Gå til innhold

Ned 20 kg. På 1 år...? Hmmm.


Anbefalte innlegg

Hei, har lest gjennom hele tråden og jeg må bare si at jeg er super imponert av dere jenter. Jeg skal ikke akkurat ned 20kg, men ca 15 kg og jeg ligger nokså likt med deg Bijou. Veide meg 01.01 og det var nedslående 74.6kg målet mitt er i første omgang 60kg, så får jeg ta det derfra når den tid engang kommer.

Jeg har prøvd å slanke meg mange ganger uten hell, kommer ned på 67 tallet men så stopper det. Denne ganga skal jeg videre, det er helt sikkert.

Har trent 3-4 økter i uka på treningsstudio siden oktober, men har gått opp lusne 500g i stede for. Det er litt kjipt men må bare ta seg selv i nakken å komme seg videre. Kaloritelling funker ikke for meg, jeg prøver enkelt og greit å spise fornuftig. Masse salat, grønnsaker, drikke mye vann, byttet ut vanlig ris og pasta med fullkornris og pasta. Jeg kommer til å registrere trening, vann og kosemerker for det er det jeg sliter mest med.

Jeg har også hamstret inn 0,33l med julebrus, tenker det er bedre å kose seg med på en lørdagskveld i stede for å åpne en 1,5l. Jeg drikker kun brus med sukker i, light er jeg ikke glad i, så da får jeg heller moderere litt.

Dette ble mye om meg, håper jeg kan henge her inne sammen med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Velkommen pastill, selvfølgelig kan du joine oss! Det er hyggelig!

Jeg er litt tyngre enn dere, men vi har omtrent samme kilomålene, så da bør vi stille ganske likt!

 

Så moro at mannen din vil være med, bijou! Det er en ekstra motivasjonsfaktor at den bedre halvdel kan være med som en sammensvoren, men kanskje også en lite konkurent?! Det er ikke moro å være den som sprekker først, den som går ned minst osv B)

 

Her ble det ikke styrketrening i går, minstemann ville kose seg på fanget i sofaen. Det var selvfølgelig helt iorden! Prioriterer ikke bort en slik stund for en treningsøkt! Helt nydelig å bare synke ned i sofaen og inne i mamma-barn-kjærligheten og bare koooooooose :wub: Det er øyeblikk å ta vare på!

 

Blir en intervaløkt senere i dag! Det trengs etter gårsdagens lørdagskos! Ikke godis, men jeg bakte ost- og skinkehorn. Og det var fantastisk digg! Overspiste ikke...neida... :wacko:

Akk ja, alle bitene ble registrert og jeg kom ikke over 1600. 1600 som er min meny, men jeg har ikke spist så mye (med unntak av noen dager) siden november. Har ligget på 1100-1200, og det er det som gir best resultat for meg. Så at jeg etter en slik kveld fortsatt er på bare litt over 1500 er jeg mycket glad for :rolleyes:

 

Spent på morgendagen, vi tastes da!

 

Når veier du deg pastill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når veier du deg pastill?

 

Jeg prøver å ikke veie meg for ofte, lurer på om jeg skal ta annenhver fredag kanskje. Jeg måler meg en gang pr mnd, prøver å ikke være for opptatt av vekt og mål for er redd for at jeg blir lei når det går trått.

Nå har jeg nettopp slukt en nutrilett bar til frokost, jeg er ikke noe bra på frokost så da blir det sånn, har kjøpt jordbær shaken håper den er drikkans for det blir litt dyrt med disse barene hele tiden. Men de dagene jeg skal på jobb blir det bar, for rekker ikke noe annet da. Spiser i bilen (Sa noen tidsklemme hehe) det blir liksom enklest når ungene spiser frokost i bhg og jeg er offshore enke i perioder.

I dag blir det bollebaking av alle mulige slag, det kan bli farlig men lovt er lovt. Kanskje jeg kan få trimmet litt når minstemor skal sove, ikke flink til det ellers.

I morgen er det zumba, det er fantastisk moro. Håper jeg rekker morgentreningen på tirsdag før mannen reiser. Onsdag blir det styrke eller aerobic, kommer ann på om jeg får barnepass eller ikke. Torsdag er det trening med fysio og fredag blir det styrketrening. Sånn er planen fremover, jeg er fryktelig glad i å trene egentlig og tror jeg har funnet min vei nå, masse variert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg, Pastill! Klart du kan slenge deg med her! :)

Og jeg er imponert over at du orket/gadd å lese gjennom hele tråden her!

 

Ser ut som vi skal ned omtrent det samme, ja. Jeg har nå fått vekk ca. 7 kg og har enda 15 kg igjen. Blir nok hengende her inne på Roedeklubben en god stund til! ;)

 

Jeg synes du er kjempeflink som trener så mye som du gjør. Selv er jeg ikke noe glad i "vanlig" trening, så jeg holder meg til gåturer/trilleturer med barnevogn. Har funnet ut at hvis jeg bare går ofte nok og langt nok (og legger inn nok motbakker), så forbrenner jeg omlag like mye som på vanlig trening. Er veldig glad for det, så slipper jeg å pine meg igjennom noe jeg egentlig ikke klarer å motivere meg nok til. Det gjelder å finne sin treningsform! :) Og deretter justere kostholdet litt. Den kombinasjonen tror jeg er cluet, for å få til vektnedgang. Men også passe på at man spiser ofte nok og at man får i seg nok vann. Jeg er ikke noe flink til å spise mye frukt og grønnsaker (og spiser f.eks. nesten aldri salater). Men tror kanskje det å drikke nok vann kan kompensere for noe av det...? Bare en litt løs Bijou-teori her. He he!

 

Uansett, du er i gang og du er flink til å trene. Det er et stort steg i riktig retning! Lykke til så masse!

 

Her er for øvrig dagens motbakketur unnagjort, i strålende sol og enda mere nysnø, så nå var det ikke så altfor glatt lenger heller. Fikk sparket fra ordentlig og holdt tempoet. Deilig! Da har jeg sikret meg i alle fall drøye 10 trimpoeng denne uka. Det var målet. Får se om jeg får lagt inn litt styrke senere i kveld også.

 

Ha en fortsatt fin søndag, til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjelder å finne sin egen vei når det kommer til trening, jeg håper jeg har funnet min. Nå er jeg klar for ny uke og nye muligheter, blir offshore enke også i løpet av uka. Det kan bli spennende med tanke på maten og sånn, jaja vi får ta det som det kommer. Gleder meg til se resultatene deres til uka, jeg veier meg neste fredag jeg.

Vet noen hvor mange kcal det er i et frimerke? Har prøvd å finne ut av det uten hell, kan jo være greit å vite egentlig når jeg skal prøve å holde meg til de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

God mandagmorgen damer!

 

For å ta det første først, pastill: 1 frimerke er 50 kcal, du kan ha 1 frimerke hver dag, eller spare alle 7 (350 kcal) til en dag f.eks lørdag.

 

Jeg er sjeleglad over dagens veiing; ned 1,5 kg. Veier i dag 85,3. Målet mitt for uka var å ned til 84-noe, men det holdt litt hardt. Men HERREJEMENI, jeg er veldig, veldig glad!

 

Har 1,1 trimpoeng denne uka, dvs 3 økter. Det burde vært en til. Hadde planer om interval i går, men det ble ikke. Sånn er bare hverdagen!

 

Var på besøk i går, og da holdt ikke godis-oppholdet mitt. Ble en kransekakebit. Har registrert den, og den var ikke knappe 100 kcal, så la gå. Men ellers var det ingen usunnheter i helga. Deilig :)

 

Målene for kommende uke er som følger:

- 4 treningsøkter, der 1 er styrke

- ned til 84-et-eller-annet

 

Ha en flott uke alle sammen! Lykke til!

 

By the way: jeg har 2 kilo igjen til første delmål er nådd; 83,3 kg og 10 kg ned! Håper det er nådd ila denne måneden! Det blir en milepæl jeg gleder meg til. Tenk å gått ned 10 kilo :D

 

*******************************************************************

7.nov: 93,3

23.des: 84,8 (ned 8,5 )

2.jan: 86,8 (+2, totalt: -6,5)

9.jan: 85,3 (-1,5, totalt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall bra Nueva vida, konge resultat du ser nok 84 tallet neste uke du.

 

Selv har jeg hatt 2 knekkebrød med makrell i tomat og agurk nå, det var så feil som det kunne bli. Sitter her og er kvalm og vond i magen, håper ikke det er noe magetull på gang nå. Jeg SKAL på trening i dag, får ta det litt rolig å se om det går over, har virkelig ikke tid til dette nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra, Nueva vida! :)

 

Og ja, å runde 10 kilo gleder jeg meg også til! Men her blir ikke det før jeg runder 72,2 og det blir nok ikke i januar, på meg.

 

Jeg var bare sånn passe flink i helga. Spiste ikke så mye godis, men det jeg spiste satte seg fast likevel. Og så drakk jeg en halv flaske vin i tillegg. Så 600 gram opp etter helga her, til 75,7. Samme som jeg veide i begynnelsen av forrige uke. Håper inderlig ikke at kroppen har funnet ut at her var det greit å være, her er vi litt til! :unsure:

 

Målet mitt er også ned til 74-og-noe til fredag. Før jul hadde jeg hatt klokkeklar tro på at jeg skulle klare det, nå er jeg mer usikker.

 

Men jeg har ett mål til denne uka og det er å komme igang med stretchingen min igjen, som jeg ikke har vært flink til å gjøre siden før jul en gang. Har faktisk større tro på at jeg får til det. He he!

 

Ha en fin uke, damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja. Da er i alle fall dagens trim unnagjort. Tok en gåtur i dag på omlag 1 time. Men det ble styrketrening inkludert... :blink: Masse nysnø, som ikke var måkt. Og så dytte en 40-kilos tung barnevogn gjennom det hele. I en time. Det ene hjulet ville absolutt gå sine egne veier også, så vogna dro/sklei konstant til venstre, mens jeg måtte hele veien holde igjen og rette den opp til høyre, samtidig som jeg dytta/brøyta fremover. O boy! Kjenner det i rygg, skuldre og armer nå.

 

Holdt på å banne av irritasjon underveis, men tenkte: nei, dette er jo helt ypperlig trening! dette trenger du! kom igjen!

 

Så da ble det dét: ypperlig trening.

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra bijou, godt å sette standaren tidlig i uka. Men hørtes slitsomt ut å trille på en vogn som ikke helt vil samarbeide da.

 

Jeg kom meg utrolig nok på trening i dag, har vært uggen i hele dag, kvalm og vond i hodet. Ikke særlig stas med andre ord. Litt fornuftig har jeg fått gjort men ikke mye. I dag endte jeg på ca 1400kcal, fornøyd med det. Er ikke helt sikker på om jeg skal på 1200 eller 1600 menyen. Må nesten bare se hvor mye det blir utav den treningen jeg bedriver, må nok ha noen innkjøringsuker å se.

 

Jeg og mannen har kost oss med jordbær og blåbær med en liten dæsj vaniljesaus til kvelds, det var jammen godt. Fikk nesten fylt fruktkvoten også, så godt fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

BIJOU: Så bra jobbet, med den gåturen :) jeg er sikker på at du kommer deg ned på 74-noe til fredag.

 

TONJEMOR83: Takk! Så flink du har vært, gratulerer! Jeg vil også ;) Jeg skal inn å lese bloggen din. Det er så motiverende med disse suksesshistoriene1 Gleder meg!

 

pastill: hørtes ut som en deilig kveldskos :) Mmmm...

 

Her er all motivasjon borte, så her sliter vi litt :huh: Liksom som blåst vekk! Skulle trene i går, men kom meg ikke opp av sofaen.. I dag har jeg en gåavtale med en venninne, så da får vi spe på litt ekstra da. Så SKAL jeg ha en styrkeøkt når jeg kommer inn igjen!! skal SKAL S K A L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonjemor83: 20 kg på 8 måneder er bra jobba! Gratulerer! :) Vet ikke helt om jeg klarer det samme, men bare jeg går ned og går ned alle kiloene jeg vil ned, så er jeg fornøyd, jeg!

 

Pastill: Litt innkjøring må man regne med, for å se hvordan kroppen reagerer etc. Og bra gjort å ha kommet seg på trening til tross for uggen form!

 

Nueva vida: Sliter med motivasjonen her også i dag. <_< Skal egentlig ta motbakketur idag, men det frister lite med all den nysnøen og erfaringene fra i går ferskt i minne. Tror jeg må ta en liten "test-tur" ut på butikken for å sjekke om gangveiene er måkt nå.

 

Våknet i tillegg med dundrende hodepine idag. Det var første natt som Mini sov på eget rom i natt. Vi flyttet han ut i går. Så jeg lå som på nåler hele natta igjennom, med baby-callen inntil øret på hodeputa omtrent. Men det gikk selvfølgelig kjempebra! Jeg trengte bare å stå opp kun 1 gang, for å dytte i en smokk. Men ellers klarte han seg utmerket på eget rom og sov like mye og lenge som han pleier. Thank god... Men jeg sov i 5-minutters-økter hele natta igjennom og våknet bare det skurret bittelitt i baby-callen, når Mini snudde seg i senga eller smågryntet litt. :blink: Men regner med at det er den første tiden nå som er verst og at jeg slapper litt mer av etterhvert. He he!

 

I alle fall en liten milepæl i heimen.

 

Rommet hans er det som vi har brukt som gjesterom/kontor/roterom frem til nå. Og der sto det og står det fortsatt MASSE rot! Begynte i helga med å rydde, så vi fikk plass til senga til Mini. Noe vi har nå. Men det er fortsatt masse rydding igjen, i kriker og kroker. Så det er januar-prosjektet her.

 

Det fine er at så snart jeg får ryddet ting vekk fra gulvet igjen, så har jeg god plass til stretchingen min igjen. Slik som før jul (og før rommet grodde til av rot...). Så det er også en del av planen. Stretchingrom/barnerom/kontor, blir det nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bijou: Hodepine er forferdelig, våknet også med det i dag. Klarte å komme en hel uke for tidlig til fysioen hehe, men ho fekk skvisa meg inn og godt var det, kom ut som et nytt menneske. Men ingen trening i dag for nå er jeg aleine med ungene, så da rakk jeg ikke det. Mulig jeg kan skvise inn en økt hvis ungene legger seg greit, kjekt med wii i heimen. I morgen satser jeg alt på å rekke aerobic:))

 

Herlig å få de små på eget rom, her ligger 2 åringen ennå inne hos oss i mangel på flere soverom, nå gidder jeg ikke lage til noe for vi skal flytte til høsten så blir nok rydding og pakking på oss likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Vet dere hva jeg gjør i disse mørke kveldtimer?

trener ikke, motiverer meg ikke.... Jeg overspiser quaker frokostblanding med yoghurt. Neida, det er ikke godteri, og man skulle jo tro det var sunt. Men det er det ikke. Registrerte det nå; det er nei mat med mye kcal. Visste det jo egentlig, men bare M Å T T E... Motivasjonen kommer ikke snikende under pleddet til meg, men skammen :ph34r:

 

Søren altså! Som skrevet før i dag; motivasjonen er som blåst vekk, og den kom ikke tilbake ila av dagen heller. Jeg er sliten, trett, vondt i hode, lat og tiltaksløs :(

 

Ble ikke gåtur på meg i dag heller, avlyste avtalen. Jeg orket bare ikke. I tillegg ble lillegull febersyk, og da var mammas fang best. (men det er ingen unnskyldning, for pappa er like god som mamma her i huset, og han er verdens beste pappa og mann, så jeg kunne gått)

 

I dag har kroppen fått styre sitt eget løp. Noe overspisingen på crüsli og yohurt bevitner.

Fant ut at i dag skal jeg ta en time out. Kjente det i dagtidlig på hele meg, så da ble det dagens deal.

Men i morgen må jeg finne tilbake til gamle spor. 2 kilo til delmål 1, da kan jeg ikke sitte her under pleddet spise, se Tv og surfe nettet opp og ned i mente på alle unyttige ting :wacko:

 

 

Finner du tilbake til riktig retning, Bijou? Eller sliter du som meg?

 

KOM IGJEN! Trenger et spark bak - et hardt et!!!!! Ta deg sammen, nueve vida!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen nueve vida, dette klarer du. Javel så la det gå sin gang denne uka, kanskje du trenger det. Kanskje du skal prøve å ikke fokusere så mye på det å ta ting litt gradvis, jeg vet at det ikke er enkelt for samvittigheten er i bakhode hele tiden. Ikke tenk at du må trimme en time, kanskje 10 min er bedre enn ingenting, ett par ekstra runder i trappa. Jeg ser til ungene ekstra ofte så få får jeg litt ekstra, lit ter mer enn ingenting.

Selv har jeg vært å kjøpt meg en liten gulrot i dag, en nydelig svart kjole som jeg bare trenger noen få cm på før den sitter som støpt på meg.

Nå skal jeg kose meg med fiskekaker, ja jeg veit at det er i seneste laget, men som sjefen i huset blir det av og til sånt. Kan ikke rekke alt, men nå skal mor synke i stolen å nyte resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pastill: En hel uke for tidlig til fysioen, ja. He he! Det kunne nesten vært meg det der. Er så dårlig på avtaler og tidspunkt/dager nå mens jeg går i permisjon. Dagene flyter jo bare i hverandre.

 

Lykke til med Wii'n! Har lest at det er mange som trener på den måten. Sikkert noe i det, uten at jeg har prøvd det selv.

 

Og grattis med ny kjole! B)

 

Nueva vida: Ja, du... Her ble det med "test-turen" på butikken, for å se om det var måkt. Og det var det. Måkt altså. Og så kjøpte jeg meg en sjokolade (Eventyrsjokolade, 24 gram) og gikk hjem igjen. Og gikk ikke mer ut den dagen. Ha ha! At det går an. (Det gjør visst fint det... <_< )

 

Meeeeen... Tenkte at jeg ikke skulle sitte på rumpa resten av dagen for det. Så har egentlig vært i sving hele dagen, med rydding og husarbeid. Hverdagstrim! Så det ble halmstrået for denne dagen.

 

Apropos frokostblandinger. Den eneste jeg spiser nå er Weetabix Original. De andre er det så mye sukker i, fant jeg ut. Tar 2 briketter + 2 dl melk pr. porsjon. (Utgjør 209 kalorier totalt.) Den smaker ikke spesielt godt og den blir grøtete i konsistensen, ikke crispy i det hele tatt. Men synes likevel den metter. Pluss at det er endel fiber i den. Bra for magen! :)

 

Ny dag imorgen, damer! Vi prøver på nytt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre dag med Mini på eget rom og dette går jo helt strålende! I natt sov jeg atskillig bedre også. Det er bare mor som må lære seg å slappe av litt og tenke at når det er helt stille er det ikke guttungen som holder på å kveles i sengetøyet, men det faktum at han faktisk sover! ;) Begynner å mistenke at han til og med sover bedre på eget rom enn det han gjorde inne hos oss. Vel, vel.

 

Våknet til tåke og masse trolsk rim på trærne, men nå bryter sola igjennom og det er DET fantastiske vinterlandskapet! Helt postkort-motiv. Blir straks motbakketur her og idag gleder jeg meg virkelig! SÅ fantastisk flott vær - og måkte gangveier! B)

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

P.S. Helge-grammene er nesten helt vekke nå og jeg er på 75,2 kg. Håper jo fortsatt på å krabbe ned på 74 til fredag, så jeg kan overbevise meg selv om at jeg ikke er havnet på et platå. Føler nemlig det iblant. Hm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her!!! :)

 

Har omtrent akkurat samme "storyen", og samme tallene. Drømmemann, svangerskap, nydelig liten prinsesse, og 17kg ekstra.....

Og ekstremt dårlig selvfølelse!!

 

Kjenner meg igjen i alt du skrev, så skal følge godt med på tråden din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen, Togra! Klart du kan henge deg på! :)

 

Selvfølelsen må tilbake! Da skinner vi liksom litt ekstra, alle mann!

 

Her er dagens treningsøkt unnagjort. Motbakketur m/vogn i ca. halvannen time. Men sååååå lyst på sjokolade om dagen, da! Helt håpløst. Driver å fantaserer om at jeg skal kjøpe meg en hel konfekt-eske (!) til lørdagsgodis til helga. En Kong Haakon, no less... Det blir det selvfølgelig ikke tale om. Men sååååå himla lyst på! :blink: Har knasket epler og mini-gulrøtter til den store gullmedaljen i dag for å døyve søtsuget/sjokoladehungeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Godt jobba med motbakketuren, Bijou! Flinke du :)

Og så deilig å få mini på eget rom. Jeg husker godt den perioden. Eldstemann lå på rommet vårt til hun var 1 år (den tiden bodde vi i liten leilighet, så hun fikk ikke eget rom før vi flyttet inn i nyhuset). Yngstemann flyttet da hun var 6 mnd. Mammahjertet gråter uansett alder, og syntes dette bare er helt forferdelig. Stakkar liten, liksom.... :P Erfaringen her i huset var at søvnen ble bedre på både foreldre og barn. I tillegg ble ikke nattpuppen så attraktiv etter flyttingen. Grunnen til det tror jeg er at babyen/barnet ikke lukter den, og da får den heller ikke lyst på. For den spiser ofte mer av lyst enn behov når de vokser til. Da snakker jeg om nattmat altså. De elsker jo kosen :wub:

Og vet du - til tross for mange engstelser (som f eks kveling i sengetør (hehehehe) ) og dårlig samvittighet (veldig synd på disse små som får ligge i egen seng på eget, rolig rom), jentene mine har det veldig bra i dag,uten varige mèn, mange år etter :lol:

 

Velkommen til deg togra! Bare henge seg på. Her er vi flinke til å motivere, støtte og godtaste med hverandre! 17 kilo skal bort :)

 

Vet du, pastill, det rådet tror jeg faktisk jeg skal følge. Senke skuldrene, la være å tenke på kcal og trim. Bare denne uken her. I håp om att tankene og kroppen kommer på rett spor.

Hvor mye galt kan skje på disse dagene om jeg velger å gjøre det? Ingenting! Tror det vil gjøre godt! Men det betyr ikke spise sjokkis hele dagen, men å ta det med ro uten at samvittigheten maltrakterer tankene mine!

Håper det kan hjelpe meg gjennom denne uken. Så får vi håpe på litt nedgang, iallefall ikke oppgang. Målet var 84-noe, dvs minst 400 gr ned. Det hadde vært gøy å greidd det til tross for mange motbakker denne uken! Uansett, om det ikke går denne uken, så går det senere :)

 

Det er en lang dans detteher, og om man ikke greier å alltid holde takten, får man tolerere det. Etter noen feiltrinn, finner man igjen takten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Togra: Velkommen til oss:))

 

Nuveda: Så bra, dette kommer til å bli så bra så det er jeg helt sikker på. Neste uke er du fit for fight:))

 

Så flink du er bijou, bra jobbet.

 

Har vært på aerobic og corebare time i dag, det var deilig. Ble 1.9 trimpoeng og jeg er fornøyd med det. Lurer på om jeg skal veie meg på fredag, føler meg litt inspirert faktisk. Hvis jeg husker det så hopper jeg på vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Nueva vida! Ja, mammahjertet gråter antakelig uansett hvilken alder man legger de små over på eget rom. He he! Men det går fremover. Natt nr. 3 var også vellykket og alle sover godt.

 

Og du var flink du også, Pastill, som kom deg på både aerobic og corebare time! :)

 

Idag var jeg veldig spent på å "smugveie" på vekta, da jeg syntes jeg hadde en alle tiders dag i går. Fikk trimmet, spiste bare riktig og sunn mat hele dagen, inkludert hjemmelaget grønnsakssuppe til middag og masse frukt. Havnet på 1200 kalorier. Og følte liksom at magen hadde krympet litt til iløpet av natta.

 

Så jeg hopper på vekta og håper viseren peker litt mer mot 74... og så viser den OPP 200 gram, til 75,4 igjen! :angry: F*§@$#@&**!!

 

Har ikke nubbesjans til å komme ned til 74 til imorgen når kroppen oppfører seg sånn. Og jeg har konkludert med at det er én av to: enten er det PMS'n som roter det til (har mensen neste uke) eller så er det et beryktet Platå. Eller en kombinasjon...

 

Yihaaa... <_<

 

Og jeg fantaserer fortsatt om å sette en hel Kong Haakon til livs på lørdag, helt alene. Men det er garantert PMS's som snakker, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Så bra, bijou, da sover alle 3 godt :)

 

Virker som du kanskje er inne på et platå (eller PMS) uansett håper det løsner. Om ikke til i morgen, så i nærmeste framtid!

 

Jeg for min del, sitter her i helvetesuka, og bare gjør det kroppen ber meg om. Uten stress eller samvittighet! Har hatt feber i dag, og er i generelt elendig form, så det er nok noe som herjer i kroppen :angry:

 

Opp eller ned denne uka, det får jammen bare være. neste uke er det tilbake til skikkelige mat- og trimrutiner.

 

Skal sove og sløve meg gjennom helga, og håpe på minst mulig opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink og flink, aerobic og corebar er i en og samme time. Men i dag har jeg vært på treningssenteret i to timer så da fikk jeg høstet inn hele 3.2 trimpoeng. Det var bare gøy å plotte inn treninga i dag, håper jeg klarer å få minst 2 i morgen også.

Jeg har vært flink og holdt meg unna sjokolade hele uka, men nå er jeg hos mamma og hun synes det er greit med slikt hver dag så får bare se hvor dette barker i vei.

 

God kveld jenter:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...