Gå til innhold

Ned 5 kg innen desember 2011:)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Er så enig, Cloetta! Fysj for en tung dag å begynne uken med. Grått og mørkt og fæle greier. Og denne uken blir slitsom uansett. Føles som om jeg veier et tonn.

 

Men! Nå stikker jeg snart (litt motvillig, men det kan nok overvinnes) på trening. Det blir 3,3 TP (da jeg var tyngre ga den 4,5 eller noe sånt, føles litt urettferdig at det krymper så mye!) Kom opp i nesten 15 forrige uke, det var bedre enn forventet.

 

Så får vi bare håpe at jeg også krymper litt :-)

Ha en flott uke, alle sammen! Kommer nok gjennom, uansett hvor grå den starter ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 528
  • Created
  • Siste svar

Nikkoline - Flink du er som kom deg ut regnværet.

Jeg ble inne i hele går, leste og pc og tv-titting.

For en sløv dag.

Men Siste uka ble det 29,5 TP.

Så koste meg inne med god samvittighet i går.

Ja, jeg prøver å ta noen treingsfridager.

Men er det fint vær bare må jeg ut, uansett om jeg skal danse om kvelden. Eller har styrketrening og da blir det mange TP i løpet av dagen.

 

Idag har jeg vært å danse swing i litt over en time og det ble da 2,9 poeng.

Så fornøyd med starten på uka.

 

Vekta er det samme som den har vært i flere uker nå.

 

Cloetta - du som blir 40 år??

 

Var på et kurs i forrige uka - en "øvelse" som vi lærte der var litt morsom. Uansett hvordan formen var om morgenen så skulle en stå opp, trekke armene over hode og gå slik inn på badet. Ikke lett å tenke negativt med armene høyt i været.

Når en kom inn på badet skulle en si 3 positive ting til seg selv, eller om seg selv.

Som f.eks. "God morgen, idag er du jammen meg søt,fin,opplagt,lekker,slank el, og dette blir en flott dag med jobb og trening og passe mengde med mat"

Dermed er en på en måte programert for en fin dag :) Uansett vær og føre :P

Skader jo ikke å prøve :(

 

Tenk positive tanker,

si positive ord.

Gjør positive handlinger

og det positive gror.

 

God tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å ta noen fridager fra trim tjorven,men er som du sier ikke lett å være inne når solen skinner utenfor:)

 

jepp,tjorven,meg som blir 40..føler meg gammel;)skal ha et lite selskap,og blir god mat,de har vi bestilt,så blir kun litt kakebaking:)

 

Idag er det vasking og rydding på planen,og håper å få plass til en liten gåtur.

 

så flink du er til å trimme frigg,er sikker på at det syns!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere!

 

Her har det vært sykdom og barnebursdager i en herlig blanding, så da har det sklidd ut både på den ene og den andre fronten. Men nå er jeg back on track, og jeg har faktisk klart meg ganske bra til tross for alle pølsene og muffinsene jeg har truffet på min vei. Jeg satte jo opp en liten plan for meg selv for noen uker siden, og i dag veide jeg 70,7, og det vil si at jeg er i rute:

 

Målsetninger:

Vekt per 2. september: 71,9

Mandag 5. sept: 71,9

Mandag 12. sept: 71,4

Mandag 19. sept: 70,9

Mandag 26. sept: 70,4

Mandag 3. okt: 69,9

Mandag 10. okt: 69,4

Mandag 17. okt: 68,9

Mandag 24. okt: 68,5

 

Jeg har bare 2,2 kg igjen til målet mitt nå. Og det har jeg tenkt å klare i løpet av oktober.

 

Jeg trener gjennomgående alt for lite, men jeg kan ikke trene hvis jeg er litt småsyk, for da blir jeg bare helt slått ut i stedet. Har gjort det noen ganger, og er nok litt overengstelig nå kanskje. Men jeg har vært så mye syk de siste årene at jeg har fått min dose, for å si det sånn. Men det er inspirerende å se alt det dere andre får til. Tjorven, du er jo virkelig i en klasse for deg selv da, men dere andre holder jo også trøkket oppe. Og gratulerer med sønnene i birken. Så stas det må være å være mor da!

 

God dag til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chele:hei ,koselig å høre fra deg,og at det står bra til:) du klarer helt sikkert å nå målet ditt stå på!!:P

 

puh,dagens trim unnagjort,ble aerobic idag,1.4 p. tenkte ta trimfri imorgen,men forhåpentligvis en liten gåtur hvis sola skinner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er den store dagen da, Cloetta??

Flink du er til å trene og vaske og stå på.

 

Chele - Du holder din plan med god margin.

Noen lure triks du vil medele med oss andre??

 

Jeg må vist lære av dere.

Men lungebetennelse og pensilin - jeg jobbet og trente.

Så ble det bare bronkitt og pensilin - fortsatte som vanlig.

Nåer jeg liksom frisk og i dag har jeg igjen feber og har

ikke trent eller vært ute å gått enda i dag.

Får se hvordan det går utover ettermiddagen.

Sliter med migrene i dag. Det er det lenge siden jeg har hatt...

så må vel bare finne igjen senga...

Alt dette lyset er ikke godt.

 

God dag videre og lykke til med det slankinga og ellers det dere driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i sofaen, nydusjet - har vært på en god treningsøkt med kondisjon og styrke! Sanket inn 2,2 TP. I går var det foreldremøte, så da ble det null trening.

 

Lykke til med den store dagen på søndag, Minni! Jeg krysset den grensen for nesten 6 år siden... Kjekt å inspirerende å lese alt dere skriver, damer! Nå gjelder det å holde fokus og stå på. Fristelser møter jeg på nesten daglig - jobber intenst for å klare å styre unna kaker, kjeks og godterier i ukedagene, og klarer det for det meste - helgene er det verre med...

 

Jeg teller ikke kalorier for tiden - gidder ikke det. Fokuserer på sunn hverdagskost med minst mulig sukker og hvetemel, mye frukt og grønt og moderat med poteter og ris. Spiser mye knekkebrød og rugbrød, og bruker mye fiskepålegg. Synes at det funker bra! Føler meg sunn og frisk og har mye energi.

 

Trener ca tre ganger på helsestudio i uken og det utgjør 7 - 8 TP i uken. Mer har jeg ikke tid til (dvs har egentlig til mål å gå en halvtimes tur de dagene jeg ikke trener, og det har jeg tid til, MEN ikke alltid jeg gidder...). Livet er mer enn slanking og trening. Jeg er veldig opptatt av jobben min, og må bruke en del kveldsstunder på den, pluss at jeg elsker å lese, være med venner og familie OG det er alltid noe husarbeid å gjøre... Har både hus og hytte, så tiden strekker rett og slett ikke til...

 

MEN, håper på å være ca 70 - 71 kg når vi nærmer oss jul!

 

Nå en kopp te, to knekkebrød og Greys - min yndlingsserie :-) Ha en fin kveld!

Grattis med flinke gutter, Nikkoline!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå.

 

Minni gratulerer med 40 års dag denne måneden.Kan ikke skrive det rett,månten måneden ser feil ut uansett hvordan jeg skriver:)

 

Ja nesten 6 år siden jeg og ble 40,i oktober.

 

Jeg håper å se 70 til jul,men da må jeg til "sjerpingsinnsnevring "av føden,der fant jeg på et nytt ord gitt.

 

Nei tuller så mye at det er best å stikke hodet under dyna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bursdaghilsninger:) Fått noen kort allerede også..koselig:)

 

Satser på at det blir sol i helgen,hadde vært fint.skal bli sol i Kiel når vi er der på tirsdag også,bare håper at langtidsvarselet stemmer!! alltid spennende..hehe.

 

Har bestilt meg frisør time på lørdag,skal bli godt å få klippet det.

 

idag tar jeg trimfri dag.unner meg det,er så støl i armene etter 2 dager med trim!

 

her skinner solen idag,og mulig det blir en liten gåtur,lets see.

 

ha en fin tirsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alltid koslig å få bursdagshilsninger:)

 

 

Har vært på dagens trening en time i fjellet,styrke hjemme,så nå er det snart15-20 min på sykkeln til jobb.Har utlån på bilene så det blir sykkeltur.

 

Har laget hjemmelaget fiskegrateng,mager type rister melk og mel nam nam

 

Mye fin lesning,folk som jobber seg frem mot målet sjøl om vi er syke eller har møtt på fristelser.Slanking er ikke enkelt men vi gir oss ikke.Dette skal vi klare.

 

Ha en flott ettermiddag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slapp migrenen tak i dag ved 2 tiden og dermed fikk jeg tatt meg en tur ut å gått. Det ble litt over en time og 3 poeng.

 

Ei jeg kjenner som har gått ned i vekt, begynte å gå med vekter på seg og ryggsekk som tilsammen utgjør den vekta som hun har gått ned. FOr da gir samme tur samme vektnedgang.

Men samtidig tar jo turen mindre tid nå etter at en ble lettere så vist en går like lenge som før så kanskje det ikke blir så stor forkjell på kcal-forbruket...

 

GOd torsdag til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere har vært til å trene nikkoline og tjorven,(fint at migrenen slapp:).

 

Vekten står stille denne uken .ikke noe nedgang.glemte å skrive vekt forrige uke,så tar den med nå! blir ikke lett å slanke seg de neste dagene med bursdag og båttur,men blir fornøyd hvis vekten holder seg stabil! Skal ta noen ekstra trimøkter nå. Idag blir det aerobic.

 

25/8: startvekt 78.7kg

1/9:79.1kg + 0.4kg

8/9:78.5kg -0.6kg

15/9:79.5 +1(pga mensen)

22/9:79.5 stillstand 0

29/9:

6/10:

13/10:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag - samme vekt som forrige torsdag. Ja, ja, godkjent det, tenker jeg!

 

Har akkurat våknet etter en deilig middagslur, min kjære hadde laget raspeballer til jeg kom fra jobb (dvs varmet...) smakte godt!

 

Nå en tur på zumba! ---og så en rydderunde i huset, i morgen skal gulvene støvsuges og vaskes til helgen :-)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag og helg!

 

Har fått unna mye idag,godt en har fridag,neste uke er det jobb igjen:) Fått meg ny jobb(vasking).:)

 

skal få tid til trim idag også,ergosykling..blir 1.3p. så tilsammen blir det 6.1 denne uken,det er jeg fornøyd med:)

 

Blir en kos helg med bursdagfeiring søndag,imorgen blir det litt shopping +hårklipp.

 

Gratulerer med nedgang kaika.du er så flink!

 

kos dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det helg og det skal bli godt.

Meldt fint vær så må prøve å være mye ute.

God helg alle sammen.

 

Føler at jeg ikke har fått til så mye denne uka.

Flere dager med migrene og det vil liksom ikke slippe taket,

blir så sliten av det.

Så alle planene jeg har hatt har jeg ikke fått gjennomført.

Blitt lite trening, mye senga og rolige dager.

Men neste uke blir bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjorven.håper du blir fort frisk,ikke noe godt med migrene:(

 

Jeg skal flytte på frisørtimen min,har så mye å gjøre idag at jeg rekker det ikke,ikke så fæl på håret da..hehe:)

 

ja,det er fint vær nå,men kaldt på morgenen,bare +16 inne så måtte fyre litt nå.

 

Jeg har følt meg litt slapp de siste dagene så skal ta meg en tur til legen og sjekke blodprosenten min:/

 

Ha en fin helg! imorgen er jeg 40..:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag og ny uke:)'

 

Takk for hilsninger igår.hadde e n fin dag sammen med familie og venner.fikk mye fint.:) Koste meg masse igår,så er verdt å være litt sliten idag.

 

Nå er vi snart på vei på båttur til Kiel,gleder meg til junior suite lugar,god musikk og mat:)

 

prøve å begynne på slanking igjen etter denne turen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig tirsdag, alle sammen!

 

Og jeg la inn masse trening og grønn te i går og føler meg SÅÅ flink! Sender gode vibber til dere alle!

 

Og så har jeg på en bluse som egentlig er ørlite for trang, men for ikke lenge siden var den ubrukelig. Hurra! Passer snart perfekt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig tirsdag' date=' alle sammen!

 

Og jeg la inn masse trening og grønn te i går og føler meg SÅÅ flink! Sender gode vibber til dere alle!

 

Og så har jeg på en bluse som egentlig er ørlite for trang, men for ikke lenge siden var den ubrukelig. Hurra! Passer snart perfekt :-)[/quote']

 

Moro med klær som en ikke har fått på seg som passe.

Jeg har nå mange olabukser som jeg ikke har brukt på lang tid.

Herlig å kjenne at de begynner å bli romslige, selv om jeg ikke går ned i vekt.

Sikkert no galt med vekta mi :)

Kjøpte ett par ull-V-gensere i dag, i stk M - det er så godt. Truser i M - Yes.

Dette går veien selv om jeg ikke klarer å trene eller gå ned i vekt.

 

God onsdag til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men nesten en kg opp likevel...uff uff. Skjønner ikke helt dette.

 

Og nå er det snart høstferie, med fristelser i fullt monn. Sukk.

 

Tenker kroppen din kanskje setter pris på en pause, Tjorven? Gratulerer med fin størrelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoho...her er jeg igjen etter bursdagsfeiring og tur i kiel:)

 

Hadde en fin tur,ble litt sjøsyk første dag ellers var alt helt topp.den flotte

juniorsuiten da..:) koste oss med god mat og drikke.

 

Tar veiefri idag,venter med ny veiing til neste uke:)veide meg idag og har hverken gått opp eller ned,så nå er det bare å brette opp armene og fortsette.

ha en fin kveld folkens:)

 

grattis med nedgang til dere som har gått ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...