Gå til innhold

Bestemødre på vei mot en sprekere hverdag!


Anbefalte innlegg

Ned 600 gram, 45561 skritt og 8 trimpoeng.

 

Ikke mye, men bedre enn opp. :)/>/> Har et forbedringspotensiale på skritt telleren. Det prøver jeg å gjøre noe med denne uken.

 

1600 kcal er det før trening eller netto? Jeg erfarte på kurs at med 1600 kcal gikk jeg ikke ned. Jeg må ned i 1300 og kan evt legge på litt om jeg trener mye. Med 1300 må jeg være veldig nøye med sammensetningen. Med knekkebrød dietten klarer jeg det. og så tillater jeg meg litt mer i helgen - for å ikke gå lei.

 

Og det er ikke lett å gå ned med så lav forbrenning som vi får når vi kommer opp i vår alder. Jeg er 65 år, men jeg gir ikke opp.

 

Nå skal jeg trene, surt ute så jeg tar treningen inne i dag.

 

Vi gir ikke opp. :D/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 400 gram - små skritt i riktig retning😉😉Bra med trim siste uke - 16,7 trimpoeng. Og så ble det 54 288 skritt og det er jeg fornøgd med for jeg startet registrering først på onsdag. Blir mindre trim denne uka da jeg er på reise gjennom jobben fra mandag til torsdag. Lange dager gjør at det blir lite trim og i tillegg er det mye stillesitting så det blir heller ikke så mange skritt i løpet av en dag. Får forsøke å rette litt på resultatet i helgen 😜 Hvordan går det med dere Toam og Radiogaga? Fortsetter nedgangen på vekta? Vi må vel være fornøgd om det går med små skritt i riktig retning så får vi bare ta tiden til hjelp. Mange små gram blir kilo etter hvert! Ha en fortsatt fin uke smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest radiogaga

Hei igjen :)

 

Flott betty blue, ned er ned og ikkje opp som med meg. Opp 400 g !!!! :angry: 12,4 trimpoeng og 62208 skritt. Veit virkelig ikkje ka feil eg gjer!!! Føler at eg er sooo flink for det meste av tiden, og so går det som det går :( Er virkelig demotiverende dette her.

 

Har tenkt på om eg rett og slett skal melde meg på et kurs, men eg har jo gått på kurs før med gode resultater, so eg burde jo vite hvordan man skal gå fram :huh:

men det funker rett og slett ikkje. Eg har hørt at det kan være vanskelig når man er i overgangsalderen, men......

 

Men eg gir meg ikkje, so eg får bare fortsette, og kanskje gå ned til 1300 kal i steden for 1600 som du har erfart toam :mellow: Gjort er gjort, og spist er spist <_<

 

Vi står på, og er veldig glad for at vi er et lite "team" her inne :rolleyes: Burde vært flere her, men vi som er her er ivertfall "still going strong".

 

Ha en fin dag so "snakkes" vi :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurs kan av og til være løsningen Radiogaga. Det er jo riset bak speilet. For det er ikke lett å klare dette alene.

 

Jeg har ikke gått ned noe særlig på GR kurs. Gikk så lite ned at jeg en gang fikk et nytt kurs gratis for å prøve litt til. :mellow:/>/> Men 9 av 10 lykkes jo med disse kursene. Gikk et Libra kurs for 10 år siden og da gikk jeg ned, men det kan også skyldes at det var første gang jeg prøvde systematisk å slanke meg.

 

Er du flink til å skrive dagbok og bruke GR Gull. Da får du skikkelig se hva du skal og ikke skal spise mye av. Og prøv 1300 kcal eller 1400 er par uker og se hva som skjer. Du trimmer jo mye. Har du prøvd pulsklokke for å se at du virkelig anstrenger deg og forbrenner kalorier. Da anstrenger jeg meg litt ekstra. Skal oppnå noe når jeg er på treningssenteret.

 

For meg var det 0,5 kg ned, 71636 skritt og 7,35 trimpoeng. Var nesten fornøyd, selv om jeg hadde håpet på mer etter innsatsen, ned er ned og ikke opp. Og dette skal vare. :)/>/> Har sett bilder av meg i profil og det var deprimerende. Så ut som om jeg var 7 mnd gravid, gamle damen.Ikke rart søsteren spurte om han sparket når jeg holdt meg på magen en dag :)/>/>, Jeg ble først litt fornærmet, men jeg ser virkelig slik ut.

 

Denne helgen er det konfirmasjon, men det er jo bare en dag, så resten av tiden kan jeg være flink.

 

Betty blue har hatt en bra uke. Og bare hold fokus så går det bra.

 

Vi holder ut. :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest radiogaga

Gooood mooooorgen :D/>

 

Trallallalla, eg er so gla, minus 1,3 kg denne veka :rolleyes:/> no ser det virkelig ut som det har løsna her. Tenk at vekta skal ha so mykje å si i livet vårt, er nesten litt skremmende. Men vi går jo mot et lettere og sunnere liv, so dette blir jo bare en flott helsegevinst.

 

Eg fulgte rådet ditt toam, og "la meg" på 1400 cal. Men det eg virkelig har gått inn for, er å spise ofte, aldri meir enn 3 timer mellom hvert måltid. Før kunne det gå både 5 og 6 timer. Denne veka har eg spist frokost, et eple til mellommåltid, lunsj, ei banan til mellommåltid, middag og av og til kveldsmat. Men har passa på og ikkje spise etter kl 21.00. Og blir eg sugen på noke godt, so spiser eg mager cottage cheese med lettsyltetøy :)/> kjempegodt.

 

No er eg virkelig i gang, so får vi håpe at det blir leeeenge til det blir stagnasjon her. Klarte ikkje mine 70000 skritt, men fikk 63383 og 10,2 trimpoeng.

 

Ha en fin dag toam og betty blue :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER RADIOGAGA! Her ble det dårlig resultat, kun minus 100 gramwink.gif Men ettersom jeg var på hotell fra mandag til torsdagskveld med stillesitting på møter må jeg kanskje si meg fornøgd. Ble lite trim og selv om jeg var bevisst på hva jeg spiste ble det tre glass vin i løpet av oppholdet ohmy.gifFår bare fortsette veien mot målet og håpe at resultatet blir bedre neste uke både når det gjelder vekt og trim.

Hvordan har det gått med deg da Toam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere begge to med nedgang. For meg ble det mye bilkjøring, forberedelse til konfirmasjon for barnebarnet, og lite trim. Var borte fra torsdag til søndag og 50 mil i bil er ikke bra. Dårlig med skritt og så stiv som jeg blir. Vil jo helst ikke stoppe for ofte for da tar det så lang tid. men jeg kjenner på kroppen at jeg burde stoppe hver time. Brekker meg ut av bilen etter 3 timer.

 

Jeg gikk opp 800 gram og fikk bare 51853 skritt og bare 4 trimpoeng.

 

Nå er det bare å brette opp armene og forsette den sunne livsstilen. Dagbok og bevegelse i hverdagen er tingen for meg, og treningssenteret 2-3 ganger i uken.

 

Vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest radiogaga

Hei igjen :rolleyes:

 

Ei veke til har gått og opp 300 g :huh: Men tar ikkje det so tungt, etter rømmegrøt og spekemat den 17. Og rester av spekematen i går :rolleyes:

 

Ellers hadde eg 11,2 trimpoeng, og 77820 skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vektoppgang her også 😥 opp 600 gram!!! Mai er ikke den gunstigste måned for å være på diett for meg , 17. mai og bursdager i familien. I tillegg ble det litt for lite trim også da det var så mye annet som ble prioritert før trening. Får bare gi jernet denne uka og satse på et bedre resultat. Får gjester til helga så det blir nok litt ekstra kalorier da også, men skal være flink i dagene frem mot pinsen. Ble en fin gåtur på 1,5 timer etter jobb i dag i flott vårvær. Har ikke vært for mange fine dager hittil i vår og det er heller ikke lovende for pinsehelgawink.gifVi fortsetter med godt mot Radiogaga og Toam 😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en nedgang på 300 gram, og da går det sakte når en skal gå ned de samme kiloene omatt og omatt. Og jeg ønsker å gå ned 20 kg.

 

Litt mye bunadstyr og andre dårlig unnskyldninger i forrige uke. Hadde bare 37421 skritt og 4 trimpoeng. :(/>

 

Denne uken er jeg alene hjemme og har bare falt helt sammen. Har ikke helt funnet formen på min pensjonist tilværelse ennå. gikk av 1. mars. Gikk riktignok en god tur i skogen på mandag, men etter det har jeg nesten ikke rørt meg. Har en avtale med noen venninner i kveld, skal på konsert. Så da ble denne kvelden borte. Har mye å ta igjen om jeg skal nå 70000 skritt denne uken. :(/>

 

Så jeg blir nok på denne tråden leeeenge. Kan ikke få meg til å kaste alle de klærne som henger i skapet og som er for små. En del av dem er ikke prislappen tatt av. kjøpt på salg på høsten og så var der for smått på våren. De første 10 kg hadde gjort underverker. Tror jeg setter som mål å komme ned i str 44. Det går om jeg går ned 10 kg.

 

Jeg må ta en alvorsprat med meg selv. Tenk, jeg kjøpte sjokolade fordi den var til halv pris. :angry:/> Som om det gjør den lettere å slanke bort. :)/>

 

Bussen går snart. Vi får snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ned 200 gram, 47350 skritt og bare 4 trimpoeng. Men bedre enn opp 200 gram.

 

I dag skal jeg ta en spinningtime. Noen spurte meg om jeg ville sykle rallerveien i sommer, og jeg sa jo uten å tenke på at jeg nesten ikke har syklet på 10 år. Nå får jeg prøve meg litt og se om det er fysisk mulig for meg å gjennomføre. Kan evt ikke bli før i august så jeg har litt tid på meg til å trene meg opp. Kanskje akkurat det sparket jeg trenger. Kjenner en dame på over 70 som er aktiv i sykkelklubb, og jeg tror ikke hun startet før hun var 62. Så det er mulig.

 

Hvordan har det gått med dere denne uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest radiogaga

Hei igjen :rolleyes:

 

Denne uka vart det omtrent stillstans, ned 100 g. Har 66682 skritt og bare 5 trimpoeng, so det vart ikkje det heilt store :unsure: Men det viktigaste er at vi er i fullt fokus, so klarer vi dette. Er heilt greit at det går sakte, bare det går rette veien.

 

Det ble litt kos med rødvin i helgen og litt sjokolade, men det må man jo kunne unne seg når det er helg.

 

Ha en fin dag, so "snakkes" vi på tirsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter!

 

Flau og tung kommer jeg her listende med bønn om å få være med.

Jeg har vært med før, men jeg har glemt alt som heter sunn og god mat, motivasjonen og tankene har vært på avveie. Idag stoppet vekta på 100,3 og nå har jeg kjørt i meg kake med is.Igår falt jeg for fristelsen og kjøpte ei stor sjokoladeplate og føler meg litt flau i kassen når jeg betaler..

Vi har skaffet oss tredemølle hjemme og det går fint å gå på den og lese en bok.

Her starter resten av mitt liv--bare jeg kan velge hva jeg vil bruke det til og jeg vil så gjerne bli mindre og ikke ta så stor plass. Har fått litt høyt blodtrykk og startet med medisin. Så jeg har mange gode grunner for å bli mindre og i bedre form..

 

Jeg har lest meg opp og sett hvordan dere har hatt det de siste månedene. Synes dere er flinke. kan vi være sammen og jeg vil gjerne være med og melde vekt og antall steg pr. uke på tirsdager?

 

Jeg starter med å spise knekkebrød til kveldsmat og så skal jeg beregne hvor mye kalorier jeg skal ha..Har nå blitt 62,5 år så med ca4-5000steg så kan jeg forbedre meg litt på stegene. Jeg må nok skrive litt hver dag for å komme inn i tralten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest radiogaga

Hei hei Mia, og hjertelig velkommen skal du være :) Kjekt at vi blir fleire her inne, og kan backe kvarandre opp av og til.

 

Det er ikkje enkelt å ha fullt fokus heile tida, det finnes jo so mykje godt der ute :huh: Men vi har et mål alle sammen, og det er å bli lettere, og ikkje minst sunnere :)

 

Og eg ser at det er viktig, men også mykje vanskeligere når vi ikkje er 20 lenger. So vi står på og so får det ta den tida det tar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens rapport:

passert 10000 steg, fornøyd med det.

Hadde en dårlig morgen, men isrtedet for å legge meg og pleie hodeverk og vondter, gikk jeg ut og virret rundt en stund i hagen. Litt senere begynte jeg å gå og hadde ikke mål men gikk til jeg fant det naturlig og stoppe og ble hentet av min mann. 59 min ble det, men ikke fort.

Mat har også vært bra-har vært i forening ikveld med verdens beste og gelefromasj kake med dia.

Dagens gange (gikk til og fra forening også) ble 74 min og da går det ialfall oppiopp med kakestykker.

melder vekt i morgen. God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går bra!

 

Ned 100g. fra søndag morgen etter DEN helgen! Så mye søtt og uklok mat gjorde at jeg fikk en veldig ubehagelig start på mandagen. Som jeg skrev igår så greide jeg å ta tak og gå ut og komme igang med å gå. Kjempestolt :rolleyes:

 

Dagens rapport blir da 6784skritt søndag og 10586 skritt på mandag.

Teller dere fra tirsdag og tom mandag?

 

Da blir det kjekt å høre fra dere.

Lapskaus til middag idag og litt rokkering samt mål om 10000skritt..

 

Ha en fin tirsdag med fokus på at vi er gode og unike mennesker og gjør så godt vi kan.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mia og velkommen tilbake, hyggelig at du vil prate med oss igjen. Vekten har ikke endret seg å mye fra du ble borte for oss, men dette året skal vi klare det. :)/>/>

 

Jeg følger GR-gull, orker ikke flere kurs, men synes jeg får en fin oversikt på denne måten. Det er jo ikke bare hvor lite en spiser, men også hva en spise. Og da følger jeg også skrittene fra mandag tom søndag. Veier meg gjør jeg mandag eller tirsdag.

 

Forrige uke hadde jeg 49868 skritt, men jeg klarte 7 trimpoeng. Noe sykling og styrketrening reddet meg der. Vekten ble stående stille. Ikke noe å gjøre med det, får bare tenker over hva jeg puttet i meg, og ta lærdom av det.

 

Energien min er på et bunn nivå, så jeg må unngå sukker og andre raske karbohydrater. Burde kanskje sjekket om jeg ligger i faresonen for diabetes. så mye magefett som jeg har ville ikke det være rart. Mamma har det, og søsteren min fikk beskjed om å passe litt på. Begge mammas søstre har diabetes 2, og samme magen som meg. Ser ut som om jeg er gravid i 7 mnd. :(/>/> Det gjør alle kvinner i slekten på mammas side. Må være noe i genene og noe vi ikke tåler.

 

Ei kusine har ikke mage, og hun har levd på lavkarbo i mange år. Så det har kanskje noe for seg. men jeg synes det er vanskelig å gjennomføre.

 

Ellers begynner jeg å venne meg til pensjonist tilværelsen. Litt mindre stresset og mindre kramper i brystet. Har forsonet meg med at jeg ikke rekker alt jeg tenkte å gjøre. Men det var jo bare hobbier så det er ikke så farlig. :)/>/> Rekker det som er nødvendig for å trives.

 

Hvordan går det med betty blue? Er vel bare oss 4.

 

Ha en fin uke, stikker innom sener i uken for å høre hvordan det går med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Mia - koselig med flere på trådensmile.gifHar vært bortreist deler av forrige uke så jeg fikk ikke veid meg før i dag - resultat = akkurat samme vekt som for 14 dager siden angry.gif Så her sliter jeg med å få nedgang. Synes selv jeg er flink med maten og spiser magert. Unner meg litt ekstra i helgen men trodde all treningen kompenserte for dette. Har hatt problem med å registrere mat og trening, tar evigheter å komme inn på registreringssidene mens det ikke er noe problem å bruke forumssiden. Så jeg vet ikke hvor mange trimpoeng det ble de siste to ukene, men det ble 66 092 skritt den ene uka og 75 436 nå siste uke. Fornøyd med det for det har vært så mye dårlig vær at det har ikke fristet mye å gå turer. Har blitt mest treningsstudio med litt rask gange på mølle og styrketrening.Jeg gjør som deg Toam - registrerer skritt fra mandag til og med søndag, og har veiedag tirsdag. Håper på bedre resultat på vekta neste ukesmile.gif

Ha en fortsatt fin uke biggrin.gifbiggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag allerede og snart helg igjen.

Hvor i all verden blir sommeren av? Kjenner at jeg har lyst å bli værsjuk, men velger å la være.

Dagene ahr gått greit, har ikke særlig lyst på kake eller snop. Vet ikke hvor lenge det vil vare-men glad for hver time jeg kan la være.

I begynnelsen av denne tråden er "Dette går bra" med. Hun forteller i tråden at hun fikk en gave med mye sjokolade og hun klarte å gi den til noen andre. Det var flott gjort og det trener jeg på i hodet mitt. Gi det bort-fort som bare det..

 

Jeg hadde en slapp dag i går ang. skritt. Var på vevstua og der satt vi på rompa i 4 timer og etterpå besøk hos mor og far-2 timer på besøk. Bare 2693 skritt den dagen, men matmessig gikk det fint.

 

Nettopp ferdig med 30 min tredemølle og nærmere 10000 skritt. Det klarer jeg før leggetid. Har hatt enorm energi idag, vasket og ryddet og hatt madrasser ute til lufting og banking. Tror energien kommer av at jeg ikke har spist nesten noe sukker siden søndag + at jeg drikker 3 glass melk til dagen. :rolleyes:

Spennende til tirsdag, tar en dag av gangen og tenker positivt om meg selv-- :)

 

Ønsker dere en fin helg og håper på litt varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens treningsøkt er over og jeg registrere matinntaket.. Ikke vanskelig å bli mett med alt en kan/skal spise, men så er det alt en ikke skal spise som en dytter i seg uten å tenke. VÆRE BEVIST er min utfordring.

 

Har ingen god følelse for vekten i morgen. I forrige uke klarte jeg å spise kake HVER dag. Og det gir nok litt for mye sukker, insulinproduksjon og dermed magefett :angry:/>

 

Vi snakkes i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tirsdag morgen.

minus 1,7kg -det funker.

 

Uka har gått fint, har greid å komme i gang og det er det viktigste. Jeg ser at jeg må svette litt og ikke stoppe når jeg er halvveis.

Trimpoeng har jeg fått de fleste dagene.

 

Min utfordring for uka blir å skrive hva jeg spiser. Synes det er tregt å komme inn på GR. Er det like tregt når man er Gull-medlem??

 

Skriver inn skrittallene senere og trimpoeng.

En liten hilsen i all hast.

snart tilbake.

 

antall skritt ble 51954 og 5,4 trimpoeng.

 

Radiogaga-jeg baker et grovt brød i brødbakemaskinenog når jeg greier å holde mat ca hver 3 time så blir jeg ikke søtsugen. Kan anbefale kesam bringebær med eple/ nektarin eller jordbær. Det smakte godt. Har vært på besøk hvor det serveres is og kjeks og kake. Har da heldigvis vært så kjent at jeg har bedt om en brødskive. Forteller at jeg blir dårlig av me sukker og hvitt mel og det er SANT. Fungerer mye bedre nå.

Endret av mia-53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest radiogaga

Hei igjen :rolleyes:

 

Fantastisk flott Mia, det var litt av et hopp :)

 

Fikk dessverre ikkje lagt inn forrige uke, men i dag viser vekta -500 g og er godt fornøgd med det. Har vært mykje ute og reist, so maten har vært so som so, men denne uka skal alt registreres.

Hadde bare 55577 skritt forrige uke, so denne uka skal konsentreres om å få 70000. Greit å skrive det ned her, da har eg en skriftlig avtale med meg sjøl som må gjennomføres ;) Men det blei 10,2 trimpoeng so er fornøyd med det.

 

Men no håper eg virkelig at sommeren banker på døren snart, er ganske so lei av regn og kulde no :angry:

 

Hva spiser dere om kvelden?? Har litt problemer, for det er jo da søtsuget kommer for fullt :huh:

 

Ha ellers en fin uke alle sammen, med fullt fokus :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott vektnedgang Mia og Radiogaga. Her ble det opp 300 gram etter to uker med stillstandangry.gif Kjenner jeg begynner å bli ganske lei. Sliter som deg Mia med å registrere maten for det er såååå tregt. Derfor har jeg droppet det, men kjenner at jeg kanskje må gjøre et nytt forsøk. Reiser bort torsdagsmorgen og er tilbake mandag kveld, så da får jeg se hva jeg bestemmer meg for til uka. Forventer i allfall ikke nedgang neste uke etter mange dager på hotellwink.gifBle dårlig med trim også denne uka for det var så mye som skjedde rundt meg. To begravelser bl.a. Ble bare ca. 45 000 skritt, så jeg satser på bedre resultat neste uke når det gjelder å være i bevegelse!

Ha en fortsatt fin uke, og jeg venter også på sommertemperatursmile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre at det fungere for dere. Forrige uke var helt bånn for meg. Jeg spiste kake HVER dag og det ser jeg på vekten. Det var baking for å teste noe, to bursdager og en syklubb. Dessuten var jeg ikke helt motivert for skritt-teller heller så jeg registrerte ikke hver dag. Helt sløv. :angry:/>/>

 

Fungere litt bedre denne uken,men nå må jeg ta igjen det jeg gikk opp, og så skal jeg reise på tur på torsdag og blir borte til over helgen. Mye busskjøring og det blir det ikke mange skritt av. :(/>/>

 

Mitt medlemskap i GR gull går ut nå, men jeg tror jeg skal fornye.Det gir en mye bedre oversikt over hva jeg har fått i meg av nødvendige næringsstoffer. Og det koster mye mindre enn et nettkurs. Det har jeg ikke noe god erfaring med.

 

Treghet i registreringen kan sikkert skyldes at det er mange på GR serveren, eller at din PC er treg. Jeg synes det varierer.

 

Så denne uken ble det opp 500 gram, og bare 4 trimpoeng. La meg håpe det blir lenge til jeg må rapportere et slikt resultat igjen.

 

Ha en fin uke. mulig jeg tar med en liten PC for å registrere mat, skal sjekke om det er internett på det hotellet vi skal bo på.

 

Hold ut, jeg trenger dere. Ser på gruppen som deltakere på et kurs hvor vi kan utveksle erfaringer. :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi skal holde ut.

Det er ikke samme glød denne uka. Jeg har ikke registrert mat og fikk en dårlig start med skrittelleren da jeg glemte å legge den i lomma første dagen.

Busstur en hel dag med tur til det amerikanske Lista med cupcake og spareribs og steikte poteter. Spiste bare 2 båter og grønnsakene. Skrapte av sausen og spiste kjøttet og salaten. 2 små iskuler til dessert med sjokoladesaus. Sto også over cupcaken og spiste en nutrilett bar istedet. Heldigvis var det mye å gå og se på så det ble over 5000 skritt. Det er jeg glad for.

 

Reiser på hytta i morgen og er tilbake onsdag kveld. Skal fortsette å være flink, men det har ikke blitt så mye trimpoeng denne uka. Det er alltid noe å gjøre så jeg sitter ikke på baken.

Spennende å se på resultatet når jeg veier meg på torsdag.

Vet ikke om jeg får skrevet noe fordi det er så dårlig telenor dekning der. Skifter til netcom når jeg er hjemme igjen.

Vi skal støtte hverandre og jeg kjenner at jeg greier å gjennomføre dagen greit. Må bare få svettet og trent litt. Det kommer, det kommer. Jeg vet at vi kan og vwi er flinke. Vi har bare så mye å gjøre både med foreldre?og barn og barnebarn og nevø og nieser og deres barn. Hurra vi er flinke. Stiller opp for alle og dere har det sikkert sånn dere også.

 

HA en flott helg. Var fint vær idag og vi satt ute og spiste reker uten majones.

God helg :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...