Gå til innhold

Destroy what destroys you!


Gjest nyaco
 Share

Anbefalte innlegg

Jammen litt av en aktiv ukeplan du har! Synes jeg trener mye, jeg - men du har jo noe på planen hver dag :D Knallbra!

Jeg har begynt å trene mer styrke/BodyPump i det siste, og merker at kroppen trenger mer hvile mellom hver trening nå om dagen. Kjenner det på musklene, hvis du skjønner hva jeg mener? Men håper det går seg til snart - for ettersom jeg jobber 8-16, har jeg ikke mulighet til morgentrening (misunnelig, altså!). Og da blir det fort to dager uten trening, når jeg ikke har tid en dag etter en restitusjonsdag. Men bare pøsregnet kan gi seg snart, så blir det forhåpentligvis enklere å ta noen lette gåturer på dagene etter styrketrening!

 

Forresten, det var en ting jeg tenkte på. Du som er så opptatt trening. Du har ikke tenkt deg på NIH Fitness Convention i Oslo 17-18. november? Sånn tilfeldigvis? Jeg lurer litt på å dra, nemlig!

 

Ja, kroppen trenger 1 dag restitusjon etter styrketrening. Eg er dessverre litt for ivrig for tida, så det blir jo styrke ons, bodypump tors og styrke fredag.. Men er ikkje min feil at treningsenteret ikkje har bodypump mandagen, for da kunne eg tatt den da, så hadde det blitt annakver dag.. ;) Skjønner godt at du er misunnelig på dagtid-trening! ;) Eg gruer meg til å begynne å jobbe igjen, for da blir det mindre tid til trening. Men eg jobber turnus, så får trene på dagtid av og til da, og noen kvelder.

 

Skulle GJERNE vert på NIH Fitness Convention!! Eg har faktisk gått Fitness Grunnkurs på NIH (på avdelinga som ligger i Bergen), men besto ikkje eksamen, men har en plan om å ta den om igjen neste høst! Også ta flere kurs etterkvert, og til slutt personlig trener. Men ja, tilbake til Convention. Eg bor jo så mye som 9 timer fra Oslo, så er litt langt! :P Koster det dessuten ikkje flesk?? :P Men gud så kjekt det hadde vert B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått program som sier jeg skal trene HVER dag denne uka! ohooi, det blir tøft :P hadde jo gangsperr i flere dager etter 1 times tur sist helg, haha! men men, det går nok bra :P

 

nei nok når jeg har dere , hihii.. :D Skal sjekke den ut!

 

Gangsperren forsvinner fort når kroppen din er blitt vant til å trene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, litt av en imponerende treningsplan, stå på nyaco, heier på deg! :D

Du, lurte litt på bloggen din, hva heter den?

 

Hmmmm, viss eg skriver adressa til bloggen min, røper eg jo meg selv på en måte..:P Skal eg tørre det da? Å vise heile GR-forumet kem eg virkelig er? ;) Er så greit å bare vere Nyaco liksom..;) Men eg veit ikkje eg???? B)

 

Tusen takk forresten, for heiing :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag mandag 22.oktober 2012 viste vekta 79,0 kg! Det vil sei at eg har nådd mitt delmål!! Da kan eg ta meg ny tattoo eg no :lol: Men sparer den nok ei stund, så eg virkelig veit ka og kor eg vil ha den.

 

No tar eg fatt på reisa mot neste delmål: 74 kg! Og det var der det sa stopp, og eg la på meg igjen, sist gang eg hadde skikkelig slankeprosess! Som var etter mitt første barn. Wish me luck ;) Men dette skal eg klare, null problemos!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant je gdeg, og gratulerer så mye med nådd delmål i dag!!! Du er jo kjempeflink!! Får jeg spørre hvor høy du er? Kan godt være at du har skrevet det her i bloggen, men har ikke tid til å lese igjennom hele nå..

 

Lykke til videre, vi "sees"! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant je gdeg, og gratulerer så mye med nådd delmål i dag!!! Du er jo kjempeflink!! Får jeg spørre hvor høy du er? Kan godt være at du har skrevet det her i bloggen, men har ikke tid til å lese igjennom hele nå..

 

Lykke til videre, vi "sees"! :D

 

Tuuuusen takk for det!! :D

 

Eg er 164 cm høg. Ikkje høge dama ;)

 

Vi "sees" ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarabernard

Å, så gøy med en slik kommentar da! Kan leve lenge på en sånn :)

 

Ang bloggen, skjønner godt du ikke vil "avsløre" deg, visste bare ikke om du hadde skrevet noe om det et sted, så skal ikke si noe på det :) Er nok lik deg der, jeg liker også best å være helt anonym :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så gøy med en slik kommentar da! Kan leve lenge på en sånn :)

 

Ang bloggen, skjønner godt du ikke vil "avsløre" deg, visste bare ikke om du hadde skrevet noe om det et sted, så skal ikke si noe på det :) Er nok lik deg der, jeg liker også best å være helt anonym :)

 

Ja, det er utrolig kjekt! Har fått mange slike lignende kommentarer i det siste, men denne var liksom så "kraftig"! :lol:

 

Eg prøvde faktisk å sende deg bloggadressa mi på melding til deg via GR, men det fikk eg ikkje til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Fikk en kommentar i dag som eg kan leve ei stund på! "Svigerfar" såg meg i treningstøy og "brølte" ut: "Inn i helv*** så du har gått ned!!"

 

Hihi :D

 

Haha, ingen tvil om at den kom rett fra levra, nei :D Utrolig artig når man får respons på alt arbeidet man har lagt ned, synes jeg. Det er mange forskjellige meninger om akkurat det, men jeg for min del har bare solt meg i glansen av slike fine kommentarer :) Må si jeg synes det hadde vært kjipt dersom ingen sa noe som helst.. Og nå som min nedgangskurve har flatet kraftig ut (rent matematisk kan det vel knapt kalles nedgangskurve lenger ;)), så slutter jo de fleste kommentarene å komme. Det var mest i begynnelsen, når folk la merke til hva som skjedde. Nå har de fleste vennet seg til mitt nye utseende, og to-tre kilo fra eller til legger ingen merke til. Så nyt det mens du kan :D

 

Ang. Fitness Convention: Skjønner at det blir langt å reise til Oslo! Men jeg husket du sa noe om utdanningen der tidligere, så av alle her inne, tenkte jeg kanskje det var en bitteliten sjanse for at du skulle. Og at du visste hva det var, ikke minst, hehe. Og ja, det er dyrt. Totalt 2390,- for begge dagene. Jeg får delta gratis hvis jeg vil, så derfor har jeg ikke tenkt så mye på prisen. Og langt inne i magen min har jeg en bitteliten drøm om å ta fitness-utdanning der oppe selv en dag, ved siden av jobb. Kommer ikke til å bli realisert riktig ennå (først baby-prosjekt!), men det er jo artig å ha noe å drømme om? Tipper det blir en stor boost å delta på convention først, jeg får sikkert ikke mindre lyst til å ta utdanning etterpå:)

 

Og gratulerer med oppnådd delmål. Kjempebra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, Ninjastar!! :D Er så kjekt å karre seg ned til kvert delmål!

 

Hehehe, skal nyte komplimentene mens eg kan ja! Men min plan videre er jo FØRST det å gå ned i vekt, til der eg vil vere, og så er det musklene som skal fram i lyset. Så tenker nok det blir komplimenter senere og :rolleyes: Gud som eg gleder meg! Har store forventninger og forhåpninger til meg selv merker eg ;)

 

Eg er med på å ta fitness-utdanning!! hehe.. Eg hadde glatt reist til Oslo 1 gang i mnd, bare for å ha noen "kjente" å studere med! Vi kunne vert studiekompiser via nett og da! Siden eg ikkje bestod grunnkurs-eksamen i fjor trenger eg noen å lese med, som forstår det eg ikkje forstår! Skjønner? For det var mye stoff som eg skjønte svært lite av :huh: Er du med neste høst?? ;) Selv om du skal ha babyprosjekt, så går det fint an å ta studiet. Siden 1 kurs kun varer ca. 1 mnd, er det jo ingen problem. Også tar man neste kurs når det passer! :) Det er jo helt genialt :) Er du med?! ;)

 

Eg har kjempelyst å vere med på convention, det må bare sies!! Og du er jammen heldig som får det gratis!! Viss du klarer fikse det til en person til (meg), så er eg med! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Nå har jeg faktisk meldt meg på fitness convention, og det er med en viss mengde skrekkblandet fryd, skal innrømmes! Hjelp :blink::D Jeg vant plass gjennom en konkurranse, så tviler sterkt på at jeg klarer å tuske til meg mer enn min egne plass, haha. Jeg hadde nok ikke meldt meg på for egen maskin, ikke i år i hvert fall. Og jeg skal seriøst tenke på dette med utdanningen. FItness Basis har jeg i hvert fall veldig lyst til å ta på et tidspunkt. Men akkurat nå, når hele baby-prosjektet er sånn i startgropa og jeg ikke aner hva som skjer når, hvor lang tid det vil ta, hvor mentalt ustabil jeg blir(!) osv, så får nok oppstartstidspunktet for fitness være litt flytende en stund til... MEN la oss ta opp tråden om noen måneder, når vi ser hvor det bærer :D

 

Ble du noe klokere av utregning av kaloriunderskudd hver dag, forresten? Bare spør hvis du ikke skjønte :)

Og god bedring med lillegutten, håper det går seg til og at du kommer deg på trening igjen snart! Når man er så godt i gang med hyppig trening, føles pausene nesten verre enn når man bare rekker å trene en gang eller to i uka, synes jeg... litt snålt, men?! Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg faktisk meldt meg på fitness convention, og det er med en viss mengde skrekkblandet fryd, skal innrømmes! Hjelp :blink::D Jeg vant plass gjennom en konkurranse, så tviler sterkt på at jeg klarer å tuske til meg mer enn min egne plass, haha. Jeg hadde nok ikke meldt meg på for egen maskin, ikke i år i hvert fall. Og jeg skal seriøst tenke på dette med utdanningen. FItness Basis har jeg i hvert fall veldig lyst til å ta på et tidspunkt. Men akkurat nå, når hele baby-prosjektet er sånn i startgropa og jeg ikke aner hva som skjer når, hvor lang tid det vil ta, hvor mentalt ustabil jeg blir(!) osv, så får nok oppstartstidspunktet for fitness være litt flytende en stund til... MEN la oss ta opp tråden om noen måneder, når vi ser hvor det bærer :D

 

Ble du noe klokere av utregning av kaloriunderskudd hver dag, forresten? Bare spør hvis du ikke skjønte :)

Og god bedring med lillegutten, håper det går seg til og at du kommer deg på trening igjen snart! Når man er så godt i gang med hyppig trening, føles pausene nesten verre enn når man bare rekker å trene en gang eller to i uka, synes jeg... litt snålt, men?! Ha en fin dag :)

 

Åååå, din heldiggris!! Eg har veldig lyst å vere med. Kanskje neste år?? Fra november skal eg jo ha ulønna permisjon noen måneder, derfor har eg egentlig ikkje råd til noe utenom det vanlige.

 

Ja vi får snakkes igjen om fitness basis. Eg har no et håp eg! Det er jo i tilfelle enda et mål å se framover, at vi skal gå på fitness-studie :D Så vi skrives igjen til våren om det? Må i tilfelle søke i april-mai om det blir aktuelt ;)

 

Ble klokere på det du skrev om kaloriunderskudd ja!! Takk!! Meeeen eg prøvde å rekne ut, fra den linken du skrev, for eg har ikkje noe medlemskap/går på kurs no. Og da rekna eg meg frem til 1515,25?? Kan det stemme?? Men også da? Er det hvilestoffskiftet mitt? Eg HATER matte og alt sånt er så uforståelig for meg :( Om du ikkje gidd å hjelpe meg mer skjønner eg det, du skal ha takk for hjelpa allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

No probs! Jeg kan energiberegne deg, jeg - jeg er ingeniør og egentlig ganske dødsgod i matte, om jeg må si det selv ;) (Det var her inne vi kunne skryte av oss selv, var det ikke?! Haha :P )

 

Men først skal jeg ut og gå kveldstur med kjæresten. I'll be back :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jo du akkurat den rette for meg å ha med på fitness basis, for der var det jo bittelitt matte og! ;)

 

Tusen takk for at du gidder å hjelpe meg, snille :) Og ja, er bare å skryte :lol:

 

God kveldstur med kjæresten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har glemt å legge inn målene mine fra mandag.

 

Så mål veke 43:

Arm: 33 cm

Midje: 85 cm

Hofte/mage: 101 cm

Rumpe: 106,2 cm

Lår: 63,6

 

= 388,8 ;)

 

Gleder meg til å bli mindre jaaaaa......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Ble klokere på det du skrev om kaloriunderskudd ja!! Takk!! Meeeen eg prøvde å rekne ut, fra den linken du skrev, for eg har ikkje noe medlemskap/går på kurs no. Og da rekna eg meg frem til 1515,25?? Kan det stemme?? Men også da? Er det hvilestoffskiftet mitt?

 

Du - hvor gammel er du? Trenger alder for å fylle inn i formel! Du har sikkert skrevet det et sted, men jeg husker jo ikke sånt :P

 

Og når du ikke flyr rundt og trener, er du da veldig aktiv? Eller mer rolig?

 

Jeg vil tro det du har regnet ut på 1515 er hvilestoffskiftet ditt. Skal sjekke når jeg vet alderen din! Og for å få "energiforbruk før trim", må man gange hvilestoffskiftet med en faktor på enten 1.3, 1.4 eller 1.5 avhenging av hvor aktiv du er i hverdagen utenom trening. Jeg bruker 1.3 på meg selv, og flertallet av befolkningen er også på 1.3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du - hvor gammel er du? Trenger alder for å fylle inn i formel! Du har sikkert skrevet det et sted, men jeg husker jo ikke sånt :P

 

Og når du ikke flyr rundt og trener, er du da veldig aktiv? Eller mer rolig?

 

Jeg vil tro det du har regnet ut på 1515 er hvilestoffskiftet ditt. Skal sjekke når jeg vet alderen din! Og for å få "energiforbruk før trim", må man gange hvilestoffskiftet med en faktor på enten 1.3, 1.4 eller 1.5 avhenging av hvor aktiv du er i hverdagen utenom trening. Jeg bruker 1.3 på meg selv, og flertallet av befolkningen er også på 1.3.

 

Eg er 29 år :) Du da?? :lol: Eg er sånn midt på treet når eg ikkje trener, gjør mye husarbeid, henter og leverer unger, går turer og sånt, men liker veldig godt sofakroken og ;) Så eg veit ikkje helt eg? 1,3 kanskje? Bedre å rekne for lite enn for mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag mandag 22.oktober 2012 viste vekta 79,0 kg! Det vil sei at eg har nådd mitt delmål!! Da kan eg ta meg ny tattoo eg no :lol: Men sparer den nok ei stund, så eg virkelig veit ka og kor eg vil ha den.

 

No tar eg fatt på reisa mot neste delmål: 74 kg! Og det var der det sa stopp, og eg la på meg igjen, sist gang eg hadde skikkelig slankeprosess! Som var etter mitt første barn. Wish me luck ;) Men dette skal eg klare, null problemos!! :P

 

 

Herregud så flink du er!! :D Gratulerer!! :D Hvor lang tid har du brukt på å gå ned alle kiloa dine? :) (kan vær det står en plass men fant det ikke)

 

5 kilo til neste del mål, når håper du å ha nådd det? :)

 

Masse lykke til!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så flink du er!! :D Gratulerer!! :D Hvor lang tid har du brukt på å gå ned alle kiloa dine? :) (kan vær det står en plass men fant det ikke)

 

5 kilo til neste del mål, når håper du å ha nådd det? :)

 

Masse lykke til!! :D

 

Takk takk :D

 

Eg fødte i midten av april, så siden da :) Dei neste 5 kiloene håper eg ha nådd til jul/nyttår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag mandag 29.oktober 2012: 78,5 kg! Ned et halvt kilo denne uka, selv uten trening!! Syke småbarn og litt syk meg også, trudde aldri eg kom til å gå ned! Jippi!

 

Målene mine:

Arm: 32,1

Midje: 84

Hofte/mage: 98,3

Rumpe: 105

Lår: 62,5

 

= 381, 9 cm (-6,9 cm "overall" på denne veka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...