Gå til innhold

Ned 5 kg innen desember 2011:)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Heihei!

Fint å høre fra deg, Nikkoline, og velkommen til Skrollan!

 

En deilig helg uten nettilgang har vært bra, selv om det regnet så mye at jeg måtte labbe tur med hunden barbent...vannstanden oversteg støvelhøyden! Nå MÅ det da snart være tomt der oppe? Kremt...og litt mye kos ble det kanskje, men det får onsdagen vise.

 

Har vært flink ellers. Atter en dag på sykkelen, kjenner jeg gleder meg til det ikke er så bra sykkelvær lenger, lei nå. Men kommer til å savne det igjen og sette i gang like entusiastisk når våren kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 528
  • Created
  • Siste svar

Mandag og ny uke,synes helgen har gått altfor fort,vært mye å gjøre.Valgdag idag men var og forhåndstemte ,og det er jeg glad for ,for slipper å stå i kø.:) Godt valg folkens! Idag står ergosykling på trimprogrammet,skal trene en halv time.=(trimmen unnagjort ble 1.6p)

 

 

frigg:uffda(lov å kose seg litt i helgen),men du er jo så flink,så du går helt sikkert ned i vekt til veiedagen. usj,ble litt mye kos i helgen på meg også,men er full skjerpings nå frem til veiedag torsdag:)l

 

Hei på deg skrollan,klart du kan få bli med på denne tråden,vi har alltid plass til flere.Lykke til med å gå ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klar for en ny dag....idag blir det også trim muligens aerobic.

 

solskinn da jeg våknet idag,godt,håper det holder seg slik også. kun 2 dager igjen til veiedag og spent på om det blir noe ned.:/

 

ha en fin tirsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Cloetta spennende å vente når veiedag er like rundt hjørnet.

 

Frigg,unnskyld at vi her "oppe" sender all regnet til dere,her er det unormalt tørt.Jeg har ikke inne at plenen må vannes så den har nærmest tørket opp.

 

I fjor hadde vi ikke en dag uten regn på sommern,tror jeg...

 

Jeg glemmer nesten å glede meg over 1,2 i minus denne uka,det betyr 1,4 ned på 2 uker ikke så dumt:)

 

Velkommen til skrollan.Tjorven,du har masse trimpoeng,flott det:)

 

Kaika,har du kommet deg i siget igjen etter konfirmasjonen?,og gratulerer med konfirmant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet, Nikkoline! Da veier vi omtrent det samme... Kanskje vi kan følge hverandre nedover?

 

Ja, jeg er i siget igjen, men jeg hadde ikke konfirmant selv på søndag, jeg var i konfirmasjon til et tantebarn. Min yngste konfirmerte seg for to år siden... Herlig å være ferdig med det!

 

Eller så var jeg på aerobic og styrke i går, - herlig! I kveld er det husarbeid det går i. Vasker klær, henger opp, legger sammen... noen som kjenner seg igjen? Sur tenåringsdatter som trampet opp trappene og inn på rommet...sukk - ikke lett alder. Mor skal bare bidra med penger og ros...

 

Litt syting fra meg! Ha en fin kveld, alle dere flotte, flinke damer! ...Og velkommen, velkommen Skrollan :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaika, det var det jeg ville huske,at du hadde større barn:)Men tanteunge er jo å fint å feire.

 

Ja nå får vi følge hverandre nedover.

 

 

Jeg vil ned det jeg skal helst på denne siden av jul,satser på stabilisering etter jul mot en slank sommer 2012.:P

 

 

Nå skal jeg spise litt,så skal jeg prøve meg på klatring i fjellet med staver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Ned 0,5 til 67,7! Ikke så skrekkelig mye trim, ca 10, tror jeg, men pytt!

 

Gratulerer Nikkoline! Kjenner meg igjen, Kaika, og jeg er bare i innledende tenåringsrunder...hjelp...

 

Lykke til til alle andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag-midtveis i uken,tiden flyr.

 

Gratulerer med nedgang nikkoline,så flink du er.Lykke til med å nå målet sammen kaika og nikkoline:)

 

Jeg får holde på til jeg kommer til 73 tallet..jeg skal klare det. Vet ikke om jeg klarer 5 kg før jul,men skal prøve så godt jeg kan.iallefall skal målet nås før neste sommer!

 

våknet til sol idag også,godt,men ikke så varmt idag som det har vært. høsten er her:)

 

Frigg:Gratulerer med nedgang det er kjempebra.synes 10 poeng er mye jeg,flott;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ble en fin trimtur tiltross for regn nikkoline:)

 

Her ble det også trim idag en halv times ergosykling 1.6p.puh,kjenner det i beina.

 

Har også fått ordnet mye ute idag,er såå nydelig vær idag så måtte nytes ute.Håper alle har hatt en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er alle sammen.

Både til å skrive her, trene og noen går ned i vekt :P

 

Jeg har vist begynt å "Hold vekten" jeg.

Lå jo lenge på 70 kg, ett eller annet lenge og nå er det

69, 6 kg jeg har lagt meg på.

Har bestilt time til ernæringsfysiolog nå.

Jeg trener mye og spiser antagelig for lite.

I går hadde jeg 7,1 TP som er over 1500 forbrente kcak

- og klarte å spise 1600 kcal. Blir litt lite inn, vil jeg tro.

Har bare gått en tur i dag som ga 1,4 TP.

Så trenger å få vite hvor mye jeg skal spise når jeg forbrenner så mye.

 

Har jo igjen 5 kg fortsatt da, som jeg vil ned.

 

Nå begynner jo flere her ute å gå under meg i vekt.

Flike er dere.

 

God torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velger å skrive samme vekt som sist da vekten alltid går opp da jeg har mensen.håper på nedgang til neste veiedag:)

 

 

25/8: startvekt 78.7kg

1/9:79.1kg + 0.4kg

8/9:78.5kg -0.6kg

15/9:78.5

22/9:

29/9:

6/10:

13/10:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjorven 45 interessant det der med trening og forbrenning,håper du vil meddele litt med oss.

 

Du er superinspirator når det gjelder trening.

 

Vi har skiløpere her fra både norge og sverige,treningssamling.I går eg hadde jeg vakt i flere timer,da ble det ingen trening.

 

Coletta, mensen er vekt-sabotør.

 

Frigg tusen takk for hilsen til meg og gratulerer med minus 0,5 gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag og helg!! sååå fint vær også da,sol og blå himmel,kan ikke bli bedre.Håper det holder seg slik.

 

Nå er helgevasken tatt,lukter så godt med grønnsåpe:)og etterpå blir det trim,blir bare ergosykkel idag.

 

huff,ja nikkoline,mensen er sabotør,det er sikkert...tror nok at jeg går ned i vekt neste uke.I hope..

 

Helt enig med nikkoline tjorven,du er en superinspirator,er så flink atte:)

 

 

 

hei og hopp til dere andre,kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Colette,ble inspirert av husvasken,her kommer alle kluter og koster fram.

 

Har fått meg en flott fjelltur,har tatt masse uttøyningsøvelser og føler meg ganske ok.

 

 

Venter å høre fra to av guttene som har tatt fly til gardemoen og skal videre med tog.De skal løpe birkebeinern i morgen.Den ene ble nr 4 i fjor,så det er jo litt spennende og.Men viktigst er opplevelsen.

 

Ha en kontrollert helg,jeg skal kontrollere meg inn mot mandagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg! Det er en nydelig høstdag i dag - sol og klar himmel.

 

Hadde veiedag i går og vekten viste ned 0,4 kg! Det går langsom, MEN rett vei 3. uke på rad! Er fornøyd :-)

 

Håper at guttene dine får det fint, Nikkoline! Krysser fingrene for dem. Ja, mensen bremser på vektnedgangen, Minni...

Sikkert lurt å ta en tur til ernæringsfysiolog, Tjorven! Sikkert ikke bra å trene så mye og spise så lite over lang tid.

 

God helg, damer! Nå skal jeg hoppe i dusjen - skal ut og spise med jobben :-)

_____________________

7.08: 74.9 kg midje: 82,5 cm

24.08: 74,9 kg midje: 82,5 cm

31.08: 74,7 kg, midje: 82 cm

07.19: 74,5 kg, midje: 81,5 cm

15.09: 74,1 kg, midje: 81 cm

22.09:

29.09:

05.10: 72, 5 kg. Det må jeg klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaika - gratulere med fin vektnedgang. Hvor mange kcal ligger du på om dagen da? Hvor mange TP har du i uka.

 

Skulle vel snart tatt et skippertak med vaskekluten etter sommeren jeg, også. Men prioriterer heller ut i sola eller dans, eller annen trening når jeg har fri. Gjør jo det jeg må for at det skal være koselig her da, men ikke så mye mer...

 

kom meg ut på en hard stavtur i dag og det ble 3,4 TP.

 

Fikk ikke time til kostholdsveileder før om 14 dager, så får håpe jeg finner litt ut av dette, selv. Vil jo gå ned i vekt... Men vil trene, også, og danse. Så får se hvordan det går.

 

Var på Lillehammer idag. Stor salgsmesse når det er Birken med tilbud av treningsklær så fikk kjøpt noe småting. Har fått kjøpt inn det meste av det jeg trenger fremover.

Meldt fint vær i morgen så blir en fin Birken-jogg. Hvor langt skal sønnene dine løpe da - Kaika.

Er vist vått oppe fjellet, så lengste løpet er avlyst.

 

God lørdag og helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye pleier du å trene på en uke Tjorven?

 

Jeg pleier å trene 5-7 trimpoeng,prøver å trene meg opp til å trimme mer.:P

 

Høres spennende ut med kostholdsveileder,hun er sikkert flink:)

 

mmm,skal bli så godt med lammestek ikveld,håper jeg ikke spiser så mye vanskelig å styre seg..sukk.

 

Har funnet den fine høstjakken på gina tricot,skal komme i midten av neste uke, har også besilt cardigan,og belte,er så glad i dette om høsten/vinteren:)

 

ha en fortsatt fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt meg som mål å ha ca 15 TP hver uke.

Men de siste ukene er det blitt bortlimot 30 TP i uka.

 

Bare i dag er det blitt 5,9 TP

I form av Powervalk med staver en time

og en rolig tur med staver i 1 time etterpå.

Da har jeg forbrent nesten 1200 kcal på en dag

og klarer som regel ikke spise mer enn 16-1800 kcal.

Men vekta kommer ikke under 69 kg...

 

Jeg har alltid vært glad i å trene.

Var treings- og arbeidsnarkoman før jeg ble syk.

Så er så redd for å bli liggende igjen.

Men tar vel i litt for mye...

 

Lammestek hørtes herlig ut.

Her blir det elgewok i dag.

 

Jeg må holde meg unna klesbutikker nå fremover.

Har så mye klær men blir jo syk av å se på alt det fine som kommer fremvoer.

Og det er jo så moro å kjøpe klær nå jeg er M eller 38/40.

Var jo oppe i XXL og 46/48 på det værste og det var ikke mye pent å se på i speilet...

 

God lørdagskveld alle sammen og flott søndag, uansett vær... er meldt enda mer regn herover, så jeg...

Men har klær for alt slags vær, så ingen unnskyldninger til å bli sittende inne...

Men blir det dans i natt så blir det nok en rolig dag, imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,er så trøtt idag, skylder på været jeg og mensen,regnet i hele dag:( blir ikke mer trim denne uken,men er fornøyd med 5.3p. neste uke satser jeg på 7!

 

Nikkoline:hehe,gjør ingenting hvordan du skriver navnet mitt,dere kan fortsette å skrive Minni hvis dere vil;)

 

 

Tjorven: oj, 15(-30) trimpoeng er mye,du er så flink.har du fridag innimellom eller trener du hver dag? Jeg tror ikke at jeg hadde klart så mange tp som deg..Du må sikkert spise mer,når du trener mer,men dette hjelper helt sikkert ernæringsfysiologen deg med:)

 

kos dere ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og ny uke...litt skjelven i beina etter dagens trimøkt ,ble 45 min styrke..en stund siden jeg har trent dette så det kjentes. 1.8p sanket inn idag:)

 

Ellers er det rydding på planen,og imorgen vasking.forbereder til 40 års dag på søndag....:( skal til Kiel dagen etter,gleder meg til begge deler:)

 

ha en fin uke!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...