Gå til innhold

Gir jernet med nytt mot!


Gjest PolarErMinVenn
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest PolarErMinVenn

Biff er ikke synd i den forstand, er bare det at kroppen min liksom ikke tåler det, i det hele tatt, og har mye å si på vekta også for kroppen bare eser.. Men det går jo bort igjen det da. Og SÅ godt det er, spesielt siden jeg spiser det så sjeldent!

 

I dag har jeg hvertfall syndet, og du MÅ sparke meg hardt bak! Jeg våknet med helvetes mensensmerter, og ja har syndet på nattlysolja også, desverre. JA jeg skal bli flinkere til å ta de jevnlig! Så kom meg på jobb, hatt skikkelig skallebank, sånn jordskjelv aktig, så skjønte ikke hvordan jeg skulle komme gjennom ettermiddagsjobben.. Og hadde gitt opp at jeg sulle klare å gå tur.. Så, en hel 200g melkesjokolade ble fortært :blink: , la meg 20 min på sofaen og kom meg på jobb igjen.. Fikk gått en liten tur, og er klar for en lengre tur med ei venninne ltt senere i kveld :D

 

Unskyldninger??? Ehm, ja.. Beklager det, og spark meg hardt for jeg fortjener det, nå blir det enda vanskligere å holde seg unna igjen, det er prisen jeg må betale. Skallbanken er ikke brte, men den er vesentlig bedre :)

 

Tror nok ikke jeg skal gå å vekta i morgen.. Kanskje jeg klarer å holde meg til tirsdag, men tviler.. :P

 

Øvelser.. Du har operert i foten? Hva har du gjort? Klarer du å ligge i sofaen med helene på utsiden av armlenet? Da kan du ligge der og løfte litt forsiktig på rompa og knipe ;) Ikke løfte mye for det er ingen vits!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 345
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

*SPARKE*

 

Nå blir jeg nødt til å være litt slem... Men vi får kalle det tough love og se om det virker ;)

 

MIA!! Du synes sikkert i gjerningsøyeblikket at du hadde gode grunner for det valget du tok. Men det er enda flere grunner til å la være! Det er så viktig at vi gjennomfører dette nå. Du vil jo bli slank, og da er dette et nødvendig offer. En liten pris å betale for så mye glede det vil gi å gå ned i vekt! Dette her kan du bedre, det vet jeg!!

 

Æsj... Jeg er ikke noe god til dette her... Det jeg aller helst vil si er at ingen mennesker er feilfrie. Glem nå den sjokoladen og fokuser fremover. Du kan gjøre det bedre i dag ;) Neste gang du får lyst på sjokoade kan du tenke "ja, jeg har lyst på sjokolade, for sjokolade gjør meg feit!". Det pleier å funke for meg. Da føles det helt absurd å spise sjokolade og jeg greier lettere å la være. Og jeg håper du greier å la være, for jeg trenger deg i dette prosjektet. Hvis du synder så har plutselig jeg fått en unnskyldning for å synde også. Selv om det er tåpelig å tenke sånn. Jeg må jo ta ansvar for egne valg... Poenget er at dette er vi sammen om ;) Jeg knotet litt i begynnelsen med vaffel og greier, og nå har du hatt en liten glipp også, så da stiller vi likt.. Men nå drar vi frem den rå jernviljen som bor i oss begge, så står vi på frem til jul!

 

Jeg hadde en ok dag i går. Spiste litt for mye til middag, men har ikke spist noe ulovlig. Har blitt flinkere å legge meg tidligere også. Trenger det.

 

Takk for tips til øvelse. Den greier jeg nok å gjøre :) Det er liksom bare forfoten som er ubrukelig. Jeg trenger virkelig å komme i gang med litt trening nå. Er slapp og kvapsete i kroppen. Men kommer jeg sånn smått i gang nå, så blir det helt sikkert bedre til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Er bare innom for å si at jeg reiser på kurs i morgen, vet ikke hor mye skriving det blir i helgen,

 

Og jeg er HELT enig i det du skriver, så blir ei hard kurshelg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin helg :)

 

Her går det ikke så bra. Er litt deppa. Ikke noen spesiell grunn til at jeg skal være det, men det forsterker jo alt som er negativt og gjør meg enda mer deppa.

 

Før helgen veide jeg 59,7. Synes ikke det var rettferdig. Ble sur. Og saboterte meg selv ytterligere ved å gi f i helgen. Trøstet meg med sjokolade. (Av den mørke, sukkerfrie varianten, men dog ULOVLIG!) Jeg glemte (heldigvis) å veie meg i morges, men er bra sikker på at jeg får se 60 noe i morgen :(

 

Jeg sliter med meg selv for tiden. Kommer meg ikke på trening, får ikke til å slanke meg... Og jeg får ikke til å ta tak i ting som skulle vært tatt tak i...

 

Vanligvis ville jeg nå bare sagt at jeg skulle jobbe hardere, bli flinkere stå på, blablabla... Men når man depper vil man helst bare si "Jeg orker ikke mer! Jeg gir opp!" F***! Hater også at jeg synes synd på meg selv... Håper dette går over snart...

 

Beklager alt sytet... Måtte bare få det ut... Har ingen å snakke med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Ååå.. Nickii.. Uff da, det er så fryktelig når en får de negative tankene og bare vil gi opp, eller kanskje alt har gjort det..! Det allerverste er å ikke ha noen å snakke med! Her er det bare å komme med alt du måtte ønske/trenge! Send evt en mld :)

 

Nå syns jeg fokuset ditt bør være på å klare å holde deg rundt/under 60 og kanskje ikke så mye fokus på å gå ytterlige kg ned ak nå ;) Jeg var på 80 i dag! Vel og merke med ulsokker og bukse på, men det er ikke 2kg, og hvertall ikke 3!! Er litt oppgitt pga det, for i helgen skeia jeg ikke ut og har trent mye hardere enn jeg egentlig får lov til for var på sikringskurs i trampett og måtte både hoppe og sikre! Spiste mye frukt da for å holde energien oppe, men holdt meg unna kjeksa! Håper hvertfall noe av vekta i dag var oppsamling av veske i musklaturen..! Har hvertfall mer gangsperre i hele kroppen enn jeg jeg har hatt siden før sommeren tror jeg..

 

Ingen trening i dag, helgen har tatt knekken på meg i tilegg til at jeg har sitti i de lokale lønnsforhandlingene i altfor mange timer i dag. Ferdig i både hode og kropp i da altså, så er det bingo kl 19.30 så får ta gåturen i morgen, onsdag er det møte på kvelden og torsdag er det landag på jobb.. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til en helg på mandag som i dag.

 

Vi skal klare å komme ut av dette, for min del er hverdagen litt enklere, er ikke fult så deppa som jeg har vært, vet ikke hva det er. Nå er jeg bare sliten, men ikke utslitt :P vekta er et stort problem, for den har bare gått opp siden i sommer, håper virkelig at når jeg nå får kommet i gang med treningen at kg skal begynne å gi litt slipp altså..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 59,8 i dag, som er opp 0,4 kg fra forrige uke :( Men godt det var under 60 fortsatt i alle fall!

 

I går fikk jeg trent :D Stryketrening på armer, bryst og mage. Det er første gang på ca 5 mnd... Og fy farao så svak jeg har blitt... Og i dag gjør det vondt!! Men nå er jeg i gang og forhåpentligvis kommer det seg raskt :)

 

Vekta skal vi vel få bukt med. Jeg tror kanskje jeg må tilbake til å registrere inntak og forbruk en periode for å se hvor jeg gjør feil. Åsså har jeg vurdert om jeg skulle ta en 14 dagers pulverkur bare for å få litt kick-start... Men da bør formen være litt bedre enn nå...

 

Fokus denne uka:

- spise mindre til middag, helst veie opp maten når det lar seg gjøre

- legge meg senest kl 23.

- få inn to treningsøkter til i løpet av uken

 

Det får være nok for denne uken...

 

Litt mer positiv i dag. Tror bare jeg må bruke litt tid på å finne igjen en ny rytme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

stikker hodet forsiktig innom og gir dere en klapp på skuldra for at dere holder ut tunge tanker,vrang vekt og fæle lyster ;) -dere holder ut tross all motgang!!

 

har valset opp og ned i vekta her også,reist utenlands med gubben,drukket myyyyyyye øl og spist så langt fra sunnt som overhodet mulig... er i indre dialog med meg selv om hvor vidt jeg skal høre på "ekspertisen" som ber meg fokusere på at jeg har nådd det målet jeg i utgpkt satte meg..problemet mitt er at jeg tar litt av når jeg slanker meg..så mange tanker for tiden.. ikke veid meg etter helga,men i morgen,er offisielle veiedag..skrekk og gru...var nede på 72,9 her,og det er det minste jeg har veid på årsvis,men frykter den er godt over 74 nå.

takk gud for zumba og at jeg er hekta,hadde det ikke vært for den,hadde jeg est ut bare ved tanken på mat.

 

sender dere en klem og nok en klapp på skuldra og husk; det order seg for snille piker!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

I dag er dagen! I dag er dagen jeg har fått motivasjon og vilje fra et sted jeg ikke aner, men den vi vet jeg har, og du har Nikcii! Trønder, du har vist utrolig disoplin og nå er det påtide at jeg og Nickii tar frem vår :) Den vi vet er der, gjemt under alt fettet :D hihi

 

Det ble ingen morgen tur i dag, men det gjør ingen ting. Det har vært et helt sinnsykt med nordlys her i kveld og fikk tatt en tur ut selv om jeg hadde jobb til kl 19 :)

 

Tok en powernap før jeg dro hjem fra jobb, det for at om jeg hadde ventet til jeg kom hjem hadde det blitt ganske mye mer enn en nap ;) (mellom jobb en og to :P )

 

I dag har jeg energi og vilje og har derfor bestemt, med hjelp fra dere! At jeg skal fullføre den såkalte suppedietten. Jeg har tatt den en gang tidligere (får ca 5 år siden eller noe slikt) og kroppen blir rensa. Det er bare 7 dager, men det er 7 helvetesdager :P Greia for min del er at å kunne ta seg et knekkebrød eller en brødskive etter denne dietten blir som godteri, og spise en kjøttbit til middag blir himmelsk! Og derfor klarer jeg enkelt å holde meg unna godter etter denne kuren :D Det sies at man går ned mye denna uka, mye vesketap siden det er mye grønnsaker som er vanndrivende, selv om jeg er glad for kiloene som "renner" av så vil jo det si at det går VELDIG sakte etter denne uka, men det er greit for meg! Hovedpoenget er som sagt ikke vektapet denne uka, men det å rense kropp og tanker om hva som er godt, å sette større pris på god mat og bli kvitt helvetessuget på godter og fett (feit mat)

 

Vurderer faktisk å ta en sjokoladefrijul, men det er ikke helt bestemt enda altså..

 

Nickii, det du skrev om at du skulle ta en pulverkur som start, ja det fikk meg til å sette i gang nå i kveld. Jeg må ta denne kuren FØR jeg kan trene skikkelig igjen, og det kan jeg fra neste uke! Har syndet i kveld med litt smågodt, men har kjøpt inn alt jeg trenger for den neste uka omtrent og har gått i gang med å lage frukt og grønnsaksposer som skal spises til frokost og ha med på jobb o.l :)

 

Jeg er veldig skremt av vekta mi nå, men er alikevel ved veldig godt mot! I dag har jeg ikke bare bestemt meg for å ta kuren, men har gjort innkjøp og driver med forbredelsene! Trenger deres støtte den neste uka altså, for jeg VET at den blir beintøff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

I dag var jeg nede igjen det jeg hadde gått opp fra forrige uke, og i dag begynner jo kuren, det da med utgangspunkt på 78,1, blir spennende! Jeg er hvertfall motivert! Og gleder meg til suppe og frukt til lunsj og en litt annen grønnskasuppe til middag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Klarte meg fint i går!

Droppet frokosten :/ men ellers flink :D Grønnsakssuppe til lunsj, og et eple, 2 mandariner og 1/8 melon :)OG en kopp te!

Ble grønnsaksuppe med tomater til middag, spiste en meget stor posjon (eller tre små ;) )

Og spiste 2 mandariner og litt melon til kvelds.

 

Ble ikke frokost i dag heller.. Klarer bare ikke.. Men har tro på frokost i morgen, hvertfall en kopp te :D

 

I dag blir det tomat-grønnsaksuppe til lunsj (rester så ikke så stor posjon)og oppkutta blomkål og brokkoli :)

 

Ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!!

 

Det gleder meg virkelig å lese at du har funnet motivasjonen og viljestyrken igjen!! Du er tøff som hiver deg på en sånn diett. Jeg tenker på det jeg også, men jeg vet at det ikke er sjangs til å gjennomføre det nå. Men plutseig en dag er jeg klar, og da er det bare å kjøre på ;)

 

I går fikk jeg trent igjen. Så nå trenger jeg en økt til denne uken, så er målet for trening i boks :) Men du verden så sulten jeg har blitt etter treningene... Og jeg trener ikke så hardt at det har noe særlig betydning for forbrenningen, så her er det om å være forsiktig med matinntaket!

 

Du inspirerer mia, og positiviteten din skinner gjennom innleggene dine og smitter godt over :)

 

Stå på og ha en fin dag du også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Er bare på dag to, og den er ikke over enda, tøffe tak! men klarer meg bra! Ikke lett men det er greit ;)

 

Blir litt kokt kål til kvelds :)

 

Ja den dagen kommer plutselig, og da er det bare å sette i gang!

Selv om du ikke trente mye eller hardt så er all trening for deg nokså mye mer enn på lenge, det setter i gang forbrenningen og sulten det, men ja, må passe seg for inntaker.. Peis på med grønnsaker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man liksom ikke få energi av å trene da? Jeg føler meg helt utslitt! Jeg lurer på om det er noe virus på gang... Jeg har hatt litt vondt i magen og verk i kroppen. I går var jeg så trett og sliten at jeg tilbragte hele ettermiddagen og kvelden på sofaen... Får håpe det går seg til snart...

 

Jeg er virkelig stiv og støl av treningen, men det føles godt å være i gang. Kjennes ut som jeg har fått muskler allerede. Det er jo selvsagt fordi de er mer fylt med væske og er harde og litt sprengte, men det er moro likevel :D Får se om det blir en økt i kveld, men jeg heller mer mot i morgen eller søndag...

 

Føler at jeg har lagt på meg. Men det kan jo hende det er litt økt væske i kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Skal man liksom ikke få energi av å trene da? Jeg føler meg helt utslitt! Jeg lurer på om det er noe virus på gang...

 

Joda, man får energi av å trene, men den kommer ikke med engang ;)

 

Kan jo hende det er noe virus på gang, er jo tida for det.. I går var jeg helt utslitt, var jobb fra 7.30-17.30, og var møkkatrøtt fra 13.30 :P og det ble ikke bedre utover kvelden heller, fikk ikke gjort noe som helst.. Og fortsatt trøtt i dag.. Her er det nok ikke virus men rett og slett bare slitebn etter uka.. Tar meg en snikpause nå og skriver litt her inne, må blir ferdig med papirarbeidet ehr snart, for så å kopmme meg på siste hjemmebesøket..

 

Ble ingen frokost i dag heller, ikke sulten of var så trøtt atte fy.. Den tia her tar skikkelig på altså, gleder meg til det er mørkt hele døgnet, for da påvirkes jeg ikke av det mørkner, merkelig det der..

 

Nå er jeg SULTEN! Ble bare 1 og 1/2 mandarin og te til lunsj.. :/ for vannmelonen var ikke god, og den siste halve mandarinen var heller ikke god.. og ikke ork (eller tid) i dag tidliog til å fikse grønnsaker eller suppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper over veiing denne uka. Jeg skulle egentlig veie meg i dag, men det var helt ute av hodet mitt. Så reiser jeg bort noen dager, så da får det bli neste uke heller. Og like greit er det. Føler meg oppblåst og tykk.

 

Matmessig blir det veldig stor utfordring denne uka, men jeg er motivert og tror jeg skal takle det fint.

 

Jeg greide treningsmålet mitt for forrige uke, og denne uken setter jeg samme mål. 3 økter skal jeg gjennomføre.

 

Leggetiden har jeg blitt veldig mye bedre på, men fortsatt kan det forbedres. Trenger nok mer søvn, er voldsomt trett for tiden...

 

Så inntaket. Stort forbedringspotensiale. Gikk helt skeis forrige uke. Skal være denne ukens største fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Her har det gått veldig i ett den siste uka. Fikk gjort veldig mye hjemme i helgen (fredag og lørdag før fem). Var på garasjesalg og diverse for å få tak i noen ting som gjør at det blir mer system i hjemmet. Hyttetur da fra lørdag ettermiddag til søndag. Var hjemme kl 15.30 i går. Matmessig forrige uke veldig bra. OK i helgen, syns jeg har vært flink, men kunne fint vært flinkere! Ble 1/2 kvikk lunsj på meg i går og brødskiver med banan når jeg kom tilbake fra hytta.

 

Trening har det ikke blitt, men fra lørdag denne uken er det "ingen" restriksjoner, såp denne uka kommer jeg i gang! Skal prøve å få skrevet mer i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Du får ha god tur hvor en du skal disse dagene :) Godt du er motivert for da klarer du fint (ja fint, ikke dermed sagt enkelt) å takle mat"presset" denne uka :D

 

Og så bra at du har blitt flink på leggetid! Det er jo så viktig! Har egentlig blitt ganske flink jeg også, men er fortsatt veldig trøtt i disse dager, to uker til å blir det meget mye bedre, kanskje ikke fult så lenge engang :)

 

Forferdelig vær nå. Skikkelig med vind og REGN! Enda er det litt hvitt her, men det er ikke mye. Hadde bare nedbøren i dag kommet som sne :/

 

Som du ser er jeg litt sent ute i forhold til leggetid i dag, så får bare avslutte og komme meg i seng! I morgen er det veiedag, neste uke er det cm.mål også!

 

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har det gått greit denne uken. Har nok overskredet noe mer matinntak enn hva jeg ville gjort om jeg var hjemme, men jeg har vært streng med meg selv, så satser på at skaden ikke er for stor. Har hatt en treningsøkt så langt denne uken og skal ta en i dag også, så er i rute med det :-)

 

Gruer meg til veiing på mandag, for selv om jeg tror jeg har holdt vekta sånn høvelig denne uka, så er jeg temmelig sikker på at det ble opp i forrige uke, så må bare holde inntaket lavt i helgen om jeg skal være i nærheten av forrige veieresultat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Er helt skutt om dagen.. La meg kvart over ni forrige dagen, og i går sovna jeg på sofaen kvart over seks, satte på klokka for skulle på zumba men hadde ikke sjans til å komme meg opp, klarte omsider å komme meg på badet og fikk pussa tenner så la jeg meg inne i senga og med et par oppvåkninger i natt så sov jeg til jeg skulle på jobb i dag.. Jaja, søvn er viktig, men hallo..

 

Håper å få til ei treningsøkt i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Hvordan går det med deg om dagen? Er fortsatt trøtt her altså, mn fikk til ei styrkeøkt i dag!

 

Spinst mandariner, grønnsaker og 2 knekkebrød med kremøst urter m paprika på! Godt :D

 

Natti natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det ikke bra... Jeg har gått på trynet igjen... Tør ikke gå på vekta. Er sikker på at det er opp minst 3 kg!!

 

Jeg har null selvkontroll. Mostår ingen fristelser. Og jeg har null treningslyst. Jeg er så vannvittig lei av å slanke meg. Så snart jeg greier å komme meg ned på 59-tallet går det helt skeis! Vekta stopper opp, jeg kjemper som en idiot, blir motløs, mister motivasjonen, sprekker og saboterer meg selv så til de grader. Hva feiler deg meg egentlig???

 

Nå er det nye 5-6 uker før jeg er nede under 60 kg igjen, helt sikkert. PYTON! Nå vurderer jeg seriøst en shake/suppe kur!! Jeg er lei og utålmodig. Trenger at det skjer noe. At jeg får resultater for innsatsen min. Og det er nærmest håpløst når jeg ikke får trent skikkelig!! Jeg har tenkt på en sånn diett en stund. Men vært i tvil om jeg er i stand til å gjennomføre. Men jeg vet jo at jeg er sta nok. Det blir tøft, hardt, slitsomt, men... Et par uker med helv*** for å komme meg litt under 60-tallet... Så jeg kan få opp motivasjonen, få kontrollen tilbake... Hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Du er ak der jeg var når jeg saboterte meg selv i det jeg kom ned på 69-70tallet, og du ser jo hvor jeg er nå..

 

Jeg sier gå på vekta! Eller du får la være å veie deg frem til jul. Men om du går på vekta så får du fulgt med videre også, om det du gjør videre fungerer eller ikke.. Jeg var jo på 70 i sommer og oppe på 80 for 4 uker siden.

 

Jeg vil kalle det er grønnsaks/frukt-kur som jeg gikk på, hadde ikke så mye med suppe å gjøre. Jeg gikk da ned 2 kg den uka, og selv om jeg mista litt kontroll forrige uke gikk jeg ned 0,5. Gikk jo bare på "kuren" i ei uke, for å disiplinere meg selv og sette mer pris på variasjoner av mat, og at det er utrolig mye gos mat, som er sunn! Men som jeg alikevel ikke hadde lov til å unne meg den uka. Nå er det jo himmelsk å kunne steke grønnsakene mine til middag :P og et knbekkebrød med kremøs av urter med paprika på er skikkelig godt! Ikke minst om jeg faktioskm unner meg noe kjøtt til middag! Den dagen jeg ikke hadde lov til å spise frukt, ja da var det fukt jeg ville ha, sååååå frykt-syk, om jeg bare kunne ta meg en mandarin liksom :P tenkte ikke på sjokolade i det hele tatt! Også skulle jeg jo holde meg unna banan de første 3 dagene eller noe, hadde jo såååå lyst på banan også ;)

 

Uansett hva du bestemmer deg for så er du i en fase nå jeg ikke skal pushe deg, men om ei uke eller to, da bør du ha bestemt deg, for da får du evbt et spark bak om du ikke innen den tid har skjerpet deg!! ;)

 

Jeg er nå her uansett, ser ikke ut til at jeg klarer mine 7 kg til jul, men så lenge det går den rette veien nå så skal jeg fortsette her inne ;) men jeg har jo bare deg her, så blir velødiog kjedelig om du forlater meg altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke bekymre deg for at jeg skal forlate deg! Jeg drar ingen steder! Ordene "gi opp" eksisterer ikke i mitt vokabular... Jeg har vært på Grete Roede forum i over 4 år... Og jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å forlate før jeg har nådd målet og holdt vekten i alle fall et par år!

 

Bare litt frustrert... Føler meg litt håpløs for tiden... Begynte jo så bra for noen uker siden for så å sakte men sikkert kjøre meg skikkelig på trynet!

 

Jeg tenker å prøve en nutrilett/allevo vlcd (very low calorie diet). Jeg har aldri sett på det som noe alternativ, men jeg ser jo at det funker veldig bra for noen. Jeg er litt lei av å ikke oppnå noe. Jeg vil bli ferdig. Jeg vil bli slank og fortsette å leve livet mitt som slank. Så jeg tror jeg skal prøve... Er jo verd ett forsøk, tenker jeg... Om det skulle gå helt skeis, så vil jeg jo uansett være en erfaring rikere... Jeg vil bare gjøre noe som gir resultater...

 

Jeg gjør det! Et par uker... For å komme meg i gang... For å få bukt med søthunger, gjenvinne kontrollen og selvtilliten. Og for, som du sier, å disiplinere meg selv, og sette mer pris på sunn og god mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Regnet ikke med at du kom til å forlate meg heller ;) VELDIG glad for å høre det du skriver over her! Vi kjenner oss selv og vet derfor hva som må til, hva som fungerer og hvordan det fungerer :)

 

Nå skal jeg "snike meg unna" jobben her (har fleksitid da) så jeg får tatt ei treningsøkt før jeg skal videre på arbeidsgruppemøte senere i kveld! (Jeg skal unne meg en biff til middag etter treningen :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i dag... Var ingen hyggelig affære, men samtidig litt under det jeg fryktet. Var nå 61,7 kg. Som betyr opp nesten to kilo på 2,5 uker :blink:

 

Men fra i dag av snur det. Starter opp med shaker, supper og smothier... Nutrilett og Allevo. Har et mål om å holde på med dette i minimum en uke, maks 3 uker. Så får vi se hvor lenge jeg greier å holde ut...

 

Håper på å gå ned et par kilo i løpet av første uke så jeg er tilbake på utgangspunktet. Så tror jeg at jeg skal tørre å håpe på 2-3 kilo til dersom jeg greier 3 uker totalt :) Tenk å kunne ende opp på 56-tallet da... Hadde vært tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...