Gå til innhold

Veien for å holde matchvekt !


Gjest ElisabethV
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest ElisabethV

Ferien er vel overstått, og i dag er det tilbake på jobb.

DET var jammen hardt !!! :unsure:

Men godt å komme tilbake til faste rutiner, forhåpentligvis... B)

 

Ferien har jeg ikke bestått med glans matmessig. Treningen ble lagt helt død, og jeg spiser akkurat det jeg vil hele tiden....

Dessverre min store last er helger og ferier, da jeg har problemer med å moderere meg.

Så vekten har faktisk bikket 76 (!!!!! ) kg... :angry:

Vektrapport tar jeg til neste tirsdag, da tirsdag alltid har vært min veie dag.

Men nå SKAL jeg komme meg inn i gode rutiner, og mager valg av pålegg og av middager skal tas.

I dag har det gått fint hittil, og jeg har holdt meg til mine tilmålte kalorier.

Skal ha meg en trimtur også, det er målet. ( Og når det er sagt så må det gjøres :) )

 

Vi har hatt en fantastisk sommer !

Malaga, var varmt og fint. Koste oss, med bading sol og mat.. ;)

Cruiset var hærlig ! Alt for mye mat igjen, til alle døgnets tider. Hærlig å komme iland til nye plasser hver morgen, og mye å utforske.

4 uker går bare så alt for fort, så nå er det bare å begynne å så smått om sen å planlegge nye reisemål... Alltid kjekt å ha noe å se frem til !

 

Så kjekt å se kjente her inne, velkommen tilbake Skrulla !

Nå skal vi ta noen kg sammen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 282
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres alldeles herlig ut - alt sammen :). Kjipt med sommerkiloene, men de fikser du nå når du kommer i gjenge igjen. De som alltid har vært normalvektige drar også på seg ekstrakilo i ferien som de blir kvitt etterpå. Kan de så kan du :). Men fokus må til altså ;).

 

Ha ei fortsatt strålende uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Her er det fokus :)

 

Hadde en flott fjelltur i går, "bare" 850 moh, men jeg pustet tungt allikevel :P

Lagde favoritt GR middagen min i går, som er Indisk kyllingsuppe. Den er alt for god, så jeg spiste nok for mye.... Men allikevel, sunn mat. Så jeg fortviler ikke.

Legger inn litt av maten jeg spiser, og har en liten kontroll på kalorier, men teller ikke konstant.

 

Ser heldigvis ut til att vekt pilen er på vei nedover, så det er bra.

Motivasjonen er i alle fall god :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Halloen!

 

Bare en liten snarvisitt innom for å se hvordan det står til...og det gjr det jo!!!

Så bra Elisabeth :rolleyes:

 

Lenge siden jeg har vært innom, men har ikke glemt dere må vite! Selv er jeg på stedet hvil; holder vekten, men har ikke gått ytterligere ned. Har vel ikke prøvd heller på det da....det ble med ønsket og tanken :P

 

Men 65 kilo ser ut til å være min greie og den går greitt. Vel, greitt og greitt....må holde seg selv i nakken når det smaker for godt....vet at jeg må holde meg til mitt nye liv med hensyn til type mat og mengde med mat.

 

Har forresten en stund byttet ut frokosten med Herbalife shake....og det funker som bare det. Har en boks stående på jobb også tilfelle jeg rømmer fra lunsjen og da stikker jeg i alle fall ikke ut for å kjøpe mat. Sunt som bare det også!!!

 

Luuuurt med smarte knep :P

 

Ha en flott kveld og stå på videre Elisabeth!

 

Klemz fra Krepsedama :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Så koselig du kom innom fru kreps !!

Og så godt å høre att du holder deg på la linnea !

Du er jammen flink !!

Kos deg på ferie tur, og ta en liten ferie fra kcal, det tror jeg kan være sunt.

Her SKRIKER sukkertrollet som en gaaaal i dag :(

Jeg har lyst på sjokkis....

Men jeg står imot, og nå tror jeg att jeg tar natta, så jeg ikkje gjør noe jeg vil angre på imorgen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA :D. Jeg har gått til sengs tidlig mang en gang når det eneste lillemagen vil ha er masse mat og tullball. Flinke jenta som står i mot, er du!

 

Forøvrig misunnelig på fjellturen din. 850 moh er vel ikke noe å kimse av - og med pusting og pesing har kroppen din definitivt gjort jobben sin uansett :).

 

- skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

der sier du noe Skrulle !

Det trenger ikke alltid å være det høyeste av de høye fjellene, kan miste litt gleden over å gå i fjellet, om man hele tiden skal toppe seg selv. Må NYTE turen og naturen, selskapet og ikke minst matpakken .... :P

I morgen skal jeg på en nydelig tur, 1200 moh. DET gleder jeg meg veldig til !

Sammen med 3 andre venniner, som jeg for 2 år siden ALDRI hadde turt å bli med på fjelltur sammen med. Og det beste av alt, nå klarer jeg å holde tempo, og klarer å nyte turen.

Og det er dette som er hovudmålet mitt med å gå ned i vekt. Jeg vil være i god fysisk form, og jeg vil IKKE bli stoppet til å gjøre det jeg vil pga vekten.

De 3-4 kg som jeg gjerne vil ha bort nå er vel egentlig mer kosmetisk.... Men har veldig lyst til å bli kvitt de også, altså...

 

Jeg har det med å miste hodet i helgene, og det gjorde jeg nok litt denne helgen også. Det blir for mye brødmat til frokost, litt for fete påleggsalternativ og for fet mat til middag. ( Fløtepoteter OG Berne saus til grillmat kan vel ikke kalles lett ??? :rolleyes: ) Har forresten funnet en Bernè sus som er NYDELIG, Den er ferdig laget fra Jacobs utvlagte. Like god som den jeg lager selv... ;)

Vekt oppdatering kommer imorgen, og da skal jeg bite i det sure eplet...

For vekten i dag tidelig var 1 kg ! høyere enn på fredag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Og det er dette som er hovudmålet mitt med å gå ned i vekt. Jeg vil være i god fysisk form, og jeg vil IKKE bli stoppet til å gjøre det jeg vil pga vekten.

De 3-4 kg som jeg gjerne vil ha bort nå er vel egentlig mer kosmetisk.... Men har veldig lyst til å bli kvitt de også, altså...

 

Jepp, det har vært mitt mål, også. Nå føler jeg endelig at jeg for første gang i mitt voksne liv har en vekt og en kropp som ikke hindrer meg i å gjøre noe som helst. Det er deilig å gå på tur med spreke venninner og kjenne at jeg minst er i like god form som dem. Kanskje til og med bedre ;) Og det er deilig å kunne være med på alle slags aktiviteter på jobben uten å tenke på størrelse og vekt.

 

Så vi kan vel si å ha klart hovedmålet, begge to :D

 

Men det var disse kosmetiske kiloene, da. Jeg vil særdeles gjerne ned på 70. Men de sitter hardt :rolleyes:

 

Ha en strålende fjelltur i morgen, det hørtes rett og slett herlig ut :) Her på høyfjellet satser vi også på tur i morgen, det er dessverre siste dagen på fjellet og vi må få maks ut av den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Da er dagens vekt registrert...

76,1....

Og jeg som IKKE skulle over 75 !

Her er det bare å jobbe videre.

Gleder meg til fjellturen i dag sammen med venniner, det gir god energi ! :)

 

Håper du får en flott fjelltur Ninjastar ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

På den annen side er jo ikke 2 kg opp over på to måneder så ille, heller :) Kan hende at det er en type variasjon over sesongen vi blir nødt til å leve med. Så lenge man tar tak og får de to kiloene vekk igjen - det er jo det viktigste!

Husker fortsatt hvordan jeg gikk opp 6 kg sommeren for to år siden... det er litt verre å hente inn igjen, haha. Men samtidig var det dråpen som skulle til for å sette skikkelig i gang her inne, så aldri så galt osv...:rolleyes:

 

Men noen få kilo ned - det klarer vi! Vi har jo gjort så mye mer før. Fokuset må dessverre være det samme enten man skal ned 2 eller 20, men fordelen er at man ikke trenger fokuset like lenge for feriejusteringene B) Jeg manner meg opp til å flytte inn ved siden av deg snart... 3 kilo til, så er jeg der!

 

Håper du har kost deg på fjellet i dag! Det har jeg, det ble en relativt kort tur (under tre timer), men fin likevel. Og du har jo altfor rett - det MÅ ikke være høypuls og blodsmak hver gang. Må bare banke det inn i hodet mitt ;)

Nå skal jeg pakke og rydde og forberede hjemreise i morgen... sukk. Men flere fjellturer står på programmet utover høsten, så jeg får heller se frem mot det! Ha en fin og fokusert kveld - husk, ikke noe slinger i valsen før til lørdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Håper du har kost deg på fjellet i dag! Det har jeg, det ble en relativt kort tur (under tre timer), men fin likevel. Og du har jo altfor rett - det MÅ ikke være høypuls og blodsmak hver gang. Må bare banke det inn i hodet mitt ;)

 

Haha, ja prøver å banke det inn i mitt hode også.

Det ble en flott fjelltur !

Vi starter på ca 200 moh, så noen høydemeter blir det.

Hadde med 3 venniner, og jeg må jo bare skryte litt ! Denne gangen brukte vi 2,5 time opp, men om jeg hadde gått alene så går jeg på 1,5 time.. :D Så jeg er i bedre form enn 2 av de andre... Og DET er en god seier for meg :)

 

Her prøver jeg å holde fokus på mat, men det er vanskelig !

I går hadde vi middagsgjester, og før jeg visste ordet av det hadde jeg spist en liten skål med vaniljeis og blåbær.... Tenkte ikke tanken en gang på att det burde jeg ikke ha gjort, før enn på kvelden.

Så selv om jeg føler jeg er gangske flink, så må det nok litt skriving til.

For vekten den står bom stille til nå denne uken....

Har i tillegg pådratt meg en forkjølelse i natt... Halsen er vond, nasen renner og hodet dunker ! :blink:

Hiver innpå ett par tabletter, og håper på det ordner seg.

I dag blir det null trim også. Og i tillegg skal jeg på klubb, der jeg vet det blir servert ost og kjeks. Kaoribombe !! Så kom gjerne med noen gode innspill om hvordan jeg skal takkle kvelden.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hørtes ut som en knall fjelltur, ja! Herlig :) Og synes absolutt du skal gi deg selv en stor klapp på skulderen for å være i bedre form enn dine venninner. Vi bruker nok tid her inne på uffing og huffing og å fortelle om alt vi ikker får til og ikke er gode på, så vi trenger jammen noen historier på det vi er RÅgode på, også:D

 

Når det gjelder ost og kjeks, vet jeg ikke om jeg har noen særlig til råd.. Vanligvis tenker jeg at det meste er lov en gang i blant. Men det er to ting jeg nærmest har lagt ned forbud mot her hjemme, som vi dermed har kanskje to ganger i året. Det ene er nachos, og det andre er ost og kjeks...

For har man først begynt med den osten, så er det litt for vanskelig å slutte, synes jeg. Det er aldri nok med 5-10 kjeks for meg B)

Hvis du virkelig ønsker å begrense kaloribomben, kan du kanskje enten spise vanlig (mager) middag før du går, slik at du er mett når du ankommer og rett og slett ikke orker så mye.

Eller du kan registrere på forhånd en viss mengde kjeks og ost og gi deg selv en kvote - og bestemme deg for ikke å spise mer enn dette. Jeg har prøvd å registrere osten og kjeksen, og det er en skummel øvelse, haha. F.eks gir 20 stk Ritz kjeks og 100 g Brie ca 700 kcal.

Og ellers spise mer druer og paprika enn ost, kanskje?

Nei, jeg vet ikke! Tricky den der. Kanskje noen andre har noen supertips på lager?

 

God bedring med forkjølelsen og lykke til i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

HAHA...

Ja, den kvelden gikk IKKE som planlagt.

Nedsyltet, og litt småsulten + ost/kjeks er en uheldig kombinasjon !

Men så nydelig godt !! Angrer nesten ikke på alle kaloriene...

I tillegg så var det hjemmelaget iskake med MYE sjokolade i til dessert, veldig god... Så jeg spiste det og...

Spist er spist osv... Dagen i dag derimot skal gå bedre :)

Jeg har planer om en helg med sjerpings, det må til. For vekten den er ikke på vei nedover...

 

Det er meldt en del regn i løpet av helgen, og vi har lite planer.

Så jeg skal komme meg ut på tur hver dag, SELV om det regner... :rolleyes:

 

Ha en super fredag dere som er innom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Spist er spist, og du har da kanskje den samme konklusjonen som meg: Enten spiser man ost og kjeks og blåser i kaloriene, eller så spiser man det ikke i det hele tatt. Haha! Men det er jo sååå godt! Jeg har en venninne som serverer det på bursdagsfesten sin hvert år, og hver gang jeg er der, så er det bare å glemme GR for den kvelden. Sånn må det bare være noen ganger :)

 

Men i dag er jo en ny dag. Og ikke hvilken som helst dag... det er jo fredag! Så her må en plan på plass - skulle vi ha en helgeavtale? Kroppen min hyler etter noe godt nå, jeg har SÅ lyst på sjokolade! Så det er på høy tid med en strategi for min del.

Min plan: Fredag og søndag skal være "vanlige" dager. Ikke over 1500 kcal. Ikke snop og godis. Lørdag muligens lov til bittelitt godteri hvis behovet blir for stort. Men max 1600 kcal. Opphentingen fra ferien er bare NØDT til å starte nå:P Dessuten skal jeg bevege meg hver dag. Enten på treningssenteret eller gå en tur i skogen.

Hva med deg? Hva er din plan for en fokusert og ikke-utskeiende helg? Du er med, til tross for regnværet?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Hehe, ja her har jeg ikke vært innom siden fredag, så det var den planen... :rolleyes:

Helgene har det med å bli vanskelige da vi har kosedag BÅDE fredag og lørdag hjemme hos oss.

Jeg har vært skikkelig nedsyltet hele helgen så det har ikke blitt noe trim.

Jammen henger denne forkjølelsen i :angry: Blir så slapp og tiltaksløs.

Jeg og mannen hadde fri fra barn på lørdagsettermiddag og kveld, og han ville på golf. Jeg hadd LITE lyst, slo noen baller på driving gangen, men det var virkelig ikke min dag. Kaldsvettet etter hvert eneste slag... Så det bli til att jeg russlet sammen med mannen mens han spilte 9 hull. Og bare det å russle var en kraftanstrengelse....

Etter det var vi på middag på resturant, kos !! ( Men for mye mat ja !! )

Jeg er dårlig på å telle for tiden, og vekten ser ikke ut til å ville bevege seg nedover, så noen tiltak MÅ gjørest.

Plutselig så er jeg veldig nærme 80 tallet, og jeg kjenner att panikken begynner å ta grep...

Bare formen kommer seg, så skal jeg igang med treningen igjen, og da kommer fokuset på mat også enda mer.

I dag er det første skoledag, og tenk att i år har jeg en 3. klassing :)

Kvelden den blir på skolen med permekveld, sammen med hele klassen hans. Det er vanlig å ta med brus/boller/kjeks osv til dette, men i dag skal jeg ha med ett stort fruktfat. Da er planen klar !!

Null trim i dag også dessverre, men imorgen blir det tur !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Plutselig gikk det opp for meg att vi snart skal til London !

Den 15 september reiser vi.

Der blir det shopping !

Så jeg MÅ ned 2-3 kg til det.

Så da er det bare å sette alle kluter til.

For jeg gidder ikke å shoppe klær og føle meg misfornøyd der borte.

Så klar ferdig : GÅÅÅ ! Nå er det nok tull... NED skal jeg.

Og formen, den skal jobbes med ! ( Gleder meg !!! ) :D

 

Så jeg er for avtaler i helgene fremover ! Det må til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

London?! Så gøy! (Nå skal jeg ikke begynne å si hvor misunnelig jeg blir, blir jo alltid det på alle andre sine reiseplaner. Jeg har vært nok på farten det siste året, og det er IKKE synd på meg ;) )

 

Men da har du jo et helt konkret mål å jobbe mot - det hjelper! Så flink du er som begynner å komme i gang med registreringen igjen. Smått om senn kommer vi oss vel tilbake etter sommer og ferie.

 

Selv har jeg booket meg på hyttetur til fjells med forskjellige jentegjenger de TO neste helgene :blink: Det blir selvfølgelig kjempegøy og kos, men hvordan lure GR inn i dette?! Hehe! Helgeavtaler er jeg med på, men veldig usikker på hvilket nivå jeg skal legge meg. Jeg vet det blir en utfordring, så her må det tenkes!

 

Er treningsformen på vei tilbake? Håper du klarer en treningsrunde i dag! Det er min plan, også. Ble ikke noe i går, var jo såå trøtt etter tøff jobbstart. Helt pudding, jeg. Skikkelig pyse ;) Så i dag er det vel ingen bønn. Men her skinner faktisk sola, og hvis det holder seg til i ettermiddag, blir det vel helst en tur ut. Må nyte den mens jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Det er ikke lett når utfordringene står i kø.

Det enkleste er i hverdagen, der det ikke er noe spesielt som skjer. Men det er jo kanskje ikke så ofte att der er null utfordringer, så vi må nok bare planlegge på forhand. Finne en plan, og holde seg til den. Da slipper en også den elendige samvittigheten som har det med å komme snikende....

Jeg har hatt en tung dag i dag. Ett kjært familiemedlem døde for en uke siden, og i dag var det begravelse. Selv om mannen var 87 år gammel, så var det tøft. Han har vært der hele oppveksten min, og jeg har bodd i leilighet i huset hans mens jeg ennå var ung, og ikke så sprek.. ;) I tillegg så fikk bestefaren min slag i går, og ble lam på halve siden. Han har Alzheimer, så vi har på en måte mistet han allerede, men så tøft å se hvor det sto til med han.. I tillegg så er bestemoren min kreftsyk, og kommer ikke til å leve frem til jul.... Så det er tunge tider, alle mine eldre nærme svinner hen.

Tilbake til begravelsen... Jeg spiste 1 1/2 smørbrød og ingen kake !!! Seier for meg ! ( for jeg mister jo ikke matlysten når jeg er lei meg, jeg trøstespiser.... )

Det ble en trim tur i dag morges, så nå er jeg inne i en god stim..

Mat er for !!! Det prøver jeg å prente inn i hodet mitt akkurat nå......

Det ble ikke trim i går, da det heller ble besøk til min bestefar, men ett rett valg for meg kjenner jeg.

Og enda flere valg kommer, og jeg skal være bevisst og ta de gode valgene. Da får jeg også uttelling :rolleyes:

Har faktisk lært meg å drikke kaffe i dag, det skal visst være bra for forbrenningen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Så trist... skjønner at du har tunge dager med så mye som skjer med de rundt deg.

Det er noe med det når de eldste faller fra. Mange tanker rundt det at den neste generasjonen som da står for tur, er min foreldregenerasjon. Jeg har igjen en bestemor i live, og det tenker jeg mye på.

 

Men bra jobbet i begravelsen, da. Det er jo alltids nok av anledninger man kan "skylde på" for at uken ikke gikk som planlagt.

 

Gratulerer som kaffedrikker, forresten ;) Jeg har begynt å drikke kaffe det siste året selv, og nå synes jeg det er fint alternativ til tekoppen - i hvert fall på jobben! Men helt hardbarket er jeg ikke. Jeg må ha fire(!!) suketter og 0.5 dl melk i en kopp for å klare og drikke den :P Men da er det til gjengjeld godt, hehe!

 

Synes du er flink om dagen, stå på videre med å ta rette valg!

 

Jeg har ikke den beste dagen i dag, laaaaange dager på møter, og i dag sprakk jeg. Solid også. Har spist sjokolade og vestlandslefse og litt til. På en torsdag..... Heldigvis ikke så ofte jeg har slike sprekker lenger!

Men, jeg står nå på videre uansett! Først et møte i morgen, deretter hyttetur (som jeg pr nå ikke er motivert for stram linje på), og så kommer jeg sterkere tilbake på mandag. God helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

TUNGE DAGER !

uff, nå er det virkelig hardt synest jeg...

Hele torsdag og i dag har jeg sittet hos bestefaren min, som er virkelig dårlig.

Har sittet der frem til nå, og skal tilbake å sitte der fra klokken 22-03 i natt.

På sånne dager bllir maten sånn der...

Prøver å tenke att trøstespising ikke helper på situasjonen. Men det blir lett usunne og dårlige valg. Skitt au, dette får bare gå som det går akkurat nå.

Jeg sørger veldig over min bestefar, og syntest att det er vanskelig med rett fokus.

Lykke til med hytteturen ! Sikker på det blir knall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

En annerledes helg er over.

Maten har det blitt litt slinger i valsen med.

Prøver å motivere meg for en god uke, kalorimessig.

En middagsplan er laget, så er det bare å holde den...

Skal sitte sammen med bestefaren min så lenge han er her, så noen trim blir det ikke så lenge han er der.

Det har blitt en del sukker i løpet av helgen, så nå ROPER sukkertrollet her ! Jeg står imot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Kan dessverre ikke melde om noen nedgang, men det hadde jeg heller ikke ventet nå i disse tider.

Bestefaren min døde tirsdag, så det har heller ikke blitt noen trim på meg.

Tenker att neste mandag er det start på nytt for meg, med fullt fokus, helst på å få opp formen... :rolleyes:

Mat messig synst jeg har gått ok, men kan ikke melde om noen nedgang, så da er det vel ikke noe å skryte av... hehe ! B)

I helgen skal vi til fjells å feire gullbryllupsdag til svigers.

Der blir det full rulle, med mat og litt aktiviteter.

Dessverre så blir det nok ingen tid til egentrening.. Det får jeg ta igjen til over helgen.

Men NÅ må det virkelig skje noe her, for nå føler jeg att jeg stamper skikkelig.. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Næmmen huff da, så trist. Kondolerer... Trøsteklem oversendes herved.. Ikke så rart at dagene blir rare når slike ting skjer. Håper det blir hyggelig på fjellet med god stemning, det kan kanskje hjelpe litt nå.

 

Jeg skal også til fjells i helgen, ny venninnehyttetur, og selv om jeg har alle intensjoner for at det mat- og alkoholmessig ikke skal bli like katastrofe som hytteturen i helgen som var, så vet jeg at det er helt urealistisk å håpe på 1500 kcal pr dag. Hun ene ønsker seg - hva tror du? - OST OG VIN til middag første kvelden. Og den diskusjonene har vi jo hatt før :rolleyes: Nærmest umulig å gjennomføre i stil. Men det får stå til. Jeg skulle egentlig bare frem til at fra mandag, da er jeg med for fullt, jeg også. Jeg har vært kjempeflink denne uka og har sånn sett øvd, men fire flinke dager i mellom slike turer, det er strengt ikke så mye å skryte av. Damage control, tror jeg vi kaller det :P

 

Ha en så fin helg som mulig på fjellet, også stiller vi med nytt, friskt mot på mandag. Avtale?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Haha, ja ost og vin.... Der er det bare en løsning, hopp i det ! :D

 

Vi har hatt en fin ( og fryktelig travel ) helg til fjells.

Lite egentid og null trim. Ble en liten tur i går, da jeg gikk hjem fra fjell turen. Bare bortover og nedover bakke, så ikke noe spesielt høy puls der...

Alt for mye god mat, og vin-- :rolleyes:

 

MEN i dag er det mandag, og det er nye blanke ark..

Hektisk ettermiddag i dag, der jeg og lillemor skal i barneselskap. Og der blir det utfordringer. Har ikke bestemt meg helt om jeg kjører tøff linje, og null kake, eller om ett stykke er lov...

 

Ingen tid til trim i dag, da det jeg skal på ett møte til kvelden.

HEKTISKE dager !

I morgen er det begravelse, og der er vel atter en utfordring...

Både kake og mat i minnestund. Kjenner meg ikke sterk nok til å takke nei til alt sammen nå, men det burde jeg.... Gi meg styrke !! :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skjønner jammen godt at du har hatt en tøff periode... Det går seg jo til etterhvert, men det er jo ikke mye til trøst mens det står på som verst...

Men håper du STORkoser deg i London nå! Jammen ikke mye om å gjøre at vi var der samtidig - det hadde vært noe! Hvis du er innom her og leser mens du er der borte: Jeg har dessverre ikke mye av shoppingtips å komme med. Dette var bare min andre gang i London, og ettersom det var med jobben, rakk jeg bare et par timer med shopping. Men på den tiden kjøpte jeg en enkel og praktisk kashmir-kjole på Gap (perfekt til jobb nå utover høsten), og en utrolig stilig høst/vinterjakke på Ted Baker. Svart ullstoff med knytebelte i livet, lengde litt under hoftene, og med stooor krage. De hadde mye stilig der inne!

 

Nå MÅ jeg legge meg - vi tastes når du kommer tilbake! Kos deg videre på tur! Og så regner jeg med at du er med på en høstinnsats når du kommer hjem? Ikke noe mer på agendaen da på en stund, eller? Jeg har endelig "landet" hjemme for en stund, og NÅ er det ingen bønn lenger. Har plutselig est ut til ca 75, og DET skal vi ikke ha noe av ;) Nå er det full skjerpings på alle plan fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...