Gå til innhold

Veien for å holde matchvekt !


Gjest ElisabethV
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest ElisabethV

Huff...

Sliter litt med motivasjonen for tiden, og ser att det er veldig lett å skli ut..

Gamle (u)vaner ligger og lurer, og er klare til å hoppe inn og overta for de gode vanene...

Jeg føler meg sliten og tom, og ikke særlig flink...

Kunne ønske meg en extra porsjon med energi !! :P

 

Trening i går kveld, og trening i dag, det er en fin start på uken.

Og med en så god start, kan jeg ikke klusse til noe med dårlig mat...

 

2 uker til Hold Vekten kurs igjen, kjenner jeg trenger en liten oppstramming nå...

Og for å være stabil må jeg ned en kg til den tid... :P

 

Tvi tvi, dette SKAL jeg klare... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 282
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er bare så veldig sant at det er lett å skli ut! Det er en krevende manøver å skulle fokusere så intenst på noe over så lang tid, rett og slett. Så jeg kjenner på det du gjør, det kan skli ut bare fordi jeg ikke orker å være fokusert. Men denne uken skal jeg skrive alt, så får vi se om ikke det gjør susen. Jobben er å finne ut hva 2000 kalorier egentlig er og hvordan kroppen min responderer på det :)

 

Ha en super uke, heier på deg og den fantastiske treningsinnsatsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elisabeth!

 

Det er leeenge siden jeg har vært her inne nå, faktisk over et halvt år!

 

Jeg lovte jo å følge med og backe opp, men sviktet fullstendig! SORRY!!! Jeg aner jo ikke en gang hvordan op. gikk for deg, men det at du har flyttet inn her betyr i alle fall at du er stabil og der du skal være (sånn ca.). Kjempebra jobba!

 

Jeg har rett og slett ikke orket å forholde meg til forum og registrering i det siste, MEN jeg har holdt meg stabil rundt 65 som jeg jo endte på i februar i fjor og det er jeg veldig fornøyd med. Nå har det blitt alt for mye kos de siste par ukene så jeg har samlet masse vann og noen kalorier så jeg skal jobbe bort et par kilo med full fokus på maten i noen uker.

 

Har akkurat kommet i gang med ordentlig trening igjen, har gått masse turer, men har hatt kyssesyken og alt som kan følge med den det siste halvåret. Først nå de siste par-tre ukene jeg har følt meg frisk - og det er første gang på over et år!

 

Jeg lover ikke å bli så veldig aktiv igjen, men har jo lyst til å kikke innom i blant. Jeg ser jo at jeg klarer å holde meg stabil på egenhånd nå, men en liten oppdatering innimellom er nok ikke så dumt.

 

Har masse prosjekter på gang for tiden så jeg er mye på nett...så jeg skal nok gi lyd litt oftere enn hvert halvår i hvert fall

 

Klem fra smom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Kjenner meg igjen!

Det går opp og ned med fokus og ork til å holde på.

 

Jeg reddet meg med følgende:

Jeg satte meg ned med kursboka og jobbet aktivt med fase 1 og fylte inn planleggingskalenderen med mosjon, mat og trening som skal gjennomføres frem til neste hold vekten-møte. Jeg gjorde også de andre motivasjon og mestring øvelsene, og jeg følte det hjalp. hodet kom litt på plass igjen og jeg har nå en plan for ukene foran meg. Da kan jeg gå litt mer på autopilot i tiden som kommer, for mye av planleggingen er gjort.

 

Ellers er jo du superflink til å holde deg i aktivitet! Jeg er imponert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Så koselig å høre fra deg igjen smom !! :)

Og sååå bra att du klarer å holde deg stabil, HURRA ! :D

Ikke så bra att du har vært syk.... Det er tungt å jobbe seg opp igjen fysisk, men det vet jeg att du klarer !! :D

Fint om du slenger innom en gang iblandt, men forstår att du trenger litt fokus på andre ting også.

Takk Kristepine for gode råd, det var ett godt tips.

Det skal jeg gjøre en dag, godt med litt fokus iblandt.

 

I dag har jeg vært på trimtur, og belønningen var 20 minutter med solarium. Det er veldig sjelden jeg tar, tror det er 3 år siden sist...

Men det frister virkelig til gjenntakelse, en runde på 1 mil, så sol til premie. Kanskje jeg får noe mer energi av det ??? :rolleyes:

Nydelig vær ute i dag, så det er deilig å nyte det litt.

Kjøpte meg ny regnbukse i dag, så er jeg i alle fall kledd til all slags vær, har nok litt for lett til å skylde på været. Må nevne att den var i str 38, JEG LIKER ! :D

 

Maten har gått greit i dag, så oppsummert har det vært en god dag !

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bukse i str 38 :D . Tenker det var sykt deilig!!! Kan jeg spørre om hva slags bukse du kjøpte? Jeg trenger faktisk en jeg også. Den jeg har fungerer så bra at jeg blir mer vått innvending, enn utvendig.

 

Så flink du er til å stå på med trim, og fokus. Og veldig riktig å belønne deg selv med noe etter trening. Vi må bli flinkere til å si at dette var bra, ikke tenke på hva som kunne vært gjort bedre.. Det er ihvertfall noe jeg jobber med om dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Jeg kjøpte en regnbukse i merket 24 som de selger på Sport 1 butikkene.

Pris er vel mellom 800-900,-

Den er knall god ! :D

 

I dag har jeg vært kjempe flink !! Skulle egentlig ikke på trening, men ble oppringt, og de lurte på om jeg kunne stille, de manglet 1 stk. Så jeg hev meg i bilen...

det ble neste to timer med KNALL trening ! :)

Og i dag var jeg ENDELIG i slag !! kroppen fungerte SUPERT :)

Hærlig !

Kveldsmaten er inntatt, havregryn med rosiner.

Jepp livet er BRA !

 

Og JA, vi bør si til oss selv att vi gjør en god jobb, Ikke bare negative tanker, det fører ikke noen plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Har hatt en topp helg, med mye aktivitet :)

 

Hyttetur, og gode langrennsturer hver dag.

I kveld avsluttet jeg med trening også, så veldig fornøyd på trimfronten !

Maten er vel bob bob......

Jeg trener mye for tiden, og unner meg nok litt for mye mat....

Tirsdag er veiedag igjen, så da får vi se....

 

Er i alle fall veldig fornøyd med formen for tiden !

Og det er vel egentlig hovudmålet mitt, å være i god fysisk form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Lykke til med veiedag i dag!

Jeg kom hjem fra vinterferie på søndag, og har ikke turt å veie meg ennå..B) Jeg tar det på fredag, så har kanskje det meste av slagg og ekstra vann forsvunnet. Resultatet på fredag sier vel noe om hvor mye fett jeg har pakket på meg i en alt-er-lov-uke i New York. Hjelp!

Men - har hatt en knall uke, så det var det verdt! Shoppet og spist og vandret rundt i byen... herlig :)

Har forresten ingen amerikanske aner! - men har bodd der borte et år for leenge siden, deretter vært tilbake i forbindelse med jobb sikkert 10 ganger, pluss noen ferieturer. Så dermed har det blitt noen turer gjennom årenes løp. Og etter at SAS gjenåpnet direkteruten sin, har det altså blitt to turer på under et år.. Genialt å slippe mellomlanding. Men NÅ blir det nok lenge til neste gang. Greit nok at flybillettene er relativt billige når man får tak i kampanjepriser, men... MEN! Det koster jo med både hotell og shopping, så her blir det sparebluss fremover :P

 

Så herlig å lese om treningsformen din! Jeg blir rent misunnelig ;) Her har det ikke blitt trimmet på over to uker, og nå er det nesten så jeg føler meg lat. Tipper jeg er gang igjen fra i morgen? Gleder meg, men gruer meg også bittelitt. Jeg merker jo hvor fort formen detter. Kanskje jeg klarer å komme meg avgårde allerede i kveld, vi får se om de svake husmorgenene for én gangs skyld vinner over de litt sterkere treningsgenene..:rolleyes: Har "litt" rydding etter ferien jeg skulle gjort, nemlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Hørest ut som du har hatt en super tur !

En skal kunne unne seg å kose seg når man er på ferie.

Det synst jeg er det vi bør huske på når vi holder på med denne livsstils endringen.

Så kommer vi oss på den smale sti når vi kommer hjem :)

 

Her er vekten veldig stabil :D

Jeg spiser stort sett det jeg vil ha, teller ikke noe, og prøver å være fornuftig.

Og det ser ut til å fungere ;)

 

Skulle vel gjerne vært ett par kg lettere, men jeg vil ikke nok akkurat nå....

 

Fridag i dag. Og den ble brukt på huslige syssler, og en joggetur.

Avsluttet med badminton trening i kveld, og totalt 800 kcal forbrent !

Jepp, trenings formen er der :)

 

Og i dag er det 11 grader ute, og opplett ! :D FANTASTISK !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Føler jeg har taket på dette med å holde vekten nå :)

 

Har blitt litt ekstra mat/kos i helgen da vi var på middag og show i byen.

Hotellovernatting med en fantastisk frokost ble det også.

Mindre trim enn ellers i helgen, men vi har virkelig kost oss. Hærlig med litt kvalitetstid uten småtrollene.. ;)

 

Tirsdag er det hold vekten kurs.

Skulle gjærne vært kvitt litt av "vingrumset" som ligger igjen i kroppen etter helgen, men kjenner att jeg ikke stresser meg opp...

Orker ikke mer. Vurderer nesten å slutte på kurset for jeg føler meg litt ferdig med dette her...

Føler jeg har kontroll, men det er nok veldig lett å glippe.

Men det er nå over 2,5 år med konstant veiing av kursleder, og jeg kjenner jeg er litt mettet.

Ja, kanskje er vekten 0,5-1 kg opp siden forrige gang, men i og med jeg har vært på weekend, så syns jeg det er greit...

 

Jaja, får se hva jeg kommer frem til.

Er i alle fall veldig god hjelp å være på forumet her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Føler jeg har taket på dette med å holde vekten nå :)

 

 

Knallbra :D

..og lover bra for meg som kommer etter om ikke lenge, vil jeg tro...!

 

..også får du ikke lov til å slutte her inne selv om du slutter på kurs, altså;) Jeg trenger at noen forteller meg at jeg må løfte blikket og se det store bildet. Og det er du jo så flink til :)

 

Bissi dag, må løpe - vi tastes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Kommer ikke til å slutte å være her inne nei !

Tror dette er nøkkelen til att jeg klarer dette noenlunde greit :)

 

Kom å flytt inn til meg snart, her er myyye plass ! :)

 

Jeg har vært så rolig mtp kurset imorgen.

Nå gruer jeg meg...

Ser att vekten er litt opp fra før helgen.... Det burde jeg visst med bacalao og vin ++.....

Men det irriterer meg, for jeg føler jeg har vært så flink...

Noen som har gode råd til p bli kvitt grumset i kroppen ?

Blir noen kopper grønn te imorgen, eneste jeg vet som kan fungere....

Huff, rett og slett litt lei av veiing forrann kursleder ja...

 

 

I dag ble det en topp trening !

850 kcal forbrent på tur og trening. BRA JOBBA ! :D

 

Ha en flott tirsdag dere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Det var godt å høre!! Vil ikke at du skal bli borte herfra, nei :)

 

Og god plass, ja, jeg ser det... det er ikke forumet med mest liv. Men behovet for å være aktiv her inne blir kanskje mindre med tiden, når man ser at man har kontroll på dette her. Vi får håpe at det er det som er grunnen :)

 

Selv tror jeg det vil ta laaang tid før jeg er i nærheten av automatisert kontroll. Jeg ser for meg mange år her inne, jeg.

 

I dag er jeg tilbake fra to dager på kurs i ledelse! Spennende (men slitsomme!) greier, det er fire samlinger denne våren og utrolig mye nyttig stoff for ettertanke og filosofering. Selv om man bare benytter det på privatdelen av livet - og jeg har fått en del input til denne slankeprosessen, også. Ikke at jeg bruker det som eksempel i plenum på kurset, men...B)

 

Hvordan gikk det på kurset på tirsdag?

Når jeg har hatt en helg eller ferie hvor mye sitter igjen i kroppen etterpå, så merker jeg at det for meg virker bra dersom jeg ligger unna salt, hvetemel, sukker, brus/kullsyre og den slags. Pluss at jeg drikker ekstra mye vann. Grønn te har jeg hørt skal være bra, men jeg har ikke tenkt noe over om det gir noen effekt for meg - men jeg har nok ikke drukket nok til å se en forskjell!

 

Nå har jeg et par uker hvor det ikke skjer så mye. Jeg skal være hjemme! Det skal faktisk bli ganske så herlig. Gleder meg til å komme i gang med trening på skikkelig etter New York-turen. Jeg føler meg slapp og kvapsete, men vet at det blir bedre når treningsformen kommer tilbake :D

Ha en fiiin torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hallooooo? Er du der? Hvordan går det? Regner med du har travle dager!

Jeg er nå endelig i gang med trening. Skikkelig trening! 15 TP på de siste fire dagene, det er mer enn jeg sånn ca har hatt de fire siste UKENE. Ikke rart det er tungt å begynne igjen :P Men som kjent, fra bunnen er det bare én vei. Og den går jeg med ekstremt støle muskler og høy puls, haha..

 

Jeg VET at når regelmessig trening faller på plass, da blir alt det andre så mye enklere, også. Dessuten veide jeg meg i dag, og det var utrolig nok stillstand fra etter hjemkomst usa. Enda jeg har vært på mange kvelder med vin og god mat, og spist altfor mye sjokolade. Så nå ser jeg mye lysere på de neste par ukene. Er godt motivert (akkurat nå, i hvert fall..) for fokus frem mot påske! :)

 

Har dere påskeplaner, forresten? Jeg gleder meg SÅNN, vi skal først til en jobbhytte i Trysil i palmehelgen, deretter bærer det til Rondane og den nye hytta vi overtok der oppe forrige helg. Det blir så stas! 100% ski- og fjellpåske, det er første gang på noen år. Og i egen hytte, det skal bli så herlig :D Må bare legge en plan for å ikke spise påskegodt hver dag. Det er tross alt 10 dagers ferie; ikke bare en helg..B)

 

Ha en fin dag hvis du er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

SÅ KJEKT !!!! å bli etterlyst :)

 

Kjenner att motivasjonen datt noen hakk etter forrige kurskveld, sist tirsdag.

Vekten viste opp 800 gram siden sist møte jeg var på, for 2 månder siden.

Og det er kanskje reelt også, har vært litt struts i noen dager nå, og lagt unna vekten....

Men imorgen skal ståda sjekkes, kan jo ikke gi meg !! :rolleyes:

 

I går ble det en fantastisk treningsdag !

Jeg gikk/jogget 7 km i storm og regn.... SÅÅÅÅ hørlig, bare man har rette klær ! Så avsluttet jeg med 1 time og 15 minutter badminton.

1500 kcal viste puls klokken !! :D

Deilig deilig.. ! Kjenner jeg blir sååå kry når jeg trosser været og kommer meg ut, selv om det er DRIT vær ute. Her på vestlandet er jo det oftest det.... :huh: Så der har jeg virkelig blitt flinkere :D

Og det skal jeg fortsette å være, så det er bare å ikke gi slipp på de gode vanene !

 

Hørest ut som en FANTASTISK påske NInjastar !! Blir rent misunnelig på deg ;)

Vi har også litt tilgang på hytte, så den skal brukest i påsken.

Da blir det både langrenn turer og noen turer på alpint tror jeg :)

 

Liker definitivt best å gå meg en skikkelig lang skitur, og brenne noen kalorier ;) Så det må det bli.

 

Ang påskeegg/snop, gi gjerne beskjed om du finner en lur løsning på den...

Blir lett ALT for mye godis når det er hyttekos, og ferie.

Ikke bare godis, men deilig mat også... SUKK !

Fåreribbe/lammelår/fløtepoteter, desserter, sauser osv.... :P

 

I dag brukte jeg forresten registreringen av mat her inne, for første gang på LENGE !

Ser att jeg ikke liker att de har tatt bort melk/frukt registreringen, og att en får se hvilke grupper mat man spiser... Var så greit før når man såg % på protein/fett/karbohydrater.

I dag har jeg i alle fall vært flink til nå, og stiger ikke over de 2200 ( !!! ) kaloriene som jeg skal ha på Hold Vekten .... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

I går ble det ikke fridag etter mitt ønske.

Lille gullet på 3 år hadde litt feber, og var hjemme fra barnehagen.

Og hva gjør mor da ???

Jo setter en diger deig, til boller, innbakte pølser, skinkesnurrer osv...

6 fulle brett med bakst, som selvfølgelig også måååå prøvesmakest ! :blink:

Joda, selvfølgelig skal man kunne bake osv når man er ferdig med slankeprosjektet, man skal jo leve som normalt, MEN med moderasjon....

Og det var moderasjon jeg slet med i går...

Men jeg avsluttet dagen med stil :)

Trening i 1 time og 15 minutter, for så å gå en tur på 5,5 km.

Så jeg tok litt inn igjen...

 

Men kjenner att motivasjonen til å være flink med maten er lav.... OG da blir det fort for mye.

Sjerpings fremover !

Fløteskvettene og smørklattene i maten har merkelig nok begynt å øke på... :huh:

 

 

I dag er det nydelig temperatur ute, så målet er å få til en trimtur.

( Selv med syk tuppe og mann hjemme... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Mmmmm... nybakt gjærbakst... det finnes vel knapt noe bedre! Snakk om å lage fristelser for deg selv, hehe :) Jeg kan spise 3-4 boller på rappen når de er ferske, jeg... null motstand!

 

Håper lillesnuppa fort blir bedre, da... ikke moro med sykdom:(

 

Selv hadde jeg planer om en liten joggetur i dag etter jobb, men for det første er jeg helt pudding etter en lang dag med presentasjoner og opplegg, og dessuten skar hele ettermiddagen seg når jeg måtte hente bonusbarnet fra trening tidligere enn planlagt. Det er jammen ikke bare-bare å ha hjertesorg for første gang, huff!

 

Så jeg tror jeg blir hjemme og rydder i stedet for!

 

Men du... spiser du 2200 om dagen?! Herlighet, det høres ut som himmel :D

Det skal skjøøønt når jeg etter hvert har krabbet meg opp mot et slikt nivå!

 

Dagens middag har vært min soleklare favoritt gjennom hele vinteren, indisk kyllingsuppe fra Trines matblogg: Indisk kyllingsuppe . Enkelte uker har vi hatt den to ganger, fordi vi alle liker den så godt. Den er ikke så veldig ulik GR-varianten, men noen forskjeller er det. En porsjon (= to tallerkener suppe) ligger rundt 400 kcal (uten brød). Men det går an å kutte litt på matfløten, bruke litt melk eller kokosmelk i stedet for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Her ligger jeg rett ut med influensa :(

Høy feber, og mye kroppsverk....

Mat messig er jeg helt på tryne, og sitter med en gangende fæl følelse inni meg...

Her har jeg akkurat reklamert med att jeg holder vekten greit.... :blink:

Det gjør jeg ikke nå, plutselig 2 !!!! kg opp her....

Og jeg sitter her og lengter etter sjokolade hele tiden, og spiser det jeg vil ha...

 

Prøvde meg på kyllingsuppen din ninjastar, men var ikke helt overbegeistret. Likte ikke de raspa eplene/gulrøttene som er i suppen, ble litt rar konsistens syns jeg.

Så for min del er GR sin Indiske kyllingsuppe en klar favoritt ;)

 

Skal ta meg en liten powernap på sofaen, kjenner feberen kommer sigende, igjen.... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Nei huff, så kjedelig med influensa :( Da er det vel så mye annet å gjøre enn å ta det helt med ro til det blir bedre... Usj!

 

Og de to kiloene opp... kan vel være en del vann der i forbindelse med at du er syk? Kanskje særlig hvis du tar febernedsettende eller smertestillende? Mener å huske at jeg raste opp halvannen kilo i fjor vinter, da jeg var nede for telling med betennelse i ryggen. Jeg spiste mye Ibux den uken. Men vekta gikk ned uken etter.

Om det skulle vise seg å være mer enn bare vann - så er det jammen bra at du har identifisert oppgangen nå og kan ta et lite tak før det "setter seg" altfor godt!

Det er kanskje ikke gjort på 1-2-3 å holde vekten rett frem... litt vingling er kanskje uunngåelig før man finner balansen B)

 

Men kyllingsuppa - så du likte ikke den, altså!? Jeg er dypt sjokkert ;) Hehe! Oppskriftene på de to er jo ikke så veldig forskjellige, en gang jeg ikke hadde epler, lagde jeg en slags mix-variant mellom de to. Jeg er enig i at strimler i stedet for riving sikkert gir en mindre grøtete konsistens! Jeg har forresten lurt på om jeg skulle få meg sånn julienne-jern (eller hva det heter), for jeg bruker så lang tid på å lage strimler...

 

Her hos meg slites det også med sjokoladesug om dagen. Og er generelt sulten og fysen.. Det er så slitsomt! Men jeg prøver å stå i mot. I går hadde jeg treningsfri, men da blir jeg jo bare enda mer fysen. Så i kveld tror jeg at jeg må ut av huset. Avlede oppmerksomheten litt! Puh B)

 

Ønsker deg masse god bedring så lenge - håper det ikke blir sittende i alt for lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hvordan går det med pasienten? Håper du snart er på bedringens vei :)

 

Det er mange syke rundt meg også, det går både influensa og omgangssyke her nede. Og nå som jeg endelig har kommet i gang med treningen igjen, er jeg livredd for å bli syk. Så jeg vasker meg på hendene hele tiden, og ligger litt lavt i terrenget i forhold til de som jeg vet er i litt sjaber form.

 

I går var jeg forresten på joggetur. I sola, det var så herlig! Formen er ikke akkurat tilbake der den var, men det gjorde mindre vondt på denne turen enn forrige. Så det ser ut som kondisen langsomt er på vei tilbake B) Men kjenner det i kroppen i dag, hehe!

 

Fortsatt god bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Åh ! Joggetur i sola.... SUKK !!! :D Hørest deilig ut.

 

Her er jeg fortsatt pasient... :(

Feberen blusset opp igjen i natt, og jeg har en sinnsyk kroppsverk....

Gjør vondt overalt...

Følte meg på bedringsens vei i går, men i dag er det ille igjen :(

 

Og det er sååå kjedelig mtp trening og kosthold.

Prøver å holde meg i skinnet, men det blir feil mat, og vekten er høy !!

Håååper det er ibuxen som spiller litt inn...

 

Vi som skulle på hyttetur i helgen... GR... Nydelig værmeldinger her på vestlandet, så det hadde vært godt med litt påskesol i kinnene.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

I dag er formen veldig oppadstigande !

DEILIG !!

Feberfri :) :) :)

 

Lite planer i helgen, avslappning og "recovery" står på planen !

 

Vekten viste plutselig 2 kg mindre i dag tidelig enn i går.

Pussig ! Stoler ikke på den vekten før i morgen....

Tacopai til kvelden hjelper vel ikke på.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Ååå så herlig med bedre form :D Og ekstrabonus med to kilo ned, så bra! Jeg holder fortsatt en knapp på Ibuxen, ja.

Mye mulig at tacopaien ikke vil hjelpe på, men da vet du jo hvorfor. Hehe!

 

Tacopai, ja.. det fikk jeg hos en venninne en gang, og det var helt utrolig godt! Men på HV kan jo ikke alle middager være GR lenger, da blir det vel litt kjedelig?!

 

Håper du finner igjen formen i løpet av helgen og du får samlet masse energi og overskudd til siste uken på jobb før påske :)

 

Ps: Jeg jobber som sagt med en påskeplan... men vet ikke hvor mye online jeg får vært neste uke. Håper likevel på å få den ferdig i løpet av tirsdag, så kan vi diskutere da B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Her er ingen påskeplan klar, tar det vel som det kommer... :rolleyes:

Kjenner jeg er lei av slanke stresset..... OG det er ikke bra.. Da er det så lett å gi blaffen, og plutselig ruller vekten oppover igjen...

Nå når det nærmer seg sommer kan jeg jo ikke ødelegge sommerkroppen... :) Denne sommeren skal jeg føle meg vel, og finne kule lette sommerklær som jeg føler meg vel i !! :D

Det blir kjekt det !

 

Tror jeg lider litt av vårslapphet ? Er i alle fall sliten etter influensaen, og det frister LITE med treing. Tror kanskje jeg bare roer ned frem til påske, så satser jeg på å trene litt i påsken. Har tid til det når det er fri, og fjellet ligger bare ett par mil unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...