Gå til innhold

Gir jernet med nytt mot!


Gjest PolarErMinVenn
 Share

Anbefalte innlegg

Ja! Det er jeg! Men da trenger jeg help av deg! Du må spørre og påminne meg på at vi har en avtale, for klarer det ikke på egenhånd, DET vet jeg.. Det gikk jo såååå bra fra nyttår! Skal ikke si at det gikk smertefritt, men jeg holdt meg heeeeeeelt til planen! Og det helt frem til pinse!!

Jeg må jo også ta så sykt tak i kostholdet nå når jeg ikke får trent, og med den mengden som var.. Ja da er det meget mye mindre mat som skal inn og da må det mer planlegging til slik at sammensetningen blir riktig, for spiser man mer er det lettere hvertfall for meg å spise variert nok og dermed få inn det jeg trenger.

 

Nå ble jeg så glad! Jeg tror ikke jeg hadde greid godtestopp helt på egen hånd. Det er så mye lettere når man har en avtale med noen. Jeg skal sette meg ned å skrive en forbudtliste etter hvert... Starter vi i dag? Eller i morgen? Eller i går ;)

 

Har forresten en ide til en ny regel.... Vi forteller jo hverandre om vi har hatt en glipp, men det skal vi jo selvsagt ikke ha. Men kanskje vi burde fortelle hverandre når vi er flinke også? Som et ledd i å øke selvtilliten... Fortelle om fristelsene, søtsuget og hvor ufattelig flinke vi var som bare sa nei takk :D

 

Ja, det er vrient med så mye mindre inntak på maten. Jeg tar multivitaminer (spektro) og spiser nattlysojen min, så får jeg i alle fall i meg litt mer vitaminer og mineraler. Skal gå til innkjøp av litt grønnsaker å knaske på. Så kutte på karboene til middag, så hjelper det nok godt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 345
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Skal klare det!!

halloen,damer,og BEKLAGER min "bortgang"!! :P

jeg har vært en uke i sydens land og syndet GROVT,men er nå tilbake...nærmer meg sakte men sikert...

strevde før jeg dro med å ikke skulle veie mat og telle kcal..er kontrollfrik der,og dersom jeg ikke får den bekreftelsen i form av tall etter hver dag,så har jeg ikke vært "flink"...noen som skjønner tankegangen?

masse god mat og drikke ble det i syden,men innvilget meg å ikke ha dårlig samvittighet,og greide det faktisk!!! B) problemet nå er at jeg føler meg fryktelig feit..har tanta her,som ser ut til å ha klippekort hos meg :angry: -men til tross for dette viste ikke vekta mer enn 0,5 opp fra før jeg dro,og det er ett sant MIRAKEL!!

sliter med hodet for tiden,tankene spiser meg opp,så det vil nok påvirke min skrivekløe her..time will show..

 

ser dere har begge vært i operasjoner,ønsker dere lykke til med helingsprosessen!!! håper du finner energien ett sted,mia,i så fall si fra så jeg også kan hente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Mamma har bursdag i dag, og det er første gangen jeg kan være med å feire henne på 8 år, så skal ta et kakestykke, så for min del blir det da å starte i morgen. I morgen er kjøredag, men har kjøpt grove pita som jeg skal ha med som mat og gulerøtter som skal kuttes og tas med!! Blir en kjempeutfordring, men skal klare den ;)

 

Ja vi får fortelle om hindrene vi klarer å komme over også! Skal jo en god del ned i vekt, men må jobbe med å like meg som jeg er, for problemet er ikke bare vekta. Vekta gjør at jeg gjemmer meg og graver meg ned i andre "problemer" også, så ja mye løsner når vekta er nede, det er noe med mestringsfølelsen det gir!

 

Godt du har kosa deg i syden Trønder!! :D Vi er vel flere som sliter med hodet om dagen, på forskjellige vis..

 

Vi får stå på sammen, på tide å finne frem den indre styrken og være stolte av at vi har den og kan bruke den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Det ble endel fersk suppe og et par poteter hos mamma i går + at jeg smakte på begge kakene! Men det var jo planlagt da :) Hadde såååå lyst til å gå bort på bensinstasjonen for å kjøpe litt siste godis før dagen i dag.. MEN jeg gjorde det ikke! Og skal klare meg på reisa i dag også!

 

Så wish me luck ;)

 

Skrives senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

håper turen går/har gått bra,mia? det er stadige utfordringer å bestige,og den følelsen når en har klart å motstått noe,er super!! er fortsatt sukker-søken,men har i dag klart å holde meg unna,selv om det har holdt hardt!! håper du greide det samme!! :D

 

vært på zumba i kveld,og det er helt vanvittig moro!! svetter som en gris,men elsker det!! :P skal liksom på vekta i morgen,og frykter syden-hærlighetene har lagt seg litt...tanta er her enda også...krysser fingre for at jeg ikke har gått opp så mye...74-komma-noe hadde vært supert!!!

 

går og køyer snart,trenger så sårt masse søvn! godnatt til dere!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste en vaffel i dag, men det blir min siste før jul. Ellers har jeg ikke fått skrevet liste ennå, men i morgen skal jeg gjøre det :)

 

Ja, Mestringsfølelse gir god vekst for selvtilliten. Og uten tvil at selvtilliten også vokser når man føler seg mer vel i egen kropp også. Selv om man også har dårlig selvtillit når det gjelder andre områder. Mia, det er ikke alltid lett å like seg selv, selv om min oppfatning av deg er at du er en person som er veldig lett å like :-) Du får prøve å legge selvkritikken litt til side og åpne øynene for alt det positive ved deg! Du er ei tøff og sterk jente, og jeg tror du er en person som gir mye av deg selv, kanskje uten å kreve så mye igjen...? Du har hatt en del motgang, og det er i grunn ikke så rart at du kanskje ikke er helt på topp. Men å bruke litt tid på deg selv, ta vare på deg selv, og hente frem styrken din, så er du snart ovenpå igjen!

 

Trønder, velkommen tilbake :-) Høres ut som en fin ferietur! Og synes du klarte deg fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Jeg vet jeg har syndet noe mens jeg har vært borte, MEN 78,8 var mildt sagt et hardt slag i trynet i dag!

 

Jeg var faktisk flink når det kom til godisen i går, men syndet med at jeg kjøpte kalde winerpølser på butikken som jeg hadde bilen (og fremdeles har noen av) :/

 

Har ikke lista helt klart jeg heller, men det er nå som før ;)

 

Har mest lyst til å ta meg en laaaang løpetur men det kan jeg jo ikke.. :/ Må sette opp en matplan fremover, har sååååå lite lyst til det..

 

Nå skal jeg ned å hente posten hvertfall, og når vannet har kommet tilbake til bygda skal jeg få gått meg en tur også, blir ikke høyintensitet, men frisk luft er aldri dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var fristelsen sjokoladekake og is, og jeg stod over :-D Feels good!

 

Jeg har vært flink ellers i dag også med matinntak.

 

Mia, de kiloene får du raskt av igjen ;) Og glem fortidens synder. se fremover og gled deg til å se lavere og lavere tall på vekta for hver gang! We can do this!! Yes, we can :D

 

ellers en påminnelse til oss alle: Pass på blodsukkeret, hold det jevnt, så minsker vi både søtsug og sultfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

I går gikk nesten alt bra. Var på konsert og ble skikkelig kald, drikker ikke kaffe så ble kakao, men drakk ikke hele da, holdt på den for å bli varm.

 

I dag hoppa jeg over kakaoen i lunsjen da ;)

 

Klarer meg greit med maten syns jeg. Men føler meg heeeelt maktesløs som ikke får trent noe somhelst. Pga stormen i dag får jeg ikke gått tur heller :( for riski i forhold til å få noe i øynene, selv med briller på..

 

Nå som jeg ikke får trent skal jeg ikke spise etter kl 19 på kvelden, i ukedagene. Unntaket er hvis jeg får gått en lengre tur på kvelden så kan jeg ta maks ETT knekkebrød. Legge meg kl 22.00, opp å gå tur før jobb, selv om det bare blir 10-15 min så skal jeg det. Og da selfølgelig en lengre tur etter jobb! Mye grønnsaker til middag, og jobber med lunsjen.. Vanskelig når man er matlei, for da frister det hvertfall ikke å bruke tid på noen god lunsj, maten frister rett og slett ikke. Har soya sjokolademelk som jeg kommer til å fortsette med til det er tomt, har noen liter, får ikke kjøpt det her så ingen fare for påfyll hvertfall.

 

Lista med hva en ikke skal innta mht godtestoppen er i grunn veldig grei, alt som kan anses som kaker eller godis, eller annet typisk "lørdagskos" er nei"mat". Dvs:

- Sjokolade

- Alle former for godis (smågodt osv)

- Kaker

- Vafler

- Potetgull

- Nøtter (chli, salta peanøtter, brente mandler osv)

- Brus (inkuderer brusholdige drinker ;) ) eller annet med kulsyre.

- Jordbær og fløte (min store last når sjokkisen er forbudt)

 

Ingen regel uten unntak,

Riskrem til desserten på julburdet, evt gele.

 

For å kunne klare dette så meg jo ha noe å kose meg med, på lørdager. Er glad i gulrøtter og må kunne unne meg dip innimellom. Også noen mandler.

 

Skal prøve å ikke ha stort fokus på hva jeg IKKE kan, så en oppsummering på planen er:

- Gå tur hver dag før jobb, uansett hvor liten, skal den gjennomføres

- Gå en lengre tur etter jobb/før sengetid hver dag, minst 4 km, helst den på 6 el 7!

- Lørdag/søndag er 7km minstekravet.

- Spise enda mer grønnsaker

- Ha med oppkutta gulerøtter eller epler på jobb

- Innta siste måltidet i 19-tiden

- Rapportere her inne om alt som har godt bra ;)

- Fortelle meg selv at jeg er verdt det

- Holde meg godtefri frem til jul

 

Ang turgåing og trening kommer ny plan når jeg kan begynne å trene om 3 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra plan Mia!

 

Her er min nei liste, godt inspirert av din :-)At du skrev først gjorde det i grunn lett for meg ;)

 

Alt av godteri, sjokolade og potetgull og lignende

Kaker, inkl vafler

Søte drikker, inkl de uten sukker

Desserter

Saltede nøtter o.l.

Nugatti o.l.

 

Unntak:

Dessert i forbindelse med formelle middager, men ikke lov å spise hele, med mindre det er en knøttporsjon...

Popkorn på kino (som jeg sikkert ikke blir å gå på :P )

Dip til grønnsaker, med mager kesam!

 

Videre er planen å kutte ned på karbohydratene til middag og øke mengden grønnsaker.

 

Trening, vet ikke helt når jeg greier å begynne med det igjen... Kanskje noen øvelser i neste uke. Men helt det store blir det vel ikke før i desember...

 

I dag bakte jeg boller... Så spiste jeg en liten en... Det er ikke av de usunneste (?) bollene, men egentlig ikke helt lov likevel... Så smekk på fingrene mine for det! Ellers har jeg hatt et passe matinntak totalt sett i dag.

 

Vekta i morges var 60,3, og mye bedre enn de 62,2 jeg så i helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Happy for you! :D Ah, om jeg bare hadde vært på 69,9 og ikke 78 og noe så hadde vi vært like nære målet :P

 

Men, våknet med en god følelse i dag, og har hatt en fin dag! Nå skl jeg straks ut å gå tur! Og vi fikk servert frukt i lunsjen i dag :D

 

Skriver mer senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokk på vekta i dag... 59,3! Men var det bare forbigående, eller er det virkelig nedgang? Vi får se...

 

Jeg har visst ikke kommet helt i stopp modus på kakene ennå... Ble et stykke i dag ved kaffebesøk. Men nå er det stopp! På ordentlig! Bortsett fra det er dagens inntak totalt sett helt ok så langt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

så flinke dere er med liste og all ting!!! B)

og så fint tall,nickii!! gudene skal vite at DET tallet får jeg aldri se ;) ,men da hadde jeg nok sett veldig syk ut..

vekta her viste fine 73,9 i morges,og jeg har egentlig "sluttet" å slanke meg..skal liksom bare holde meg her..men tar mer enn gjerne imot litt nedgang :P

dårlig med trim i det siste,men håper på zumba to dager neste uke. helga er helt trim-fri da det er fullt kjør med unger her,og det er rett og slett ikke rom for å stikke av særlig..

 

ønsker dere en god lørdagskveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

I går hadde jeg en vedig god dag på mange måter :) Eller nesten alle måter :P

Matmessig går det ok, ikke strålende, men det har egentlig ikke så mye med maten å gjøre, bare den følelsen siden jeg ikke får trent.. Gikk en liten tur før jobb i gårm og mine 7,2 etter jobb :) Ble 7,2 i dag også, men grunnet tannlene og div, ble det bare en tur :/ I morgen derimot, er jeg klar for 2!

 

Prøver å virkelig få tak i meg selv og jobbe meg gjennom ting, har kommet et lite stykke på veien, men den er lang å gå.. Har i dag rydda enda en hylle i skapet på "roterommet" og prøver å jobbe meg gjennom det systematisk..

 

Jeg har min søya sjokolademelk som jeg jo drikker av, ellers holder jeg meg unna.. HAr veldig lyst på, men det er også fordi jeg kjeder meg rett og slett! Ikke at jeg ikke har nok å gjøre, men når jeg ikke får tatt mege n løpetur imellom alt, ja da blir det lite effektivt med papirarbeid og rydding gitt..

 

vekta i dag var 78,5.. så litt ned er det jo, men jeg trenger at disse siste kg som har kommet på, raser av, så får jeg ta det derfra igjen...! Selv med disse nye "fine" klærne som passer føler jeg meg elendig! Men jeg tok på meg den "gule" buksa og en sort finskjorte når jeg gikk på besøk i kveld, selv om jeg kunne ha gått i joggebukse! Og det hadde jeg vanligvis gjort også! Så jeg jobber med detta selvbildet da, og det å prøve å ta litt vare på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var vekta to hekto opp fra i går. Men det er nok fordi jeg spiste litt sent i går kveld. Uansett er jo ikke 59,5 dumt heller :-)

 

I morgen tar jeg en offisiell veiing, og holder det seg under 60 er det min laveste offisielle vekt hittil. Det betyr å jobbe av seg nye kilo nå... Denne uken tenker jeg å begynne å trene litt forsiktig. Det bli nok så lite at det ikke virker noe særlig inn på forbrenningen, men poenget er bare å komme sånn smått i gang igjen, og forberede både kropp å sinn på tøffere økter etter hvert.

 

Mia, jeg skjønner at du ikke føler deg helt vel. Men ikke fortvil! Det er bare midlertidig. Så snart du har fått av noen kilo blir det mye bedre. Sånn har i alle fall jeg det... I mellomtiden får du overse de tankene og den følelsen og heller fokusere på hvor bra det kommer til å bli :) Du vet at du kan, og jeg vet hvor beinhard og sterk du kan være, så jeg er ikke i tvil om at du snart er nede igjen på den vekta du var, så du kan begynne å gå løs på nye kg nedover ;)

 

Forslag til ny regel: All nedgang er nedgang. Selv om det er mindre enn forventet eller håpet på, så er det viktig å være glad for at det går riktig vei. Enten det er en hekto eller et kilo er det et steg nærmere målet. Med den innstillingen holder vi oss positive selv om vi ikke får de resultatene vi kanskje føler at vi fortjener. Og ofte betyr det ikke annet enn at resultatet kanskje henger litt igjen, eller at vi hadde mindre mageinnhold og væske i kroppen på forrige veiing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var vekta to hekto opp fra i går. Men det er nok fordi jeg spiste litt sent i går kveld. Uansett er jo ikke 59,5 dumt heller :-)

 

I morgen tar jeg en offisiell veiing, og holder det seg under 60 er det min laveste offisielle vekt hittil. Det betyr å jobbe av seg nye kilo nå... Denne uken tenker jeg å begynne å trene litt forsiktig. Det bli nok så lite at det ikke virker noe særlig inn på forbrenningen, men poenget er bare å komme sånn smått i gang igjen, og forberede både kropp å sinn på tøffere økter etter hvert.

 

Mia, jeg skjønner at du ikke føler deg helt vel. Men ikke fortvil! Det er bare midlertidig. Så snart du har fått av noen kilo blir det mye bedre. Sånn har i alle fall jeg det... I mellomtiden får du overse de tankene og den følelsen og heller fokusere på hvor bra det kommer til å bli :) Du vet at du kan, og jeg vet hvor beinhard og sterk du kan være, så jeg er ikke i tvil om at du snart er nede igjen på den vekta du var, så du kan begynne å gå løs på nye kg nedover ;)

 

Forslag til ny regel: All nedgang er nedgang. Selv om det er mindre enn forventet eller håpet på, så er det viktig å være glad for at det går riktig vei. Enten det er en hekto eller et kilo er det et steg nærmere målet. Med den innstillingen holder vi oss positive selv om vi ikke får de resultatene vi kanskje føler at vi fortjener. Og ofte betyr det ikke annet enn at resultatet kanskje henger litt igjen, eller at vi hadde mindre mageinnhold og væske i kroppen på forrige veiing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Gått en tur på 7km, i snø så var tungt ja, og kom ak inn fra en luftetur på 4km nå :)

 

Sitter å rydder i mye gammelt, bringer frem mye minner og alt er ikke like enkelt, men det må gjøres og er en viktig del av bearbeidelsen som gjelder meg selv om dagen.

 

Mat i dag, lagde 2 brødskriver til brunsj, spiste bare en! Så ble det soyamelk til mellom måltid og spiste grønnsaker og litt restekyllingdeig til middag. Noe tidlig middag da så må ta en brødskive litt senere, men det er jo greit. Maten går veldig fint i grunn. Har den soyasjokolademelka da, ellers holder jeg meg unna både småspising og godtespising av alle slag. Jeg skal ned på 77 og noe innen tirsdagen! Det kan godt være 77,9 alstå :P

 

Ble ingen tur ut på meg i går, en rolig kveld, tok turen til en kompis og skravla litt, gikk hjem når han dro på fest og fornøyd med det. Takket nei til Bailysen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkis! Du fortjener å se 77, noe i morgen ja!

 

Ser innlegget mitt kom to ganger i går, kan ikke helt skjønne hvorfor... Men men...

 

Jeg hadde min offisielle veiing i dag, og den viste 59,4. Fornøyd!! Da var mitt 3. delmål endelig oppnådd. Omsider og etter årevis med kamp er jeg snart ved en normal bmi... om 1,4 kg... Men det er jo bare et tall den der bmi'en. Og selv om den sier at jeg nesten er normal, så er jeg laaaangt fra slank. Har mer en nok fett på kroppen. Flesk som disser. Valker som presser seg frem her og der... Æsj! Men... På den positive siden... Jeg har i alle fall begynt å få litt midje... Og får jeg begynt med litt styrkeøvelser, får jeg kanskje strammet opp litt her og der...

 

Har du noen gode tips til øvelser hvor man ikke er så avhengig av å bruke føttene? Noe som er bra for rumpa??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Det ble altfor sent i går (type over 2 før besøket dro), men det ble snakk om mye som var nødvendig da, så det får bare være. Ble ingen tur i dag tidlig, men gikk en liten omvei til jobb. Gikk en tur på 7km etter jobb. Veldig fristende å droppe, for var jo så trøtt og skulle på bingokveld etterpå. Fikk med meg begge dela!

 

Hoppa over kakaoen i lunsjen i dag også ;) Ble soyamelk til frokost, 2 knekkebrød til lunsj og en biff med en hel haug med grønnsaker til middag! Droppa jo kaker, godis, potetgull og diverse på bingoen også da, så har egentlig vært ganske flink i dag. Hatt skikkelig skallebank pga manko på søvn, så nå skal jeg få lagt meg! Skal skrive ang øvelser i morgen Nickii :)

 

Grattis med ny minste ofisielle veiing på år og dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 0,6 i dag... Rare greier, men det er vel bare litt naturlige variasjoner. *håpe håpe*

 

Jeg er så trett, slapp og sliten for tiden. Sliter litt med nattesøvnen. Vet ikke helt hva problemet kan være... Må vel bare prøve å komme meg inn i en rytme igjen...

 

Håper det gikk bra med veiinga i dag mia, hvis ikke så er det sikkert bare tyngdekrafta som er littegrann sterkere i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Veiinga gikk så der.. 78,1 i dag

 

hadde det forferdelig når jeg våknet i dag, hatt noen drømmer som satte seg skikkelig i kroppen og ble så dårlig at jeg nesten ble hjemme vra jobb.. Men.. Fikk gått meg en liten tur, lufta meg litt og dro på jobb alikevel, og det var bra, for kjente jeg hadde blitt mye dårligere om jeg hadde blitt hjemme!

 

Trodde tante kom på besøk, men var visst ikke det, bare en liten blødning, thats it.. Men hun kommer nok i morgen ;)

 

Naturlige variasjoner VET vi jo at det er,og så lenge du ikke har skjeiet ut på noen måte så vet du jo at det går fint ned igjen ;)

 

Men jeg har syndet.. To dager på rad.. Kjøpte biff i går, og den ble helt fantastisk, så kjøpte det i dag også :/ jeg og biff går jo ikke bra! Men nå har jeg fått min dose da ;)

 

Ang det å sove dårlig, der er vi to.. Men det rare er at alle jeg har snakket med i dag har sovet skikkelig dårlig i natt! Hvertfall 5-6 stk liksom.. Hmm.. Jaja, håper på en bedre kommende natt :)

 

Er det skikkelig vinter hos dere også? Månen var fantastisk her i dag tidlig altså! Midt over fjorden med lyseblå og luýseroa himmel, med hvite fjell på hver side <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Aiaiai!! I morgen er det ny måned!!

 

Idag har jeg virkelig ikke vært flink..! Lunsjen gikk i vaksen og møter har vært feil og møte på møte, for en kaotisk dag! Har spist kjeks i dag, og egentlig ingen middag så har blitt to karbonader.

 

I morgen er dt hjemmelagde karbonader på menyen (jobbsammenheng ettermiddag), men de er ikke så usunne så det skal gå fint :D

 

Ble ingen tur etter jobb i dag.. Var slakt pluss at jeg skulle på nytt møte kl 18, i dag rakk ikke energien til.. I morgen må jeg få karret meg ut etter jobb, ferdig kl 18.. Det blir f**** meg så tungt det!

 

Mitt mål nå er først og fremst å nå 74,5, så får vi ta neste mål derfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny måned ja! Med nye muligheter ;) Tenk så mange kg vi skal gå ned i løpet av denne mnd da!!

 

Jeg svirrer nå litt frem og tilbake på vekta nå... 59,4 - 60 - 59,4 - 59,6 denne uken... Jeg skal endre litt på middagene mine. Har nok spist litt for mye der pluss at jeg ikke har redusert så mye på karboene som planlagt. Når jeg har tatt det greper, så kanskje det vil skje noe mer :)

 

Her er full vinter her også. Det er faktisk litt godt med snø, det gjør det jo så mye lysere ute! Men om snøen blir liggende, det er vel ikke godt å si... Kan ikke huske sist snøen kom i oktober og lå hele vinteren... Er slett ikke alle år vi har hatt snø på julaften <_< Håper på det i år da. Gir litt mer stemning da :)

 

Er biff synd forresten? Biff er i alle fall ikke på min syndeliste...

 

Er fortsatt slapp og trett. Så trening har ikke blitt prioritert. Er så vidt jeg har energi til å holde hus og hjem... Når ungene er i seng er jeg helt ferdig.

 

Men det kan jo være at det er foten som gjør at jeg er litt energiløs... Får bare være tålmodig og håpe det går seg til. Spiser nattlysoljen min, og uten den er jeg helt sikker på at det hadde vært mye verre, for selv om jeg er energiløs og trett er jeg ikke sånn tung i hodet som jeg har blitt før.

 

Mia, av og til har vi alle sånne ikke-flinke-dager. De veier vi fort opp for ved å ha et par ekstra ekstra flinke dager, så går det så bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...