Gå til innhold

"Kurs" på egen hånd. Oppstart uke 10


Gjest Gemma
 Share

Anbefalte innlegg

:rolleyes:

Jeg tar 1.veiing i dag pga jobb i morgen

vekta viser..84,5 kg :o huttetu,men jeg har klart å komme opp dit selv

uten spisehjelp B)

God søndag :D

 

MÅL FOR MEG:70-73KG

Jeg setter ikke delmål for jeg håper å legge om mat/trim delen så den blir varig :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 524
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest diskusjon

Jeg har startet litt, i hvertfall "øvd" meg litt og trappet ned. Men denne helga har det gått sånn passe, har vært litt uskeielser men har gått masse denne helga.

Skal veie meg i morgen, men regner ikke med noe nedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter..

 

Har lest litt inne på div forum, og tror kanskje jeg er på feil tråd. Dere har ikke sååå mye å gå ned, og jeg kjenner allerede nå på at det er litt kjipt å lese om at dere er der jeg vil være. Desperat. Men det er mer enn 20 kg. Så jeg tror jeg lusker over til den andre tråden...

 

Lykke til videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei - jeg har veldig lyst å være med om det er plass til flere.

 

har holdt på i lang tid nå, og er på vei feil vei... :(

 

NÅ er det nok, og jeg må bare ta meg sammen. Skal vi rapportere vekt denne uken, eller begynner det først neste uke ? Jeg har vinterferie uke 10, men denne tråden kan kanskje få meg til å holde meg litt i tømmene ;)

 

Ha en strålende dag damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go' morgen alle sammen!

 

Da vekt og mål foretatt.....Etter en særdeles mat og rødvinsfyllt helg stoppet vekten på 84,7. Ikke overaskende med veldig irriterende med tanke på at den var 82,7 før jul. Med da er det bare å brette opp armene!!

 

Denne uken er det vinterferie hos oss og med halvsyke barn uten matlyst som man kanskje må lage litt "ekstra" til så kan det bli en utfordring å holde seg til Ryvita :huh: Er egentlig gla i knekkebrød, men når man har spist brød lenge så er er det alltid en en overgang å gå over til knekkebrød.

 

Vel, første delmål er under 80 til påske. Lykke til alle sammen! Tenk på hvor mye bedre vi vil føle oss til sommeren B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en godtefylt helg hadde jeg jammen ikke lyst til og tråkke opp på vekta i dag tidlig.. Jeg har absolutt ikke hatt en bra helg, og når jeg ikke har bra dager så spiser jeg sjokolade til den store gullmedalje!

Så.....

 

Vekt: 72 kilo

Midjemål: 90 cm

 

Mål for kommende uke:

 

* Forandre tankegangen... IKKE spise sjokolade selv om jeg har en dårlig dag

* Få en treningsrutine... Det klarte jeg ikke forrige uke

* Kaste ALL sjokolade som er i hus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diskusjon

Uke 1:

Vekt: 85.5kg

Midje: 85 cm

 

Uke 2:

Vekt: 85.2kg -0,3kg

Midje: 83.5cm -1.5cm

 

Jeg er faktisk veldig fornøyd, har spist både vafler, masse sjokolade, is og vin i helga. Men har gått veldig mye, så det har vel hjulpet på. Håper på under 85 kg neste uke! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rapport fra storesøster

-0,4 kilo vekt:79 kilo

 

Jeg er fornøyd med at det har gått nedover på vekta..det har vært vinterferie og så sliter jeg med en betennelse..

Så målet i uka her blir å holde seg på ca 1300 kcal, NULL sjokolade og begynne med noen gåturer når formen har blitt bedre :)

 

Ha en fin mandag alle jenter her inne, dette klarer vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en godtefylt helg hadde jeg jammen ikke lyst til og tråkke opp på vekta i dag tidlig.. Jeg har absolutt ikke hatt en bra helg, og når jeg ikke har bra dager så spiser jeg sjokolade

 

Heisann camkir :)

Kjenner meg godt igjen i det du forteller..jeg har også den uvanen med å dytte innpå sjololade når verden er mørk..Ennå jeg vet at etterpå føler jeg meg bare værre.. :(

 

Men føler jeg har litt mer kontroll nå enn for 6 mind siden, det som har hjulpet meg er å innføre NULL sjokolade i huset, og NULL sjokolade som frimerker/kos..nå koser jeg meg med mer middag i helgene og litt vin, for det klarer jeg stoppe med, heldigvis da.. B)

Har hatt noen få sjokolade sprekker og jobber stadig med å si til meg selv at jeg har sluttet med sjololade..

 

Lykke til, dette klarer du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være motivasjonen og forventningene til denne tråden kunne jeg legge bak meg 1,2 kg denne uka :D ! Har vært en uke etter "boka".

 

Mitt mål for uka er å forsette med god planlegging av måltider, å registere matinntaket (utrolig bevisstgjørende!), og tre treningsøker.

 

Uke 1: 83,1 kg

Uke 2: 81,9 kg (-1,2kg)

 

Da er vi igang!!! :). Gode dager til oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde og oppdatere oss alle sammen og lage en tabell, men det gikk ikke helt etter planen desverre....

 

Men her er en oppdatert liste på oss alle sammen håper jeg :-) Noen som er glemt?? :huh:

 

Bessa

Camkir Uke 9: 72 kg/90cm

Diskusjon

Gemma

God å rund

Grønn

Kamilla.g

Krisil

Martemor83

Monken

Samaja

Sjarm

Sola

Storesøster

Tertit

Trylletrall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være motivasjonen og forventningene til denne tråden kunne jeg legge bak meg 1,2 kg denne uka :D ! Har vært en uke etter "boka".

 

Mitt mål for uka er å forsette med god planlegging av måltider, å registere matinntaket (utrolig bevisstgjørende!), og tre treningsøker.

 

Uke 1: 83,1 kg

Uke 2: 81,9 kg (-1,2kg)

 

Da er vi igang!!! :). Gode dager til oss alle!

Grattis med minus 1,2 kilo sjarm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann camkir :)

Men føler jeg har litt mer kontroll nå enn for 6 mind siden, det som har hjulpet meg er å innføre NULL sjokolade i huset, og NULL sjokolade som frimerker/kos..nå koser jeg meg med mer middag i helgene og litt vin, for det klarer jeg stoppe med, heldigvis da.. B)

Har hatt noen få sjokolade sprekker og jobber stadig med å si til meg selv at jeg har sluttet med sjololade..

 

Lykke til, dette klarer du :)

 

 

Takk storesøster! Jeg har virkelig prøvd og rense skapet for sjokolade og andre usunne ting i dag, men føler ikke at jeg kan kaste barnas lørdagsgodis som vi kjøpte på båten i vinterferien :-) Men jeg fikk til 20 min med rockeringen i dag! ENDELIG! :)

 

-1.2 kg sjarm? Det er jo utrolig bra!!! Gratulerer sååå masse!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Er det for sent å bli med dere i denne gruppen???

Jeg har også gått på kurs for 2 år siden. Gikk da ned 10 kg og har klart å holde meg greit der. Har igjen 10 kg og målet 65 kg...Veier nå 74/75 kg...

Mitt problem er ikke trening, for jeg er aktiv på aerobic, spinning og styrek fra 4-6 ganger i uken. Mitt problem er all småspisingen om kvelden...Fy, det er så utrolig vanskelig å holde seg unna! Spesielt når samboeren er på trening tre dager i uken seint om kvelden...

 

Håper det er plass til meg hos dere

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Fy, det er så utrolig vanskelig å holde seg unna! Spesielt når samboeren er på trening tre dager i uken seint om kvelden...

 

Håper det er plass til meg hos dere

:D

 

Velkommen Tøvsara :) Bare koselig at vi blir flere! Kjenner meg igjen, når kvelden kommer får jeg sååååå lyst på noe usunt... Men prøver og lage meg litt fruktsalat med kesam på, eller eplebiter med kanel på! Det funker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleDill

Hei dere, så spennede tråd!

Har også et behov for "meldeplikt" til noen, og da helst noen som forstår at ikke alle uker er like lette. Har gått kurs, men er nå helt på egenhånd. Kan jeg være så snill å være med på gruppa deres? :))

 

Vil gjerne ned 20 kg. Starter nå på 88.3, så da må målet være 68.3 :) Men første delmål er å komme under 80!

 

Ha en fin dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, camkir og storesøster!! :). All nedgang er superbra, synes jeg. For det er ikke lett å holde seg selv i ørene og få inn rutinene. Jeg merker at jeg har puttet et par unødvendige ting i munnen,..."jeg gikk så lett ned i vekt, dette går bra...". Ko-ko!!! :huh: Skjerpings!

 

Tok tak i "syndene" med å melde meg på spinning idag ;).

 

Motivasjonsvibber til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være LilleDill :)

Det er greit og være flere for da er det litt lettere og ikke skli helt ut!

 

Så flink du er sjarm, og melder deg på spinning! Jeg skulle ønske jeg hadde hatt råd til ett medlemskap på ett senter, men det får peent vente :) Men jeg har jo rockeringen min, og skogen rett utenfor, så så fort holka smelter så skal jeg ut og jogge! Gleeeder meg :)

 

I kveld blir det svømming med snuppa!

 

Takker for motivasjonvibber sjarm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo.

Innom fra vinterfjellet for å dusje og supplere litt i matfatet.. Og for å bake knekkebrød til kveldskos :-)

Veldig vanskelig å holde seg unna noen sjokoladebiter i hytteveggen, men jeg har også mellom 3 og 6 TP hver dag så langt og klrer meg sånn nogenlunde med maten så jeg håper jeg ikke går opp i allefall..

 

Ser at dere andre er motivert og noen godt i gang. Bra, dere er flinke, det er motiverende å ha denne gjengen å komme tilbake til etter ferien - da er det fullt fokus. Flott at nye henger seg på. Dette skal vi klare.

 

Har prøvd å samle oss på en liste og har notert vekten på de jeg fant, mangler helt sikkert noen. Skal lage bedre struktur på dette neste uke..

 

Lykke til alle sammen, jeg reiser til fjells igjen og håper at sjokoladen ikke tar helt styringen på meg...

 

 

Bessa

Camkir Uke 9: 72 kg/90cm

Diskusjon 85,2 kg

Gemma 84,1 kg

God å rund

Grønn 77,8

Kamilla.g

Krisil

Lilledill 88,3 kg

Martemor83

Monken 89,6

Samaja

Sjarm 81,9

Sola

Storesøster 79 kg

Tertit 84,7 kg

Trylletrall

Tøvsara 74/75 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...