Gå til innhold

Veien for å holde matchvekt !


Gjest ElisabethV
 Share

Anbefalte innlegg

Hallooo? Du er hjemme igjen nå, eller? På tide å gi lyd fra deg, altså:) :) Fortell om London! Og shopping! Jeg skal kanskje tilbake dit med jobben om et par måneder, og tar gjerne i mot tips!

 

Ellers er jeg tilbake for fullt her inne nå, endelig ferdig med en litt for masete periode og alt for lite fokus. Nå er fokuset tilbake på plass, og her skal det jobbes hardt. Jeg er i gang med dag 4 , og så langt går det knallbra :D Så her er det bare å henge seg på!

Første delmål er én uke til, frem til start høstferie. Da tar vi langhelg på fjellet, og jeg gleeeder meg!

 

Jeg har forresten bestemt meg for å starte på hv-kurs om et par uker! SELV om vekta ikke er der jeg vil den skal være. Men andre hensyn veier tyngre akkurat nå, ref. Prosjekt 2, vi er godkjent for IVF!!, så slik blir det :) :) Du finner (i god stil) laaang oppdatering inne hos meg...:rolleyes: :rolleyes: :P

 

Ha en knall dag hvis du er innom og leser! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 282
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest ElisabethV

Back from London ! :D

 

Åh, for en by !! Vi hadde en super tur med mye shopping,(altfor) mye mat, sightseeing og kos.

Har kjøpt en del nye klær, både her og der... Oxford Street er bare fantastisk !

Kjøpte litt på Mark & Spencer, der har de veldig gode strømpebukser ( til fint bruk, kjøp med noen, det er mitt hotteste tips... Angrer allerede på att jeg ikke kjøpte flere... )

Ellers så ble det nye bukser, også på M&S, hærlig å gå i sorte skinny...

Kjøpte noen tynne ull gensere, NEXT, River Island og New Look ----> I LIKE !! :D

Søren att jeg ikke kikket innom her, for Ted Baker var ikke jeg innom... Sikkert den eneste butikken jeg ikke stoppet på ! haha !!

 

Men støvletter det fannt jeg ikke, der var veldig mye skoletter, men det har jeg bøttevis av... :P

Så kjøpte jeg med noen pakker med te, nam nam... Det blir bra utover høsten. ( Skal ikke si noe om de 3 pakkene med varm kakao pulver jeg køpte, med forskjellige smaker som hint av chilli, og creme brulè... )

 

Nå skal jeg også komme meg igang igjen etter en periode med for mye tull, og lite fokus. Det har vært en fryktelig travel høst til nå, så håper bare att det roer seg litt.

Fokus kommer i alle fall sigende, selv om jeg har noe tax free gotterier som ROPER på meg fra boden.... Men det som ikke er åpnet, det forblir uåpnet, i alle fall trem til lørdag ;)

 

Vekt oppdatering tar jeg til tirsdag, og det er dessverre ikke noe ned her i gården, så sjerpings !

Gleder meg til å oppdatere meg om prosjekt nr 2 inne hos deg Ninja !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi! Hvordan gikk det med helgeplanen din?? Jeg klarte nesten alle målene, og er fornøyd!

Og nå er jeg klar for en ny uke med masse fokus. Til fredag reiser vi på fjellet, gleeeder meg, og blir til mandag eller tirsdag. Fullt fokus frem til da!

Onsdag om en og en halv uke skal jeg manne meg opp og stille på mitt aller første hold vekten-møte. Hjelp :blink::o Jeg er 100 % innstilt på å være så flink jeg bare klarer frem til da! Jeg er smertelig klar over at det betyr fokus også på hytta til helgen, men jeg føler på meg at jeg har det i meg nå til å klare det ;)

Og så får jeg ta en diskusjon med kursleder hvordan vi skal legge opp løpet etter det. Jeg har lyst til å vente et par uker til før jeg begynne å øke på menyene. Vil lengst mulig ned mot 70 før jeg erklærer meg ferdig!

 

Jeg ser forresten at jeg må sette av litt mer tid neste gang jeg er i London, ja! Ønsker meg nye kjoler til jobbruk på vinteren... digger å gå med kjole på jobb! Da ser jeg sånn passe seriøs ut (uten å gå med drakt, som jeg føler blir veldig sånn konsulent-aktig på meg, haha), samtidig som det er behagelig. Men du sier noe.. støvletter skulle jeg hatt flere av, også. Sukk B)

 

Hvordan gikk med middagene dere skulle på, fikk du noe kontroll på det? Jeg tror jeg snart begynner å breke etter alt lammekjøttet jeg har spist i det siste...:P Men det er jo så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Her gikk helgen fint.

Det ble MANGE utfordringer !

Det begynnte med fredagen og fårikål middag hos søsteren min.

Klarte å begrense middagsinntaket, og sa nei takk til is, og diverse strøssel til dessert. Sa også nei takk til vinen til middag :D Stolt !

Lørdag var det rett på barsel 4 års feiring. Der spiste jeg frokosten min som var 2 snurrer, 1 med pesto/skinke/ost, og en med kjøttdeig/ost/tomatsaus. Veldig gode, om jeg må si det selv... ( Jepp, det var jeg som hadde de med :rolleyes: hehe ! Men ikke direkte sunne.... ) Takket igjen nei til brownies og is ( Som er noe av det aller beste jeg vet.., sukk ! ). Middagen hos svigers med den ball suppa gikk også fint. Spiste 1,5 porsjon, og sa meg fornøyd. Takket IGEJN !!! nei til varm eplekake og krem/is til dessert.... STOLT !!!

Men spiste lørdagssnop og litt kyllingsuppe senere på kvelden...

Søndag var det 4 års bok i kirken til lille gullet, og der takket jeg atter en gang nei til kake i kirkekaffeen... Så totalt har det vært 4 !! annledninger med kaker i helgen, og jeg har bestått med glans :)

Og uten helgeavtalen hadde jeg nok ikke klart det....

Men jeg venter til onsdag med å gå på vekten, for fenalår/salt suppe binder vann som FY..

Det jeg oppnådde på trim fronten var derimot ikke så bra. Jeg tok med barna på en skogstur i går, og vi gikk i nesten 3 timer. Men med nistepakke med både kakao og pølsetermos gikk vel vinninga opp i spinninga... Men nydelig turvær, og godt å være ute.

Gikk meg en liten tur sammen med en vennine senere på dagen, men det ble også litt luffetur.

Så ingen høy puls trenig her.

MEN tar det igjen med trening i kveld.

 

Spennende med holdvekten kurs ! Jeg er sikker på det er kjempe lurt.

Har vurdert tanken å begynne selv igjen, men håper att jeg skal greie å komme meg ned på 72-73 kg igjen selv. Etter 2,5 år konstant på kurs har jeg det litt opp i halsen, i tillegg til att jeg må jo en eller annen gang greie det uten noen som passer på meg....

 

Kjole på jobb, hm.... Ja der går det i bølgedaler med meg. Finner jeg en stilig kjole/skjørt så bruker jeg det gjerne en periode, men vips så er det tilbake til bare bukse... Kanskje det var en ide :)

 

Nydelig vær ute i dag, har mest lyst til å stikke av fra jobb, men det var de pengene... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!! Nå er jeg imponert! Og bittelitt misunnelig... SÅ utrolig flink du var i helgen til å si nei takk! :D Og til så mye godt..! Det er jo ved slike anledninger vi virkelig får testet oss.

Men for en helg, da?! Litt av et race! Puh :)

 

Jeg stemmer for å legge plan til helgen også! Da er vi på hytta, og der er det såå lett å få lyst på noe ekstra å kose seg med. Det er noe med stemningen, når man sitter med en kopp te ved peisen... så hadde det vært innmari godt med litt sjokolade eller en en kjeks med brunost. Så en plan er nødvendig for å holde litt kustus på meg gjennom en hel langhelg. Det gjør seg ikke selv, gitt ;)

 

Men først skal jeg gjennom en dag i Oslo, er på vei nå, kake på jobbe i morra, og foreldremøte på torsdag. Så jeg tar disse utfordringene først, og så får helgeplanen vente til fredag. Etter at jeg har veid meg og er klar for å se videre fremover B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Kos deg med finværet... Her PØSregner det, og jeg har på lang regnfrakk i dag selv om det ikke er lange strekkene jeg skal gå i Oslo. Jeg burde hatt noen stilige gummistøvler i slik vær - får sette det på shopping-lista! Krysser fingre for bedre helgevær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Helt klart, helge avtaler gjør susen ! :)

 

Vekt oppdatering her i dag, og kan ikke melde om den store nedgangen på en mnd... :o

Men fokus er på plass, og jeg skal jobbe meg nedover.

I dag er det strååålende sol ute, og jeg sitter og gleder meg til fridag imorgen, og fjelltur. Skal på ett fjell som er 1100 moh, det blir bra !

Dessverre er det bare jeg som har fridag, så det blir tur alene... Men det går vel bra ? ;)

 

I morgen kveld skal jeg ha klubbdamer på besøk, og jeg har IKKE tenkt å servere lett mat... Hjemmelaget pizza, en med pesto/creme fraiche, spekeskinke og mozarella, og en med skinke, bacon, rødløk, tomatsaus og mozarella... Og salat til.. :D

Til dessert Hummingbird brownies/ostekake.....

Nesten så jeg revurderer den desserten, men nå har jeg servert fruktsalat flere år på rad...

 

Til helgen skal vi i 40 års lag, så da blir det litt vin. Ellers har jeg ingen storeplaner om utskeielser ellers...

 

Hipp hurra for sol og fint vær ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Ninjastar

Hallo! Har du kommet deg etter helgen? B)

Jeg er tilbake med nytt pågangsmot etter en liten "omvei" i høstferien. Neste onsdag er mitt første hv-kurs, og frem til da er det fullt fokus! Jeg har til og med allerede satt opp plan for helgen. Gjør ikke samme tabben to helger på rad...

I går hadde jeg fri hjemme, tok en ekstra høstferiedag, og da kom jeg meg avgårde på morgentrening. Yes! Det føltes godt å kompensere noe for den høstferien, og jeg har jo både jogget og gått turer i løpet av dagene på fjellet. Så jeg håper resultatet ikke blir for ille til i morgen!

 

Lagde du forresten den hummingbird-kaken? Jeg har sett (og siklet over!) den inne på trines matblogg, hvor jeg henter mange tips til middag og baking. Men jeg har så langt ikke lagd noen av kakene eller dessertene derfra. Jeg har tenkt at det får vente til jeg har litt mer enn 1400 kcal å gå på hver dag. Men en dag skal jeg lage den kaken, den ser jo bare så vanvittig god ut... En annen ting jeg skal prøve meg på en gang, er oreo-kake. Lurer på om jeg er den eneste som ikke har bakt den kaken?!

Nei, nok kakesnakk! Blir jo bare fristet av å holde på sånn! Hehe!

Jeg har ingen planer denne helgen, og det skal bli herlig å være hjemme. Håper jeg får til mye trening! Kanskje jeg til og med kan få begynt på noen lenge neglisjerte ryddeprosjekter. Men den viktigste planen, er å følge min egen helgeplan denne helgen :) Jeg er klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Hm... Det tok noen dager før jeg kom meg etter den helgen gitt...

 

Den hummingbird kaka må du prøve, FANTASTISK god !! :lol: Til og med mannen min likte den veldig godt ! Og han er ingen kake mons...

Oreo kake er også god, og veldig enkel å lage... :rolleyes: ( Jeg er god på kaker ser du.... hehe.. )

 

Her er det lite fokus ( alt for lite ) om dagen, og vekten den går ikke nedover i det hele tatt. ( Den gjør jo ikke det når man spiser det man vil/har lyst på... )

Klarer ikke helt ¨finne frem den store kamp ånden.

 

Men ser meg i speilet og ser att jeg er større enn hva jeg var før sommeren, og jeg liker det definitivt ikke.

Så denne uken skal jeg jobbe med meg selv for å få litt mer fokus, og komme meg litt nedover i vekt IGJEN... :unsure:

 

Tar gjerne imot litt pushings.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

MANDAG og nye muligheter venter ! :D

 

Kjenner att motivasjonen er på god vei, og jeg er klar for å kjempe litt igjen !

Skal ned på 72-73 tallet igjen, der følte jeg meg noenlunde vel ( Må kanskje innse att jeg ALDRi... kommer til å bli fornøyd med meg selv etter 20 år som misfornøyd... )

I dag er planen klar, jogge/gå tur og så trene badminton.

Jeg har troa.

Ikke noe tull på matveien heller !

Så det så ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Ju-hu, that's the spirit :D :D

.. jeg var på vei inn for å etterlyse deg, men det slapp jeg jo nå!

Og du har et poeng, kanskje vi bare må innse at vi "aldri" blir fornøyd, det er jo tross alt maaaange laange år med dårlig selvbilde og mye negativitet som plutselig skal omprogrammeres inne i hodet. Jeg henger ikke med, i hvert fall. Håper jeg på sikt lærer meg å like det jeg har, og at jeg blir enda bedre på fokusere på det som er bra.

 

Men du! Er vi enige om en flink uke, da? Uten tull? Jeg er med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Ah !

Hadde en deilig treningsøkt i går ! Usikker på hvor mange kcal forbrent. Er ikke så glad i pulsklokken min for tiden.... Den viser ekstremt lite kcal forbrent når jeg trener, og det er demotiverende. Andre med andre pulsklokker har dobbelt så mange kcal forbrent, selv om de er både slankere enn meg, og jeg ligger på en høgere puls jevnt ( Når vi går fjellturer )

I alle fall, i går var en supert utført dag, med stil. Holdt meg innenfor mine 1600 kcal :)

I dag er jeg også i gang, med god stil. Sitter her med lunsj, 2 skiver med leverpostei og rødbeter på ene, mager salami og agurk på den andre, nam nam !

Gleder ( og gruer ) meg litt til morgendagen. Skal på fjelltur, på ett fjell over 1100 moh, og det er en lang tur. Må regne 3 timer opp, og det i snø en del av turen. Kjenner jeg er spendt, har ikke vært på fjelltur så sent på året før, og det er som sagt en krevende tur. Litt usikker på formen, men får bare ta meg tid... Her på jobb anbefaler de godt med kle på turen, for det kan bli lenge å vente på SeaKing helikopter mener de... KREMT....

 

Tilbake med rapport i morgen ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hehe, så slemme de er med deg på jobben din ;) Du kommer da til å knuse de andre, det er jeg sikker på. Tenk for et treningsgrunnlag du har "over langen", selv om du ikke har trent hardest akkurat i det siste! Høres ut som det blir en tøff, men bra dag!

 

Måtte le av at du er sur på pulsklokka di... min er ikke bedre. Jeg brenner INGENTING på gåturer lenger. Ikke 300 kcal på en time, en gang. Jeg må ha høy puls, uten mange dropp, for å få opp resultatet. Jeg tror det er fordi Garmin-klokkene vurderer profilen din ettersom du blir i bedre og bedre form. F.eks. ved at du detter fort i puls når du stopper opp - det er jo et tegn på god form og kondis, og da brenner rett og slett ikke kroppen så mye som den gjorde på samme mengde trening før. Det er utroooolig frustrerende! Jeg trener mange timer i uka, som oftest minst 8, og det gir meg ca 16 TP.

Men det verste er at jeg tror klokkene våre regner mer rett enn de andre. Hvis ikke, skulle jeg gått ned mer enn jeg gjør :P

 

Kom tilbake med fjellturrapport! God tur og lykke til!

 

PS: Og ikke la kollegene dine ringe helikopter... Min mamma jobber på 113-sentralen i mitt hjemfylke hvor det er det mye fjellheim. Gjennom hele sommeren blir de nedringt av "fjols til fjells" som har gitt seg ut på turer de overhodet ikke hadde fysikk eller forutsetninger til å klare, og som står fast på et eller annet fjell fordi de ikke orker eller klarer å gå ned igjen... det er ikke populært, kan du si. Og helikopter får de jo ikkeB) Men mange historier å le av for oss som har gått i fjellet et par ganger før og vet at man ikke legger ut på bretur i tynne joggesko og shorts, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Har hatt en nydelig tur i dag !!

Ingen fjolls til fjells her ;)

Hadde med flere lag ull, fleece og ny TØRR bh...

Og ikke minst matpakke ! 2 skiver, en med brunost og en med kyllingskinke. Mmmm

Gjett om den matpakka smakte !!

Det tok 3 timer opp, med høy puls. 2 timer ned igjen. "BARE" 1070 moh

Denne toppen, men lang vei å gå med en del ur, snø osv.

Utsikten var fantastisk ! Skulle gjerne delt bilde her, noen som vet hvordan ??

I alle fall, pulsklokken til vennina mi som er nesten 10 kg lettere enn meg viste 2600

Kcal forbrent !! Det blir en del mer på meg, som er tyngre, og pustet mer da hun er i bedre

form enn meg. Altså nærmere 3000 kcal !! Juhu :)

Så her sitter jeg mør i bena, og er egentlig drit fornøyd med meg selv !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Ååå, det hørtes helt herlig ut!:D Grattis med vel overstått tur! Legg ut bilde da, ikke at jeg har prøvd, men prøv i hvert fall! Skjønner godt du er litt mør i beina nå... hehe!

Og er det ikke DEILIG å ha med tørt skift når man går topptur? Jeg gjør alltid det, for jeg svetter (unormalt) mye når jeg trener og får opp pulsen. Og så blir jeg så kald når pulsen faller og alle klærne er klissvåte. Men tørt skift gjør susen - jeg har stått toppløs bak mang en varde og dratt på meg tørre klær :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Det har du jammen fortjent! :D

Ingen trening på meg i dag, heller. Jeg hadde egentlig tenkt meg ut på en lett restitusjonstur, etter to harde treningsdager på rad. Men her nede slutter det ikke å pøsregne, og jeg har det ikke i meg akkurat nå om dagen til å trosse elementene og begi meg ut for å bli våt og kald :P Så da blir det litt husarbeid og sofasliting i stedet for. I morgen har jeg fri og skal avgårde på venninnetreff to timer unna, så det blir vel ikke trening da, heller. Men, jeg får ta det igjen i helgen. Må nok det for å kompensere for lunsj og kake vi får servert i morgen, hehe... Ha en fin fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Her har det vært en helg med full fart !

Mye som har skjedd, lite tid til avslapping.

Fikk trent meg både lørdag og søndag, så jeg er fornøyd.

I går gikk vi tur, hele bøtteballetten, det er så kjekt når ungene er store nok til å bli med. Turen er ikke så lang, ca 300 meter i høyde, men med en fin slakk oppoverbakke. Tok oss en liten time å gå.

Matpakke var selvfølgelig med, viktig med kos på toppen.

Avsluttet med badminton trening i går kveld, og svetten rann, fjeset var lilla, og pusten peste ! Hærlig !

Føler jeg virkelig er igang med treningen igjen, og er i siget.

Må få på plass litt lettere alternatier til mat ( igjen ) så skal dette her gå bra :)

Trenden på vekten er i alle fall nedover !

Oppdatering på vekt kommer til onsdag, da har jeg kanskje begynt å nærme meg den vekten som står nederst på signaturen min... For den har vært en del høyere gitt.... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Hm, så var det den flyt sonen...

Det går bare ikke rette veien for meg.

Høstmørket har kommet over meg, og kose faktoren har slått til for fullt !

Har følt meg litt småsyk denne uken, men ingenting som bryter ut.

Har også ganske mange TP, da jeg har trent en del.

MEN jeg spiser alt for mye nei mat...

Det var FN dag i barnehagen, og jeg bakte selvfølgelig til dem ( Som ALLTID.. ), og selvfølgelig ble det noe prøvesmaking... Magnolia Bakery cupcakes, de ble vannvittig gode... :o

På jobben har jeg også stekt sveler til lunsj ett par uker på rad ( Hun som egentlig ordner med dette har ferie ), og da blir det jo til att man spiser.... Og i tillegg så slo jeg til med potetgull ! til kvelds i går.... :angry: Nesten så jeg skjemmes !

Og da går jo vekten SELVFØLGELIG ikke NED heller.....

 

Føler meg lei, og det går trått, men jeg vil jo ikke opp igjen !

Kjenner att buksene strammer, og rumpa har est ut... LIKER IKKE !!

Må lete litt etter god følelsen igjen i helgen, for jeg vil ned i vekt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Endelig en godkjent helg ! :) :)

Har hatt 3 fine trimturer i helgen. "Bare" 2 TP på hver tur, men veldig fornøyd med att jeg har vært i aktivitet hver dag.

 

Har også klart å begrense mat inntak, så denne uken måå det bli nedgang !

I kveld er det treningskveld, og jeg gleder meg.

Først en tur, til oppvarming, så badminton trening :D

 

Ha en flott dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Så bra! Helgen er jo nøkkelen til nedgang... Klarer man en bra helg, kommer stort sett resultatene etter :D

Kos deg med trening! Jeg har hatt et par uker nå med masse trening, og kjenner at det gjør godt for kroppen. Herlig! Men i dag skal jeg i bursdag... så min jobb i kveld er å passe på kakeinntaket B) Resten av uka blir også litt travel, så jeg er spent på hvor mye trening jeg rekker. Men håper på i hvert fall tre økter!

 

Og nå skal jeg snart ta skrittet og opprette en tråd her inne... :blink::D Skummelt, men på tide! Snart naboer da, det blir bra :) :) Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

VELDIG fornøyd med gårsdagen !

Trosset kulden, hele -9 grader var det ute, brrrr !! ( Blitt en skikkelig frostpinne ! )

Kledde på meg ull, mikrofiber og goretex, og kom meg på tur før trening, og det var så nydelig ute. Snøkrystaller overalt, og den store fullmånen. Hærlig ! Tenk att for 2 år siden satt jeg inne stooore deler av vintertiden, og spiste og sturte... SÅ mange nydelige turer som jeg har gått glipp av !! Nei, dette livet her skal jeg ALDRI gi slipp på !!

 

Er ikke flink til å telle kalorier lengre, men holder meg sånn ca der jeg skal. Litt spent på om jeg må begynne med telling for alvor igjen, eller om det holder å gjøre det på den måten jeg gjør det nå.

 

Dagens middag er fiskepudding, hvit saus, brokkoli, raspet gulrot/eple og poteter. En stoooor favoritt blndt barna, og ikke så værst for mamma heller. ( Kalorifattig mat ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hørtes ut som en herlig tur! Selv om det var kaldt...:)

Men du er inne på noe av det har tenkt mye på i det siste. Hva vil vi oppnå med disse fine, nye, veltrente kroppene våre? Og all treningen? Jeg tenker at det aller viktigste er å ha en frisk kropp som ikke er til hinder for å gjøre noe som helst, og et energinivå som gir overskudd og lyst til å komme seg opp av sofaen og ut døra og helelr leve livet enn å la det passere mens man selv er passiv tilskuer. Og dit har vi da jammen kommet! Sprekinger, hehe! :D

 

Jeg er også en frossenpinn blitt, forresten. Går med ulltrøye innerst mot kroppen hver dag, går aldri ut uten skjerf, lue og votter, hjemme bruker jeg ulltøfler med raggsokker nedi... Og går det litt for lang tid fra jeg er ferdig med å trene til jeg hopper i dusjen, da blir jeg så gjennomkald at det går mange timer før jeg tiner. På treningssenteret pleier jeg å gå i badstuen for å tørke meg etter dusjen. For å unngå frostanfall før jeg får på meg klærne B) Så noen ulemper har det å miste så mye kroppsfett, også. Irriterende å fryse hele tiden, men jeg er ikke så interessert i alternativet. Legge på seg igjen for ikke å fryse? Hm nei takk. MEN jeg tror jeg må lære meg å strikke, slik at jeg blir selvforsynt med ullplagg!

 

Ha en fin dag og innspurt mot helgen! I morgen skal jeg jobbe bare halv dag, vi skal på hytta og se til vannrør og slikt. Har jo vært bikkjekaldt der oppe til å være så tidlig på sesongen. Gleder meg til et par kvelder foran peisen i fred og ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Her har jeg hatt en deilig helg :)

Men dessverre UTEN noen særlig form for trim...

Har en mann som jobber veldig mye for tiden, derfor så er det ikke så lett å komme seg ut med to små ( eller de begynner vel å bli store nå, 4 og 8 år.. ;) ). Vi var på middag og kino lørdagskvelden. En NYDELIG biff med full pakke, forrett og ikke minst smågodt på kinoen... :lol:

Anbefaler den siste med James Bond :)

 

Kom meg på trening i går kveld, men en ussel liten time med trening kan ikke redde helgen for min del...

 

Kommer med veie resultater i morgen, og vekten er i alle fall på rett vei, om enn ikke like mye som jeg skulle ønske... :rolleyes:

 

I dag er det treningsdag og jeg gleder meg. Tur først, opp bak på fjellet der jeg bor, deretter halltrening. Det blir bra ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Dagens veie resultater gir en god boost til å stå på videre :)

Ned 1,5 kg på 2 uker, DET er godkjent !

 

Trener også godt, og kjenner att formen er stigende, HÆRLIG !

I går ble det tur, og så deretter halltreningen. Veldig godt å kjenne man er godt sliten etterpå.

I morgen er det fridag fra jobb, og den skal brukest på hus og barn.

Skal IKKE bake, for da vet vi hvordan det går.

Ellers så blir det dobbeltrening på kvelden, så jeg tar treningsfri på dagtid.

Fridagen bruker jeg alltid å være flink å lage skikkelig middag.

I morgen skal jeg lage en god gammeldags "brennsnut". Det er en kjøttsuppe med grønnsaker i. Flattbrød ( Med eller uten smør på.. ) serveres til. Mye salt, men egentlig ikke så værst kalorimessig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...