Gå til innhold

På'an igjen!


Gjest Krusmynte
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest turjente

Det er en utrolig forandring, ja, men det har jo gått over lang tid, da. Var vel mars 2011 jeg begynte tror jeg, og hadde en lang pause fra høsten og over nyttår i fjor og begynte på igjen i mars. Det ble lagt et bilde av meg på Facebook på nyttårsaften som hadde gitt en venninne hakeslepp - faktisk såpass at hun hadde vist familien bilder av før og nå, og de var også forbløffet. :)/> Selv ser jeg jo egentlig ikke så mye av forandringen siden jeg ser meg i speilet hver dag. Dvs jeg ser jo noe - som at jeg plutselig har fått frem kragebeina. Og oppdaget her om dagen da jeg stod foran speilet at "valkene" på ryggen (de som går fra oppunder skulderbladene og på skrå ned/utover over til midjen) er blitt adskillig mindre. Merker faktisk mye mer forskjell etter at jeg begynte å trene, og nå som jeg har mye mindre igjen å ta av så merker man jo hvert kilo mer enn før hvis du skjønner. 1 kg av 130 er ikke mye, 1 kg av 100 er jo mye mer hvis man regner det over i prosent. Så ja - det går fremover.

 

Etter en særdeles rolig lørdag med litt shopping (mamma spanderte bukse og jakke på sin blakke datter som knapt har klær som passer. Snille mamma!) og en kafetur (grov scone og cola light) og en rolig kveld i heimen (heimelaga pizza - ikke fullt så snillt kanskje, men den var liten...) har jeg faktisk trent i dag. Jepp - på en søndag. Begynte på tredemøllen - gikk i 20 min på 7, deretter 6 men med "motbakke" på 8 (er vel prosent stigning det står for eller noe? Ikke vet jeg) i 1 km, deretter ned igjen på "flaten" for å roe litt ned før jeg skulle ta styrkeprogrammet mitt. Men så var det lite folk der, og plutselig fikk jeg for meg at la meg ta noen intervaller! Så begynte med 3x2 minutter, men fant ut at 3 var litt mye, så gikk over på 2x2 etter på. Totalt 9 minutter med jogging, og det er jo ny personlig rekord! Men tror jeg hadde litt for høyt tempo på gå-biten, for jeg slet med å få ned pulsen og pusten på de 2 minuttene. Uansett, avsluttet med å roe litt ned igjen, og totalt ble det 55 minutter på møllen! Også rekord. :)/> Og så tok jeg styrke, og avsluttet med 10 minutter på møllen igjen før jeg måtte avgårde til bussen. Kjenner det godt i hofteleddsbøyene at jeg har gjort noe uvant (les: jogge) og stivner helt når jeg sitter. Men pytt - jeg er stolt av egen innsats! HAr såvidt begynt å fundere på å ta 3 økter i uken, tenkte å snakke med PT'en om det når jeg har time på fredag - kanskje ta en ren cardioøkt innimellom. Men får se hva han sier. Føler meg ihvertfall motivert for det, og hvem skulle vel trodd det for noen måneder siden? Ikke jeg ihvertfall! ;)/>

 

Nå er det søndagskveld og jeg synes jeg kan ha god samvittighet når jeg sitter med beina på bordet. Har til og med klart å strikke meg en høyrevott i helgen - er jo meldt så kaldt når jeg skal østover til uken, er jo ikke vant til sånt. Fant ut at da må man ha noe varmere enn hanskerne på hendene og satte i gang. Er kommet godt i gang på venstrevotten og, så jeg regner med jeg skal klare å bli ferdig med god margin. Dvs må bli ferdig i morgen siden jeg reiser rett fra jobb tirsdag. Og arbeidsmengden om dagene tilsier ikke akkurat strikking i arbeidstiden for å si det sånn... ;)/> Men skal ha med meg strikketøy på tur, men da noe litt enklere - tenkte å begynne på babypledd til en gravid venninne. Jeg er nemlig blitt fortalt at det er helt OK å strikke på seminar så lenge pinnene ikke klirrer. Og det hjelper jo at det var en på samme seminaret i fjor som satt og holdt på med bunadsstrømper... Hihi!

 

Nei, frem med strikketøyet, her må det produseres vott! :)/>

Du er til herlig inspirasjon!

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 878
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Krusmynte

Tusen takk, Turjente! Kjekt med sånne tilbakemeldinger. :)/>

 

Dagens måling viser nye 0,8 kg ned, og er veldig fornøyd med det. Hadde håpet det skulle hjelpe at jeg klippet meg ganske mye i går, men vekten er tydeligvis ikke sensitiv nok. *ler* Neida - jeg tuller selvsagt. Er veldig happy med nedgangen. Neste uke ser jeg forhåpentligvis et nytt kilo, for jo flere kilo jeg kommer fra det tresifrede jo bedre. :) Små gleder og alt det der.

Uken blir utfordrende i det jeg skal avgårde på seminar de neste to dagene, på hotell med mye god mat. Har bestemt meg at til lunsj skal jeg bare ha frukt til dessert, men middagen i morgen kveld skal jeg spise det jeg får servert. Bortsett fra hvis det er karamellpudding, for i mine øyne er det djevelens verk. ;) Forhåpentligvis blir det litt tid til en spasertur i kulden også, hadde egentlig planer om å ta med treningstøy men fikk ikke plass til skoene i kofferten så da dret jeg i det. Men det er da bakker rett utenfor døren på hotellet, gikk og vandret litt der i fjor da jeg var på tilsvarende seminar. Og jeg har med meg både stillongs og de nystrikkede vottene mine som var ferdig i går kveld kl. 21.30 sånn omtrentlig, så jeg har ingen grunn til å holde meg inne! Uansett er det PT-time på fredag og da skal jeg nok få brent litt kalorier tenker jeg. Kjenner jeg gleder meg litt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindiken

God tur på seminar, det fikser du som ingenting så flink som du er :) Strikkevotter er godt å ha i denne kulden - tror jeg skal strikke og tove meg et par ! Jeg har veiedag på mandager dette kurset og i går var det ned 0,9. Jeg er kjempefornøyd og nærmer meg tosifret, kanskje jeg klarer det på dette kurset. Ellers blir det på neste B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Imponert over strikkehastigheten din, så flink du er! Jeg holder fortsatt på med klutene fra i høst... men det er jo klart at hastigheten blir lav når man ikke engang tar strikketøyet ut av posen. *himler med øynene*

 

Og gratulerer med flott veieresultat! Bra jobba!

 

Og så får du trene litt for oss begge... jeg har en liten pause. Kronisk trøtt og sliten denne uka (ok, man kan kanskje ikke kalle det kronisk når det bare har vart en uke, men for meg er det lenge :P ), og jeg drøyer det til jeg er mer tilbake i slag! God trening i morgen :)

 

Hvordan gikk det på seminar? Mange uforutsette fristelser, eller gikk det greit?

 

Jeg savner forresten også epletreet. Det var gøy å få skog! Du hadde glatt klart å samle mange, du som er slik i siget nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Strikkehastigheten er på plass dersom jeg virkelig går inn for det! Et par votter med tjukt garn og pinner går raskt unna, men kan love deg at dersomd et var mønstervotter med tynt garn hadde det gått adskillig senere. Tror jeg skal rekke opp den som ligger uferdig i en skuff og finne på noe annet å lage isteden.... ;)

 

Og joda, jeg skal nok klare å trene litt for deg også i dag. Jeg er full av innestengt frustrasjon om dagene, søndag lot jeg jo det gå utover den stakkars kroppen min (eller kondisen ihvertfall) på tredemøllen. Bruker mye energi på å gå rundt og være sint og irritert om dagene, og når det roer ned litt innimellom så går jeg og tenker på andre ting som jeg har lesset av meg her inne om tidligere. Usj, ikke noe kjekt.:( Men det er godt å komme seg på trening, for da får hodet mitt fred og ro en stund - ihvertfall når jeg har PT-time. Og det har jeg heldigvis i dag.

 

Seminaret på hotell gikk relativt greit. Jeg spiste nok litt for mye vanlig mat og var borti osten og kjeksen ene dagen. Smakte på totalt to tynne leiver med dessert til lunsj - en hver dag - og til festmiddagen spiste jeg det jeg fikk, men lå litt igjen på tallerkenen av hovedretten for jeg er ikke noe fan av and. Lå litt potet og saus igjen også. Men sjokoladefondanten - den gikk ned på høykant! Dæven, det er godt!!! Tror det må være en av mine favorittdesserter.... Så alt i alt var jeg ganske flink alt tatt i betraktning, hvis man sammenligner med fjoråret var desserttallerknen min bokstavelig talt full ved lunsjen, og den ble også tømt. Samt at jeg spiste wienerbrød i pausene til det tøt ut av ørene, denne gangen tok jeg en appelsin og en pære. Litt lang tid spesielt mellom lunsj og middag, men det gikk greit. Snikveide meg i dag og vekten viste det samme som på tirsdag, men tar jo gjerne en dag eller flere før ting vises. Enda en god grunn til en god økt på treningen i dag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg kom ut på gangen i sted her jeg sitter i kjelleren og kjente at det luktet vafler.... Kom opp i 4. for å spise lunsj, og der var det jammen santen vaffelsteiking på gang! Ganske utrolig å kjenne det så langt ned i etasjene. Men det som var like utrolig var at jeg satt og stirret på de vaflene i en hel halvtime UTEN Å TA! Flinke meg! *klapper meg selv på skulderen* Kan jo ikke ødelegge PT-timen med å spise masse kalorier i forkant (mer enn det jeg spiste de to siste dagene ihvertfall. *kremt*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære verdens flinkeste Krusemynte <3 Hurra for deg <3 Du er utrolig flink! Jeg følger med på deg, men skriver ikke noe selv. Vet ikke, men forumet er liksom så annerledes når nesten alle "vi" er borte. Jeg får meg ikke helt til å bruke det for jeg blir nesten litt trist. Ikke at jeg har noe grunn til det, all den tid jeg også har vært borte siden jeg ble gravid. Anyway, du er hvertfall en enorm inspirasjon!! stor klem til deg fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Kjære verdens flinkeste Krusemynte <3 Hurra for deg <3 Du er utrolig flink! Jeg følger med på deg, men skriver ikke noe selv. Vet ikke, men forumet er liksom så annerledes når nesten alle "vi" er borte. Jeg får meg ikke helt til å bruke det for jeg blir nesten litt trist. Ikke at jeg har noe grunn til det, all den tid jeg også har vært borte siden jeg ble gravid. Anyway, du er hvertfall en enorm inspirasjon!! stor klem til deg fra meg

Men kjære vene - dette var dagens absolutt mest positive overraskelse - you've just made my day!!! :):):)

 

Skjønner godt hva du mener med at ting ikke er helt som det var - vi var en fin gjeng her inne og tenker ofte på både deg, Solvik, FruFleksnes osv og lurer veldig på hvordan det har gått med alle sammen. Det er langtfra samme aktiviteten her inne nå, og jeg synes det var vanskelig å komme seg "inn igjen" i greiene og få litt kontakt med folk om du skjønner. Menmen - er heldigvis ikke kvantitet men kvalitet som teller! ;) Håper at du har det superfint! Klemmer tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

..Vi er flere som lurer på hvordan det går med dem.. Noen som vet?

FruFleksnes var innom for en tid tilbake, da som exFruFleks eller noe sånt, og henne gikk det fint med såvidt jeg husker. Men ellers vet jeg ikke noe dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

*surmuler*

Dagens veiing var IKKE av det lystige slaget. Jeg har nemlig gått opp 400 gram... Hvorfor? Tja.. Var jo på hotell forrige uke, og selv om jeg stort sett holdt meg unna desserten er det ikke å stikke under en stol at det ble litt for store porsjoner. Riktignok av typen salat, scampi, kalkun og skinke, men likevel - for mange kalorier er det jo. Hadde en knalltung styrkeøkt på bein på fredag som gav skikkelig gangsperr, og har egentlig følt meg veldig tung i kroppen siden. Men - ny uke, nye muligheter, og jeg satser på at det slipper taket igjen kjapt. Denne uken blir jo mer vanlig, ikke noe hotellbuffeter og minst to runder på trening hvorav en med PT i dag rett fra jobb, og når jeg skal ha middagsbesøk på lørdag er det jo opp til meg selv hvor kaloririk/fattig mat jeg skal servere. Tenkte å kanskje prøve meg på en av GR-kakene istedenfor dessert - vi får se. Er det innvielse av spisestue så er det innvielse av spisestue... :)

Anyway - går på med krummet nakke og ekstra pågangsmot og skal ikke la denne ukens setback ødelegge for meg! Ekstra lang PT-time skal jeg ha i dag og siden vi måtte kutte siste time før jul med et kvarter, så da skal jeg jaggu få forbrenne noen kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindiken

400 gram var ikke så mye etter hotellopphold synes jeg, da har du vært flink :) Jeg hadde gått opp 100 gram uten å ane hvorfor, men følte meg oppblåst og proppet før jeg gikk på kurset. Vi får bare ta oss selv i nakken og keep up the good work :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Ja, det er kjipere å gå opp når man ikke har noen forklaring på det... Menmen. Jeg har hatt en god start på ny frisk i dag med først 20 minutter rask gange på tredemølle, deretter hele 70 minutter med styrke etterfulgt av 30 minutter på ellipsemaskin. I dag begynte vi med knebøy igjen - kjempelenge siden sist - og det gikk over all forventning. Ikke bare gikk det greit med stang og ekstra vekt på skuldrene (totalt 35 kg), men fikk også skryt for teknikken! Tatt i betrakning at jeg ikke har tatt en eneste knebøy siden før jeg dro på ferie i slutten av november er jeg superhappy med det. I tillegg tok vi noe som heter shoulder press - første gangen jeg gjorde det klarte jeg 1 - EN! - alene, siste gangen var jeg oppe i 7 alene på første sett og nesten ingen uten hjelp på de resterende settene. Men i dag klarte jeg alle 10 repetisjonene alene, og de siste to rundene hadde vi til og med ekstra vekt på! Shoulder press er for øvrig bare å løfte rett oppover. Høres myyyye lettere ut enn det er.....

 

Sa så tøff i trynet tidligere i dag at selv om jeg fikk gangsperr etter timen på fredag så var den langt fra så invalidiserende (i den forstand at alt gjorde vondt) som i begynnelsen. Vel - den uttalelsen skal jeg få slengt tilbake rett i trynet, for jeg hadde store problemer med å gå opp trappen da jeg kom hjem i sted... *ler* Men litt må man da lide! :) Har spist proteinrik middag i form av omelett med skinke og grønnsaker, og nå skal jeg slenge beina på bordet med veldig god samvittighet (og håper at jeg klarer å løfte dem ned igjen.... Hihi!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei dame! Du er jo bare helt rå, bøyer meg, og gnir meg godt ned i støvet for deg! Jeg blir så glad av å lese hvor flink du er, virkelig inspirerende er du! Hvilket senter trener du på da? Jeg har flyttet fra Bergen og hjem til Ålesund, men du verden så vi savner Bergen, holder på å forgå av savn faktisk! Jeg har hatt en laaang pause etter 2 operasjoner i høst, men er på gang igjen og gått ned 10 kilo siden oktober (inkludert 1,5 mnd pause i jula kremte), men er laaangt unna de 98 kiloene jeg var når jeg ble gravid dessverre, men regner med at jeg passerer den rekorden iløpet av sommeren :)

 

Det er faktisk helt utrolig hvor mye man kan savne personer man ikke kjenner annet enn fra et forum, men jeg tenker så ofte på deg og Caroline og Solvik og anki, og de andre. Håper folk er like flinke nå som da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

10 kg siden oktober er jo superbra! Og plutselig en dag er du under det du var da du ble gravid - bare pass på så det samme ikke skjer igjen... ;)

Jeg må innrømme at jeg er ganske imponert over treningen min selv. Hvem skulle trodd for noen måneder siden at jeg ville synes det var kjekt å trene? Sa til treneren at det er en del av jobben hans - å få meg til å like det. Og jeg merker at den utrolige fremgangen jeg har hatt er veldig motiverende. Det er lettere å komme seg avgårde når jeg har avtale, ja, men har jeg bestemt meg for å trene en dag så går jeg uansett. Ihvertfall har jeg gjort det hittil og tenker å fortsette med det. Jeg trener på iTrain i Olav Kyrres gate, det er et senter med lav bemanning og ingen saltimer, så faktisk er det litt mindre av disse "se og bli sett" jentene som fjaser rundt - de som er der er kanskje lekre og smekre, men de TRENER faktisk! Det er noen litt i overkant store mannfolk der, men de er så opptatt med seg selv at de bryr jeg meg ikke om. Heldigvis får folk beskjed om at de må kle på seg der, enten det er menn med mye muskler og singlet nesten uten stoff, eller jenter med knøttsmå hotpants. Så jeg trives egentlig ganske greit der, men hadde nok ikke begynt der hvis ikke det var fordi jeg skulle ha PT, rett og slett fordi da ville jeg nok gått mer for gruppetimer i sal enn vekttrening.

 

Nei - tilbake til arbeid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Dagens dilemma - skal/skal ikke dra og ta litt cardiotrening? Fikk beskjed av treneren om å ta 4 x 4 intervaller og det klarer jeg ikke... 2 x 2 klarer jeg, og kan vel kanskje prøve meg på 3 x 3, men kjenner rett og slett at jeg gruer meg veldig fordi jeg vet at kondisen er dårlig. Det går fint å gjøre det på ellipsemaskinen for den er jeg begynt å bli dreven i, men her er det snakk om jogging på tredemøllen... Og det er egentlig bare den gruingen som stopper meg kjenner jeg. Akk...

 

Ellers hadde jeg middagsbesøk i går. Hadde en ikke-så-veldig-GR-vennlig hovedrett (mye creme fraiche og pepperoni og sånt), men laget GR sin limesjokoladekake med Dream vanilje til dessert. Supergod kake, altså! Er jo sjokolade, men pga. limen blir den liksom ganske lett. Ikke noe fett heller - bare cottage cheese. Og kalorivennligheten gjør den jo enda bedre... :-) Det gikk ikke allverdens mye av den, vi var mett etter middagen og en av gjestene hadde med seg noen greier hun hadde bakt, så jeg har delt kaken i porsjonsstykker og lagt i frysen. Save it for a rainy day - det er jo bedre å spise litt sånn enn å spise snop hvis desperasjonen er til å ta og føle på. :) Så det var dagens anbefaling. Så da får jeg drikke opp teen min og ta en beslutning. Bussen går bare en gang i timen på søndager, så jeg har en liten stund på meg til å bestemme meg men ikke allverdens med tid - må jo kanskje ta på meg noen klær og lage meg pittelitt mer presentabel (vel gidder jeg ikke sminke meg først, men gårsdagens mascara på kinnet er vel ikke helt akseptabelt selv for meg...;)) før jeg eventuelt drar avgårde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Det stod mellom trening og oppvask. Treningen vant, bare så synd at oppvasken ikke tok seg selv mens jeg var borte... :) Altså må jeg jaggu gjøre det og. The joys of not having vaskemaskin!!!

 

3 minutters intervaller gikk greit, gjorde det 5 ganger - farten lå vel mellom 8,5 og 9 km/t. Var på møllen totalt en time, og får vel være fornøyd med det. Det blir 3 økter siden tirsdag, samt noen gåturer fra jobb til sentrum (ca. 3,5 km) og det kan man jo være fornøyd med. Må si at jeg er spent på tirsdagens veiing etter at det gikk opp forrige uke, men får bare krysse fingrene. Merker jo tross alt at musklene blir større og målene blir mindre, så aldri så gale osv. Men vil jo gjerne se lavere tall på vekten også. Det var denne posen og sekken, da! :) Nå - en dusj. Og så får jeg heller "kose" meg med oppvasken senere... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod mellom trening og oppvask. Treningen vant, bare så synd at oppvasken ikke tok seg selv mens jeg var borte... :)/> Altså må jeg jaggu gjøre det og. The joys of not having vaskemaskin!!!

 

3 minutters intervaller gikk greit, gjorde det 5 ganger - farten lå vel mellom 8,5 og 9 km/t. Var på møllen totalt en time, og får vel være fornøyd med det. Det blir 3 økter siden tirsdag, samt noen gåturer fra jobb til sentrum (ca. 3,5 km) og det kan man jo være fornøyd med. Må si at jeg er spent på tirsdagens veiing etter at det gikk opp forrige uke, men får bare krysse fingrene. Merker jo tross alt at musklene blir større og målene blir mindre, så aldri så gale osv. Men vil jo gjerne se lavere tall på vekten også. Det var denne posen og sekken, da! :)/> Nå - en dusj. Og så får jeg heller "kose" meg med oppvasken senere... ;)/>

 

Grattis med riktig valg! Tipper det føles heeeelt greit etter dusjen :)

Ha en fin søndag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Dagens veiing gikk adskillig bedre enn forrige ukes - ned 1,4 kg! Hvis man hensyntar at jeg gikk opp 0,4 forrige uke gir det jo en snittnedgang på 0,5, og det er jeg absolutt fornøyd med! Har vel nevnt før at jeg merker hvert kilo nå når jeg har mye mindre å ta av mye bedre enn jeg gjorde før - klær blir stadig større, valkene blir mindre og jeg kan se at jeg begynner å få muskler enkelte steder. Nå er det "bare" 13 kg igjen til jeg når matchvekten min ihht hva den InBody720 målingen i høst sa, og det skal jeg jaggu klare i løpet av våren/sommeren! Etter å ha gått ned 31,9 kg om enn over lang tid så er jo 13 kg et piece of (kalorifattig) cake! :D Og med dagens nedgang har jeg gått ned 4,4 kg på dette kurset, og det er jo også et greit resultat tatt i betraktning at julen var innimellom der. Det er ikke å stikke under en stol at vekten at gått i rykk og napp på dette kurset, og er mentalt forberedt på at den gjerne vil fortsette med det. Men det er greit så lenge jeg vet om det.

 

I dag er det PT-time igjen, og jeg kjenner det skal bli godt! Er spent på hva mr. SRS (SprettRumpeSvensken for de som ikke har fått med seg det. ;)) har planlagt for meg i dag. Ser for meg at det nok blir litt knebøy.... Jeg håper bare at nakken ikke slår seg vrang - det gjorde den forrige tirsdag da jeg hadde time, men det gikk raskt over igjen. Torsdag ville det ikke forsvinne og heller ikke søndag, men har fått meg en naprapattime i morgen tidlig. Tror nok det er stressrelatert, og det hjelper forhåpentligvis å få løst det litt opp. I mellomtiden får jeg bare være litt forsiktig.

 

Ønsker alle som er innom her en finfin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Wow, grattis med nok et knallresultat! Den treningen din begynner jammen å gi fantastiske resultater :D

 

Jeg skal også på trening i dag, BodyPump. Der er det en hel, lang sang med knebøy, og forrige uke var jeg støl i dagevis etterpå. Men det må vel bli bedre etter hvert :P

 

Og jeg kan glatt skrive under på at vekta går mer i rykk og napp jo nærmere man kommer målvekt. Men ikke så rart kanskje, for jo lettere man blir, jo større andel av vekta er jo hver kilo ned. Det første halve året jeg holdt på her inne, hadde jeg nedgang hver uke, sammen om jeg var på fest, jentetur eller hva det var av uregelmessigheter. Mens nå er jeg nesten avhengig av å være skikkelig asosial skal det bli noe fart på sakene ;)

 

Lykke til med Mr. SRS :D Og ta det pent med nakken... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med supert resultat, Krusmynte! Flinking!! :D

 

Jeg kjenner også hver kilo godt på klærne nå, 2 kilo fra eller til gjør virkelig stor forskjell! Godt på en måte, lettere å korrigere før det er 10 kilo fra eller til... ;)

 

Lykke til med SRS-timen, og så håper jeg naprapaten får orden på nakken din! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Mr. SRS gir resultater - i dag har jeg satt personlig rekord i intet mindre enn 5 - FEM! - øvelser! *klapper meg selv på skulderen* Da er det jo skikkelig gøy å trene, selv med hodepine! Skal bli godt (eller gondt som jeg liker å kalle det - er vondt mens det holder på, men godt når det er over) å ha den naprapat-timen i morgen kjenner jeg....

 

Måtte belønne meg selv for dagens innsats, så snopte meg EONs vinteralbum - nå blir det beina på bordet med god samvittighet i kveld!

 

Hurrah for meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Og resultatet av naprapattimen er at jeg har fått konstatert låsning i nakken. Er det rart man får hodepine da? Akkja - det ble løsnet godt opp ihvertfall. Og gangsperren kommer krypende kjenner jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Så bra! Da får vi håpe nakken holder seg fin og frisk fremover :)

 

Jeg kom meg på trening i dag, og er godt fornøyd med det! Samboer og bonusbarnet skulle nemlig avgårde på en felles økt, og da kunne jo ikke jeg være dårligere..

Men nå er jeg fullstendig gåen, og håper jeg ikke går tilbake til å være like slakk i morgen. Jeg skal prøve x-fit for første gang i morgen, så det er nesten så jeg gruer meg litt ;) MEN, det er fredag i morgen og nesten helg, så egentlig er det jo bare velstand!

God bedring med gangsperren, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...