Gå til innhold

På'an igjen!


Gjest Krusmynte
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Lindiken

Du er kjempeflink Krusmynte ! Og tøff i ny treningsbukse :) Det gikk bra med meg også på kurset i går, - 1,8 på to uker så jeg er godt fornøyd. Klistremerke for 15 kilo fikk jeg også, så påsken er reddet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 878
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Ninjastar

Hola! Jeg prøver meg med noen ord, her fra påskefjellet med laber nettdekning... så får vi se om nettet varer like lenge som jeg skriver. Her på høyfjellet er været helt fantastisk, akkurat like bra som de skryter av på nyhetene og værmeldingene. Men vi er to halvsjuke som tar livet mest med ro på hytta. Litt surt, men samtidig er det SÅ mye bedre å sitte her og være syk, enn å sitte hjemme. Vi får se det positive i det! I går kom jeg meg avgårde på 15 km skitur (alene mens samboer lå syk igjen på sofaen), og det kjentes at det var første skikkelige økt på to uker. Men herlig var det likevel :) Betaler for det i dag da, så i dag blir det ikke store innsatsen. Men jeg kimser ikke av boklesing heller!

Gratulerer med ny tights!! Og joggeinnsats og fine tall på vekta! Skjønner godt at det er en barriere med tights. Det var det for meg også. Men jeg kom over det, og nå tenker jeg (nesten..) aldri på det lenger. Nå som jeg har blitt vant til tights, synes jeg faktisk det er det beste å trene i. Hvem skulle trodd det?!

Forresten. Hvis du skal selvbrune leggene.... så ikke gjør som jeg gjorde. Jeg skulle teste ut selvbruningskremen, og brukte den da på én legg for å kunne sammenligne med med den andre. Dagen etter glemte jeg hele eksperimentet, stilte på trening i 3/4 tights og så plutselig at jeg hadde en oransje og en blåhvit legg. Meget lekkert :P Men jeg trente likevel, bet det i meg og satset på at folk ikke ville legge like mye merke til det som jeg gjorde selv.

Ang. sulten og trening: Jeg var på et foredrag på treningssenteret mitt, med ei fra Grete Roede. Hun forklarte at det man spiser rett etter trening, forbrenningsmessig blir som et svart hull og at det på en måte forsvinner uten å inngå i det daglige regnskapet. Men i så fall må næringen inntas rett etter trening, jeg mener hun sa maks 20 minutter etter. (Ergo må man ha med seg mat/drikke i treningsbagen). Hun understreket selvfølgelig også viktigheten av å fylle på med næring etter trening, men det vet vi jo fra før. Så kanskje det ikke er så skummelt å prøve seg på et noe høyere inntak for deg, hvis du passer å ta det ekstra inntaket rett etter treingen? Det er i hvert fall ikke veldig rart at du har blitt mer sulten, så aktiv som du har blitt. Tenk for en økning i muskelmasse du må ha hatt de siste månedene :) Når jeg vet jeg skal trene lenge, har jeg ofte med meg mat på trening. En tupperwareboks med bær, cottage cheese og yoghurt, det synes jeg funker bra etter trening. Og jeg får alltid lov til å sette boksen i kjøleskapet på senteret mens jeg trener, så det slipper å bli varmt.

 

Nei... skal jeg prøve meg på en liten tur ut, da? Ta hostesaft og nesedråper først, og pakke seg godt inn i parkas og ullundertøy? Må vel det :) Ha en strålende fin påskedag så lenge, kos deg med strikketøy og fri :D

 

Og ps; da jeg fikk beinhinnebetennlesen min, fikk jeg resept på voltaren bare ved å ringe legekontoret. Så hentet jeg resepten rett på apoteket. Enkelt og greit, i hvert fall når de ikke har kapasitet til å ta deg inn på kort varsel. Og betennelsesdempende vil man jo gjerne begynne med så fort som mulig. God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Oooooh, epleklistremerker! Det får man ikke på nettkurs... *hrmpf* ;)

 

Joda, jeg var og trente i ny tights med bleke legger. Kommer nok ikke til å selvbrune, isåfall blir det en time i solarium i ren desperasjon etter litt varme. :) Har for øvrig planer om å gjenta suksessen i morgen, for det var ganske behagelig å trene i tights. Da skal jeg huske sports BH'en også, og fortsette jogge-prosjektet mitt. Så får vi se hvordan det går. :) Tror nok jeg kommer til å spandere på meg en tights eller to til etterhvert, men kan hende jeg venter til jeg skal til Edinburgh - har en følelse av at det er pittelitt billigere der.

 

Takk for tipset om det med trening og mat, Ninjastar! At man skal spise i forbindelse med trening visste jeg, men resten var ny info. Jeg pleier jo å trene rett fra jobb og spiser "kvelds" før jeg forlater jobben (to skiver med pålegg) og tar middagen når jeg kommer hjem. Jeg har også pleid å ha med meg en banan som jeg spiser på vei til bussen etter trening, men de to siste gangene har jeg også tatt proteintilskudd i garderoben rett etter trening. Merker at det når jeg har gjort det sånn ikke har det så inderlig travelt med å lage/spise middag når jeg kommer hjem. Har jo stort sett spist Fjordland eller rester når jeg har trent fordi jeg har vært så desperat etter mat at det har måttet gå fortest mulig - nå kan jeg lage noe fra bunnen uten å dø mens jeg rører i gryter. :) Så jeg tror det funker. Uansett er det jo ferie nå, og da blir jo alt litt annerledes, så blir spennende å se når ferien er over hvordan det går da.

 

Hittil har det vært en aktiv påskeferie på mange måter - vedovnjakt lørdag og besøk lørdag, middagsbesøk og kaffebesøk søndag, kafetur, trening og besøk mandag, ny vedovnjakt etterfulgt av tur med venninner i går. Så i dag skulle jeg liksom forholde meg rolig i heimen. Som førte til en liten bytur fordi jeg måtte ha noen nødvendigheter til kjøleskapet (som jeg kunne kjøpt på nærbutikken, men.... :)) og utpakking av to av de tre siste flyttekartongene. Eneste rolige jeg har gjort i dag er å strikke litt i solveggen. Som nok ikke var så lurt, for etterpå, på slutten av kartongtømmingen, kjente jeg at armen protesterte. Så da ble arbeidet lagt ned for i dag, stuen ser bombet ut men strikketøyet er pakket vekk for å ikke friste meg så mye. Fikk heldigvis Brexidol av legen uten å ha time, så nå blir det medisinering mens armen har anledning til å hvile litt siden jeg ikke er på jobb om dagene. Treningen i morgen blir kardio og bein tenker jeg, så satser vi på at litt hvile og medisiner gjør susen.

 

For øvrig kjenner jeg at jeg synes ferien går skummelt fort. Og jeg angrer veldig på at jeg ikke kjøpte noe goderi - snopesyk.no!!! Sånn er det med that time of the month...Ikke det, nærbutikken er åpen til 22 i dag, men det er mot mine prinsipper å gå på butikken ens ærend for å kjøpe søtsaker. Akkja - skal jo ikke ha sånt uansett, så det prinsippet er greit å ha. Men har da noen druer jeg kan kose meg med nå på kvelden. Det er jo faktisk nesten bedre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Fysj, jeg håper armen din blir bedre fort, det er skikkelig kjipt om den holder deg tilbake nå! Krysser fingre og tær!

 

Og bra jobbet med å klare å motstå søtsuget, det er ikke alltid så lett, men det føles jo veldig godt etterpå. Kanskje ikke sånn med en gang, men når søtsuget har gitt seg, da er det godt å vite at man har klart det. Jeg drikker et par gode teer fra Twinings fra den asiatiske butikken rett borti gata. Er egentlig en skikkelig kresen tefrik, som ikke er så vakent begeistret for posete, men disse er helt himmelske. Favorittene er tranebær med blodappelsin, og tranebær med bringebær og hyllebær. De blir fine og rosa i koppen, og med et par suketter er det regne desserten. Tror de tekoppene er noe av det som har reddet meg fra søtsuget til nå (eller muligens at jeg spiste så mye søtt i månedene før jul at kroppen min har fått nok)!

 

Det er godt med en litt rolig, men aktiv ferie ja. Høres ut som du får gjort mye koselig, og det er jo det feriene er til. Hente seg inn igjen, slappe av og kose seg litt.

 

Ønsker deg en ny sunn, sprek og flott dag, med MASSE sol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt god påske

 

Jeg kjenner igjen det med sulten etter en treningsøkt eller når den kommer snikende. Jeg pleier å ta med en youghurt. Det hjelper meg, men kansje det ikke var så dumt med litt mere mat. Siden det forsvinner fort gjør det jo ingenting.

Jeg må innrømme at jeg har vært svak og jeg har kjøpt med meg noe godteri. Er veldig svak for påskeskum.

I går så rakk jeg opp en påbegynt genser som bare har liggi der. Tenkte jeg skulle begynne på noe annet. Jeg var på Bogerud og fikk tak i et oppskriftshefte med en genser jeg syntes var fin. Jeg synes det er moro å strikke etter mønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Påskesnop er greit så lenge man tenker på mengden samt at man kompenserer med litt ekstra trening eller noe sånt. Skal nok unne meg noe på lørdagen, tenker jeg. I mellomtiden koser jeg meg med frukt, blader og kriminalromaner i påskesolen. :)

 

Så over til dagens selvskryt. Jeg har nemlig trent. Ikke at det er mye å skryte av egentlig, for det gjør jeg da stadig vekk. Men - forrige mandag jogget jeg jo i 5 minutter. Torsdagen var det økt til 6,5 minutter. Mandag glemte jeg jo sports BH'en, så da ble det bare gåing. Men i dag har jeg tatt igjen. Med renter. For etter å ha gått i 10 minutter bestemte jeg meg for å jogge, og dagens mål var minst 7. Så satte jeg i gang, da. Hørte en sang, hørte to sanger, og plutselig kom det en som var i akkurat samme rytmen som stegene mine, så den hørte jeg på to ganger, og VIPS så var det gått 15 - femten - minutter! Men da var jeg ganske sliten og altså.... Roet tempoet i 5 minutters tid før jeg økte på motstanden så jeg gikk oppover i 20 minutter. Så jeg satte ny joggerekord i både tid og distanse (2,04 km), antall km på en time og antall forbrente kalorier iflg tredemøllen, men det tallet har jeg glemt allerede. Tror det var rundt 750 eller noe. Er SÅ stolt over egen innsats! Trente litt bein etterpå, drakk proteinshaken min, tok litt solarium hos naboen og dro hjem og tok meg en dusj. Har nå spist litt formiddagsmat og skal straks ut på altanen i finværet. En god påske så langt mao! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Jeg lagde en snodig grimase i ansiktet nå som jeg leste innlegget ditt! FEMTEN MINUTTER!?!?! Du er min løpehelt! Herlighet, feir med en skikkelig hyggestund, nyt bladene dine og strål den i glansen, 15 minutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg er fortsatt sjokkert selv... Jeg lurer på om det kan ha noe med tiden på døgnet å gjøre. Jeg stod opp, spiste frokost, tok på treningstøy og dro på trening. Ellers pleier jeg jo komme rett fra jobb e.l. Vi får se på mandag om jeg klarer å gjenta det eller om det var en engangsgreie! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Takk, Villelille!

 

Veiedag, og som forventet bom stille. Litt for mye pizza og godsaker lørdagen er nok årsaken til det. I tillegg merker jeg at den manglende hverdagsaktiviteten har sitt å si. Men det er greit - målet var å ikke gå opp, og der er jeg jo, så...

 

Skulle egentlig har PT-time i dag, men har akkurat fått beskjed om at den er avlyst. Var forberedt på at det kunne skje, men når jeg ikke hadde hørt noe regnet jeg med at den gikk som planlagt. Var så mentalt innstilt på det at nå går jeg litt rundt meg selv kjenner jeg. Jeg kan jo trene uansett, men når jeg ikke vet når jeg får ny time er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre. Egentlig er det ganske upraktisk å trene i dag siden bussen bare går en gang i timen. Så jeg tror kanskje det blir en spasertur i ettermiddagssolen. Sitte litt på altanen først tenker jeg. Etter at klokken ble stilt kommer jo solen der en time senere, så nå kommer den ikke før i 14-tiden. Det er greit på arbeidsdager, men litt kjedelig på fridager. På en annen side er det jo flere arbeidsdager enn fridager i løpet av et år, og derfor gjør det ikke allverdens sånn egentlig. Til gjengjeld har jeg den jo her ganske lenge, og når solen kommer litt høyere tror jeg at jeg kommer til å ha den omtrent til den går ned. Er litt spent på det - blir jo første sommeren i leiligheten min. :) Som for øvrig er relativt strøken etter støvsuging og oppvask i dag. Relativt ryddig var den fra før.

 

Har for øvrig bestemt meg for å ta pause i GR-kursingen - i dag var siste veiing. Jeg prøver meg selv noen uker, og så slenger jeg meg på nytt kurs om jeg ser det ikke går. Eventuelt venter jeg til jeg skal på hold vekten, for det SKAL jeg ha denne gangen! I mellomtiden fortsetter jeg med registrering av mat, trening osv. og satser på at det går bra på egenhånd. Nå om dagene sliter jeg med en veldig craving for alt usunt og det er litt slitsomt, men håper at det blir bedre når hverdagen kommer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Kjedelig med PT-timen, men det er sånt som kan skje innimellom.

 

Men du, og jeg bare spør, føler du deg trygg nok til å jobbe på egenhånd uten kurs dersom du har store cravings om dagen? Eller tror du det går over når hverdagen kommer, som du jo også påpeker. Spør rett og slett fordi jeg har vært i lignende situasjoner selv, og tenkt at dette klarer jeg, men har ikke gjort det. Nå kan det selvsagt hende du er mer standhaftig enn jeg var, og spør bare for å forsikre meg om at dette er noe du virkelig vil. Samtidig virker du jo veldig strukturert og det virker som du har godt innarbeidede vaner.

 

Ha en flott dag videre ute i solen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg hadde en runde i butikken senest lørdag hvor jeg tok meg en bolle, la den tilbake, tok en minipose chips og la den tilbake, samme med en minipose ostepop som også ble lagt tilbake - og gikk lange runder mellom hver plukke opp-legge tilbake greie.... Kom ut igjen med løsvekt leverpostei, hamburgerrygg og en agurk. ;) Selv om cravingsene er der (som også kanskje har hatt med mensen å gjøre) så har jeg ikke gitt etter. Søtsakene på lørdag var planlagt, så... Ja. Føler at jeg har vært ganske flink. :) Og for å si det sånn så er veien tilbake til kurs veldig kort og jeg har i tillegg PT'en som alltid spør hvordan det går med vekten, og det er jo nesten pinligere å innrømme overfor ham at det ikke går greit enn overfor kursleder. Så det og holder meg nok litt i ørene regner jeg med. Så jeg er ikke særlig bekymret, men skal likevel registrere all mat/kalorier som før. Før eller siden MÅ jeg jo klare meg på egenhånd. Cravingsene vil komme da også, og egentlig er det greiere å teste det ut nå for nå føler jeg det ikke som noe nederlag å dra på kurs igjen fordi jeg fortsatt er midt i prosessen hvis du skjønner. Så joda - dette har jeg tenkt og fundert nøye på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Holder med deg når det gjelder å prøve seg uten kurs. Jeg har også bestemt meg for det når mitt er over. Det blir for dyrt å fortsette på kurs helt til jeg er i mål, og jeg tror egentlig vi vet hva og hvordan vi skal spise. Jeg kommer til å bli gull-medlem isteden slik at jeg har kontroll på kostholdscoren og kan regne ut menyvalg osv. Har fortsatt 4 uker igjen av kurset jeg går på nå så jeg får prøve å gjøre det beste ut av de siste ukene.

 

Jogging er noe jeg ikke har prøvd noe særlig ennå. Har aldri likt å jogge, og tenkte jeg skulle vente med å prøve til veiene er bare. Det kan ta noen uker ennå her i Finnmark. Liker heller ikke hvordan brystene beveger seg når jeg jogger. Har til gode å finne en bh som holder det så godt på plass som jeg ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Det høres veldig gjennomtenkt ut! For ikke minst å si modig! Jeg heier på deg! Jeg gruer meg fryktelig til den dagen jeg skal stå på egne bein, vet det skal skje en dag, men fy som jeg gruer meg. Misunner deg litt som føler at du er klar for det nå, hehe! Spent til å høre dine videre oppdateringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Det høres veldig gjennomtenkt ut! For ikke minst å si modig! Jeg heier på deg! Jeg gruer meg fryktelig til den dagen jeg skal stå på egne bein, vet det skal skje en dag, men fy som jeg gruer meg. Misunner deg litt som føler at du er klar for det nå, hehe! Spent til å høre dine videre oppdateringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jogging er noe jeg ikke har prøvd noe særlig ennå. Har aldri likt å jogge, og tenkte jeg skulle vente med å prøve til veiene er bare. Det kan ta noen uker ennå her i Finnmark. Liker heller ikke hvordan brystene beveger seg når jeg jogger. Har til gode å finne en bh som holder det så godt på plass som jeg ønsker.

Kjenner til den. Har en venninne med veldig store pupper, og hun klarer ikke finne noe som passer. Selv har jeg ikke så store, men kan ikke akkurat påstå at de er så faste, så det humper nok litt. Men - jeg har kjøpt sports BH på Change, og dette funker finfint for meg. Klistrer alt så godt inntil kroppen at jeg ser jo nesten flatbrystet ut... *ler* Ikke at det er noe mål i seg selv, men gjør det absolutt bedre å løpe/trene generelt med det enn all humpingen. :) For øvrig må jeg snart på BH-shopping - merker at det begynner å bli litt hulrom øverst i cup'en.... *HULK* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Husker du navnet på hva den sports-bhen heter? Jeg har alt for mye foran på brystet (er nå en J-cup), og sliter med nakke og rygg på grunn av dette. Trenger virkelig en ny og god sports-bh. Vanlige og for den saks skyld, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Den jeg har heter noe sånt som Sport Wireless og har Varenr. 13004130 på nettsidene deres. Det er denne: http://change.com/no/sport-4.html. Størrelsene på sports BH'ene heter litt rare ting, så det kan nok lønne seg å stikke innom en butikk og prøve dersom du har mulighet - heller ta på nett senere hvis du finner noe som passer. Jeg liker godt BH'ene deres også, og har ikke handlet verken BH eller bikini andre steder etter at jeg oppdaget dem...

Kom tilfeldigvis også over denne mens jeg satt og lette etter andre ting en dag, har ikke prøvd disse selv, men de har ihvertfall mye størrelser!

http://www.treningstoy.com/overdeler/sports-bh/compression-bra-high-impact

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Tusen takk! Jeg handler alle bh-ene mine der (er kun 200-300 meter borti gata), koster litt, men det er helt i orden. Hvis ikke bh-en sitter fint gjør ikke klærne det heller og ryggen blir pyton.

 

Nå er jeg straks klar for kursdag, spent på vekten etter påsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Nok en PT-time er vel overstått. "Vi går litt over tiden i dag så vi rekker alt" sa han. Plutselig hadde det gått en og en halv time og vel så det. Ble mye pludring underveis, bl.a. måtte jeg komme med mine ukvalifiserte råd om hvilke kredittkort han bør velge til jobbruk, og vi kom til enighet om at den dyre shoppingen i fine merkebutikker kombinert med en stabel klær på lavprisbutikk etterpå gav en helt grei snittpris på plaggene (det er han som har shoppet - ikke jeg). *ler* Jeg jogget litt på oppvarmingen i dag og - 11 minutter ble det denne gangen. Det er jo litt mindre enn sist, men likevel nesten dobling av tiden fra forrige gang jeg kom rett fra jobb - da jeg løp 15 min stod kom jeg jo rett fra sengen/frokostbordet, og tror nok det har hatt sitt å si. Er uansett fornøyd, ble kanskje ikke like fornøyd da vi gikk rett på kardio etterpå i en halvtime - 6% stigning og fart på 6,7 km/t i 4 minutter og 5,8 i 4 minutter med samme stigning. Ble litt sliten da, ja. Hadde ikke gått så lenge med den stigningen og den farten om jeg hadde vært alene for å si det sånn. :) Men det er jo derfor han er der!

 

Sitter og ser på NRK mens jeg skriver - Ut i naturen eller noe sånt om bevere. Og innser at det er jo naturfotograf jeg skulle ha vært. Tenk å kunne ligge og luske på ville dyr for å filme/fotografere i ukesvis i strekk! Den fantastiske naturopplevelsen. Jada, kall meg gjerne sær, men tålmodighet tror jeg at jeg skulle hatt, og er jo hobbyfotograf også. Eneste jeg kan se for meg kunne blitt et problem er myggen. Jeg hater mygg! *ler* Men hadde vel vært enda mer sær om jeg hadde likt dem.... ;) Kjenner ihvertfall lengselen etter vår og sommer av all fuglekvitteret og de grønne, fine liene og ikke minst andungene. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Åhh, naturen er fantastisk! Noen ganger vil jeg pakke sekken og leke Lars Monsen i et par måneder. Men så finner jeg raskt ut at jeg liker å dusje, bruker blenderen daglig og er skrekkelig glad i cafeturer. Hehe, men skal snart gå hytte til hytte på fjellet en helg, det er sånt jeg liker godt!

 

PT'en din virkelig utrolig alright! Og det er helt klart viktig å ha noen som motiverer en. Man gir uten tvil det lille ekstra da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Har du bestemt deg for å prøve uten kurs en stund? Så spennende! Det tror jeg kommer til å gå helt suverent, nå som du er så godt i gang med trening og fast opplegg med Mr. SRS. Da har du jo noen å rapportere til, og det er vel på et vis det viktigste. Den første gangen jeg gikk ned masse (har jo gjort det et par-tre ganger nå.. :rolleyes: ), var det kun med oppfølging hos fastlege. Fast veiing hos han var mer enn nok til å holde meg i ørene, gitt!

 

Når jeg står på ellipsemaskinen på senteret mitt, står jeg foran en vegg med tv-skjermer. Og da står det ofte på et eller annet naturprogram på NRK. Og enig med dere, naturen er helt fantastisk. Hender jeg blir stående litt ekstra, enda så kjedelig det er, for å få med meg et eller annet rovdyr jakte ferdig. Fascinerende! Jeg blir bare mer og mer glad i naturen jo eldre jeg blir, virker det som. Jeg gikk hytte til hytte for første gang i fjor, og det frister jammen til gjentakelse. Så mye fint å se, og lukte, og høre - eller enda bedre; IKKE høre. Det er rart når det er så stille at man må klø seg i ørene for å være sikker på at de virker. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Akkjasann - frøknen har vært til behandling for den betente armen. Snakk om å bli mishandlet på det groveste. Av en svenske. Hva er det med svensker og mishandling av kroppen min om dagene? Dvs den ene får meg jo til å mishandle meg selv når jeg tenker meg om... *ler* Er kjempeøm etter behandlingen, for hun visste jo å treffe de rette punktene. Og så har jeg fått beskjed om å være forsiktig med å trene ting som involverer armene for mye, ihvertfall så lenge jeg ikke er 100% sikker på at jeg mobiliserer de riktige musklene. Så da tror jeg ikke jeg skal gjøre det på egenhånd. Men - det er jo ingen som sier at jeg ikke kan trene kardio, bein, mage etc! Så da blir det trening av sånt i morgen. Har for øvrig hatt en aktiv uke så langt - tur mandag og i går, trening tirsdag og gikk til byen fra jobb nå i ettermiddag. Er allerede på 11 trimpoeng, så det er jeg fornøyd med. Og enda har jeg planer om å trene i morgen. :)

 

For øvrig har jeg hatt en "syndig" middag i dag - middag ala det jeg veldig ofte hadde før jeg begynte på GR. Nemlig skiver med pålegg. Jepp - that's right! Slo til og med sammen middag og kvelds siden jeg var så sent hjemme. Endte opp med uplanlagt overtid i dag siden jeg bare jobbet 1,5 time i går. Hvorfor jeg jobbet så kort i går? Fordi jeg satt hjemme i sofaen og hørte flaffingen fra vingeslagene til tusenlappene i det de fløy fra badet hvor to menn stod og ba hverandre om å sende glidemiddelet, gjennom stuen og ut altandøren. *sukk* Fant ut at det var like greit å ikke gå på jobb etterpå siden klokken ble så mye, og innså da jeg kom på jobb i dag hvor mye jeg måtte ta igjen. Så da jeg sulten og trøtt kom hjem sent med ferskt grovbrød i posen så var valget enkelt. Men - det positive oppi det hele, sånn rent bortsett fra at det smakte utrolig godt, er at jeg har faktisk 10 i kostholdsscore i dag. :) Kan ikke annet enn å si meg fornøyd med det, men når det er sagt tror jeg ikke det skal gjentas så altfor ofte. I morgen funderer jeg faktisk på å prøve meg på fisk igjen, men vi får se hva jeg føler for når jeg kommer hjem fra trening. Har jo en Fjordland liggende og må vite... ;)

 

Ja, og så traff jeg en smørblomst i veikanten på vei til byen i dag! Den lå nedimellom noe dødt gress og noen kvister og smilte så fint til meg. Tok selvsagt bilde av den - må jo forevige de vårtegnene man finner mens jeg går og venter på grønt gress og blader på trærne! Og ikke minst varmere temperatur...

Gleder meg for øvrig storveis til helg i morgen!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Ååååå... har du sett blomster?! DA er det jo vår på ordentlig :) Er smørblomst det vi her østpå kaller hestehov, mon tro? Det er i hvert fall den som dukker opp først i grøftekanten her. Jeg blir alltid så glad hvert år når jeg ser den første :)

 

God bedring med armen, håper den kommer seg fort nå som du får behandling. Tvi-tvi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...