Gå til innhold

Kom å bli med - vektnedgang - for oss rundt 40-50 år


Gjest bronzee
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg håper flere vil være med aktivt i denne tråden om vektnedgang frem til jul. Håper at vi alle når våre mål til da:))

 

Jeg er en dame på 45 år, gift og har to ungdommer. Trener 4 timer i uken og er flink med måltider. Min største utfordring i hverdagen er sjokoladesuget. Klarer jeg å vinne over den så vinner jeg også i vektnedgang:)) Jeg har det siste året gått ned 4-5 kilo, men av og til så går noen kilo på igjen og de samme kiloene må av igjen.

 

Jeg er nå 74 kilo og 173cm høy. Målet mitt er 67-68 kilo. Delmål 69,9. Veiedag mandag.

 

Skriv litt om deg selv og bli med, sammen kan vi dele tips og råd, gleder og frustrasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeg vil også være med på denne nye tråden selv om jeg har min egen tråd. Det er litt lite liv på den kan du si. Men vi er nok mange i samme båt her inne som har lyst å ta de siste 4-5 kiloene og kommer i mål til jul og jeg er intet unntak.

 

Jeg er 47 år (snart 48) mor til to store gutter. Har hund. Liker å jogge og er for tiden inne i en god stim med noe trening så og si hver dag. Jeg bryr meg ikke om sjokolade eller chips men er litt glad i kaker og så spiser jeg generelt for mye til hvert måltid. Det jeg sliter mest med er å ikke småspise om kveldene for da har jeg lett for å kjedespise og det er nok derfor jeg ikke har gått ned mye mer. JEg er også glad i å reise og når en er på ferie titt og ofte er det vanskelig. Da må en gjerne som du sier gå de samme kiloene ned om og om igjen.

 

Håper det blir mye liv på tråden - Det er både gøy og inspirerende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Henna, ja vi skal få til mye aktivitet i denne tråden. Vi får klekke ut noen små kjekke målbare konkurranser innimellom. Jeg er også glad i å reise og kjenner meg igjen i det du skriver.

 

Dette blir spennende gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bellehelle

Jeg slenger meg på denne tråden. Jeg er 52 år, og startet med min nye livsstil i dag. :rolleyes: Jeg har gått mye opp og ned i vekt. Jeg har gått fra lavkalori til lavkarbo frem og tilbake, men har nå bestemt meg for at lavkalori er det som passer best for meg. Jeg veide i dag tidlig 78,3 kg (hjelp) :angry: og har et midjemål på 95 cm. Jeg er 167 cm høy. Først nå har jeg tatt innover meg at jeg faktisk ligger i klassen "lett overvektig" - jaja, bedre å våkne sent enn aldri.

 

Mitt mål er å nå 65 kg. :P

 

Jeg har aldri likt å jogge, men har nå startet på et opptreningsprogram for jogging. I tillegg trener jeg i sal minst en gang i uken, samt går mye raske turer.

 

Håper at det å være med i en tråd, kan få motivasjonen til å bli værende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Bellehelle, kjekt at du vil være med. Ja disse kiloene kommer snikende på litt etter litt og spesielt etter å ha rundet 40 år. Da blir det vanskeligere å kvitte seg med de og.

 

Jeg liker heller ikke å jogge, men gjør det av og til pga jeg vet at det forbrenner godt og vi trener så mange muskelgrupper da. Ellers er jeg på saltimer som puls, tram opp timer, spinn, styrke, step og bozu, varierer litt. Jeg går også litt turer, målet er å gå litt oftere:)

 

Det er nok lavkalori som fungerer best på sikt, men det er lurt å ikke spise for mye stivelsesrik mat som poteter/pasta/ris osv, men bare litt av alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Her var det fin aktivitet allerede. Det er bra. For da blir det en fin og aktiv tråd :)

 

Jeg ble syk for 6 år siden og plutselig var jeg 30 kg tyngre, pga inaktivitet og piller.

 

Jeg er 50 år og er 170 cm.

 

Så for to år siden veide jeg 89 kg og nok var nok.

I løpet av 1 år gikk jeg ned 20 kg. Men så kom høsten og formen ble dårlig og 3 kg på igjen.

Ettersom jeg ikke var i mål enda tok jeg tak i vekta igjen i slutten av juni og har siden da gått ned 6,5 kg. Så veier i dag 65,5 kg. Hovedmålet er 64 kg, men en har jo noen kilo opp og noen kilo ned, når en er kommet i mål.

Så jeg vil prøve å komme nedpå 62 kg sammen med dere frem til jul. Da blir BMI på 21,4.

 

Jeg trener mye, når jeg er i form.

Men når formen er dårlig så blir det lite trening og da må jeg klare å regulere inntaket og spise mindre.

 

Jeg er heller ikke glad i å jogge, men bruker staver og driver en del med Power Walk men noen innslag av jogging.

Intervalltrening har det blitt en gang i uka i sommer. Gå hardt/Småjogge i en fin oppoverbakke, gå ned og så opp igjen, opp og ned i ca 45 min. Du verden å god kondis jeg fikk av det.

Ja, variasjon er viktig når det gjelder trening og at det er moro. Jeg har styrke en gang i uka, intervalltreing 1 gang, vanngym 1 gang. Danse 1 til 2 ganger i uka. Å komme ut er noe jeg, må også. Så prøver å få til det i helga.

All trening blir jo morsommere når en får bedre kondis. Da blir det, også, moro å jogge ;)

 

Men nå er jeg inne i en dårlig periode og da orker jeg ikke trene. Høsten er en dårlig periode så spent på om jeg klarer 0,5 kg i uka nå. Men jeg skal prøve.

 

God dag videre og flott fredag.

Hjelp, snart helg igjen jo.

Mandag er veiedag eller har vi forskjellige dager??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg Tjorven, ja aktiviteten i tråden skal vi fortsette med, dette blir bra.

 

Du har vært veldig flink, og har bare en liten finpuss igjen. Håper at høsten ikke blir for hard for kroppen, slik at vi kan lykkes med det vi jobber med.

 

Veiedag er valgfritt, men jeg holder fast med mandagen som jeg er vant med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smoothie61

Hei alle flinke "nye og gamle" damer og gratulerer med ny tråd. Det blir spennende å se hvordan den blir i fht den vi hadde, men har stor tro på dette:-).

Jeg er en ung dame på 51 år, gift og har 3 ungdommer i huset (bare 1 som bor fast hjemme nå da, tiden går fort). Jeg startet med Grete Roede nettkurs 1. januar 2012 og da var jeg ca 78 kg, dvs minst 10 kg for mye. Jeg er 1,68 høy og med ganske kraftig benbygning så min idealvekt ligger rundt 67 kg. Satser derfor på et slingringsmonn mellom 66 og 68 kg. I morges stoppet vekta på 68,9 kg og rundt der har jeg vært et par måneder. Har slakket veldig av i fht dette de par siste månedene, men vet at det er viktig å holde fokus ellers så er de 10 kg tilbake før jeg aner det. Min utfordring er sjokolade, og når jeg sklir helt ut så kan jeg godt spise en stor pose med deilig Nidar sjokoladebiter i løpet av en liten kveld!! Det har jeg gjort 3 dager denne uka, med dårlig samvittighet hver dag så der må jeg ta meg skikkelig sammen. Derfor er det veldig godt å ha dette forum å måtte fortelle det til, da det virker preventivt! Når det gjelder mat er jeg flink til å spise sunt, så det er ikke noe problem. Utfordringen ligger i sjokoladehyllene! Når det gjelder trening så driver jeg ikke noe fast nå, synes det er godt å gå ut og trene når det passer og ikke være avhengig av klokka og oppmøte på treningsstudio. Jeg satser derfor på kjappe turer i nærmiljøet mitt, en joggetur i ny og ne og en fjelltur når det passer. Prøver å komme meg ut hver dag, kort el lengre tur alt ettersom. God helg og kos dere masse. Snakkes mandag:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det endelig fredag igjen. Jeg drar på hyttetur med mannen, men siden vi drar på hytta nesten hver helg er det ikke forbundet med "kose seg ihjel" som en ofte gjør når en drar på hyttetur en sjelden gang. I kveld satser jeg på kyllingsuppe. I morgen blir det litt grillet laks. Skal uansett være forsiktig. For nå gleder jeg meg sånn til mandag og veiedag. Har ikke veid meg siden mandag så det skal bli spennende.

 

Har hatt en bra uke trimmessigt. Satser på 16 trimpoeng denne uken. La en slagplan på søndag på hvordan jeg skulle få dette til og har fulgt den til punkt og prikke. Så det skal jeg gjøre neste uke også. Det har rett og slett gått litt sport i at dette skal jeg gjennomføre. I går ble det en mil på tur, noe som dessverre resulterte i litt vondt under forsålene.

 

Men først jobb og så en lang joggetur for riktig å innvie helgen. I dag skal jeg også bevilge meg et par glass vin selv om jeg er på slanken.

 

Ha en fin helg. Så knottes vi på mandag eller kanskje søndag kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og gratulerer med ny tråd, bronzee! Er jo " litt" i overkant av gjennomsnittsalder, 66..men da gjør man som kjent hva man vil, så jeg henger meg på her og.

 

Er en bestemor som ikke har tenkt å bli pensjonist på lenge ennå. Tatt av 20 kg de siste åra,har 3-6 kg igjen å ta av, må justere underveis. Blitt "frelst" på trening av mange slag, senter med spinning og styrke, friskliv med utegym, sykling, svøm, dansing 3 gg i uka, og mange og lange turer med min hund. Kommer aldri til å gå tilbake til gamle synder. Har en allsidig kost, alt er tillatt i passe mengder. Ingenting er helt forbudt, da ville jeg ha blitt veldig frustrert.

 

De siste kiloene tar sin tid, og det er flott å være på lag med flere som strever med det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja endelig var vi igang med ny tråd velkommen smoothie61 og sekstito. Ja noen har noen små pyntekilo igjen, mens andre har litt mer. Det kan ta like lang/kort tid begge deler:)) Vi heier på hverandre og når målet sammen:))

 

Ja den sjokoladen smoothie den er det ikke lett å bli kvitt, jeg har prøvd å bli helt kvitt den. Men har funnet ut at jeg må ha litt ellers så sprekker jeg så veldig. Så som sekstito sier, ingenting skal være helt forbudt for meg, men må jobbe sterkt med begrensningen.

 

God tur til hytta Henna, kos deg med laks og kyllingsuppe, det hørtes veldig godt ut.

 

Veldig fint om alle kan lage sin signatur via min profil, og legge inn høyde, alder og startvekt (dato), ønskevekt og evt. delmål, også kan en følge det opp hver mandag. Da er det kjekt og lett å følge med på hver enkel;)

 

Jeg er nettopp ferdig med dagens treningsøkt: spinning og styrke, nå er det rydde og vaske å forberede ungdomsselskap for min datter som blir 16 år snart.

 

Ha en fin fredag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Fredagskveld og snart ro i heimen :)

 

Jeg bruker å ha i underkant av 1700 kcal om dagen i snitt og har i hele sommer hatt 14 TP som mål for uka, men har trent mye mer.

Men denne uka blir det ikke mye av noe.

Hittil ligger jeg på 1500 kcal i snitt om dagen og har 2,9 TP tilsammen for de første 5 dagene. Tør ikke å spise så mye når jeg ikke trener.

Kom meg ut på en 30 min tur i dag, men det var tungt.

Så håper ikke dette er lista som blir lagt for høsten og vinteren.

Blir litt smådeppa når jeg merker at energien forsvinner etter å ha vært så bra i 3 måneder.

 

Men jeg skal prøve å komme meg på dans i morgen kveld og håper at det blir bra :)

 

God kveld og flott lørdag til dere alle og riktig god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at du blir kvikk igjen Tjorven, ikke kjekt når vi kjenner at energien svikter. Det er sikkert lurt å hvile noen dager for så å kjenne om energien kommer tilbake. Du trener jo veldig mye, kanskje kroppen sier ifra nå at den vil ha det litt roligere en periode.

 

Jeg registrerer aldri maten lengre, men gjorde det når jeg tok internettkurs for noen år tilbake. Jeg synes det tok alt for lang tid å reg. all mat, men husker godt hvor mye en middag var og hvor mye en brødskive er osv, så for meg blir det sånn ca inntak pr.dag.

 

Det går fremdeles mye i havregrøt og også knekkebrød (hjemmelaget), de er gode å småspise på når jeg er småsulten, eller om kvelden.

 

Er det noen flere som vil være med i denne nystartede tråden så er dere hjertelig velkomne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

I går hadde jeg en kveld jeg spiste og spiste og spiste.

Tilslutt ble det nesten 2200 kcal. Ikke bra når en ikke orker å lea seg noe særlig...

Eneste usunne var at det ble 2 Ice Kiss men de har jo bare 79 kcal i en, så det ble mye mat.

Skjønner ikke hvorfor jeg fortsetter å spiser når magen er full...

 

Men i dag orker jeg nesten ikke mat.

Frokost og jeg var alt mett etter en appelsin, så det ble bare et lite rugbrødskive ved siden av.

 

Men pga utskeielsen i går måtte jeg ut å gå en tur i dag. Så fikk 3,1 TP der.

 

Alt spist middag og det er bare blitt 760 kcal jeg har spist i dag. Så nesten spist like mye som jeg har forbrent på turen min.

Pulsklokka sier at det var en Maksimaløkt, så da får jeg være fornøyd, selv om jeg føler at formen er helt elendig etter bare 1 uke uten trening.

Eneste dansen i dag blir på tv :)

 

Så blir det spennende hva som skjer de siste dagene og vekta på mandag.

 

God kveld alle sammen og flott søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hektisk uke her, mye ekstra jobb, nattevakt tilogmed, sjelden, de er tøffe synes jeg.

 

Har ikke fått registrert en gang, men ingen særlige utskeielser. ( kanskje ikveld da, med fersk loff og hvitløks smør på..)

 

Det har blitt turer med den gamle dama jeg bor i lag med, dit hun liker å gå, steder med vann å bade litt i ( labrador, som nærmer seg 14 år) hun får mye oppmerksomhet nå, for jeg skjønner jo hvor det går...

 

Det at vi hiver innpå iblant, er noe ganske sammensatt noe, følelser og behov, en reaksjon fra urtiden tror jeg. Ikke godt å bli klok på. Kanskje ok å gi etter en kort stund til det går over, kall det litt pusterom. Kortvarig gjør det ingen stor skade.

 

Vi har jo erfaringer nå som sier at sunn og god mat, pluss god trim gjør oss mer lykkelige.

 

Imorgen er det ennå en god tur på formiddag, og kveldsvakt. Så er det høstferie, med besøk av barnebarn.

 

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hjemme igjen etter ei helg på hytta. Har slappet av og kost meg skikkelig. Det ble litt mer mat enn planlagt, men egentlig ikke så helt gale. Jeg hadde kyllingsuppe på fredag og lørdag. Men jeg måtte jo smake hvitløksbrødet til. Det er noe av det beste jeg vet. Ellers gikke det greit.

Det ble ikke joggetur på fredag. Foten verket og været var rett og slett så surt at jeg trengte en pause. Men i går ble det tur og i dag ble det joggetur på 8 km. Så jeg tror det var lurt med en dags pause også.

 

Nå skal jeg sette meg ned å lage en plan for neste uke også. Gjorde dette forrige uke og satte ned hva jeg hadde lyst å få unnagjort hver dag og hva som skulle være dagens trim. Når jeg hadde gjort det "gulte" jeg det ut med gul tusj. Det gikk litt sport i å få gult ut alt på lista. På denne måten fikk jeg unnagjort mye og trimmen ble gjennomfør (utenom fredag). Jeg landet vel på 16 trimpoeng til sammen.

 

Er veldig spent på veiedag i morgen. Har ikke veid meg på ei uke og det er nesten ny personlig rekort. Veier jeg 67 blir jeg hoppende glad. Men alt ned er jo positivt.

 

En slik dag Tjorven har nok de fleste, men det virker som om du har kontrollen oppi utskeielsene og det er jo veldig bra. Det er den enten eller tilværelsen jeg har jobbet veldig med å bli kvitt det siste året og jeg har kommet et stykke på vei, men enda kan jeg også få en slik dag at en bare gir blanke. Hvis en klarer å komme seg inn på den smale sti dagen etter er nok ikke store skaden skjedd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Fått en konkurrent når det gjelder trening, ser jeg ;) Koselig det :)

Jeg har jo mål med 14 TP i uka, men siden mai har det blitt over 20 TP.

Men denne uka er roligere. Men fikk litt over 3 TP i går og i dag ble det langtur så det ble 6 TP, men uka ellers er heller elendig. Men formen er litt bedre, så nå håper jeg det blir en uka med masse trening ;)

Trening denne uka har gitt 12 TP, så ikke så langt unna målet da.

Ser ut som snittet blir i underkant av 1700 kcal om dagen, denne uka, så selv om det ble en skikkelig sprekk på fredag, så er blitt bra.

 

Jeg ser på denne tiden som jeg har gått ned i vekt, som en livsstilsendring. For da er det noe en klarer å gjennomføre. Vist en spiser lite og trener masse, trener med det en ikke trives med, så blir det ikke noe en klarer å gjennomføre når en er ferdig med "kuren". For meg er dette noe som jeg skal gjennomføre når en er kommet ned i vekta en skal blir for alltid. Derfor er det viktig å spise "nei-mat", også. Men i kontrollert mengde. For vist en er glad i sjokolade, klarer en ikke kutte ut det resten av livet.

 

Ja, kroppen trenger en dag innimellom for å komme seg. For musklene blør etter hver trening. Det sies jo at en ikke skal trene de samme musklene to dager etter hverandre.

 

Da må dere alle ha en fin kveld og lykke til med veiing i morgen. Flott mandag til oss alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er jente på 40 som gjerne vil være med!

Har to små barn (4 og 8), full jobb og hektisk hverdag.

 

Startet livsstilsomlegging i mars, etter en svært usunn periode. Startet med røykeslutt, fortsatte med treningsstart, og videre med kostholdsomlegging. Har logget her en stund for å bevisstgjøre, og understøtte vektnedgang. Hvis jeg legger på meg begynner jeg nemlig å røyke igjen - been there, done that - så nå var det kniven på strupen for et sunnere liv.

 

Har så langt gått ned rundt 5 kilo, men det går sakte nå. Målet er 3,4 kilo ned fra vekten sist mandag - til 70 kilo. Delmål 72,5.

 

Jeg trener en god del - minst 5 dager i uken. Men siden jeg trener mest styrke, får jeg dårlig uttelling mtp Grete Roedes TP. Jeg er overbevist om at styrke er viktigst for damer i vår alder, så jeg fortsetter, men har lagt inn et par intervall/langkjøringsøkter i uka, for å se om jeg kan få knekt de siste kiloene slik.

 

Min største fiende for vektnedgang er sjokolade. Sjokolade. Ooooog sjokolade. Men om jeg ikke har det i hus går det greit :P

 

Denne uka har jeg hatt 3 dager på hotell med jobb. Fullt kjør døgnet rundt, og hotellet hadde softismaskin og popcornmaskin i pauseområdet. Jeg er stolt over å kunne si at jeg ikke rørte noen av dem, fikk presset inn en intervall/langkjøringstime i programmet, og har ligget på mine 1600-1700 kal i døgnet til tross for alle fristelser.

 

Har et håp om at vekta skal være snill og vise under 73 i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forument cecilie1:)) kjekt du vil være med. Vi skal jobbe godt sammen. Vi har sjokoladetrangen felles, ihverfall 3 av oss her i denne tråden.

 

Så er det mandag og veiedag. Jeg har klart å gå ned -0,5 kilo:)) akkurat det som målet er å klare hver uke frem mot Jul. Jeg er godt fornøyd, har tro på sakte men sikkert. Jeg har trent godt denne uken og spist sundt og også kost meg med sjokolade, men begrenset. Føler rett og slett at jeg har mestret denne uken. Dessuten så var jeg 3 av dagene denne uken i Barcelona.

 

Nå er jeg spent på deres vekt, lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten rapport fra en aldri så lite skuffet en. Bare ned 100 g og jeg som følte jeg var så flink denne uken. Med alle de trimpoengene skulle en tro jeg hadde gått ned 1/2 kg bare på å trimme. Vel jeg gir meg ikke for det. Skal ned til 63 kg denne høsten/fram mot jul. Vekttap går jo litt i rykk og napp. En annen ting er at jeg har mensen denne uken og det kan jo også ha noe å si.

 

Neste veiedag blir fredag denne uken. Skal ta en liten kontrollveiing på onsdag også for å se om det ser bedre ut.

 

Gratle Bronze med 1/2 kg, skulle ønske det var meg. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Bronze, med en vellykket uke og oppnådd mål! Det er herlig når man har vært så flink, og vekten viser det man ønsket!

 

Ned 100 gr er også flott, det er rett vei,Henna, gratulerer!

 

Dere er fint i siget begge to!

 

Her ble det faktisk opp 100 gr, tror en får skylde på en del saltmat igår,reker/ røkt laks. Var oppe i natt og drakk vann også.

 

Hadde som mål 65 kg idag, men skal også kontrollveie ut i uka. Har ligget på 1700 kal i snitt og har 16 trimpoeng , så det burde ha lea seg litt riktig vei..

 

Nå er det ei ny uke foran oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilie1

Gratulerer med nedgang Bronzee - flott å klare med utenlandstur og alt!

Gratulerer også til Henna - ned er ned og ikke opp. Min erfaring er at mye trening en uke ikke nødvendigvis gir vektnedgang samme uke, men at det kommer over tid.

 

Selv har jeg gått ned fantastiske 1,1 kilo fra mandag til mandag. Egentlig har nok vekttapet kommet mer gradvis, men i går klarte jeg å holde inntaket på normalen, slik at det gjenspeilte seg på vekta også i dag på veiedag. Har ligget på 72-tallet i ukedagene i et par uker nå, men deilig å kunne skrive det :D

 

Jeg veier nå mindre enn jeg har gjort på 5-6 år, og tilbake på nivået fra da jeg var 30 (og ganske tynn). Skal ned til 70, men tror jeg må opp igjen et par kilo etterpå for ikke å være skrapa. Jeg er 182 cm på sokkelesten, og har nå en BMI på 21,8. Hadde 23,5 da jeg startet. Forskjellen føles enorm.

 

Nei, ble så gira at nå må jeg ut og løpe en intervallrunde, og sykle litt etterpå. Strålende dag til dere jenter B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henna, gratulere med 100 ned. Forstår du er litt skuffa, men som de andre og sier ned er ned og tilslutt blir mange 100 ned til kilo:)) Jeg ser og det at når jeg har trent hardt kanskje hver dag, ja så går ikke vekten ned, derimot hviss jeg så holder opp 2 dager, da går vekten ned. Så jeg er helt sikker på at du har oppnådd helsegevinst om det ikke viser på vekten idag. Stå på videre du:=))

 

Sekstito, hundre opp er ikke mye, og du har sagt svaret selv, salt mat, og drikke i løpet av natten. Da øker veskeinntaket og derav og vekten. Lykke til i uken, flotte trimpoeng du har:))

 

Waww cecilie1, gratulere du er nok ukens vinner:))) Så kjekt at du tydelig kjenner forskjell nå, det gir extra motivasjon til å gi videre gass. Ja du må passe på å ikke bli for tynn, det er ikke pent det heller.

 

Takk til dere alle, jeg føler meg faktisk ganske ok, stram og fin i kroppen nå, selv om jeg vet jeg vil bli veldig fornøyd med delmål 1 om noen kilo. Men selvtillitten er bra for tiden og det hjelper. Før tenkte jeg at jeg skulle ned til 65 kilo, men jeg tror jeg vil se litt skrapt ut da, jeg får se når jeg nærmer meg, men antar at 68 kilo er passe. Jeg er 173 cm høy og ikke 20 år lengre, men 45:))

 

Ha en fin dag og uke:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å ta det litt roligere med trening denne uken. Satser på ca 10-12 trimpoeng.

 

Har hele uka følt jeg har tatt av, men når jeg målte cm i dag hadde jeg faktisk tatt av 2cm i livet. Og det er mye synes nå jeg på ei uke.

 

Ha en flott mandag. Jeg skal til frisøren og bare kose meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...