "ustabilitet" jeg har i livet for tiden (bor litt hos mine foreldre i stvg, litt hos venner i oslo, litt i trondheim, litt her og litt der... ). Må nok vente til jeg har fast bostedadresse og et kjøkken før jeg melder meg på kurs igjen..

 

Resultatet er vektøkning... 68,1 idag... midjemål: ALTFOR mye.

Sukk..

 

Bare å ta seg i nakkeskinnet og skjerpe seg!! :o

 

Skal forøvrig lage nye mål senere idag, heh... Ifølge målet jeg satte meg skulle jeg jo vært litt mindre nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heldigvis lenge til jul.

Vekta sto på det samme i dag som de siste ukene,

faktisk gått opp 200 gram.

Med all den treningen så får det være som det er.

Spist for lite, men rekker ikke med å spise alt jeg skal når jeg er så aktiv.

Begynt å drikke litt XL-1, energidrikke, når jeg trener og danser.

 

Har i dag vært i skogen og det ga 2,8 poeng.

Dans i kveld, så da blir det vel litt da, også.

Kurs så ikke så aktiv da.

Tenkte jeg skulle bruke pulsklokka i kveld for å se hvor mye jeg bruker på 1 time og 15 min kurs.

Onsdag er det dansekveld så skal bruke pulsklokka da , også.

Må få litt oversikt over forbruket mitt.

 

Pulsklokka viste 2,7 TP på rolig svingdans 1 time.

Så i dag ble det 5,5 TP - Bra start på uka.

 

God kveld til dere alle sammen og fin treningsøkt for dere som ikke har trent enda i dag.

Finn no moro å trene med så tenker en ikke på at det er trening.

Zumba og annen form for dans er herlig :)

 

Siste uka ble det 33 TP.

 

God og fin tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff, der sprakk jeg, gitt. Det var en kamp på liv og død og smashposen ble beseiret... Og det etter en endeløs helg full av feiringer, der jeg klarte å holde meg sånn noenlunde på matta.

 

Frykter morgendagen... Men gratulerer Tjorven med fantastisk treningsresultat. Jeg klarte vel 19 forrige uke, tror jeg, og er nokså godt i gang med denne uken også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at dere er utrolig flinke til å trene! Jeg er fornøyd med ca 10 TP i uken jeg - har ikke tid til mer.. Må jo vaske klær, lage mat, rydde, være litt sosial, også :-)

 

Nå avslapping på sofaen før litt skolearbeid og husarbeid....

 

Uff, da Frigg - alle sprekker av og til. Påan igjen!

 

I morgen er det veiedag for meg. Synes ikke at jeg har vært spesielt flink, så jeg tipper det blir på stedet hvil.

 

Håper du hadde en fin tur, Minni!

 

Ha en strålende kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff' date=' der sprakk jeg, gitt. Det var en kamp på liv og død og smashposen ble beseiret... Og det etter en endeløs helg full av feiringer, der jeg klarte å holde meg sånn noenlunde på matta.

 

Frykter morgendagen... Men gratulerer Tjorven med fantastisk treningsresultat. Jeg klarte vel 19 forrige uke, tror jeg, og er nokså godt i gang med denne uken også.[/quote']

 

Da får du tenke tilbake på en vellykket helg.

Jeg ungår å kjøpe gotteri som ligger å frister.

 

Men ikke gi opp. I går var i går og i dag er en ny dag.

KROM kan hjelpe på søtthunger. Kjøpes i helsekost, Vita, apoteket.

 

Jeg har Rugkjeks med sesamfrø med geitost, som jeg tar når jeg har lyst på noe søtt.

Blir mindre kcal enn sjokolade.

 

Lykke til med vekta i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen..hadde en super tur.Det var jo så fint i Tallin,bodde på det fine hotellet da,Radison blu...god frokost..mmm..:D

 

Tok en haug med bilder,særlig av utsikten og ble heldigvis noen som ble bra. :)

 

Godt å komme hjem også da,kose med kattene..:)

 

skrives mer imorgen,veiedag på torsdag...uff....:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puhh,sånn dagens arbeid unnagjort,hadde så mye å gjøre idag,kastet en haug på dynga,kjøpt nye blomster,kjøpt klær mm..godt å få det unnagjort.Fint ble det også med nye blomster inne og ute.

 

Blir ikke trim idag heller,men trener imorgen istedet,nok trim idag,hihi.

 

Så flott vær idag da,sol og blå himmel,så nytes ute. Ser ut som om plenen må klippes også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at du koste deg i Tallin, Minni :-) Jeg skal også rydde opp ute og kjøpe meg nye blomster en dag! Har også lyst å kjøpe nye klær, men har ikke hatt inspirasjon ennå...

 

Veiedag i dag - og ned 200 g. Helt ok det - ned er ned! Men, er ikke spesielt imponert over meg selv...

 

I kveld blir det zumba! ha en fin ettermiddag/ kveld, damer :-)

 

____________________

17.08: 74.9 kg midje: 82,5 cm

24.08: 74,9 kg midje: 82,5 cm

31.08: 74,7 kg, midje: 82 cm

07.19:

14.09:

21.09:

28.09:

05.10: ca 71 kg og midjemål under 80 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang kaika:)

hei og hopp til dere andre:)

 

Sukk,oppgang idag,men er bare å brette opp armene og fortsette:p Har vært på ferie,og da er det ikke lett å tenke slanking..hehe..:D

 

25/8: startvekt 78.7kg

1/9:79.1kg + 0.4kg

8/9:

15/9:

22/9:

29/9:

6/10:

13/10:

 

ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå!

 

Har vært flink å spise denne uken, selv om jeg ikke registrerer noe nå. Blir så motløs av det innimellom. Har syklet ca 1.6 mil og vært på zumba denne uken. Fikk pulsklokke av min veldig snille søster (forhåndsgitt bursdagsgave siden jeg reiser til Oslo idag), så nå må jeg bare finne maxpuls og sette i gang he he :D

 

Skrives mer imorgen, jeg skal sette meg på bussen nå. Bare 9 timer... huh..

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Bra turen var fin, Minni! Vurderer sterkt en tur til Tallinn før jul, har hørt det skal være vakkert... Og du har jo i det minste fokus, Kaika :-)

 

Og selv fikk jeg magesyke, og utsetter den veiingen. Blæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frigg:håper du blir frisk fort,god bedring:)

 

Snegla:så flink du er til å trene da. Her ble det et trimpoeng idag ergosykling,må prøve å få trent minst 4-5 ganger denne uken,ikke vært så flink med trening i august da ble det bare 14 trimpoeng!

 

Har kost meg ute i solen idag,fått ordnet litt idag også,godt med alt som er gjort.imorgen er det helgevasken som står for tur..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frigg - God bedring.

 

Snegla - Når har du bursdag da??

Pulsklokke er kjekt å ha, da har en bedre oversikt over hvor mye en forbrenner.

 

Minni - Fint at du ikke gir opp.

 

I dag har jeg trent til 4,2 TP.

Gikk til og fra jobb, med en liten omvei hjem.

Skulle vært på dans, men sliten.

Så må nesten ta det med ro, ettersom det er dans hele helga.

Sliter med en halsinfeksjon, forkjølelse med tett nese, så må bli flinkere til å høre på kroppen.

 

God fredag og helg til dere som ikke er her i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er til å få trent alle sammen! Der må jeg si at jeg har litt å lære, og antakeligvis er det det som gjør at jeg står på stedet hvil nå. Men jeg fikk løpt en tur i går, 40 minutter, og det liker jeg kjempegodt. Nye joggesko har jeg også fått meg, ,så da burde man jo kunne klare å motivere seg litt med dem.

 

Gikk opp en drøy kilo i sommer, og den kiloen har sittet godt gitt. Foreløpig har det gått et par uker uten at jeg har notert vekt, lurte på å bytte veiedag ettersom jeg syns jeg ikke ser så mye resultater ofte, på mandager. Men tror egentlig det bare er å lure seg selv, så jeg skal holde på mandag jeg. Og så har jeg tenkt å bli ferdig med de siste 3,5 kiloene mine i løpet av oktober.

 

Så da har jeg laget meg en liten målsettingsliste:

 

Vekt per 2. september: 71,9

Mandag 5. sept: 71,9

Mandag 12. sept: 71,4

Mandag 19. sept: 70,9

Mandag 26. sept: 70,4

Mandag 3. okt: 69,9

Mandag 10. okt: 69,4

Mandag 17. okt: 68,9

Mandag 24. okt: 68,5

 

En halv kilo i uka. Det skal jeg klare. Det har vært endel fester og bursdager nå de siste ukene, men nå er jeg ferdig med det, så nå får det være fullt fokus igjen. 68,5 er liksom det magiske tallet, det jeg veide før jeg blir gravid. Og for en glede det skal bli å se 6-tallet først igjen! Det er det vi får fokusere på. Men når man kommer såpass lavt som vi er nå, så går det bare treigere og treigere, føler jeg. Det er ikke lenger nok å være ganske flink og få trent litt, for da går bare ikke i hvert fall mine siste kilo av igjen....

 

Ja ja. God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn,da var dagens trim unnagjort ble ca en halv times trim (ergosykling 1.3p). Har også fått unna plenklipping og husarbeid..puh.

 

Bestemt meg for minst 1 trimpoeng pr dag..og håper å gå ned i cm. skal være strengere med meg selv i matveien også -ned 5 kg før desember.:)Blir rundt 1.5 kg i måneden:)

 

 

chele:du klarer målet ditt det er jeg sikker på,stå på!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått tid til å rapportere før nå, men resultatet fra onsdagens veiien viser -1kg, så det går den rette veien. Har vært litt småsyk og har ikke fått trent så mye annet enn at det har blitt noen lange turer med rask gange.

 

her er tallene:

 

24.08.11 - 75kg - 89 cm rundt midje

31.08.11 - 74 kg - 89 cm rundt midje - 7,2 TP

 

Ha en fin helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra nok en dansekveld og uten pulsklokke denne gangen,

så satser på at sving var 30 min og moderat dans, noe det ikke er :D

er 1,5 time. og da blir det 3,7 poeng.

Selv om jeg har spist nutriletbar og drukket sportsdrikke så er jeg bare på underkant av 1500 kcal inn.

En go´morgen yoghurt gir nesten 300 kcal så det hjelper.

 

God lørdag

 

Anbra - gratulere med fin vektnedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag...

 

fyameg som det regner idag,går ikke å se på tv engang..hehe..kommer nok noen mm idag.:D Tar meg trimfri siden det ble trim igår,aerobic:)

 

Fått 5 trimpoeng denne uken,satser på en 7 -8 poeng neste uke:)

 

ha en fin søndag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for en ny uke,fikk ordnet litt igår,og kastet noen klær som jeg ikke bruker mer i skapet,kjekt med alt en blir kvitt og ikke bruker.

 

Skal bake brød,og trene idag.Huff,er ikke i slankemodus om dagen,så tørr nesten ikke gå på vekten på torsdag,men skal nå prøve da,og ikke gi opp:)enda 4 dager igjen til veiedag.

 

 

Tjorven så gøy at klærne du har hatt i skapet passet.:D Flink du er til å trene da 22.1 trimpoeng er flotters:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...