Gå til innhold

På'an igjen!


Gjest Krusmynte
 Share

Anbefalte innlegg

Her kjenner jeg det er på sin plass med en stor sympati-erklæring, for dette hørtes skikkelig kjipt ut!

 

For det første så er denne typen en dust, som de jo alltid er når de velger helt feil dame. Duster har vi ikke bruk for!

 

Det er ikke lett når man havner litt på siden av det sosiale livet. For meg var det tilsvarende den gangen da alle mine venner flyttet til Oslo for å studere, mens jeg ble igjen i hjembyen og ble dagpendler til UiO. Selv om jeg ble med på happenings i Oslo, sov over hos venninner og deltok i en del, så er det rart med det å ikke være en del av den daglige sosiale settingen.

 

Samtidig viste typen min seg å være en psykopat som ikke likte at jeg hadde venner, så det ble en.... tung.... periode der, ja.

 

Det meste ordner seg over litt tid, det gjør det for deg også, men det er ikke noe greit når man står midt i det.

 

Jeg håper 2013 blir det år der den nye leiligheten blir "HJEMME", der du treffer mannen i ditt liv og en rekke andre, spennende mennesker som du liker å tilbringe tid med!

 

Godt nytt år, Krusmynte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 878
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Krusmynte

Tusen takk for hyggelige ord, Slippe! Det varmer mer enn du aner med litt støtteerklæringer. :) Du har helt rett vedrørende han fyren. Han fortjener meg rett og slett ikke! Ikke det, innerst inne visste jeg nok egentlig at det ikke kom til å bli oss, men av og til tar man seg i å tenke på fremtiden likevel - nærmer meg jo 37 med stormskritt og kjenner vel litt den biologiske klokken etterhvert, det er ikke å stikke under en stol at skal jeg ha unger begynner jeg å få det travelt. Men det er ikke så mye det at han har fått seg dame som plager meg som det at jeg føler at han har holdt meg for narr. Jeg føler meg rett og slett dum, skuffet og såret.

 

Oppdaget plutselig at det er tirsdag i dag og jeg egentlig skulle ha rapportert vekt. Som har gått oppover i julen.... Borte er det tosifrede, tilbake til det tresifrede tallet. Men - det visste jeg jo at kom til å skje, og bort igjen skal det! I'll be back i morgen med de harde fakta... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindiken

Godt nyttår Krusmynte ! Du har vært kjempeflink i 2012 og i dette nye året når du nok målet ditt :) Drit i den typen, det venter helt sikkert en bedre på deg litt lenger fremme :) Håper leiligheten blir "din" om ikke så altfor lenge. Hadde vært kjekt om det var strikketreff i år også, men det blir visst i Oslo. Vi får håpe på neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Takk for det, Lindik! Du har helt rett ang han typen. Når det gjelder strikketreff så så jeg at det skulle være i Oslo av en eller annen grunn i år. Har ikke meldt meg på der, er så lite aktiv på Hobbybodenforumet og kjenner lite folk der, og synes det var skummelt nok å melde seg på her i Bergen. Første gangen synes jeg det virket veldig "klikkete" helt til jeg "fant" bl.a. deg - hadde det ikke vært for det ville jeg nok ikke kommet tilbake i 2012. Men vi får vente og se hva som skjer neste år. :)

 

Har hatt offisiell veiing i dag. En dag for sent som gjør den kommende slankeuken litt kortere, men pytt. Resultatet viste 0,5 opp, altså er jeg fortsatt på det tresifrede. Hadde ikke forventet noe annet - faktisk hadde jeg vel egentlig forventet å gå enda litt mer opp, så kan vel ikke si meg annet enn fornøyd. Det har nok hjulpet at jeg har trent 3 ganger i julen - lille julaften, 2. juledag og 29. desember. Blir nok andre boller på treningssenteret de kommende ukene med alle nyttårsforsettene, men skal nok komme meg avgårde likevel tenker jeg. PT'en min er ikke tilbake fra ferie før over helgen igjen, da blir det en gang per uke med ham.

 

Akk - duty calls! Sitter jo egentlig på jobb... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Opp med haka, Krusmynte :) :) Jeg skjønner deg godt, jeg flyttet vekk fra Oslo og alle mine venner da jeg ble samboer med kjæresten for snart 3 (herregud, TRE?!) år siden, og selv om jeg har det toppers med ham, så har jeg ikke fått nye venner i min nye by - og det er det noe eget med gode skravlevenninner. Ikke så lett å finne nye venner i ny by når man hverken har unger eller bikkje, har jeg funnet ut. Så egentlig teller jeg bare ned til vi kan flytte fra denne gudsjammerligere byen her, sånn omtrent om 4 år når bonusbarnet er ferdig på skolen.... :rolleyes:/> ( Nei, jeg vet, ikke den mest proaktive holdningen, tror jeg har resignert litt ;) )

 

Og når det gjelder håpløse menn, så skal jeg ikke engang begynne å fortelle om de endeløse, håpløse årene som singel, mens alle andre rundt meg ynglet babyer til den store gullemedaljen, og jeg bare endte opp med "losers" med en angst for forpliktelser større enn herfra til evigheten. Siste mann ut før jeg møtte min kjære samboer knakk meg så til de grader med brutte løfter at jeg egentlig hadde gitt helt opp. Jeg hadde hjertesorg et år, og var en periode overbevist om at livet ikke hadde så mye mer å komme med for min del.

Men det snudde, heldigvis, og det kommer til å ordne seg til slutt for deg også. Sier ikke alt dette for å trøste (min erfaring er at trøst ikke hjelper så masse når man er litt deppa), men heller for å forklare at jeg skjønner hvordan det er å være der du er når det føles som om alle andre har føket forbi deg for lengst, og at det bare er å øse ut frustrasjon til oss! Det pleier jo å hjelpe litt, det :)

 

Og ellers må jeg bøye meg i støvet for skarve 0.5 opp i jula. Det er imponerende! Ikke lenge til du er tilbake på tosifret :)

 

Stor oppmuntringsklem fra Ninjastar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindiken

I kveld starter kurs nr 2 og jeg er superspent ! Håper det går bra med deg Krusmynte :)

Og enig med deg i det med strikketreffet og klikker, veldig fornøyd med at jeg traff deg og de andre som vi satt sammen med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har vært en tur innom her hos deg. Har bare lest litt av det nyeste som står. Forstår at du ikke hadde en helt grei avslutning på det gamle året. Tror det er flere av oss som har kjent på det med ensomhet og lengsel etter noe mer enn det hverdagene våre inneholder.

Selv om det kanskje ikke er noen støtte i å vite det. Og litt klisje - men nå står det faktisk et helt nytt år foran oss. La oss gjøre det til et supert år! :)

Fikk også med meg det med tosifret. Så bra! Regner med at du er der igjen snart - eller kanskje allerede? Du får orientere. :D

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Lindik - lykke til på nytt kurs! Det kommer nok til å gå strålende tenker jeg - nå er jo alle "farene" ved julen og alle dens utfordringer ferdig. :) Og når det gjelder strikking så kan vi da ha vår egen lille strikkekafe en gang hvis du vil? Bare å gi en lyd - jeg stiller!!

 

Bonka - takker for hyggelig hilsen! Du har helt rett - det nye året blir så bra som vi lager det selv. Og året i år skal bli året der jeg kommer i mål med vekten om ikke annet! Merker jo at det gjør noe med selvfølelsen å krympe, og at jeg nok går med hodet litt høyere hevet. Teite typer fortjener meg ikke - sånn er det med den saken - så nå gjelder det å "get out there"! Det er andre her inne med paralelle prosjekter - kanskje mitt skal bli at jeg skal lage meg en profil på en eller annen nettside og se hvor mange frosker jeg må kysse før jeg treffer drømmemannen?

 

Anyway - i dag har jeg hatt årets første PT-time, og det var jaggu godt! Hadde 30 minutter med høyere motstand enn vanlig - dog også med litt lavere tempo, men det kommer seg. Deretter en time med PT og styrke på bein - tunge saker gitt! Og deretter 30 minutter på tredemøllen i 7 km/t. Mao godt med trimpoeng i dag, og godt å komme igang igjen. Godt å få ut litt frustrasjon ved å ta noen ekstra knebøy - det hjelper faktisk! :) Og hadde ikke sett Sprettrumpesvensken på 2,5 uker og han stod og så på meg litt opp og ned og så kom det "Oi, va tunn du har blivit" etterfulgt av spørsmål om jeg hadde fått meg ny treningsbukse. Og det har jeg jo. Str 44 fra H&M. *stolt* Greit, den kunne kanskje vært pittelitt større, men etter å ha hatt den på seg i 10 minutter er den helt greit. Og jeg skal jo krympe meg ut av den så who cares? Uansett, fikk litt samme reaksjonen da jeg var på tur nyttårshelgen og traff faren til venninnen min - har ikke sett ham på lenge. "Åh dæven, du har forandra fassong!" (jepp - fassong med to s'er - vi snakker skikkelig hedmark-dialekt... Hihi). Så nå begynner folk å legge merke til endringene, og tror nok det har med treningen å gjøre. Så nå skal jeg trene en gang alene denne uken, neste uke har jeg ikke PT-time før fredagen siden jeg skal ut på tur med jobben, men deretter er det fast mandager med ham og en dag alene. Her skal vi ha resultater!

 

Nei, nå skal jeg slenge beina på bordet og være fornøyd med egen innsats i dag. I morgen er det veiing og det er jeg en smule spent på, for uken har ikke gått allverdens bra matmessig - noen OK dager og noen dårlige. Men i dag har jeg 10 i kostholdsscore og nå føler jeg at jeg er på the right track igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Yeee-ha! PT-timen med grusomme beinøvelser i går (bulgarske utfall suger big time, men er greit å gjøre for å få ut annen innestengt frustrasjon - ref tidligere innlegg...) gjorde tydeligvis susen i går, for jeg har gått ned 1 kg siden sist og for første gang siden jeg var på mitt aller største ever er vekten offisielt tosifret - 99,9! Har aldri, aldri lyst til å se tresifret tall på badevekten min igjen. Bortsett fra hvis jeg bruker den som koffertvekt som har vært gjort ved et par anledninger, men nå har jeg jo en faktisk koffertvekt så det skal egentlig ikke være nødvendig det heller. *ler* Ihht kroppsmålingen jeg var på for en tid tilbake har jeg nå nøyaktig 15 kg igjen til jeg er i mål. Det stemmer overens med det jeg har tenkt på selv også, men det kommer vel litt an på hvor mye muskelmasse jeg bygger og. Fordelen med å ha såpass "lite" igjen er at nå begynner hvert kilo å merkes mye mer på en måte. And I like it. :)

 

FLINKE MEG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jaaaa! Flinke du :D :D Superdupergrattis med offisiell tosifret vekt!

Du suser jo inn i 2013 på en real bølgetopp - dette er nødt til å bli et knallår :)

 

Og at trening hjelper mot innestengt frustrasjon og depressive tanker, det er hevet over enhver tvil. Ikke noe som hjelper mer på en blå og svart dag enn å trene, helst så hardt at det eneste man rekker å bekymre seg for er om man kommer til å overleve treningen ;) Synes jeg, i hvert fall!

 

Og tommelen opp for fine kommentarer fra Mr. SRS. Det er så herlig når folk begynner å se skikkelig forskjell, og at alt det harde arbeidet faktisk vises. Tvi tvi med de siste 15 :D

 

Hva er forresten bulgarske utfall? Hørtes skummelt ut, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Bulgarske utfall er skummelt! Første gangen klarte jeg såvidt 3 stk før jeg måtte stoppe pga krampe... Nå klarer jeg 15 uten problemer, selv om jeg fortsatt har mye å gå på når det gjelder dybde - kneet skal jo nesten helt nedi bakken når man gjør det helt riktig. Men det kommer litt etter litt! Hvordan det gjøres? Man står med ryggen mot en benk e.l., og tar den ene foten bak og oppå benken. Og så gjør man knebøy med den foten man står på... Her er en liten video siden jeg er kjempedårlig på å forklare! :)/>

http://www.youtube.com/watch?v=zr4yegVq06s

 

Å trene så hardt at man er redd for å dø er ikke vanskelig, men for meg skjer det gjerne når det trenes kardio. På ellipsemaskinen går det ganske greit nå, men da jeg prøvde meg på 2 minutters intervaller (en lett jogg med fart på ca. 8,5 km etterfulgt av gange) på tredemøllen var jeg sikker på at hjertet ikke skulle klare å banke så fort som nødvendig at det skulle stoppe i steden. *ler* Og det gjorde jeg helt frivillig i julen, som tydeligvis var en tid for mirakler likevel (trodde det egentlig var påsken, men så kom jeg på dette med jomfrufødsel. :)/>)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindiken

Du er kjempeflink ! Jeg håper å se tosifret når dette kurset er over, men da må jeg være standhaftig :) Jeg hadde gått ned 1.1 kilo på de tre ukene jeg var på egenhånd i julen så det er jeg jo kjempefornøyd med. Og i går hilste vi på Yngvar "Berre gjer det" B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg hadde gått ned 1.1 kilo på de tre ukene jeg var på egenhånd i julen så det er jeg jo kjempefornøyd med. Og i går hilste vi på Yngvar "Berre gjer det" B)/>

Fantastisk!!! Det er jo superbra juleresultat - da har du vært virkelig flink.

 

Og Yngvar? Han er kjekk han! *besvim*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindiken

Fantastisk!!! Det er jo superbra juleresultat - da har du vært virkelig flink.

 

Og Yngvar? Han er kjekk han! *besvim*

 

He he ja dritkjekk, enda bedre i virkeligheten enn på tv :wub:/>

 

Jeg gir deg en lyd en gang jeg skal til byen, så kan vi ha vårt eget strikketreff :)/> Eller et annet sted som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turjente

Yeee-ha! PT-timen med grusomme beinøvelser i går (bulgarske utfall suger big time, men er greit å gjøre for å få ut annen innestengt frustrasjon - ref tidligere innlegg...) gjorde tydeligvis susen i går, for jeg har gått ned 1 kg siden sist og for første gang siden jeg var på mitt aller største ever er vekten offisielt tosifret - 99,9! Har aldri, aldri lyst til å se tresifret tall på badevekten min igjen. Bortsett fra hvis jeg bruker den som koffertvekt som har vært gjort ved et par anledninger, men nå har jeg jo en faktisk koffertvekt så det skal egentlig ikke være nødvendig det heller. *ler* Ihht kroppsmålingen jeg var på for en tid tilbake har jeg nå nøyaktig 15 kg igjen til jeg er i mål. Det stemmer overens med det jeg har tenkt på selv også, men det kommer vel litt an på hvor mye muskelmasse jeg bygger og. Fordelen med å ha såpass "lite" igjen er at nå begynner hvert kilo å merkes mye mer på en måte. And I like it. :)/>

 

FLINKE MEG!!!

Gratulerer og du har en herlig humor å beskrive sprekingene på treningssenteret. Gud hjelpe meg så herlig å se 99.9!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turjente

Yeee-ha! PT-timen med grusomme beinøvelser i går (bulgarske utfall suger big time, men er greit å gjøre for å få ut annen innestengt frustrasjon - ref tidligere innlegg...) gjorde tydeligvis susen i går, for jeg har gått ned 1 kg siden sist og for første gang siden jeg var på mitt aller største ever er vekten offisielt tosifret - 99,9! Har aldri, aldri lyst til å se tresifret tall på badevekten min igjen. Bortsett fra hvis jeg bruker den som koffertvekt som har vært gjort ved et par anledninger, men nå har jeg jo en faktisk koffertvekt så det skal egentlig ikke være nødvendig det heller. *ler* Ihht kroppsmålingen jeg var på for en tid tilbake har jeg nå nøyaktig 15 kg igjen til jeg er i mål. Det stemmer overens med det jeg har tenkt på selv også, men det kommer vel litt an på hvor mye muskelmasse jeg bygger og. Fordelen med å ha såpass "lite" igjen er at nå begynner hvert kilo å merkes mye mer på en måte. And I like it. :)/>

 

FLINKE MEG!!!

Gratulerer og du har en herlig humor å beskrive sprekingene på treningssenteret. Gud hjelpe meg så herlig å se 99.9!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Fyttigrisen i dag var det tungt å trene.... Gangsperr fra mandagen i rumpe og fremside lår, sliten etter å ikke ha fått sove før relativt sent i går etterfulgt av å våkne 45 minutter før klokken ringte i morges uten å få sove igjen... I tillegg har jeg løpt i trapper på jobben (jeg har kontor i kjeller, alle andre i 4. etg hvor også posthyller etc er, og heisen står...) og flyttet 13 tuuunge kartonger full av arkiv. Da er det vanskelig å motivere seg for trening da! De 20 minuttene oppvarming var dødstunge, vekttreningen gikk litt greiere og jeg overlevde da også litt cardio med ikke så høy motstand men med relativt høyt tempo på ellipsemaskinen i en halvtime. Så alt i alt gikk det jo greit, men dæven så vanskelig å motivere seg for trening når jeg ikke har PT-time altså! Det er noe jeg må jobbe med tydeligvis. Kom meg avgårde denne gangen ihvertfall, så stjerne i boken til meg!

 

De siste dagene har gått relativt greit matmessig, så jeg føler at jeg endelig er tilbake i den gode rytmen jeg hadde før juleferien og etegildet. Nå som jeg "bare" har 15 kg igjen føler jeg liksom at målet er så veldig mye nærmere enn det har vært før. Det er jo det når man ser på tallene, men 15 kg er jo så mye mer trivelig å tenke på enn 45!! :) Og jo mer jeg klarer å gå ned til 18. mai jo bedre. Har ikke satt noe tallmål der enda, men den dagen reiser jeg til Edinburgh og tenker å shoppe litt. Så jo nærmere målet jo bedre!

 

Nei - en dusj og litt middag kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Høres jammen ut som om du har fått kjørt deg i dag, ja! Utrolig bra jobba med at du kom deg på trening likevel. Det er jo tross alt "i motbakke det går oppover", sånn bare for å dra en dårlig klisjé :P

 

Jeg er også tilbake i god rytme med maten nå, og det føles så bra. Ikke lenger to måltider pr dag... Og ikke lenger så mett når jeg legger meg at det nesten er ubehagelig... Nei, det er mye bedre å ha det slik som nå, og det skal jeg prøve å huske til neste slappfiskrunde ;)

 

Ha en fin kveld videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, det kaller jeg selvdisiplin! Hatten av, Krusmynte!

 

Og 15 kilo, da... Det betyr 30 kilo vekk - se for deg 30 sukkerposer i handlenett. Skulle blitt fort sliten av å bære rundt på det... :) Det må være en utrolig forandring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Det er en utrolig forandring, ja, men det har jo gått over lang tid, da. Var vel mars 2011 jeg begynte tror jeg, og hadde en lang pause fra høsten og over nyttår i fjor og begynte på igjen i mars. Det ble lagt et bilde av meg på Facebook på nyttårsaften som hadde gitt en venninne hakeslepp - faktisk såpass at hun hadde vist familien bilder av før og nå, og de var også forbløffet. :) Selv ser jeg jo egentlig ikke så mye av forandringen siden jeg ser meg i speilet hver dag. Dvs jeg ser jo noe - som at jeg plutselig har fått frem kragebeina. Og oppdaget her om dagen da jeg stod foran speilet at "valkene" på ryggen (de som går fra oppunder skulderbladene og på skrå ned/utover over til midjen) er blitt adskillig mindre. Merker faktisk mye mer forskjell etter at jeg begynte å trene, og nå som jeg har mye mindre igjen å ta av så merker man jo hvert kilo mer enn før hvis du skjønner. 1 kg av 130 er ikke mye, 1 kg av 100 er jo mye mer hvis man regner det over i prosent. Så ja - det går fremover.

 

Etter en særdeles rolig lørdag med litt shopping (mamma spanderte bukse og jakke på sin blakke datter som knapt har klær som passer. Snille mamma!) og en kafetur (grov scone og cola light) og en rolig kveld i heimen (heimelaga pizza - ikke fullt så snillt kanskje, men den var liten...) har jeg faktisk trent i dag. Jepp - på en søndag. Begynte på tredemøllen - gikk i 20 min på 7, deretter 6 men med "motbakke" på 8 (er vel prosent stigning det står for eller noe? Ikke vet jeg) i 1 km, deretter ned igjen på "flaten" for å roe litt ned før jeg skulle ta styrkeprogrammet mitt. Men så var det lite folk der, og plutselig fikk jeg for meg at la meg ta noen intervaller! Så begynte med 3x2 minutter, men fant ut at 3 var litt mye, så gikk over på 2x2 etter på. Totalt 9 minutter med jogging, og det er jo ny personlig rekord! Men tror jeg hadde litt for høyt tempo på gå-biten, for jeg slet med å få ned pulsen og pusten på de 2 minuttene. Uansett, avsluttet med å roe litt ned igjen, og totalt ble det 55 minutter på møllen! Også rekord. :) Og så tok jeg styrke, og avsluttet med 10 minutter på møllen igjen før jeg måtte avgårde til bussen. Kjenner det godt i hofteleddsbøyene at jeg har gjort noe uvant (les: jogge) og stivner helt når jeg sitter. Men pytt - jeg er stolt av egen innsats! HAr såvidt begynt å fundere på å ta 3 økter i uken, tenkte å snakke med PT'en om det når jeg har time på fredag - kanskje ta en ren cardioøkt innimellom. Men får se hva han sier. Føler meg ihvertfall motivert for det, og hvem skulle vel trodd det for noen måneder siden? Ikke jeg ihvertfall! ;)

 

Nå er det søndagskveld og jeg synes jeg kan ha god samvittighet når jeg sitter med beina på bordet. Har til og med klart å strikke meg en høyrevott i helgen - er jo meldt så kaldt når jeg skal østover til uken, er jo ikke vant til sånt. Fant ut at da må man ha noe varmere enn hanskerne på hendene og satte i gang. Er kommet godt i gang på venstrevotten og, så jeg regner med jeg skal klare å bli ferdig med god margin. Dvs må bli ferdig i morgen siden jeg reiser rett fra jobb tirsdag. Og arbeidsmengden om dagene tilsier ikke akkurat strikking i arbeidstiden for å si det sånn... ;) Men skal ha med meg strikketøy på tur, men da noe litt enklere - tenkte å begynne på babypledd til en gravid venninne. Jeg er nemlig blitt fortalt at det er helt OK å strikke på seminar så lenge pinnene ikke klirrer. Og det hjelper jo at det var en på samme seminaret i fjor som satt og holdt på med bunadsstrømper... Hihi!

 

Nei, frem med strikketøyet, her må det produseres vott! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Enda en personlig rekord - 17 TP på en uke! Trening med PT mandag, egenhånd torsdag og søndag samt en spasertur hjem fra jobb. Fornøyd! :D Blir mindre denne uken siden jeg skal på reise, men pytt - nå vet jeg at det går an! Og ikke minst hvordan andre klarer å samle så mange TP'er på en uke. Synd vi ikke har dette epletreet her inne lengre, nå ville jeg jo etterhvert ha fått meg en liten skog!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en personlig rekord - 17 TP på en uke! Trening med PT mandag, egenhånd torsdag og søndag samt en spasertur hjem fra jobb. Fornøyd! :D/> Blir mindre denne uken siden jeg skal på reise, men pytt - nå vet jeg at det går an! Og ikke minst hvordan andre klarer å samle så mange TP'er på en uke. Synd vi ikke har dette epletreet her inne lengre, nå ville jeg jo etterhvert ha fått meg en liten skog!

Wow! 17 TP på en uke er jo utrolig bra. Jeg er imponert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Krusmynte - så flink du har vært da :D

 

Sender du litt viljestyrke til å få kroppen i aktivitet min vei kanskje? Ja, hvis du har litt til overs altså, mener jeg. Her vil rumpa nemlig bare sette seg i sofaen, og da følger liksom resten av kroppen bare etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jotakk, Marsvin - kjenner meg igjen i problemstillingen. Jeg fikk meg personlig trener for å komme i gang, og med avtale to ganger per uke måtte jeg jo bare komme meg avgårde. Og nå begynner jeg å synes at det er helt OK å trene. Men - jeg må ta det på vei hjem fra jobb, ellers blir det ikke noe av hvis ikke jeg har PT-avtale, kjenner også at det er tyngre å motivere seg de dagene uten avtale, selv om jeg går rett fra jobb. Hadde noen sagt til meg i august at jeg skulle begynne å like å trene hadde jeg ikke trodd dem. Faktisk hadde jeg vel ledd rått... Men den beste motivasjonen nå er å se endringene i kroppen, samt fremgang på selve treningen. Og for å få det, så må man begynne først... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...