Gå til innhold

Ned 5 kg innen desember 2011:)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Tiddelidu :-)

 

Flinke dere er, Anbra og Tjorven :-)

 

Jeg kan skryte på meg 20 TP forrige uke, noe som ville vært bra om jeg ikke hadde spist som en gal...skikkelig høstsulten. Må gjøre noe med det denne uken. Og har sortert ut to poser klær til Fretex. En slags glede det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 528
  • Created
  • Siste svar

Hei ville bare opplyse om at jeg har byttet nick,håper dere ikke blir skremt nå.hehe..spøk til side,det er fortsatt meg MINNI altså:D

 

Jeg er igang med å gå ned i vekt til neste veiedag,sliter somsagt med motivasjon ,men håper at den straks kommer tilbake.Har veeldig søtsug disse dagene også,noen som har tips??

 

Så flink du er til å trene frigg,20 poeng er flotters.sykler dere eller er det anne trim som tar mange trimpoeng?? trenger tips!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cloetta - rart å se deg med nytt navn.

Takk skal du ha ang trening, blitt mye.

Synd du sliter med motivasjonen.

KROM hjelper mange med søtsuget.

 

Vist dere alle går inn på "Diskusjon" kan dere lage signatur og vist dere skriver opp vekta der så ser en hvordan det har gått med dere. Hvor lenge dere har drevet osv.

 

 

Idag har jeg trent 5,5 TP

Det er elipsemaskin, 20 min.

Styrke 45 min.

Å dans i kveld.

Ikke i form så burde tatt det med ro.

Men....

 

Jeg gikk ned 200 gram denne uka. så nå er det snart 68-tallet :D

Ja, etter hvert i hvertfall.

Tar litt tid med meg, men lenge igjen til jul :)

 

Lykke til og god tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.. blitt trim idag også så fått 1.6poeng tilsammen:)

Prøver på noen godtefrie dager fram til veiedag torsdag..

 

Usj,ja sleit litt med motivasjonen i helgen og igår,men nå begynner den heldigvis å komme på igjen:)

vil jo ikke opp i vekt,men NED!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble det to skikkelige treningsøker for meg.

 

Først en tur på helsestudio.

Elipsemaskin i 30 min

Steppmaskin eller noe slikt i 30 min

Så ble det 10 min styrke

dette ble tilsammen 4 TP.

 

Da var jeg jo fornøyd og skulle ta det rolig resten av dagen,

men så ville noen at jeg skulle bli med å danse og da ble det slik

1,5 time og det ble 4,2 TP

Og tilsammen fikk jeg da 8,2 TP på en dag - rått.

 

God onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så godt igjen frigg, har også hatt det slik denne uken,men er heldigvis ikke så sulten idag(selvom jeg spiser nok).Hadde dårlig med motivasjon i helgen,men nå er den heldigvis her igjen:)

 

Idag er dagens trim unnagjort ble gåtur i finværet.0.8poeng,muligens sykle litt etterpå.

grøss:p,veiedag imorgen,håper jeg har gått ned litt!

 

stjerne i taket for tjorven,så flink du er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Cloetta.

 

Ikke hatt noe problem med at jeg våkner om natta og er sulten. Men jeg legger meg forholdsvis mett, også, da. Jeg legger meg forholdsvis sent. Men våkner ikke sulten heller.

 

Bare løpt litt på tredemølle i dag, men vet ikke hvor mye det blir, så tok litt jogge og litt gange og da ble det 0,8 TP.

 

Tar fri fra dansen i dag.

Meldt fint vær nå fremover så blir nok tur ut i morgen før dansen.

 

Tok InBody test igjen i dag og den viste at jeg endelig var på normalen når det hjalt fett. Fått igjen litt muskler, av de som forsvant. Så alt var bedre enn sist. OG vekta på denne maskin viste 68,9 kg... for et herlig tall, men her hjemme viste den en kilo mer...

 

Treningstesten gikk både fint og dårlig. Har aktivitetsastma og den kom før jeg fikk gitt det jeg kunne. Men han mente jeg har god kondis så nå må min lege utrede dette bedre. Pustetesten gikk dårlig.

 

God dag videre og fin torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og ned 0,2 kg - ikke så mye men rett vei i hvert fall... Har slitt med motivasjonen etter sommerferien. Er sulten og spiser alt for mye i helgene. Klarer å holde noenlunde fokus i ukedagene og trener jevnt og trutt - det redder meg!

 

Synes at dere er flinke, damer! Tjorven er jo i en klasse for seg når det gjelder trening... Du står på, Minni (...eller Cloetta :-)). Fint at du har funnet motivasjonene igjen! 0,2 kg opp er jo ikke mye Frigg - supert at du er på sporet igjen!

 

Har det supertravelt både på jobb og privat for tiden, blir derfor ikke så mye skriving fra meg. Kommer sterkt tilbake! :-)

 

Ha det fint og stå på!

 

______________________

 

7.08: 74.9 kg midje: 82,5 cm

24.08: 74,9 kg midje: 82,5 cm

31.08: 74,7 kg, midje: 82 cm

07.19: 74,5 kg, midje: 81,5 cm

14.09:

21.09:

28.09:

05.10: 72, 5 kg. Det må jeg klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25/8: startvekt 78.7kg

1/9:79.1kg + 0.4kg

8/9:78.5kg -0.6kg

15/9:

22/9:

29/9:

6/10:

13/10:

 

jippi,det hjalp med godterikutt,og spise sundt..har gått ned 600 gram:) Gøy om jeg så 77 tallet neste uke,kun noen gram dit.. Idag står trim på planen tror det blir gåtur,ned å se på flommen i elven,renner over:/

 

Gratulerer med 0.2kg ned kaika,det er kjempebra.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok en dag, snart over.

 

Droppet dansen i kveld.

 

Har gått en hard tur på 1 time med staver - Kanskje staver er en mulighet for deg, også Cloetta?? Det er no nesten like effektivt som jogging.

Min tur ga 2,9 TP

Etterpå tok jeg en yoga time og det ble 1 poeng etter siden her ute.

 

Ja, nydelig vær i dag.

Nesten like varmt som det varmeste i sommer jo, i sola.

Gikk i bare kortermer på turen i dag.

God.

Veldig vått her oppe nå. Noen dager sol tørker ikke mye opp.

 

Var å så på Mjøsa i dag. Den er snart like stor som under flommen i juni.

 

Kan ikke skjønne at motivasjonen blir borte når gevinsten er så stor... Men kaika, du går jo nedover. Gratulere. DU har jo snart nådd igjen meg - hjelp.... hehe. Dette klarer du.

Godt du har fått opp igjen motivasjonen Cloetta. Kjøp deg et fint klesplagg i den str du vil ligge på, når du er ferdig. Det er jo så moro når en får den til å passe mer og mer. Jeg kjøpte meg ei boblekåpe i fjor, den fikk jeg ikke igjen, nå passe den perfekt til vinteren. Kjøpte den på salg, så det ikke skulle bli for stor utgift i tilfelle den ikke ville være moderne når jeg kom ned i den :)

Jeg har jo hatt masse klær jeg kulle inn i, også, så mange mål :)

 

God kveld og fredag og god helg til dere som tar helga, herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle flinke damer!

 

Må si at jeg blir veldig inspirert av å være med på denne tråden. Det er så mye rapportering, og så stabilt, og det er kjempebra!

 

Jeg er inne i en forholdsvis god steam nå, om den ikke blir ødelagt av alt for mye barnebursdagskjør nå til helga. Og dessuten: Jeg har en lei tendens til å bli så fornøyd med meg selv når jeg klarer meg bra noen dager at jeg bare gir slipp. Og så er det rett opp igjen ... nå skal jeg holde fokus, og komme meg i mål en gang for alle. Jeg har jo en sånn bukse som ligger og venter på meg, Tjorven. Som kommer til å passe perfekt om to-tre kg. Det har også vært fint å kunne bruke en stadig større del av min gamle garderobe, som bare har ligget der i tre-fire år. Men ser jo at det er behov for en viss utskiftning også da....Veiedag på mandag, da håper jeg å klare målsetningen på 71,4.

 

Om sult om natta: Går det an å fylle på med litt gulrøtter og te med melk om kvelden? Syns det gir en ganske ok metthetsfølelse. Varmer melken, 1 dl omtrent og har i teen, og spiser et-to knekkebrød til. Det syns jeg holder en stund.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på godmorgennorge,før dagens gjøremål.godt å bare slappe av også,og det er fredag også...god helg:)

 

Solen skinner idag også,så den skal nytes ute.muligens en gåtur idag .

 

Huff ja,tjorven det har blitt mye vann i elven her har det steget mye,så på den igår. hvis det regner mer nå.så tror jeg det snart kommer på veien.

 

kos dere i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble trim idag også,en halv times gåtur 0.8 poeng,har fått 6.1 poeng til nå,det er jeg fornøyd med:) Skal ta meg trimfri imorgen,men prøve på trim søndag enten gåtur eller innetrim:)

 

en fantastisk fin soldag dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det hit minni sitt gjeng har flyttet??

 

Ser ut som en aktiv tråd.

 

Hodet mitt har vært helt fraværende når det gjelder slanking,derfor har jeg glemt tråden vår,sukk.

 

Jeg hadde klart og slanke bort 15 kilo over laaang tid.Men så har det gått trått fordi jeg spiser litt for mye om sommeren og i juleferien.Når jeg knekker den koden vil jeg nok holde meg mer stabil.

 

5 kilo til jul bør jeg greie.

 

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er noen her ute som er flinke til å rapportere om det som opptar oss. Mat, trening. sol og sommer :)

Har vært nydelig vær i dag og sittet ute i knebukse og singlet og fått farge.

 

Bare en times rask tur i dag og 2,5 timer etter elva. Flott med lys og underholdnign. Dansere og sangere. Platåer ute i det frotsende vannet. Ja, flott. Koselig med mange kjente fjes.

 

Meldt fint vær i morgen også så da bare må jeg ut å få trent litt. Søndag meldt regn i bøtter og spann, igjen her... phu... og regne hele uka.

 

Jeg sier velkommen til deg Nikkoline, ettersom jeg ikke vet hver du er.

 

God lørdag og helg til dere alle, som titter innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig - der var du Nikkoline!! Lenge siden sist... ja, de feriene ødelegger alt for oss... Skulle gjerne klart meg gjennom en sommerferie uten å legge på meg,...sukk... Men, nå er du klar igjen - sammen med oss! :) Som du ser har det kommet noen nye til, men både jeg, Frigg, Snegla og Cloetta (Minni - klarer ikke helt å venne meg til at du har skiftet nick, altså) er her!

 

Vi hadde middagsgjester i går - hjemmelaget moussaka, litervis med rødvin og snickerskake til dessert... Er litt rusken i dag, men hadde en topp kveld med gode venner! Får komme meg på den smale sti igjen i dag! Denne uken har jeg bare vært på trening to ganger - har hatt det så travelt. Shopping med undommene mine, skolearbeid osv. I morgen er det konfirmasjon, så nå må jeg i gang med å stryke bunadsskjorter.

 

Ikke så verst vær her i dag (like utenfor Bergen), men ikke sol som hos deg Tjorven! Høres herlig ut med singlet og varme! Hvor bor du? Her har det plasket ned hele uken - så herlig med litt oppholdsvær i dag. Skal ut og gå meg en god tur nå!

 

Ha en fin lørdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på GJøvik og vi har hatt 2 nydelige dager nå.

Hvor jeg har sittet ute to av dem og fått farge igjen og føler meg varm i huden etter sola, så føles som sommeren.

Men inatt begynte det å renge...

 

lørdag var jeg på 1,5times tur med staver og det tok 15 min styrke etterpå som ble 4,7 TP.

Ikveld har vi gått Etter Mjøsa og det er så mye vann så vi vasset flere steder. Var ute i rolig tempo i 2 timer, så har ditt det 3 km i timen, Gikk nok fortere, men... Det ble 2,2 TP og dermed er jeg opp i 6,9 TP i dag.

Så blir mye trimpoeng denne uka som har gått.

 

Meldt regn i dag, søndag, og jeg har kjøpt ny bukse som skal tåle regn og nye gummiskor så håper jeg kommer meg ut en tur i skogen.

 

God søndag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til alle sammen.

 

kaika og alle andre,kjekt å være tilbake.Minni da har du skiftet "navn"?..he he det går bra.Gøy å "se" nye fjes.Fint å se at det er mange som jobber mot samme mål:)

 

Her nord har vi hatt en fantastisk sommer og høst.Synes 14 grader er kaldt,gruer meg til vi får 14 minusgrader. Har gått en tur med staver,men regner ikke trimpoeng før ryggen min fungerer.Den har streika så det blir bare noen kortere gå turer.

 

Har kokt havregrøt med bær,to av mine gutter skal løpe birkebeinern til neste helg så de har begynt å fylle på lagrene.Men 250 gram til meg med litt kunstig sukker og masse kanel smakte nydelig.

 

Er litt sugen,så fyller på med vann og farris.Nå må jeg betale for mine litt dristige sommer- valg,kaker,grillskiver litt godeterier her og der.

 

Det skal bare gå bra.Bestemmer jo i grunnen selv over hva som skal passere halsen,gjør jeg ikke??? Gleder meg til å se 73 tallet igjen,det var et flott tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå..var ikke å skrev noe her igår,men får skrive litt nå.har hatt en fin helg,kan ikke klage på været heller for det har vært mye sol,og kun regnet om natten:)

 

Igår ble ryggen vond,pga at jeg løftet tungt,men er heldigvis bedre idag. Tar det med ro,får heller trimme igjen imorgen.Blitt litt over 6 poeng denne uken,og det er mye til meg å være..hehe.

 

Nikkoline:huffda,kjipt at du har gått opp i sommer,men de feriekg går du fort av deg igjen,du er jo så flink atte. good luck:) jepp,er en selv som bestemmer hva som skal passere halsen!

 

Tjorven:så flink du har vært til trene denne uken,du må da ha fått mange trimpoeng?

Har vannet gått ned igjen i Mjøsa nå,er det mye vann der nå? er ikke så mye vann i drammenselven lenger ,men er enkelte steder det er litt vann på stien langs elven.

 

kaika: hørtes ut som du hadde en fin kveld sammen med venner,også mye god mat da gitt,men det er det verdt:) en skal kose seg da:)

 

huff,fyser litt idag,men får skylde på at mensen er rundt hjørnet,da er jeg litt med fysen enn ellers.

 

ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cloetta - Får håpe det ikke blir noe alvorlig ut av ryggen din.

Ett TP om dagen er bra det så du har vært flink.

 

I dag er det blitt en rolig dag her. Har pyntet, vasket og støvsugd. Hatt sønn og dama hans på middag i dag. Reinsdyrsteik - nam nam. Jeg spiser en del viltkjøtt, synes det er så godt, og riktig fett.

 

Tilsammen denne uka har det blitt 28,2 poeng.

Så tar en fridag med god samvittighet.

 

Blir mye jobb denne uka som kommer så mindre trening da.

Men håper jeg får til å gå til jobben denne uka, vist været holder seg sånn noenlunde. Kan jo ikke komme som en våt kråke heller.

 

Mjøsa er veldig stor så Promenaden er under vann flere steder. Vannet har tatt med seg en del av veien, også.

 

Ja, dere i Nord har jo stukket av med godværet flere sommere nå.

 

Det som er spist og det som ikke er trent eller andre ting en burde har gjort, er fortid, Nå kan alle gjøre det mer riktige. Nå er resten av vårt liv.

 

God søndag videre og riktig fin mandag og lykke til med ny uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjorven:Har gått promenaden ved mjøsa noen ganger,er såå fint der:)

 

28 trimpoeng er jo kjempebra,så synes godt du kan unne deg en fridag da ja:)

 

ha en fin uke folkens.

 

huff,la inn alt jeg har spist idag og det kom på 1900 kcal..så blir en ekstra trimrunde til uken. Muligens en time på ergosykkelen som de anbefalte på sporty idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skrollan76

Hei!

Dette ser ut som en motiverende og aktiv tråd med mange gode råd og god driv, så jeg håper det er mulig for en til å slenge seg på hos dere.

 

Jeg er en jente på 35 år som etter å endelig å ha kommet seg ned i idealvekten på 60 kg forrige sommer, til sin store skrekk igjen ser at vekten viser 65,3 kg!!!!

Har vært et år med lite trening og fokus på en del andre ting, men nå må jeg bare ta tak igjen. Så altså; ny uke, nye muligheter. Veiedag blir mandag og målet er altså 60 kg, så her er det bare å komme igang!

 

Ha en fin uke alle sammen!

 

12/9: startvekt 65,3kg

19/9:

26/9:

3/10:

10/10:

17/10:

24/10:

31/10:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...