Gå til innhold

Veien for å holde matchvekt !


Gjest ElisabethV
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest ElisabethV

Skal se etter fristende energi barer senere når jeg skal handle inn til helgen ;)

Men skal holde meg i skinnet i helgen, det er den eneste måten jeg har sjanse til å klare å gå nedover.

Dagens vekt er 75,8 kg. Opp 200 gram i påsken, egentlig ikke noe å være misfornøyd med etter alt jeg har spist... Men det har hjulpet på med en stram flink uke.

 

Minus i regningen er att jeg forspiste meg på hjemmelaget fiskegrateng i går .... Sukk !! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 282
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Ninjastar

Ja, spent på helgerapport! Og turneringsresultater :)

 

Opp 200 g i ferien var jo egentlig fint lite. Nesten som stillstand å regne. Utrolig bra, synes jeg :) Og et godt utgangspunkt for videre ferd nedover :D

Når er du reiser, forresten? Til helga allerede, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Helgen gikk kanonbra !! :D

Det er virkelig tidenes beste turnering for meg, og jeg vann 7 av 9 kamper.

Jeg er dønn sliten etter virkelig god innsats .

Stiv og støl, til og med dratt på meg en strekk i leggen B)

Må si att jeg er veldig fornøyd ! Å formen er ganske så bra for tiden, og det er hææærlig !

Matmessig er en annen side av saken.. hehe !!

Med forbruk på over 2000 trim kalorier pr dag, så stapper jeg innpå det jeg har lyst på. Så den godtestreiken ble jaggu kort varig ! :rolleyes:

 

Vi reiser allerede på fredag ettermiddag, til Gardermoen. Flyet går kl 9 på lørdag. Så kommer vi tilbake lørdagen etter sent på kvelden, så da må vi jammen ha en overnatting til før vi kan fly hjem, så det blir 9 dager totalt på tur. Gleeeeder meg helt vilt ! :)

 

Men nå er jeg klar for noen flinke dager frem til avreise og null godis frem til fredag ! Veiedag blir torsdag denne uken.

 

Treningsmessig er jeg litt usikker, men skal få til 2 økter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med knallresultater i turnering!! :D :D :D Herlig!

 

Så deilig når alt fungerer og formen kjennes så fin. Nyt følelsen, det er nok av dager da man kjenner seg helt annerledes. ;)

 

Godt kjøp av ellipsemaskin! Stilig - nå kan vi "konkurrere" ;) He he...

Jeg løper 8 km på ca. 30 minutter nå, men jeg er ikke verdensmester i å løpe fort på dette monsteret. Mannen min flyr 10 km på samme tiden, har et tempo på 18-20 km i timen, mens jeg ligger på 16-17 i god marsjfart og på 2 på "motstandsregulator-hjulet".

 

Jeg skylder på at han er mye tyngre og har myyye lenger bein, så vektstangprinsippet slår ut til hans fordel. ;)

 

Men jeg blir både anpusten, får skikkelig puls og blir mo i knærne, så det er god trening for meg! :D

 

Og nå reiser du snart.... Jeg har lært av svigermor at det ikke er lov å være misunnelig, men det er lov å ønske seg maken....og det gjør jeg nå, kjenner jeg!

 

Ha en super uke inn mot avreise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Wow, det var flotte resultater :D Grattis!! Har kroppen kommet seg igjen? Jeg er fortsatt litt støl etter treningen på lørdag.... noen ganger sitter det virkelig lenge i! Men det betyr vel bare at man har tatt i skikkelig, så jeg satser på at det er godt tegn :P

Også avreise til fredag allerede... Denne uka her går vel knallfort for deg, vil jeg tro? Håper du får til et par økter innimellom alle forberedelsene. Kjøpe solkrem, pakke bikini og sommerkjoler og fine sko... aaah! Ok, svigermora til Slippe har et godt poeng, det er jo litt ufint å si at man er misunnelig. Men jeg sier det nå likevel. Jeg har også lyst! (Men hvis misunnelig betyr at man ønsker det for seg selv på bekostning av andre (hva sier svigermor til den?), DA er det selvfølgelig ikke det jeg mener. Hehe!)

 

Og lykke til med ellipsetrening hjemme! Jeg har stått så vanvittig mye på den maskinen nede på senteret for å skåne bein og rygg at jeg har et litt sånn elsk/hat-forhold til den... Elsk fordi det er utrolig effektiv og samtidig skånsom kardiotrening, spesielt når man kjører på med litt motstand, og hat fordi jeg bare blir så innmari lei i perioder. Men med mye god musikk på øret er mye gjort :D

 

God oppkjøring frem til helgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Oppdatering av dagens vekt, 300 gram ned siden forrige fredag.

Ikke akkurat noe å hoppe i taket over, men ned er ned :)

 

Det har ikke blitt noen form for trening med meg denne uken. Det er rett og slett for fullpakket program, i tillegg til jeg var stiv og støl, og hadde den strekken tideligere i uken. Men strekken er mye bedre, så jeg håper på flere fine trim turer på gran canaria.

 

Kan godt forstå dere er misunnelige ;)

Det er så LUKSUS å ha bare meg selv å tenke på i en hel uke !

Bare MINE behov som kommer først, det er det jeg gleder meg til mest. OG så selvfølgelig varmen, maten, vinen, kosen osv... :)

 

I kveld er det kosekveld i hjemmet, med pizza og kos. Skal prøve å sjerpe meg mtp maten, men kjenner att jeg allerede er litt i feriemodus ( og da går jo alt inn i det stoore gapet... ).

 

Ellers så har jeg ingen slagplan mtp turen og mat.

Jeg skal kose meg UTEN den dårlige samvittigheten som plager livet av meg til tider, ( jeg skal i alle fall prøve )

Ett par ting jeg skal huske på :

 

* velge drikke uten kalorier, vel og merke den uten alkohol.

* valg av is skal være sorbet eller saftis, IKKE is full med fløte hver dag.

* ta lettere lunsjer, og gjerne prøve litt fiskemat ( ikke så flink til dette, men skal prøve )

* ikke sitte å spise uten jeg tenker meg om ( på stranden, pringles, potet chips osv.. )

 

* KOSE MEG MED MÅTE

 

Noen andre gode innspill ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fitnessberta

Oppdatering av dagens vekt, 300 gram ned siden forrige fredag.

Ikke akkurat noe å hoppe i taket over, men ned er ned :)/>

 

Det har ikke blitt noen form for trening med meg denne uken. Det er rett og slett for fullpakket program, i tillegg til jeg var stiv og støl, og hadde den strekken tideligere i uken. Men strekken er mye bedre, så jeg håper på flere fine trim turer på gran canaria.

 

Kan godt forstå dere er misunnelige ;)/>

Det er så LUKSUS å ha bare meg selv å tenke på i en hel uke !

Bare MINE behov som kommer først, det er det jeg gleder meg til mest. OG så selvfølgelig varmen, maten, vinen, kosen osv... :)/>

 

I kveld er det kosekveld i hjemmet, med pizza og kos. Skal prøve å sjerpe meg mtp maten, men kjenner att jeg allerede er litt i feriemodus ( og da går jo alt inn i det stoore gapet... ).

 

Ellers så har jeg ingen slagplan mtp turen og mat.

Jeg skal kose meg UTEN den dårlige samvittigheten som plager livet av meg til tider, ( jeg skal i alle fall prøve )

Ett par ting jeg skal huske på :

 

* velge drikke uten kalorier, vel og merke den uten alkohol.

* valg av is skal være sorbet eller saftis, IKKE is full med fløte hver dag.

* ta lettere lunsjer, og gjerne prøve litt fiskemat ( ikke så flink til dette, men skal prøve )

* ikke sitte å spise uten jeg tenker meg om ( på stranden, pringles, potet chips osv.. )

 

* KOSE MEG MED MÅTE

 

Noen andre gode innspill ? :)/>

 

Hei Elisabeth!

 

I Spania kan du godt unne deg en tortilla (spansk omelett) til lunsj. Det er vanvittig mye egg i den. Husk på at en spansk frokost er praktisk talt usunn. August 2011 var jeg i Madrid og var der en uke. Det var ikke lett å holde vekta. Det var frokost innkludert i losji-prisen. Jeg kunne selvsagt ha valgt havregryn/frokostblanding med melk. Dum som jeg var, valgte jeg croissant. Etter en uke i Madrid gikk jeg opp 1,5 kg. Dersom det er bed&breakfast innkludert i prisen, prøv å velge det sunneste alternativet. Det er mye gode middager i Spania, og spanjoler er flinke til å bruke olivenolje og sunne oljer i sine middager: :D Si til servitøren(el camarero)/innehaveren at du ønsker pescado(fisk) eller bacalao(torsk) hvis de har det på menyen. Jeg håper at du liker fisk da. Det er mye omega 3, så får du det også. omega 3 -kapsler kan bli varme og få skadelig virkning. Husk på å sette omega-3 kapslene kaldt med en gang du kommer ned til Spania. Eller glem dem igjen hjemme, og fokuser på å spise mye sjømat i steden:)

 

Det er en annen ting:

Det er heldig vis lenge til jul ennå. Men jeg synes at Julen er en vanskelig tid med hensyn på å holde vekten. Det er fetende mat fra 1. desember til og med første uka etter nyttår. Man er sammen med venner og familie, og de forventer at man skal spise ribbe, riskrem og julebakst. Jeg sto mye på ski i julen, fordi det kom jo så mye snø. Men det er vel hele desember måned som er vanskelig, fordi det er så mye fristelser ute og går. Etter 2011, har jeg gått opp 2 kg hver desember/ jul dvs. Julen 2011 og julen 2012. Jeg har klart å holde vekta mellom de to julene, men dessverre ikke klart å gå ned julekiloene :angry: . Jeg har nå krøpet til korset og innsett at jeg må logge meg inn på Roede-klubben igjen, for å begynne å telle kalorier igjen for å klare å gå ned 4 julekilo . :( Egentlig vil jeg gå ned 5 julekilo. Æhhh.... for å være helt ærlig, gikk jeg vel opp 2 kilo høsten 2011 igjen, jeg veide 61 kg faktisk i november 2011, og så la jeg på meg 2 kg i løpet av desember. Jeg klarte å komme ned til 62 kg i løpet av sommeren 2012, gikk opp igjen i løpet av høsten til 63 kg. Januar 2013 var jeg oppe på 65 kg:( . Jeg er så irritert over meg selv :angry: Jeg tror at jeg lever sunt, på en måte gjør jeg jo det også, men jeg er vel for glad i mat og spiser for mye. Det hjelper ikke om maten er sunn, hvis jeg spiser for mye av det sunne.Og i desember lar jeg meg friste til å spise for mye pepperkaker som lister seg omkring hvert hjørne i hele desember: "bare 1 liten pepperkake" tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Ned er ned, det er vi fornøyd med :D

 

Det høres ut som en knall plan å ta en uke herlig ferie uten dårlig samvittighet. Den trenger du ikke der nede, så bare legg den igjen hjemme ;)

 

Gode punkter du hadde på huskelista, de skal jeg notere meg til senere :)

 

En ting som hjelper meg til å ikke gå helt banans på ferie, er rett og slett å være bittelitt streng om morgenen. For jeg kan dessverre godt klare å spise 800 kcal til frokost uten egentlig å prøve så hardt. Og da synes jeg fort at resten av dagen er "ødelagt", så da er det jo bare å kjøre på med det meste. (Jepp, så ulogisk kan jeg bli...) Så med litt begrensing første del av dagen, blir totalinntaket mye lavere for min del. Som et minimum ikke spise godis FØR lunsj... :rolleyes:

 

Ønsker deg en fantastisk flott og fin uke, kos deg masse og nyyyyt sola og varmen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei,

Jeg er tilbake :angry: og det med ny tråd i Under 10 kg - heldigvis er det på det nivået og ikke mer som skal bort igjen. Har vært stille fra min side - det har vært helt koko i det siste. Jeg har som jeg skrev i fjor hatt kyssesyken som satte meg helt ut av trening og det har vært tungt å komme i skikkelige rutiner igjen.

 

I desember startet jeg min egen butikk og har jobbet alene siden 1.12 og har fått noen kilo på kjøpet der. Skal ned 7 kg nå og i løpet av sommeren. SKAL klare det! Nå har jeg fått en ekstrahjelp og det frigjør litt tid til meg og treningen min - endelig!

 

Er ikke så lett å være borte hele dagen, komme hjem og legge minsten for så å forlate de store for å trene. Sliten har jeg vært også så det har rett og slett blitt ofret.

 

Men nå skal løpeskoene fram igjen og mor skal komme tilbake til trivselsvekt på 66. For på 73 trives jeg IKKE!

 

Håper dere vil gi meg noen spark bak og heiarop innimellom!

 

Ser jo dere har vært kjempeflinke og stabile så lenge :D Applaus til dere!

 

Nå må jeg bare være her og rapportere i blant - jeg klarte jo 13 kg på 5 måneder sist, så jeg håper jeg klarer 7 på 3 nå! Wish me luck :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Så hyggelig å "se" deg igjen smom ! ( selv om man gjerne ikke vil opp i vekt igjen... )

Sammen er det i alle fall mye lettere både å holde vekten, å gå ned :)

OM du trykker på svar nå, på det innlegget du ønsker å svare på, så kommer det opp før svaret du skriver. ( om det var det du mente ? )

Så spennende med ny butikk ! Kan jeg spørre om hvilken type butikk ? Du er tøff ! Jeg har hatt litt lyst til å åpne min egen cafè, men med en mann som driver eget foretak med 25+ ansatte så blir det nok ansvar på meg i hjemmet... :)

Da er jeg altså tilbake fra en SUPER uke på Gran Canaria :D

Vi har virkelig kost oss, og ladet opp alle batterier !!

Det har blitt nyt mange glass vin, margeritas, øl, mat +++ med goood samvittighet. Men som kjent etter den søte kløe, kommer den sure svie....

Så nå er der FOKUS ! Har ikke orket å stige på vekten ennå, for den er opp. Tenker jeg venter til onsdagen før jeg kommer med en vekt oppdatering..

Det ble ikke joggeturer på meg der nede, siden der var flere som ville GÅ tur. Følte liksom ikke for å skrike ut att NEI, her skal det jogges :rolleyes: så da er det bare å komme seg ut av go` stolen, å trene.

Vi har en stram mai med 3 konfirmasjons selskap i vente, så om bunaden skal på må jeg være flink fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Velkommen hjem! :) Har tenkt på deg og regnet med at du har kost deg! Hørtes ut som en herlig uke. Og margaritas da...det er jo bare SÅ godt. Særlig "frozen" :D Typisk drink jeg alltid drikker når jeg er i usa!

 

Ikke lenge til mai, heller. Plutselig var den ganske nærme ;) Tre konfirmasjoner, herlighet. Med vestlandskakebord på alle sammen?! Det kan bli tøft...! Hehe B)

 

Selv bakte jeg gulrotkake i går, ny oppskrift jeg har hatt lyst til å prøve en stund. Men med GR-fokus går det ikke an å bake i ny og ne. Men - jeg har bursdag i morgen! Og da er det lov, har jeg bestemt. Kake skal jeg ha. Selv om dagen starter på Ullevål for ny runde i prosjekt 2.. Får se når jeg kommer hjem om jeg orker noe som helst, eller om jeg bare er dopet av all smertestillende. Men kjenner jeg meg selv rett, så orker jeg kake. Gjør stort sett alltid det ;)

 

Lykke til med trening og i-gang-komming, nå er jo våren her for fullt og det kommer til å være heeeerlig å holde på utendørs utover. Det får vi utnytte til det fulle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hjem fra ferie Elisabeth, hørtes unektelig deilig ut...og gratulerer med dagen din Ninja :D

 

Jeg syns dere er flinke jeg - og det er jeg i gang med å bli igjen også! Hurra - det var på tide :blink: Men ned 0,7 den første uken - det må jeg vel nesten være fornøyd med + første gjennomførte joggings da siden september. Glad for å være i gang igjen, men vondt over alt i dag :P .

 

Jeg har et lite håp om å klare dette i løpet av sommeren - da er det så mye lettere å holde fokus og gnisten gjennom høst og vinter.

 

Vi høres!

 

ELisabeth: Jeg har startet barneklesbutikk 0-16 år. Snart hjemmeside klar, da kan jeg sende deg link :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Her har jeg vært forkjølt hele uken, og ikke kommet igang med treningen igjen etter turen.

Prøver å komme meg inn i en god rytme mtp maten, men ender opp med å spise litt mer enn jeg bør når jeg må ned i vekt..

Og NED må jeg, og det helst på 2 uker.. :blink:/> Prøvde bunaden min i går, og den var sååå stram. Tror ikke jeg kan sette meg ned, uten att knappene spretter opp :angry:/> Tiden er knapp, og jeg kjenner meg litt motløs...

 

Ellers så er det snart helg, og det skal bli godt å være sammen med gullene mine.

Ingen spesifikke planer, så det ligger tilrette for en helg med full kontroll på maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Ellers så turte jeg meg opp på vekten i dag tidelig. 76,2, og opp 700 gram på en uke i varmere strøk. Det er egentlig ett resultat til å leve med :)

Men etter den søte kløe, kommer den sure svie... Det må av IGJEN.. føler jeg har snublet rundt på 75-76 så alt for lenge nå, 73 er tallet jeg vil se på vekten ! Så jeg tar meg en runde med meg selv, og skal lete godt etter motivasjon :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så turte jeg meg opp på vekten i dag tidelig. 76,2, og opp 700 gram på en uke i varmere strøk. Det er egentlig ett resultat til å leve med :)/>

Men etter den søte kløe, kommer den sure svie... Det må av IGJEN.. føler jeg har snublet rundt på 75-76 så alt for lenge nå, 73 er tallet jeg vil se på vekten ! Så jeg tar meg en runde med meg selv, og skal lete godt etter motivasjon :D/>

 

Dette klarer du Elisabeth! Du har jo vært så flink, så lenge! Jeg har trua på deg!

 

Kjipt at du har blitt syk da, alltid kjipt når treningen må vike - _det_ vet jeg ALT om! Men la oss være flinke sammen - jeg jobber i helgen, men søndag skal jeg ut og jogge igjen! Da er planen å gå kvarte runden som oppvarming, jogge en og en halv runde og gå siste kvarte. Da begynner jeg å nærme meg målet om å løpe to runder to ganger i uka!

SKAL klare det!

 

Snakkes da B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Takk for det smom :)/>

Har egentlig troa på att jeg klarer å holde meg noenlunde stabil, men må si jeg har mistet litt trua på å gå ned noen kg..

Men jeg gir heller ikke det jeg må for å gå ned..

Helgen har vært ganske laber. Har prøvd å holde meg litt i skinnet mtp maten, men er ikke nazi i det hele tatt.

Kom meg endelig på en trimtur i går. Godt og tungt å komme igang etter nesten 3 uker treningspause.

Så nå er målet å komme meg sikkelig igang med treningen igjen.

Det er mange harde fjellturer som ligger å venter på meg til sommeren, så det er bare å begynne å toppe formen ! ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det er et styr når man blir syk - det vet jeg jo alt om, heldigvis er jo ikke forkjølelse sååå langvarig, men fy søren så kjipt det er at man må begynne på nytt om og om igjen, for selv om grunnformen er der er det noe med å skulle begynne igjen på tett nese og litt sår hals

:angry:

 

Jeg kjenner jo hvor tungt det er akkurat nå, BLÆH!

 

Og jeg vil ned igjen og inn her til tråden min. Jeg holdt jo vekten veldig fint et helt år med jevn trening (ikke noe hardkjør egentlig) og gode valg i hverdagen og kos i helgene. Plutselig ble bare helgene så himla lange og varte fra onsdag til tirsdag :P

 

Det er det definitivt slutt på igjen nå!

 

Glad jeg får komme inn i varmen igjen selv om jeg forsvant en stund :unsure::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Bare 700 g opp etter en slik uke i varmere strøk, det er meget godkjent :) Bra jobba!

Og bra jobba med trimtur selv om forkjølelsen sitter i. Bare man kommer skikkelig i gang med treningen, er jo mye gjort!

Jeg har også sååå lyst til å gå mange fjellturer i sommer! Og da er det greit å ha grunnformen inne, både med tanke på muskler, men også belasting av sener og ledd. Så det gir en ekstra motivasjon til å komme i gang, synes jeg. For ikke å snakke om at jeg skal til Mallroca med hele vennegjengen i juli... haha :P Bare jeg kommer meg etter strabasene forrige uke, gleder jeg meg derfor veldig til å trene igjen. Enn så lenge blir det "low impact", men tror ikke det trenger å være mange dagene til.

Ble det trening på deg i går? Jeg hadde store planer om å gå en tur, men var så utkjørt da jeg kom hjem fra jobb at jeg ikke orket... så... jeg prøver igjen i dag ;)

 

Smom; det er veldig oppløftende å høre at du klarte deg så bra i et helt år! Det LAR seg gjøre, og det liker jeg å høre eksempler på :D Du kommer deg fint tilbake nå, for du har jo vist før at dette kan du :) :)

 

PS: Skal komme inn hit i kveld med den oppskriften, så kan du jo vurdere den mot den du har fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå...hvordan går det her i Holdevektenland?

 

Jeg har kommet godt i gang syns jeg, har funnet noen likesinnede i Under 10 kg og er aktiv i en tråd som heter 6-7 kg - perfekt for meg!

 

Nå skal jeg bare klare det - har jo, syns jeg selv, ganske god tid når jeg har satt at jeg skal nå 65 innen 15/8 og håper selvsagt jeg skal klare det før. Akkurat denne uken ble det ingen knallresultater, men ned 400g er da mer enn ingenting. Mensuke gjør sitt vet jeg jo.

 

I dag skal det jogges, grugleder meg til det nå, men så snart det er over vet jeg jo at jeg kommer til å føle meg så mye bedre!

 

Vi har ingen planer i dag utover den treningen min og det er deilig. Bare to barn hjemme også så det blir jo rene ferien B)

 

Ha en finfin dag!

 

Klem fra smom B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hallo! Bare kjapt innom med oppskrift, jeg skal plutselig til London igjen i morgen med jobben og må både pakke og legge meg tidlig. Har gått tur i over 2 timer i dag, så jeg begynner langsomt å komme meg ut av boblen igjen :)

 

Oppskriften er overhodet ikke i GR-ånd, bare for å advare intetanende streifere som tilfeldigvis ramler innom ;)

 

Meget god gulrotkake:

1. Rør 175 g sukker med 2 ss honning og 2.5 dl solsikkeolje (raps går like bra). Blandes godt sammen. Visp inn 3 store egg, ett om gangen. Røres til massen er blekgul og skummende.

2. Rør inn 175 g sammalt hvete, 2 ts bakepulver, litt om gangen. Rør så inn 2 ts malt kanel, 0.5 ts salt, 300 g revne gulrøtter (ca 3 stk) og 150 g hakkede valnøtter. Røres godt sammen.

3. Hell blandingen i en rund form med diameter 20-24 cm. Kaken stekes på 180 gr C på nedeste rille i 1 1/2 - 1 3/4 time. La kaken stå i formen i 10 min før den tas ut. Legges med bunnen opp på en rist til den er helt avkjølt.

4. Glasur: 200 g Philadelphia ost naturell, 200 g melis, 2 ts vaniljesukker. Piskes sammen.

Bak gjerne kaken noen dager før den skal spises, da blir den saftigere. Glasur has på kaken dagen før.

 

God helg og kakebakst, hva du nå enn ender opp med :D

 

Smom, hvordan gikk det med jogging i dag?! Hørtes herlig ut, men kanskje ikke hvis det er en stund siden sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Hei og hå, og velkommen hjem ELisabethV!

Herlig å lese at du har hatt det topp - vel fortjent! :D

 

Og bare 700 gram, da gitt! Det er jo utrolig bra. Skal ha samme målsetting når jeg tar med familien til Gran Canaria til høsten. "Kan ElisabethV, så kan jeg!" ;)

 

Godt å se at du har planer om fokus innimellom konfirmasjonsselskapene. Jeg er med! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...