Gå til innhold

Ned 20 kg. På 1 år...? Hmmm.


Anbefalte innlegg

Gjest nueva vida

Da var du flink i går :)

 

Får ikke registrert vekt, noe så irriterende!!!! Kommer ikke gjennom :( Trimpoengene kommer heller ikke opp, og det er sikkert fordi vekt ikke er registrert.

 

 

Vet ikke om jeg syns noe om disse nye sidene, tregt er det også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fikk til vekta!

 

Og jo, du får se hele uke-summen på trimpoengene dine ved å klikke Resultater. Den første fanen som kommer opp heter Ukessammendrag. Der står summen.

 

(Liker at de regner ut ukessnitt på kalorier også! Men det er en av de nye funksjonene, så den forsvinner vel for oss gratismedlemmer den også.)

 

Jeg endte på 8,1 trimpoeng denne uka. Igjen. Men da er ikke mandagen regnet med, for de har ikke overført de gamle tallene fra gamle Vektklubben enda. Husker ikke hva jeg gjorde på mandag... Litt senil. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Så det, det tok bare litt ekstra tid før det poppet opp der :)

 

ja, noe av disse finurlighetene mister vi i morgen, men pytt sann; bare jeg får registrert mat, trim og får tilgang til forumet er jeg tilfreds!

 

Spent på morgendagen...wiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Juhuuu :-D

 

Da var nueva vida nyveid og glad!!! Ned 1,6 kg denne uka. Veide nå 85,4. Så da nådde jeg målet mitt med glans, moro!

 

Målet mitt tidligere var 84 til lille juleaften, men det går ikke. 1,4 kg på 5 dager er ikke realistisk. Men jeg håper jeg er nede på 84 til fredag. Kan holde hardt, men jeg gir jernet.

 

Tok målene mine igjen i dag, 4 uker siden sist. 18,5 cm ned totalt på disse ukene. Utrolig moro, altså! 28,5 cm på 8 uker. Da ser man jammen at denne harde jobbingen gir resultater, og det er motiverende for fortsettelsen etter jul.

 

Jula ja! Uff, jeg grugleder meg. Gleder meg fordi jeg er et skikkelig julemenneske som elsker jula, men gruer meg fordi jeg er redd for å gå opp igjen for mye. Og det ønsker jeg absolutt ikke. Man må nok regne med litt opp i jula.

planen min er mye trim i høytiden. Samtidig skal jeg begrense meg med godis/kakeinntaket. Skal kose meg, men trenger jo strengt talt ikke knerten en hel twistpose på en kveld. Og man trenger heller ikke store hauger med dessert, men litt.

Ålanen min for nyttår er å jobbe nazihardt de første ukene til julekiloene av borte igjen. Så skal jeg fortsette, men under litt mer 'snille' former, til målet på 70 kilo er nådd. Nå skal jeg ikke gi meg før jeg er 100% tilfreds. Gleder meg veldig til å komme ned på 70 kilo, det er 10 år siden sist, så det tror jeg blir nydelig :)

Men selv om jeg på sikt under denne prosessen skal være litt 'snillere' skal jeg fortsatt være ganske streng, for det ser jeg virker. Skal bruke jula til å lage meg en plan hva som er lov og ikke lov.

 

Føler man hele tiden må jobbe hardt med det psykiske, men må hele dagen 24/7, jobbe med motivasjonen. Og nå var lillejuleaften første mållinje, så nå må jeg manne meg opp for fortsettelsen!

 

Gleder meg til fortsettelsen :)

 

Hvordan har helgen din hvert, bijou? Vet jo litt etter helgas oppdateringer. Syntes du har vært flink :)

 

Nå skal vi jobbe knallhardt disse dagene før høytiden fyller både huset og hjertene våre med julestemning!

 

Nå skal jeg gjøre litt husarbeid, så skal jeg ut på en langtur. Ikke som forrige mandag som ble 1,7 mil, men det blir ca 1,2 mil i dag. Fin-fin langtur for å få igang ukens innspurt! Med fin vintertemp og p4 på øret kan man ikke få en bedre start på dagen og uka!

 

Ha en fin uke! jeg gleder meg til å se fredag. Hvior mye har du igjen for å nå målet ditt?

 

********HEIA NUEVA VIDA OG BIJOU************************************************ :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Har de snudd alle trådene nå, så siste svaret kommer helt bakerst...? Synes det var praktisk sånn det var, jeg. Nå må man klikke og scrolle en hel masse ekstra for å lese siste svaret på tråden. Håpløst. Ja, ja.) Edit: nå har de endret det tilbake igjen til sånn det var. Pjuh!

 

Men det jeg egentlig skulle si var: grattis!! :D Kjempeinnsats, nueva vida! Det fortjente du virkelig! 1,6 kg på en uke er jo superdupert! Og så så mange centimeter som var borte...! Wow! Kan tenke meg at det føles deilig, ja.

 

Jula blir definitivt en utfordring her også. Men jeg har ikke lyst til å gå opp, jeg. Selv om jeg vet at man må forvente det. Men akkurat i år synes jeg ikke jula er verdt det, siden den kræsjer med slankeprosjektet mitt. Så målet mitt denne jula er rett og slett å holde meg stabil. Veie det samme fredag 23/12 og fredag 30/12. Det synes jeg burde være et minimum å klare. Nå har jeg trent litt på det å unne meg ting i helgene, så får prøve å kjøre samme taktikk i jula. Late som det er en vanlig helg, med litt utskeielser, men likevel holde fokus og konsentrasjon hele veien. Og gå turer!!

 

Jeg klarte å holde meg stabil denne helga. Eller, litt ned egentlig. Fra 75,9 på fredag til 75,7 idag. Strålende fornøyd med det! Siden det ble en skål M på fredag (totalt 1368 kalorier), barnebursdag lørdag (totalt 1731 kalorier) og sjokoladepudding med vaniljesaus til dessert i går (totalt 1357 kalorier, mye reddet av sunn hjemmelaget grønnsakssuppe til middag).

 

Målet mitt til lillejulaften er 74,9 kilo. Altså 800 gram igjen. Kanskje jeg får det til, kanskje ikke. Men for en gangs skyld har jeg i det minste et godt utgangspunkt for uka, siden jeg ikke la på meg noe i helga, men snarere gikk bittelitt ned.

 

Vi får se hvordan det går! Jeg er uansett fornøyd dit jeg er kommet akkurat nå også! :) Hele denne slankeprosessen går jo mye fortere enn jeg først hadde planlagt.

 

Ha en fin slankeuke, nueva vida! Og lykke til med din juleinnspurt også! Heia oss! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Veldig tungvint å få nyest øverst..jaja, blir vel vant til det!

 

Her ble det langtur på 1,2 mil og over 900kcal forbrent! Fin start på innspurten!

 

Ja, drømmen er å holde vekten i jula..men litt mye håpe på tror jeg. Men jeg drømmer litt om det samme jeg.

En ting er godisen, men det er mye god mat også, og det er heller ikke kcalorifattig. Men man kan gjøre det beste ut av det.

 

Jeg er også, uansett resultat fredag, veldig tilfreds med nedgangen og egeninnsats!

Håper inderlig det holder til målet er nådd :)

 

Du er veldig flink som klarer å gå ned såpass mye til tross for litt utskeielser i helgene. Den kontrolen vil jeg også ha på nyåret. Vil ikke fortsette dette naziløpet. Selv om jeg ser det virker, så blir det litt vel hardt. Så jag må finne balansen. det har du gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjelder å finne balansen. Finne en slankeløsning man kan leve med, over tid. For 20 kilo eller deromkring tar jo tid, samme hvordan man snur og vender på det. Og man skal jo samtidig helst være levelig å være sammen med for andre også under denne prosessen! :P

 

Bra jobba med langtur på 1,2 mil i går! Her går det trådt med trimpoengene gitt. Prioriterer juleforberedelser fremfor motbakketurer. Men bør jo klare begge deler, da. Igår var det pynting av juletre og husvask. Var ikke utenfor døra i det hele tatt. Idag er det bytur og handling av de siste julegavene og litt av julematen som står på plakaten. Og da går mesteparten av dagen bort på det. Særlig med junior på slep samtidig.

 

Satser på at jeg får brent noen kalorier likevel, på disse hverdagstingene. Men så er det mensen som i anmarsj også, da. Isj! Sto bom stille på vekta idag. Så lurer veldig på hvordan fredagen kommer til å se ut.

 

Spiser i alle fall riktig, så det er da noe. Og skal prøve å skvise inn en motbakketur imorgen. Så får resten gå som det går!

 

Gudd løkk til deg også i disse førjulstider! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Disse mens-dagene ødelegger en hel uke, men man får gjerne igjen for det da. Men veldig kipt den uka det står på :(

 

Her er det blitt neste 20-blå på graderstokken, så det blir ikke de store treningsøktene. Ble en liten gåtur nå på 45 minutter, og det var mer enn nok i så kaldt vær. Ble bare 1,1 trimpoeng, men bedre enn ingenting. Håper temperaturen vil være mer medgjørlig de neste dagene!

 

Også er det julestim i disse dagene, mye som skal ordnest sånn på tampen. Julegaver og mat-innkjøp er unnagjort. Men det er et hus som skal pyntes til jul. Og jeg elsker den tiden. Blir litt dårligere tid, men skal prøve få skviset inn litt trim også.

 

Gleder meg veldig til jul; er et julemenneske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til jul jeg også! Første året vi skal feire julaften hjemme hos oss selv. (Og første året jeg feirer julaften med kjæresten overhodet, faktisk!) Nå starter på en måte vår egen tidsregning, med vår egen lille familie og våre egne tradisjoner. Det er litt gammelt og lånt, fra våre respektive familier - og litt nye ting, som bare vil være vårt. Akkurat sånn det skal være! :)

 

Ble jo ikke noe trening i går, men bytur istedet. Mye løping hit og dit. Oslo City er f.eks. en flott svettefaktor i seg selv, i disse førjulstider... Pjuh! :blink: Men kom i mål.

 

Spiste sunt hele dagen, med ett unntak. Svigermor som stakk innom kontoret til kjæresten med marsipankake! De hadde feiret noe på kontoret hennes og hun tok med 3 ekstra stykker. Først berømmet hun den reduserte magen min. "Oj! Nå har du blitt slank, altså!" Og så lurte hun på om noen ville ha kake. He he! Snikete svigermor! ;) Og jeg i all min kake-iver (mensen-søtsug, pluss at bløtkake med marsipanlokk er noe av det beste jeg vet og desverre spiser altfor sjelden, eller... kanskje ikke...) siklet frem et stort JA,TAKK! Og fikk det største stykket av dem alle. Og på god vei inn i sukker-rushet med marsipanlokk på kom det en spinkel liten stemme som sa; øhm, dette var kanskje ikke helt lurt...? Men jeg ignorerte stemmen glatt. Og kakestykket gikk ned på høykant.

 

Vel, spist er spist. Og jeg hadde ikke de helt store forventningene da jeg gikk på vekta i morges for å sjekke hvordan jeg ligger an til fredagen nå. Og så viste den en halv kilo ned... bare fra i går?? Ubegripelig!

 

Men kanskje det var nettopp det kroppen trengte akkurat nå, med mensen og alt. En diger porsjon sukker. (Hadde en veldig mager mandag, hvor jeg ikke kom opp til mer enn 900 kalorier på hele dagen. Kanskje det spilte inn også. Gudene vet.)

 

Ja, ja. Jeg er i alle fall strålende fornøyd med å ligge på 75,2 nå! Det er liksom julemål i seg selv, på et vis. For nå har jeg klart nøyaktig 7 kilo ned fra oktober. Jippi!

 

Feirer den uventede halvkiloen (og marsipankaka) med motbakketur nå straks i den fine vintersola. Men flere lag med ull og brodder på bena må til, for her er det kaldt og superglatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Så gøy med første jul hjemme hos seg selv, og starte sine egne tradisjoner er moro. Vi har litt fra her og litt fra der, og noen nye. Trivelig med tradisjoner, og hjemmejul.

 

Her ble det ikke trim i dag. Vasket kjeller (stue, soverom, gang, vaskerom) i dag. Da orket jeg rett og slett ikke. Noe som var et veldig dumt valg ( å ikke trimme, altså), for nå sitter jeg i sofaen sur og lat. Godterisug stort som Heathrow. Har ikke hatt veldig til sug i 6 uker, men nå melder det seg. Og det er psykisk, uten tvil. Fordi jeg vet jeg snart skal unne meg godteri. Da tenker jeg "kan jeg ikke bare begynne i dag da, to dager fra eller til..."

Nå hørest det ut som jeg går jula i møte med planer om å frotse. Det skal jeg overhode ikke. Men gleder meg veldig til å smake litt, og kose meg med LITT!

 

MÅ få til en joggetur i morgen slik at jeg kommer opp i noen trimpoeng denne uka. Fredag og lørdag blir nok ikke noe. Kanskje fredagsmorgen, vi får se om det går an å smette inn noe.

 

500 gram ned ja; FLOTTERS!!!!

Jeg har ikke store forventningene til fredag. Men jeg lever jo fortsatt magert, så det er ikke noe som skal tilsi at jeg ikke skal gå ned noen-100. Smugveide i dag, men var på stedet hvil. Blir spennende fredag å se!!

 

marsipankaken var nydelig vil jeg tro..mmm..noe av det beste som fins :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ikke mange trimpoengene på meg heller denne uka, av sånn vanlig trim-trim. Gikk motbakketur i går og tar de 5-10 minuttene med styrketrening hver kveld. Ellers går det mest i hverdagstrim nå. Vasking av hus og slikt. Og shoppingturer. Men det er jo en slags trim det og! Mer enn å sitte på rompa i sofaen, i alle fall. Så shoppingturene har jeg likegodt ført inn som gange, jeg.

 

Her river også søtsuget i kroppen som en vinterstorm for tida og i går ble det både en Lohengrin og en liten eventyrsjokolade. Men greit av og til, så lenge det er utskeielser i så små porsjoner og jeg forsaker noe annet i kalori-regnskapet mitt.

 

Her ser det likevel ut som jeg klarer å seile noenlunde i mål med juledelmålet mitt i morgen, til tross for de to småsjokoladene og den marsipankaka tidligere i uka. Hvis jeg holder meg i skinnet i dag, vel og merke... :rolleyes:

 

Blir ingen lengre turer idag, men mest innedag. Har et helt vaskerom som skal vaskes ned her, vegger og tak. Så det får bli dagens trim. Får bare brette opp ermene og skure i vei! Siste innspurt før veiedag og førjulskos i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Så spennende det blir med veiedag i morgen, Bijou! Jeg tror vi greier det begge to. Jeg smugveide i dagtidlig; 85,1. Da SKAL jeg se 84-og-noe i morgen!

 

Det ble en intervaløkt i dag, deilig! I morgen drømmer jeg om en joggetur, men tviler meget sterkt om det går. Her skal det vaskes i morgen, også er det den tradisjonelle pyntingen etter julegrøten med mandelen er spist i morgen.

Men jeg er uansett tilfreds over denne innspurtuka mtp trim. Har 7,7 trimpoeng, og det er bra. Også tilfreds med maten. Sunt og magert!

 

Da er det bare krysse fingrene for 84-noe og 74-noe for meg og deg i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Nå er jeg spent, Bijou?

 

Jeg har vært på vekta nå, som viste 84,8 :lol:

Er så utrolig stolt over meg selv, og vldig tilfreds med egeninnsats! Mye trim og mager mat ga meg et vakttap på 8,5 kilo på 7 uker!

Jeg har i tillegg klart meg uten godis i 7 uker, noe jeg er ekstremt overrasket over. For det trodde jeg ikke jeg ville klare!

Klær som ikke passet passer, formen er stigende, kroppen fastere og humøre bedre!

 

Da tar jeg juleferie B) Men nei, her skal ikke frotses. Jeg orker ikke gå opp igjen alt for mange kilo. Det hadde ikke vært gøy når jeg skal på vekta 2.januar. Jeg håper jeg kan greie å holde vekten, men det er mye usunn mat ila jula, så vi får se.

 

Mitt neste delmål er 83,3, da har jeg tatt av 10 kilo. Håper jeg greier det ila januar.

Så er hovedmålet fortsatt 70 kilo, og det skal jeg greie ila 2012!

 

Det gjelder bare å ikke slippe opp tøylene for mye nå i høgtida, og det man slipper opp må strammes inn igjen i januar. Finne tilbake til steamen jeg de siste ukene har vært i!

 

Riktig GOD JUL til deg, Bijou! Du har vært superflink, og vi kommer til å klare våre 20 kilo ned, vi er godt på vei!

 

Juleklem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, nueva vida! Kjempebra jobba! :)

 

Litt godteri i jula er deg VEL UNDT! Du har vært kjempeflink som har klart å holde deg i skinnet i 7 hele uker. Burde hatt diplom, du!

 

Her står også jubelen i taket på lillejulaften, da vekta viste svimlende 74,5 imorges! :D Det er ned hele 1,4 kilo siden forrige fredag...!? Først skjønte jeg ingenting, for jeg har ikke tatt av så mye på kun 1 uke før. Men tror det har med mensen å gjøre. Kan ikke være noe annet. Pluss at jeg har gått fra 1600-kalori meny til 1300, sånn cirka. Har ikke mer enn 4-5 trimpoeng hittil denne uka, men det har istedet blitt mye hverdagstrim.

 

Det er uansett ned fra 75,9 til 74,5, samme hvordan jeg vrir og vender på det. En pangstart til jula! Jippi! Og, jeg klarte jo juledelmålet mitt (på 74,9) med glans! Det ble 400 gram i ekstrabonus til og med. Det hadde jeg ikke regnet med, overhodet! Trodde en stund jeg ikke skulle klare 74,9 heller, jeg... :unsure:

 

Så på 10 uker har jeg altså gått ned totalt 7,7 kg her. Midjen er redusert med totalt 10 cm og magen med 13 cm. Er kjempestolt av meg selv!

 

Har smugprøvd den premiekjolen den siste uka. Den som opprinnelig var premie til etter fødselen, men som ble premiekjole til jul istedet. Og jeg får den på nå, glidlåsen smetter på bak, men den sitter ikke noe fint over puppene foran. Litt for tight over skulder- og brystparti. Så jeg lar kjolen henge litt til, jeg, til den sitter helt perfekt. Har jeg ventet så lenge på den, så kan jeg vente litt til.

 

Mål for neste uke: holde meg stabil! Veie det samme neste fredag som det jeg gjør i dag. Eller, selvsagt, hvis jeg klarer å gå noe ned så er jo det aller mest kjærkomment!

 

Jeg kommer nok til å stikke innom her og registrere mat og lese forumet i jula også, siden jeg skal være hjemme, men benytter likevel anledningen nå til å ønske deg også, nueva vida, og alle andre som måtte snuble innom tråden en riktig GOD JUL! :)

 

Håper jula går slik vi vil at den skal gå, vektmessig. Tvi, tvi alle mann!

 

Og igjen: fy fader, vi har vært kjempeflinke!! :D:D:D

 

weight.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Måtte innom her en tur til for å se hvordan det hadde gått med deg: HURRAAAAAAA :lol:

Fantastisk jobba, ja; vi er superflinke!

Gleder meg til fortsettelsen i januar!!

 

Vi kommer til å bli sommerlekre B)

 

Nå er det nissegrøt, julepynting og til slutt gløgg og kos til kvelds!!

 

GOD JUL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Juni72! :)

 

Prøver å være flink i disse dagene og føre opp alt jeg spiser og drikker. 2 dagers etegilde er over, for denne gang. Skal ta en liten kontroll-veiing imorgen, mandag, for å se hvordan jeg ligger an på vekta. Har garantert gått opp. Men det skal ned igjen innen fredag 30/12!

 

Fikk gått en tur på ca. 40 minutter idag. Uten barnevogn og "vedheng". Og skal gå motbakketuren min i morgen, med barnevogn. Det kommer til å gjøre godt, for føler meg litt stinn nå, etter 2 dagers julefeiring. Men må holde fokus!

 

Har pakket vekk alt godteriet og småkakene som var til overs og skal ikke ta det frem igjen før neste helg. Ellers hadde jeg bare gått og småspist hele romjula og det er nettopp det jeg prøver å unngå... :rolleyes:

 

Fortsatt god jul til alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er julehelga over her. Det ble 700 gram opp. Ble egentlig kjempeletta over at det ikke var mer, for det har omtrent vært fritt frem på alt jeg har hatt lyst på de siste dagene. I tillegg har magen streiket totalt og jeg har ikke fått vært ordentlig på do siden fredag. Føler meg kjempe-oppblåst. :( Men i dag er det på'n igjen med den vanlige sunne frokosten min. Og fiber, fiber, fiber! Pluss motbakketur nå straks. Så håper det løsner snart. Pjuh!

 

Avrundet uka med 5,4 trimpoeng og lå på gjennomsnitlig 1457 kalorier pr. dag. Kjempefornøyd med det, siden det tross alt var uka før jul + jul!

 

Nå kommer neste utfordring. Romjul! Særlig når jeg vet at huset er stappfullt av godis, småkaker og brus. Håper det hjelper at jeg ryddet det vekk, slik at fristelsen for å gå og snoke litt hver dag ikke blir så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er julehelga over her. Det ble 700 gram opp. Ble egentlig kjempeletta over at det ikke var mer, for det har omtrent vært fritt frem på alt jeg har hatt lyst på de siste dagene. I tillegg har magen streiket totalt og jeg har ikke fått vært ordentlig på do siden fredag. Føler meg kjempe-oppblåst. :( Men i dag er det på'n igjen med den vanlige sunne frokosten min. Og fiber, fiber, fiber! Pluss motbakketur nå straks. Så håper det løsner snart. Pjuh!

 

Avrundet uka med 5,4 trimpoeng og lå på gjennomsnitlig 1457 kalorier pr. dag. Kjempefornøyd med det, siden det tross alt var uka før jul + jul!

 

Nå kommer neste utfordring. Romjul! Særlig når jeg vet at huset er stappfullt av godis, småkaker og brus. Håper det hjelper at jeg ryddet det vekk, slik at fristelsen for å gå og snoke litt hver dag ikke blir så stor.

 

I morgen er det sannhetens øyeblikk for meg også...og jeg har ikke vært flink som du til å registrere disse to-tre etegilde-dagene... Uansett, det er første gang siden oktober jeg har "sluppet meg løs" i matveien, føler jeg har gjort det litt mer med måte enn tidligere og egentlig ikke fråtset (utenom i dag...verste fysedag hittil!).

 

I morgen skal det værsågod bli hverdag igjen - jeg skal ikke veie mer 1.januar enn jeg gjorde 1. desember! (Får prøve å holde igjen i kveld så ikke det blir for voldsomt opp på vekta i morgen...)

 

Ha en riktig god romjul, Bijou!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hei damer!

700gr opp, bijou, er veldig bra i jula.

Jeg har ikke registrert noe mat, har ikke vært så flink. Men jeg har trent litt; joggetur lillejuleaften, og i går ble det først en morgen-joggetur + styrke, så en rask gåtur igjen i gårkveld.

 

Jeg koser meg med god julemat, og med litt godis. Jeg vil ikke si jeg fråtser. Jeg spiser mindre mengder nå enn jeg har gjprt før.

 

Har ikke veid meg, tenker at det ikke blir helt til å stole på med oppblåst mage, og lite fungerende tarm. Skal veie meg 2.januar, og se juleresultatet mitt da...blir nokj opp, men jeg håper det ikke blir for galt.

 

Før jul var jeg nazi i 7 uker, noe som fungerte veldig bra. Avtalen min er at etter jula skal jeg fortsette nazi-opplegget mitt til julekiloene er borte, så skal jeg moderere meg litt. Fortsette veldig sunt og magert, men ikke noe nazi-opplegge; det er litt hardt å være så hard mot seg selv. MEN så har man det motargumentet at det fungerer jo så himla bra! Jaja, jeg får se hvordan planen går utover januar. Nå er det jul med moderate forhold, og så nazi til juleflesket er borte :)

 

Ha en flott romjul, jenter!

 

Jeg går for en del trim jeg, de neste dagene! Dvs; da må Dagmar roe seg litt, for slik vind som det er akuratt nå, tørr ikke jeg ut trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å være ærlig med seg selv i denne prosessen - ingen vei utenom altså: 1,3kg opp etter en uke med fet mat, søtsaker og lite fysisk aktivitet.

 

Registrering er i gang, alle mål er tatt (stusselig uten de gamle resultatene, har fortsatt ikke fått mine tilbake - har dere?) og selv om det blåser ute (bare litt her hos oss, så ingen grunn til å ikke komme seg ut) så skal det bli en treningsrunde i dag.

 

Høres ut som du har en fin målsetning for januar neste år, Nueva Vida!

 

Ha en fin romjulsuke, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bare å brette opp ermene og fortsette arbeidet vi allerede har startet, damer! Kan jo ikke gi opp nå som vi er så godt i gang! :)

 

Her ble det altså motbakketur og litt styrketrening i går. Og 300 gram ned igjen. Så nå er jeg 400 gram unna målet mitt til fredag. Har en siste julemiddag å gå til imorgen og hvis jeg er flink der, tror jeg at jeg kan nå målet mitt, med et nødskrik.

 

Dagmar har for øvrig vært på besøk her også. Et tre i hagen veltet, over gjerdet og tvers over veien utenfor. Så naboens motorsag måtte hyres inn og vi måtte ha en liten spontan-dugnad for å få det hele unna. Men ellers har vi nok vært veldig forskånet, i forhold til andre deler av landet. Ikke så greit å skulle gå trimturer når trærne flyr veggimellom! :blink: Håper det roer seg etterhvert der hvor du bor, nueva vida.

 

Fortsatt god romjul til dere begge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juni72: Holdt på å glemme... Nei, jeg har heller ikke fått opp de gamle vekttallene mine enda. Men oppdaget her i går at de har overført alle kostholdsresultatene mine. Dvs. alt jeg har registrert at jeg har spist pr. dag siden jeg startet (for min del i oktober). Så jeg får opp statistikk på maten/kaloriene. Men ikke noe annet. Ikke trimpoeng eller vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

UFF :(

 

Greide ikke styre meg for en smugveiing i dag, og det så ikke bra ut. Over 1 kg opp :angry:

Jeg hadde jo regnet med 1-2 kg opp i jula, men det er kipt likevel.

Da får vi stramme inn litt resten av høytiden, så blir kanskje ikke resultatet så illa gæli mandag 2.1

 

Begynner forresten å bli litt lei lefse og div julemat, så heretter blir det nok knekkebrød. Skal kose meg med rakfisk en kveld, og så skal vi ha ost og kjeks, men bortsett fra det er innstrammingen herved innført!

 

Så er det dette julegodteriet som ligger her da....

MEN jeg har greid meg 7 uker med taxfree-varer i kjøkkenskapet, og da greier jeg å finne igjen den takten!

 

Jul er jul også, mener jeg. Så litt kos skal til. Har vært flink med godteriet syns jeg. Men det blir for mye usunn mat i tillegg.

 

Men planen er jo klar for neste uke, og frem til vekta viser 70. Og jeg vet at julekiloene vil gå av på 1 uke eller 2 med hardkjør, men det ser bare ikke noe bra ut på vektkurven :(

 

Strammer herved inn reima litt ekstra, så håper vi resultatet mandagmorgen ikke blir fullgalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...