Gå til innhold

På'an igjen!


Gjest Krusmynte
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Ninjastar

Uff da! Det høres absolutt ut som om du trenger en dag på lading! Det er jo dessverre bare sånn noen ganger, at kroppen gir beskjed når den trenger litt ekstra hvile. Men det er godt du tar grep :) Håper du får en god restitusjonsdag i morgen og at energien og formen kommer tilbake fortere enn svint!

(...men hva og hvor fort er egentlig svint? Det har jeg ikke tenkt på før ;) )

 

Anyhows - masse god bedring! :) :)

 

Ps, kjenner meg igjen i utvasket-beskrivelsen. Tror det har med årstiden å gjøre, jeg. Så i dag fikk jeg karret meg til frisøren (langt på overtid, for å si det sånn), og nå er jeg nyklippet og nystripet og både håret og humøret ser litt lysere ut ;) Bare jeg får rotete frem et "bronze kit" jeg fikk til jul nå, slik at helgens spede prepåskefregner kan få litt ekstra boost, så tipper jeg det snart vil hjelpe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 878
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Krusmynte

Nå har jeg jaggu opplevd det og. Etter en time på tredemøllen konstaterte jeg at formen kjentes veldig bra selv om jeg er ufselig trøtt, og tenkte at jeg tar et par lette styrkeøvelser. Men neida, der kom treneren og kastet meg ut... For all del, jeg sier ikke at han tar feil i at jeg bør være forsiktig siden jeg har vært syk, men dersom han skal kaste meg ut hver gang jeg ser trøtt ut så får han det jaggu travelt, for jeg ser jo stadig trøtt og sliten ut om dagene. Og jeg er jo ikke dum, jeg vet at man ikke skal trene hardt når man er syk, men jeg er jo ikke syk lengre, bare sliten. Inderlig sliten. Og jeg tenkte at i sånne tilfeller så kan jo faktisk trening hjelpe. Men så ble jeg altså kastet ut. Man kan jo si det sånn at det var ikke akkurat det psyken trengte nå.

Og hvordan reagerte jeg da? Jo, med en ekstrem lyst til å trøstespise. Nei - jeg har ikke gjort det, har bare spist lunsj dog med Philadelphia med sjokolade på skiven og en Snjo med bringebær til dessert. Snjo er vel ikke det sunneste man kan spise, men hadde ikke smakt den før. God, men ikke så god at den kan kvalifisere til comfort food hos meg ihvertfall.

Ugh. Setter på en maskin med klær og tar meg en dusj før jeg fortsetter der jeg slapp før jeg prøvde meg på trening - nemlig på sofaen under et pledd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Retail therapy. Det hjelper faktisk! Mye bedre enn allverdens trøstespising! :) Har vært i byen i dag - kjøpt noe kamuflasje til de mørke merkene under øynene mine og sånt. Gikk forbi en butikk som jeg ellers aldri går inn i, og der hadde de et stativ med klær til 199,- per plagg - nedsatt fra 499,- og 599,-, og sånt kan man jo like? Kom ut igjen med en prikkete cardigan - ganske lys grå-beige bunnfarge med store prikker i turkis på kroppen og mindre prikker i samme farge på ermene. Kjøpte også en stripete genser med samme bunnfarge som cardiganen men med bringebærrøde striper, og med knæsj farge på bråtet rundt halsen og ermene. Så fornøyd! Følte meg skikkelig slank spesielt i cardiganen - gikk og kjøpte to singleter på H&M til å ha under og - en vanlig hvit og en litt knallfarget oransje. Så nå kan våren bare komme - jeg er klar!

Ja, og så kjøpte jeg to bøker på salg, så nå har jeg lesestoff når jeg ligger under pleddet mitt og. For jeg er fortsatt like sliten, bare i bedre humør av all shoppingen... Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Grattis med nye klær og vellykket terapi :D Nå fikk jeg også lyst til å shoppe litt. Men jeg skal prøve å begrense meg til våren er her og jeg kan kjøpe noe lyst og fint som ikke er i ull :)

 

Ellers? Hvordan er formen? Blitt noe bedre i løpet av helgen? Håper du får tilbake energien snart :) Dessverre mandag i morgen - men den tar vi på strak arm, ikke sant?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Mandagen kom litt for fort til tross for fri på fredag - kjenner jeg godt kunne hatt en søndag til før uken startet...

 

Formen er litt bedre heldigvis, men er fortsatt inderlig trøtt og ser ditto ut. Jeg føler imidlertid at det sitter i hodet og ikke i kroppen. Dvs jeg blir litt småkvalm når jeg spiser, men det går over etterhvert, men om alt har en sammenheng vet jeg egentlig ikke. Har hatt akkurat det med kvalmen i perioder tidligere, og når jeg tenker meg om så har jeg vel vært sliten da og... Skal ha PT time i dag, og fysisk sett føler jeg meg klar, men er jo spent på hva treneren sier når jeg kommer der og ser omtrentlig like trøtt ut som på fredag da jeg ble sendt hjem. Dvs i dag har jeg jo kamuflert det litt med min nyinnkjøpte BB cream og "mørke-ringer-under-øynene"-skjuler. *ler*

 

Vekten har siden forrige uke stått helt bom stille. Egentlig er jeg glad for at den ikke har gått opp, for det har ikke akkurat vært en uke med godt fokus. Har spist alle måltider, men når jeg er forkjølet sliter jeg med å få i meg melkeprodukter (i flytende stand - inkl yoghurt, skyr o.l.) så det har jeg hoppet glatt over, men har gått greit med frukt og sånt. Har ikke giddet veie særlig, men når jeg tenker meg om har jeg vel faktisk heller spist litt for lite enn litt for mye.

 

Uansett - ny uke, nye muligheter og jeg er klar for innsats igjen. Har allerede registrert tre av dagens måltider (frokost, lunsj og kvelds - sistnevnte fordi jeg bytter om middag og kvelds de dagene jeg trener siden jeg må ha mat før jeg skal forbrenne masse energi), og so far so good. Tenker det blir en eller annen Fjordland med ekstra grønnsaker til middag, så er det frukt og da er dagen i boks. Satser på nedgang på vekten igjen neste mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Etter den grusomme forrige uke fikk jeg en god start på denne uken med kostholdsscore på 10, samt 5,6 trimpoeng. En hel time PT samt totalt en time på mølla gir resultater gitt! Selv PT'en forbrant nærmere 200 kalorier på timen min - han har nemlig kjøpt seg ny pulsklokke og sjekket hele tiden. Tilslutt ba jeg ham sette seg ned så han ikke skulle slite seg helt ut. :D

I går var det bein som stod på programmet, og allerede etter de to første øvelsene hadde jeg problemer med å gå opp trappen. Å følge på med bulgarske utfall, opp på en krakk og høyt kneløft og deretter knebøy med 14 kg kettlebell i hendene = litt problemer med å gå i dag. Dvs det kjentes greit i morges, men så måtte jeg ned trappen... Var ganske gele da jeg var ferdig, og da jeg skulle på tredemøllen etter timen hadde jeg problemer med å flytte beina fort nok så jeg måtte gå ned på fart. Sikkert et syn for guder! :) Men - jeg gjennomførte en tung time etter en ukes sykdom, så må jo si meg happy med det.

 

For øvrig fikk jeg en av de beste kommentarene på lenge på søndag. Fra min søster. Vi er veldig forskjellige - hun er slank og nett, kjører MC og stilen bærer preg av det i form av stort sett jeans og topper med hodeskaller, flammer, og/eller Harley-logo. Ihvertfall er det en stund siden jeg har sett henne og når jeg har sett henne har jeg stort sett hatt på meg hettejakke og den type ting. Men på søndag hadde jeg på meg ny jeans og ny prikkete topp - veldig straight i forhold til hennes stil. Og når det da kommer en "Fy søren så fin du var i de nye klærne - nå kan jeg virkelig se at all treningen har gjort susen" - ja, da kan man ikke bli annet enn glad. Fordi det kom så rett fra hjertet fra en som ikke akkurat pleier å strø om seg med komplimenter og som også er så forskjellig fra en selv.

 

Nei - tilbake til arbeid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turjente

Etter den grusomme forrige uke fikk jeg en god start på denne uken med kostholdsscore på 10, samt 5,6 trimpoeng. En hel time PT samt totalt en time på mølla gir resultater gitt! Selv PT'en forbrant nærmere 200 kalorier på timen min - han har nemlig kjøpt seg ny pulsklokke og sjekket hele tiden. Tilslutt ba jeg ham sette seg ned så han ikke skulle slite seg helt ut. :D/>

I går var det bein som stod på programmet, og allerede etter de to første øvelsene hadde jeg problemer med å gå opp trappen. Å følge på med bulgarske utfall, opp på en krakk og høyt kneløft og deretter knebøy med 14 kg kettlebell i hendene = litt problemer med å gå i dag. Dvs det kjentes greit i morges, men så måtte jeg ned trappen... Var ganske gele da jeg var ferdig, og da jeg skulle på tredemøllen etter timen hadde jeg problemer med å flytte beina fort nok så jeg måtte gå ned på fart. Sikkert et syn for guder! :)/> Men - jeg gjennomførte en tung time etter en ukes sykdom, så må jo si meg happy med det.

 

For øvrig fikk jeg en av de beste kommentarene på lenge på søndag. Fra min søster. Vi er veldig forskjellige - hun er slank og nett, kjører MC og stilen bærer preg av det i form av stort sett jeans og topper med hodeskaller, flammer, og/eller Harley-logo. Ihvertfall er det en stund siden jeg har sett henne og når jeg har sett henne har jeg stort sett hatt på meg hettejakke og den type ting. Men på søndag hadde jeg på meg ny jeans og ny prikkete topp - veldig straight i forhold til hennes stil. Og når det da kommer en "Fy søren så fin du var i de nye klærne - nå kan jeg virkelig se at all treningen har gjort susen" - ja, da kan man ikke bli annet enn glad. Fordi det kom så rett fra hjertet fra en som ikke akkurat pleier å strø om seg med komplimenter og som også er så forskjellig fra en selv.

 

Nei - tilbake til arbeid!

Kjempebra!! Arti når folk som ikke akkurat strør om seg med kommentarer sier slikt. Selv ble det med minus 1.1 sist uke. Godt fornøyd med 2 resturantbesøk og ditto antall glass med vin....Og jeg har ikke lagt merke til at 18.8 kilo var borte før jeg iførte med min rompeformisnkende blå T-sjorte på trening forrige uke. Også hatt date med PT fra He..... gud for en fryd det var når jeg igjen kunne gå etter 2 dager.... :-) men 1,1 ned med to resturantbesøk på en uke og jeg ikke har tenkt og drukket x ant glass vin og sushi og breiflabb...meget godt fornøyd er jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindiken

Så kjekt med sånne tilbakemeldinger ! Jeg venter tålmodig til det blir min tur :) For første gang på mange år er jeg nede på tosifret, men skjønner ikke hvor de 14 kiloene er borte. Synes ikke jeg merker noe voldsomt på klærne, bortsett fra at buksene er litt løsere under ræven B) Men men, en vakker dag er det min tur ! Nytt kurs startet på mandag og det er samme fine gjengen som har gått alle kursene sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

For første gang på mange år er jeg nede på tosifret, men skjønner ikke hvor de 14 kiloene er borte. Synes ikke jeg merker noe voldsomt på klærne, bortsett fra at buksene er litt løsere under ræven

Jotakk, du - kjenner godt til akkurat det problemet! Jeg protesterte heftig da jeg gikk på kurs og kursleder sa at "5 kg er en størrelse". Øøøh, ikke for denne damen nei! Hadde gått ned mye mer enn som så da jeg endelig kunne gå ned i buksestørrelse, og selv nå når jeg begynner å nærme meg målet (ca. 10 kg igjen) er det vanskelig å finne bukser som passer. Menmen - jeg gleder meg virkelig til å kunne handle i en hvilken som helst butikk også når det gjelder bukser (går stort sett greit med toppene, kommer litt an på modellen).

Uansett - flott resultat for deg så langt Lindik - du fortsetter vel å fly nedover på neste kurs tenker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Ble tipset om denne siden i dag:

http://axa.no/Ma-bra-coachen/Test-dine-vaner/

Den fungerer litt som registreringen her med at du skriver inn høyde, vekt, hvor fysisk jobben din er. Deretter registrerer du dagens aktivitet/trening, og så skal du legge inn alt du har spist. Når du er ferdig får du opp en sånn pie-chart med fordelingen karbo/fett/proteiner som jo er ganske likt det du får om du er betalmedlem her inne. Men i tillegg får du info om du har fått nok fiber, vitamin C, kalsium og jern gjennom kostholdet, og det er jo ganske interessant synes jeg. I og med at jeg slanker meg og følgelig spiser mindre kalorier enn det jeg forbrenner får jeg opp at jeg har spist for lite av alt, men akkurat det bryr jeg meg ikke om siden det tross alt er vitsen. Anyway, synes det var litt morsomt, og for ikke-betalmedlemmer her inne kan det jo være kjekt å undersøke også.

 

Ellers fikk jeg og gangsperren min en aldri så liten luftetur i går kveld da jeg var ute og gikk på tur med en venninne. Koselig med litt skravling mens vi gikk, og jeg ble forbausende lite anpusten! Jeg ble det vel mest grunnet skravlingen i oppoverbakken, hadde jeg gått alene ville jeg sannynligvis gått litt fortere og blitt anpusten likevel men det var ikke poenget i går. Vi har vært syk begge to og avtalen var rusletur, men det gikk i litt høyere tempo enn som så. Har fortsatt mye gangsperr etter mandagens trening, og utsetter derfor ukens andre studiotrening til i morgen - blir en bra start på helgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Vanvittig trening du hadde på mandag! Jeg blir støl nesten bare av å lese om den :D

Jeg for min del har så smått begynt å jogge igjen... og det merkes også på kroppen. Jeg har gangsperre på de rareste steder. Dessuten skal jeg på BodyPump i kveld og X-fit i morgen, hjelpes. Det blir en knallstart på helgen, men jeg tror jeg kommer til å kjenne det på lørdag :P Men, "no pain, no gain", er det ikke så?! :D

 

Håper du snart er i toppform igjen :) Men uansett er det innimellom veldig greit å ta en rolig tur, også. Jeg minner meg selv på det til stadighet, for jeg er ikke noe flink til det selv. Men det er jo greit å ha noen forbedringsområder, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

No pain, no gain, ja. Så sant som det kan sies. Er fortsatt støl etter mandagen, men i morgen blir det trening igjen enten jeg vil eller ikke! Egentrening, så på langt nær så hardt som mandagens trening - vel presser jeg meg selv, men ikke like hardt, for jeg har jo ikke noen som kan "redde" meg når jeg blir stående fast midt i en øvelse fordi musklene bare nekter å løfte mer! :)

 

I helgen er det alternativmesse her i Bergen. To venninner har invitert meg med, og egentlig er det OVERHODET ikke min greie. Men så fant jeg dette foredraget og tenkte at hmmmm... kanskje det kan være interessant for en følelsespiser som meg?

 

"MINDRE FETT MED MER FØLELSER. ALTERNATIV TERAPEUT HOPE JENSEN forteller om en litt annerledes måte å bli smalere på. Hun mener at fett er beskyttelse og at vi bruker fett til å holde unna tanker, følelser, situasjoner og kanskje også andre mennesker. Fjerner vi behovet for å beskytte oss – forsvinner også fettet. Hun ser litt på typiske grunner til å spise, når og hvordan vi kan velge annerledes. Det handler om å få kontroll over sine egne følelser, sitt eget liv og sin egen kropp."

 

Får se hva det blir - er ikke sikker på om det er verd de 160,- det koster for å se ett foredrag - må være for det sosiale sin del eventuelt.

 

Akk - beina på bordet og resten av Bones, så i seng! "Gymtøyet" er heldigvis ferdig pakket til i morgen, er egnetlig glad jeg ikke skal ha PT-time for jeg har vært ute og spist i dag og det var en smule mye hvitløk. Såpass at det kjennes ut som om noe har dauet i kjeften. Det er straffen man får for å synde litt på en helt vanlig torsdag tydeligvis! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Wow, jeg er fascinert av treningsøkten din. Og merker utrolig nok en liten form for misunnelse, hehe. Jeg er veldig glad i den sur/søte følelsen en hard treningsøkt gir. Jeg merker nå at jeg skal ta en Pump Intens time en dag, bytte ut en spinningtime (utrolig nok).

Håepr vekten din er medgjørlig neste uke.

 

Ha en flott (snart) helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Alternativmesse??? Oooooo... kjenner at alle fordommene jeg har, fyker rett til værs ;) I den verdenen er det mye humbug. Krystaller og auraer, herrefred. Jeg er nok litt for pragmatisk ingeniør til å la meg lure av slikt noe, haha. Men det kan være verdt 160,- uansett det, om ikke annet for underholdningsverdien sin skyld ;):D

Men når det er sagt, så er jeg ikke i tvil om at det for mange, meg selv inkludert, ligger mye mentalt grums bak overvekten man har klart å pakke på seg. Jeg tror nok at jeg sikkert hadde hatt godt av noen runder med profesjonell hjelp til å finne ut av årsaker og sammenhenger, men jeg har aldri vurdert det sånn helt seriøst. Men alle bøker jeg har lest om emnet, anbefaler hjelp av en psykolog eller coach i prosessen. Så det får bli siste utvei, hvis jeg om fem år er tilbake der jeg begynte. Ikke at jeg skal det, da - men hvis... ;)

 

Du får komme med et referat fra foredraget - kanskje det er noen poenger der vi alle kan dra nytte av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Mandag og veiedag, i dag viser vekten 0,3 kg ned. Forrige uke stod jeg i ro, men det var nok grunnet sykdom og ikke så veldig mye anstrengelse rundt mat, samt ingen trening så det er greit. Denne uken har jeg vel noe sånt som 14 TP og skulle gjerne sett at jeg gikk ned mer, men føler fortsatt at formen ikke er helt på topp. At jeg har vært ute og spist to ganger hjelper jo heller ikke! Så selv om jeg jo skulle ønske at jeg hadde gått ned et hekto eller to til, så er jeg fornøyd så lenge pilen går i riktig retning, altså nedover. :) Fortsetter denne uken med godt mot, satser friskt på at det blir en god uke både på mat- og treningsfronten. Begynner som vanlig uken med PT-time i dag, og det blir bra. Håper gangsperren fra fredag blir enda litt bedre før den tid... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og veiedag, i dag viser vekten 0,3 kg ned. Forrige uke stod jeg i ro, men det var nok grunnet sykdom og ikke så veldig mye anstrengelse rundt mat, samt ingen trening så det er greit. Denne uken har jeg vel noe sånt som 14 TP og skulle gjerne sett at jeg gikk ned mer, men føler fortsatt at formen ikke er helt på topp. At jeg har vært ute og spist to ganger hjelper jo heller ikke! Så selv om jeg jo skulle ønske at jeg hadde gått ned et hekto eller to til, så er jeg fornøyd så lenge pilen går i riktig retning, altså nedover. :)/> Fortsetter denne uken med godt mot, satser friskt på at det blir en god uke både på mat- og treningsfronten. Begynner som vanlig uken med PT-time i dag, og det blir bra. Håper gangsperren fra fredag blir enda litt bedre før den tid... ;)/>

 

Du skal se at all treningen denne uka gir utslag på neste ukes vektnedgang. Men det er alltid kjipt når du føler du har jobbet bra og ikke får så mye igjen for det som du hadde håpet. Men 0,3 ned er fortsatt nedover, og alt som går nedover er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindiken

Mandag og veiedag, i dag viser vekten 0,3 kg ned. Forrige uke stod jeg i ro, men det var nok grunnet sykdom og ikke så veldig mye anstrengelse rundt mat, samt ingen trening så det er greit. Denne uken har jeg vel noe sånt som 14 TP og skulle gjerne sett at jeg gikk ned mer, men føler fortsatt at formen ikke er helt på topp. At jeg har vært ute og spist to ganger hjelper jo heller ikke! Så selv om jeg jo skulle ønske at jeg hadde gått ned et hekto eller to til, så er jeg fornøyd så lenge pilen går i riktig retning, altså nedover. :)/> Fortsetter denne uken med godt mot, satser friskt på at det blir en god uke både på mat- og treningsfronten. Begynner som vanlig uken med PT-time i dag, og det blir bra. Håper gangsperren fra fredag blir enda litt bedre før den tid... ;)/>

 

Ned er ned :D Jeg har pleid å ha en uke i ro/100 g opp og så ganske mye ned uken etter, og i dag er det den teite uken. Håper på en positiv overraskelse på kurset i kveld, men det går vel som det pleier B) Jaja, så lenge det går rette veien så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

De annenhver uke-greiene har jeg og hatt i det siste, Lindik. Men regnet ut at siden nyttår har jeg gått ned femhundreognoe gram i uken, altså pittelitt over halvkiloet. Og det er jeg veldig fornøyd med tatt i betraktning hvor mye jeg trener om dagene og sånt. :)

 

Og apropos trening, så har jeg hatt en skikkelig god økt i dag! Jeg husker ikke hvor mange kg jeg hadde på sittende legpress, men personlig rekord var det! Tok veldig mye bein i dag og, og fryktet det verste da jeg skulle ta de bulgarske utfallene, men i dag gikk det forbausende lett og jeg gikk mye dypere enn sist. Og likevel med bra teknikk. Har ikke registrert trimpoengene enda, men en hel time tung styrke og totalt 1 time og 10 min på tredemøllen blir det nok en del. Neste økt er planlagt til torsdag, før den tid blir det nok litt gåing ute tenker jeg - ihvertfall fra jobb og til byen.

 

Håper dere andre har hatt en bra start på uken og! Nå er det middagstid her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Nedgang er nedgang! Og som du sier, i dag har du satt en personlig rekord i leggpress. Det er virkelig en god følelse.

 

Ha en flott, sunn og bra uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Mens jeg for ikke så lenge siden drømte om et laaaaangt bord fylt med alle slags kaker og jeg kunne spise ubegrenset uten å bli mett/stinn, så har jeg i natt drømt at jeg spiste en svær kanelbolle dryppende av et tjukt lag med karamellglasur.... Skal visst ikke være lett å legge om livsstilen, nei! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg både drømmer og fantaserer om mat, våken som sovende..

 

Du er så flink! Du har kommet så langt! Å gå fra å drømme om et helt kakebord til "bare" en kanelrull er jo fremskritt da :-)

Lykke til med trening resten av uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Våket i dag med en følelse av motløshet. Synes jeg jobber og jobber uten at jeg får særlige resultater om dagene, og det i kombinasjon med å være kjempesliten og intenst sulten omtrent hele tiden gjør at jeg rett og slett sliter med motivasjonen. Var hos legen i går og tappet 7 rør med blod for å sjekke om jeg mangler et eller annet som kan være medvirkende årsak til trøttheten min - det er jo ikke naturlig å sovne på sofaen rundt halv ni for å være i seng før ti og sove til klokken ringer... Hadde trodd at lyset ute skulle hjelpe på, men dengang ei. Så dersom det viser seg at jeg ikke mangler noe som helst, tror jeg at jeg må vurdere å øke inntaket av kalorier litt i håp om at det kanskje kan hjelpe. Trener jo ganske mye og det kan jo rett og slett hende at kroppen får for lite brensel til å holde det gående....

Når det er sagt så vet jeg jo at ting gjerne går tregere når man har mindre igjen å ta av, men likevel.

 

Akkja - satser på at motivasjonen kommer tilbake igjen like plutselig som den forsvant! Nå er det heldigvis snart helg, og da står hårklipp på programmet. Gleder meg til å få av litt ragg - begynner å bli littegranne fasongløst nå gitt. Selv om det begynner å bli ganske langt (har hatt superkort hår før) føler jeg at det må klippes ihvertfall hver 8. uke for å ikke bli så tungt. Hva jeg skal gjøre? Tja - pleier å la frisøren bestemme. Det eneste hun ikke får lov til er å klippe meg kort igjen.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...