Gå til innhold

Kom å bli med - vektnedgang - for oss rundt 40-50 år


Gjest bronzee
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest smoothie61

Hei igjen alle flinke damerO:-).

Ingen vektendring denne uka så ikke så mye å rope hurra for egentlig, men hurra for at jeg har trimmet 6 av 7 dagerO:-). Har funnet meg et joggetreningsprogram der jeg skal prøve å holde ut lengre distanser med løping. Jeg har aldri vært god på å løpe langt, men nå har jeg lyst til å trene meg opp mot et el annet løp til neste sommer. Vet ikke om jeg kommer i mål med dette prosjektet, men skal prøve å se hvordan det funker. Ser det er mange her på tråden som er flinke til å løpe så tar gjerne imot tips underveis. Det er jo så enkelt å bare ta på seg joggeskoa og starte trimturen rett utenfor døraO:-). Tror det er en sammenheng mellom trening og søvnkvalitet ja.

Ha en fin kveld også snakkes vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin høstdag med fri og tur i skogen med ei ung venninne. Vi gikk fort idag, det gikk unna, høy puls, nesten halvannen time. Ble 2.8 TP.

 

Gamle labrador, som går mot 14 år, var foran neste hele tiden, går jo løs, ut og bada innimellom, og når hun kom hjem, spiste litt, så tenkte jeg hun var kjempesliten og bare ville sove, men da var hun i lekekassa etter leker vi skulle ha det gøy med...Snodige greier, rundt i feltet her subber hun etter i bånd som døden var nær, men der oppe ved vannet er hun sprek som en gyngehest, hver eneste gang. Det må være motivasjonen!!

 

Sånn er det vel for oss også, med lystbetont trening kontra ikke morsomt...Kanskje vi og holder koken til 100 år?

 

Trening kan man iallefall aldri slutte med, så lenge det går an.

 

Holder meg innen 1500 kal, men laget yndligsmaten for tiden, wok med masse grønnsaker, hvitløk, chili, ingefær, ørret, litt fløte i kraften...den er såpass sterk at det går med masse vann etterpå, som kan gi overraskelser på vekta. Får trappe ned før mandag ( lager en stor panne og har i flere dager).

 

Ønsker dere en god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sur og regnfull dag her idag, men fikk startet dagen med trening på treningssenteret. Det var kondisjon 20 min + styrke 40 min, en hard time så hard at beina skalv på slutten. Har sniktittet på vekten og jammen er den veldig altfor stabil, helt lik hele uken. Jaja har en del betennelser i kroppen så det er nok grunnen. For matinntak og trening er helt etter planen:)) Jeg må smøre meg med tålmodighet skjønner jeg.

 

Søvnkvaliteten har dessverre avtatt igjen, selv etter trening og jogging. Håper det kommer tilbake igjen.

 

Ønsker dere en flott helg videre alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Da er jeg hjemme etter en flott helg på fjellet.

I går var det skikkelig guffent snøvær, men vi kom oss ut på en to timers tur, innover fjellheimen. Det ble over 4 TP og i dag ble det 5 TP i nydelig sol og -5 grader.

Så denne uka har jeg klart 20,9 TP.

Men har blitt skikkelig forkjølet da..

Matinntaket ble sånn ca 1800 kcal om dagen.

Men jeg skreiv ikke i går og fredag da.

Da ble det jo litt vin og snacks og ost og kjeks.

Men blir jo så fort mett og da orker jeg ikke så mye av noe.

Men har jo ikke fått veid meg i helga, så det blir skikkelig spennende i morgen da.

 

Ja, hadde jeg trent noe jeg ikke synes var moro hadde jeg slettes ikke fått så mange TP.

Jeg har jo veldig variasjon. Så får ikke gått lei.

 

Mandag er det Vanngym, 1 time

Torsdag Intervall-trening ute, 1 t og Yoga 1,5 t

Onsdag, Fri eller dans.

Torsdag, Kondis og styrke 1,5 Time. Kanskje dans.

Fredag Fri, kanskje dans.

Lørdag og søndag er det tur, eller og dans.

 

Dette er trening jeg virkelig liker å drive med. Må prøve å få med litt mer utetrening etter hvert, særlig når det er fint vær.

 

God kveld alle sammen og flott mandag og lykke til med veiing for oss som veier oss i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Total sprekk på meg i dag. Har spist meg mett 2 ganger på sjokolade. Er sur på meg selv nå. Dette er en evig rund-dans med meg. Jeg er flink noen uker også sprekker jeg totalt. Har prøvd å være helt uten sjokolade og har prøvd å unne meg litt slik at det ikke skal bli stor sprekk. Men ingenting virker på meg. Det var dagens negative.

 

Dagens positive er: En time med rask gange ute i det flotte høstværet:)

 

Nye muligheter i morgen og hver dag som kommer. Jeg gir ikke opp. Men dette er vanskelig og tøft å håndtere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens.

Dette var litt av en uke - ikke helt i GRs tegn, men hyggelig likevel.

Det startet med venninnekveld på mandag. Serverte bakalao og en bra klunk med vin :( . Bakalaoen var ikke verst, men vin på en mandag bør ikke bli en vane...

Onsdag ble det togtur tur-retur Oslo på møte. Var flink å hadde med fiskekake og brød som jeg spiste utover ettermiddagen. Det var en slitsom dag, men kalorimengden var akseptabel, faktisk litt lite. Det straffet seg neste dag for da var jeg sulten hele dagen og måtte virkelig tenke meg om for å spise litt "lurt" når jeg mått ha noe i magen.

Fredag var ok, men lørdag var det vennetreff med fårikål og øl/vin igjen (huff og huff).

Fikk til nesten 12 TP denne uka, så det var bra.

Men så kommer det beste: veide med på lørdag, før fårikålen, og da hadde jeg gått ned 2kg på 2 uker :D , men i dag, søndag som er veiedagen min viste vekta 4 hg mer enn i går. Førte dagens vekt i skjemaet - man lurer jo bare seg selv... Skal bli interessant å se hvordan det går med vekta når jeg etterhvert "tørke opp" etter ukens utskeielser.

Vektreduksjonen viser at det matinntaket jeg har nå gir meg vektreduksjon og jeg kjenner meg ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist veldig opp og ned denne uken - noen dager altfor lite - noen dager for mye. Snittet ender rett under 1700, og med 15,5 TP håper jeg på stabil veiing i morgen. Men spist diger middag i dag (men sunn), så spennende i morgen!

 

God mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da tar jeg skrivingen nå isteden for imorgen som er veiedag, og håper jeg får så dårlig tid imorgen tidlig!!!!!Har vært en matorgie fra fredag til søndag kl 23.00, :angry: selv trening elixia 3 ganger, tur hverdag med bikkja, og idag bøssebærer hjelper ikke på dette, føler meg helt uvel :blink: hjelper litt å lese om Dere andre her inne, men........

 

Ny start nye muligheter :rolleyes: må legge meg nå og glemme dette så fort som mulig, kan ikke huske sist jeg har vært med om noe lignende, har raidet alle skap , har t.o.m spist sjokoladekake , som jeg vanligvis ALDRI spiser, fant også to poser citronfox og stor peanutt pose, iløpet av helgen 4 kremboller , og hvor kom de fra liksom... :o :o :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D :D :D :D

Ned 400 gram her - og under 71 kilo

:D :D :D :D

 

Tenk - å bli så glad for et tall. Nå er jeg snart i mål altså!

Selv om jeg har innsett at målet er flyttbart, og at jeg ikke er sikker på at jeg er fornøyd når jeg når 70 kilo...

 

Jeg føler meg bra, og gleder meg over resultatene jeg har oppnådd.

I helgen har jeg vært på treffpunkter med pølser, vafler, kaker osv - og nå frister det faktisk ikke en gang. Jeg trenger ikke heller spise masse sjokkis for å kjenne at det er lørdag. Og jeg har ikke erstattet det med noe, jeg spiser rett og slett ikke så mye mellom måltidene lenger.

 

I tillegg er jeg nå så aktiv at jeg ikke har særlig tid i sofaen. Jeg liker det travelt altså - om jeg ville, kunne jeg fått presset sofatiden inn selvsagt. Men jeg setter meg heller ved pianoet eller legger meg i badekaret. For sofatid=fysetid, og dessuten er jeg i en periode nå hvor jeg ikke syns noe er morsomt å se på på tv. Eneste jeg savner er strikketøyet mitt, det støver ned for tiden :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, cecilie, gratulerer så mye! Fint å lese hvordan du tenker også, det et jo livsstils endring på sitt beste, endring av vaner!

 

Her var det ingen jubel, vekta sto på 65.5 , mot å ha vært på 65 blank flere ganger i uka. Har fin regna uke innsatsen, 1640 kal i snitt p dag og 15 trim poeng ( og jeg skriver heller for lite poeng enn for mye). Må nok lenger ned i kalorier da, får prøve strengere på 1500 denne uka. Det blir jo å prøve seg fram. Mer trim får jeg vanligvis ikke tid til, mellom jobb og familie tid. Denne uka har det vært to dager med fristelser, fest med et bugnende kakebord, jeg hadde med kyllingsalat ( faktisk var det flere som hadde med slikt, så en er ikke alene mer) smakte på en ørliten kake bare. Og på revy igår hadde jeg med gulrotbiter å knaske på ( høres Prektig ut..men smaker godt)

 

Er spent på å høre flere resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vore på sangseminar i helga og der var det jo mykje god mat og drikke i festleg lag. Følte eg åt ca det eg forventa av meg sjølv, greidde ikkje heilt å la godteskålene gå forbi, dessverre. Og resultatet: ned 0,3 kg til 68,7. Eg er ikkje akkurat imponert og har no skjerpings. Og heldigvis ingen seminar i sikte... Sjølv om synging er utruleg moro, vi syng i timevis utan å bli lei! Kan anbefales. Men synging er fetende!

 

Får berre ønske alle lykke til. Må få inn litt trim i dag, men veit ikkje heilt når. No er det 2,5 timar fjosstell - synd at det ikkje gå under kategorien trim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smoothie61

Hei alle flinke damer:-).

Nedgang på 0,3 kg siste uke, så er ganske fornøyd med det. Det viktigste er at aktiviteten har steget betraktelig, og likeså energien.

Fjelltur både søndag og mandag og mange trimpoeng - også så godt som det gjør for selvfølelsen:-).

Ha en fin uke damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det ikke overraskende opp 600 gram, og jeg er ikke hoppende glad. Men slik blir resultatet for en sjokoladeavhengige som ikke klarer å la være.

 

Jeg kjenner enda suget etter det søte, men har holdt meg så langt denne uken. Idag på jobb følte jeg meg virkelig 600 gram opp. Føler magen buler og valkene henger idag, ingen god dag. Trett og sliten og uten energi, det blir TV og sofa i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Gratulere med flott nedgang til dere som klarte nedgang, denne uka.

Eva - fint å holde vekta, også.

Kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Jeg lå på 64,5 kg meste av uka. Så kom helga og, ja, jeg har ikke spart på noe jeg hadde lyst på og det viste seg på vekta, i går, også. SÅ her ble det 300 gram opp siden forrige uke. Å få skrive 64 tallet når det er veiedag, ja, det sitter vist langt inne. Men jeg trener og strå på så en dag må det vel komme.

 

Bronzee - okei, forrige uke ble slik, men nå er det ny uke med nye muligheter og du var jo så flink til å trene. Tenkt på hva vekta hadde blitt vist du ikke hadde vekt. Ikke gi opp. Som du vet slet jeg med å gå ned i vekt hele forrige vinter og jeg spiste sunt og trente bra. Men plutselig så løsner det.

Her går det, også, tregt nå. Men jeg har jo et håp om at denne uka, viser resultatene seg.

Så Bronzee, enig om at vi ikke skal gi opp??

 

Her ble det vanngym i går og idag en roligere tur, ikke helt i form, og yoga i ettermiddag og dette har gitt 5,9 TP for disse to dagene, så ligger bra an ang minst 14 TP iløpet av uka. Håper fortsatt at jeg skal klare å holde meg i underkant av 1700 kcal i snitt per dag. Men det ble over 1800 i går. Har igjen ost og må jo spise det opp. Kan jo ikke kastes. Men nå er det snart borte så da blir det bedre :) Ligger bra an i dag.

 

Håper vi alle får en fin uke alle sammen. God kveld og flott onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg nå endelig har skjønt hvordan jeg lager en signatur, så får jeg se at noen har gried å lage signatur i flotte farger :rolleyes: det kan jo hende jeg kan få det til i neste uke :rolleyes: det går jo ikke så fort hverken med vekt eller forståelse av hvordan det fungerer, men nå har jeg snart en fridag og DA skal jeg inn å leke meg litt :lol: Det var fler som fikk en nedgang denne uken , gratulerer, jeg har faktisk ikke vært på vekten ennå, er fortsatt i sjokk etter helgen :o sov søtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bronzee - okei, forrige uke ble slik, men nå er det ny uke med nye muligheter og du var jo så flink til å trene. Tenkt på hva vekta hadde blitt vist du ikke hadde vekt. Ikke gi opp. Som du vet slet jeg med å gå ned i vekt hele forrige vinter og jeg spiste sunt og trente bra. Men plutselig så løsner det.

Her går det, også, tregt nå. Men jeg har jo et håp om at denne uka, viser resultatene seg.

Så Bronzee, enig om at vi ikke skal gi opp??

 

 

Takk for støtten Tjorven. Ja jeg var veldig flink til å trene, men hele energien har vært borte. Håper den kommer igjen, er så trett at jeg kunne bare sove sove sove.

JA helt enige er vi der, vi gir ikke opp.

 

Håper på en bedre dag i morgen og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Her ble det en skikkelig TP økt i dag.

Dans, swing og bugg i 3 timer, og når jeg danser så bruker jeg å forbrenne 550 kcal i timen.

Men satte bare på 1200 kcal og det ble hele 6,3 TP :D

Så denne uka blir bra, også, for til helga skal jeg på langtur både på lørdag og søndag.

Søndag med ei som går fort.

I morgen er det kondis og styrke så blir nok noen poeng da, også.

 

Bronzee - synd du skal slite sånn.

Men kjenner meg godt igjen fra i fjor. Men etter jeg begynte med de spesielle vitamin, mineral og planteekstrakspillene er det blitt bedre. Og når jeg ble utmattet for noen uker siden så begynte jeg med solbær og blåbær piller og kom meg på beina, igjen, etter bare 4 dager utmattet.

Så nå håper jeg at jeg slipper unna dette i høst.

For det er ganske deprimerende når det kommer.

Så håper du finner din måte å komme gjennom trettheten på. Men viktig å høre på kroppen, også. Er den sliten så skal en ta det med ro. Ellers blir det vondt værre. Men håper det ikke blir langvarig for deg.

 

Bringebær - kan være lurt å gå på vekta, uansett. Kanskje du blir gledelig overrasket ;) Kanskje det motivere mer til å få det til vist oppgangen er stor.

Jeg rapporterer vekta her, uansett om jeg liker den eller ikke.

 

Kom over dette her om dagen.

http://trening.no.msn.com/kosthold/g%C3%A5-ned-fort-s%C3%A5-holder-du-vekten

er det rart en blir forvirret??

 

Da ønsker jeg alle en flott torsdag.

Snart ei helg, igjen.

Som vi skal komme oss fint gjennom uten for store utskeielser eller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at helgen er lettere å holde kostholdsmessig under kontroll når jeg trener. Etter halvannen time trening, har jeg ikke LYST til å "ødelegge" det hele med masse sjokolade. Så her er det skikkelig trening både lørdag og søndag. Ekstrabonus at man får litt alenetid, og at man kan trene formiddag i stedet for helg.

 

Høres ut som du har fått litt "høststemning" Bronzee? Kanskje det hjelper til helgen - da skal vi stille klokka, og ettermiddagen/kvelden blir litt lysere en liten stund igjen. Jeg syns iallefall det hjelper. Og så syns jeg det hjelper å tenne masse lys og kjøpe meg noen fine roser jeg har i stua, når jeg føler meg litt høsttung.

Men det som hjelper aller aller mest for meg, er to ting. 1) Sove mye (minst 8 timer hver natt) og 2) Dra på trening selv om jeg ikke orker. Det frigjøres stoffer i kroppen når man trener, og de virker på meg. Føler meg alltid bedre etterpå, selv om treningen i seg selv kan bli litt laber på tunge dager. Da gjør jeg mer det jeg har lyst til - litt lettere vekter, litt roligere tempo på tredemølla, men bonusen kommer likevel.

 

Jeg kan forstå dem fra linken din Tjorven. Men for meg ville det ikke være riktig. At man blir motivert av å gå ned raskt er det ingen tvil om, men 2 kilo på en uke er jo å lure seg selv. Det er bare vann det, som kommer på igjen. Jeg har ståltro på langsom nedgang, ikke minst for oss som er over 40. Hvis jeg går ned for fort, ser jeg gammel ut syns jeg. Huden trenger liksom en uke ekstra på å skjønne at den skal være med på leken nå :-)

 

Selv er jeg så heldig å ha fine dager nå i høst. Jeg har vanligvis høstdepresjoner, og jeg er overbevist om at det er riktig kosthold og masse trening (og sterk kropp) som gjør forskjellen nå i høst. Har masse energi døgnet rundt, og har ikke rast og ro på meg til å sitte i sofaen. Så en halv House-episode i går, det er ukas TV-titting så langt. Men jeg er opptatt av søvnmengde. Under 7 timer, så blir jeg tung i kroppen. Det kan være vanskelig å dra seg i seng, men det er virkelig verdt det.

 

God torsdag damer. Her skinner solen nå - og jeg skal ut og gå meg en tur med musikk i øret resten av lunsjpausen min :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å lese om livs stils endringer, hvordan kost og trening kan forandre våre liv til det bedre! Det blir jo også en god sirkel som også fører annet med seg, slik som at en ikke vil " ødelegge " treningen med tullemat osv, kommer seg ut på tur i helgen, blir mer motstandsdyktig for høstdepresjoner osv.

 

Det er som å bygge en solid grunnmur av opplevd viten, som en kan ha der resten av livet.

 

Er vel akkurat det som er forskjellen på den gammeldagse SLANKINGEN med nettopp 2 kg ned ei uke og 3 opp neste...

 

Tv trenger jeg stort sett ikke mer, dans tre kvelder i uka og turnuskvelder..ikke mye sofa tid igjen.

 

Idag sto det 64.9 på vekta. Måtte se flere ganger..For har slett ikke greid å holde de 1500 kal som bestemt, vært litt lei denne uka rett og slett, av tellinga. Men trimma bra, med stor lyst!

 

Kanskje en burde bytte veiedag til midt i uka...overveier det.

 

Blå himmel i dag, så godt etter alt regnet! Håper det varer noen dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Da har jeg bestilt tur til Spa i Riga, og så mange gode massasjer som det skal bli. Gleder meg til det :D

 

Ja, da er snart torsdagen over, også. Du verden å fort tiden går.

 

Cecilie - Enig i det du skriver. Blir "mett" av å trene.

Nei, jeg har brukt 2 år på å gå ned disse nesten 24 kiloene.

Men har gått ned bra i perioder, for så å ikke gå ned over lengre tid.

Kroppen trenger så avgjort å "venne" seg til nedgangen og huden bruker tid på å "komme etter" om en kan si det slik :)

 

Ja, jeg har, også, klart meg bra i høst. Men med fibromyalgi hører utmattelse med i perioder, og da orker en ikke trene, ikke være oppe av senga, omtrent. Hente posten er et ork, så det går mange dager uten at en henter den.

Så jeg håper at Bronzze er på beina, igjen snart og kjenner at energien kommer, tilbake. Føler med deg.

 

Eva - da har vi like vekt i dag, så nå får vi håpe at mandagen viser sammen tall. Jeg har også, vurdert å gå over til tirsdag med veiedag. Men det er jo greit å ha mandagen, også, da. Vi får bare bli flinkere i helga. Men det skjer jo som regel ett eller annet da. Min mor har bursdag på søndag og da blir det kake der nede...

 

Ser ut som kroppen min går bedre ned i vekt når jeg holder meg til underkant av 1800 kcal. Har hatt fin nedgang på det denne uka og forrige, helt til helga ødela alt..

 

Her var det blå himmel og sol, og plutselig var det snøstorm ute. Buskene lå langflate og mange falt over strømlinje og veier. Så her blir det litt snø på bakken, også. Kaldt ute i kveld. - 5 for første gangen i høst. Men vinden har avtatt, snøen, også.

 

Jeg har fått trent i dag, også. Kondis og styrke, dette ble 3,1 TP.

 

I morgen blir det svensketur på meg. Så da blir det ikke mye trening ;) Men ligger godt an denne uka, også, og har jo helga, igjen. Som er planlagt med masse trening, men bursdag, også.

 

Dere må ha en flott fredag og god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke fått med meg at Bronzee sliter med fibromyalgi :unsure: , da skal jeg slutte å komme med generelle råd. Har en venninne som sliter med det samme, jeg har sett de vonde periodene på ganske nært hold, og følt på hjelpesløsheten. Må bare få ønske god bedring da - håper det kommer en god periode snart.

 

Snålt hvordan det påvirker meg å skrive her inne. Når jeg har skrevet noe her er det liksom "sant" :lol: .

I går skrev jeg om søvn, og i går kveld var jeg så sinnsykt trøtt. Sannsynligvis fordi jeg ikke rakk middag (ute og prøvekjørte bil rett etter jobb/henting i barnehage/levering i barnebursdag), og laksen kom seg ikke i stekepanna før klokka var over 8 og ungene i seng. Tung i kroppen, tung i hodet.

Så husket jeg plutselig det jeg skrev her inne - om at det var viktig med mye søvn nå - så da gikk jeg like godt og la meg kl 21 :D:blink::lol: -. Det er ikke helt hverdagskost altså, normalt ville jeg dratt på trening da.

Føler meg våken og opplagt i dag, til tross for at jeg står opp 0545, og er überklar for trening i kveld.

 

Strålende fredag damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var en bra dag med trening step/styrke. Kjenner det går bedre når jeg har fridag fra jobb, da har jeg energi igjen til trening som gjør så godt.

 

Vekten står stille og tror jeg skal være glad for å ha som mål denne uken å holde vekten, så får jeg se om energien kommer til neste uke slik at jeg kan gå ned i vekt. Når jeg er passiv er kaloriforbruket for meg målt til 1750, skal jeg gå ned i vekt da er det veldig lite jeg kan spise synes jeg.

 

Jeg er forøvrig uten det store søtbehovet denne uken.

 

Takk for forståelsen Tjorven, vi har lett for å forstå hverandre når vi har opplevd det samme. Godt å ha deg her i forumet:) Ting tar tid og av og til må vi bare la kroppen få den tid den trenger før den er klar til å gi gass igjen. (kanskje gikk jeg litt for brått ut med jogging mange dager på rad??)

 

Ønsker dere alle en flott helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En varmegrad og iskald vind idag, men blå himmel så langt.

Må vel skifte dekk idag, skal ha jobbehelg og kan ikke ta sjansen på glatte veier kl 07 om morgenen! Regnvarsel for hele neste uke..men den kan fort bli til snø..

 

Igår var det både en time Friskliv og en time senter, ble 4,2 TP. Vurderte svømming på kvelden, men sto over, blir advart om for mye trim. Nå kommer " guruen" vår tilbake som vikar, skal spørre ham hvor mye som er FOR mye. Og hva slag. Tenker på dans, en kan jo danse sving i to tre timer, men tenker sjelden at " dette her er ikke bra" og setter seg av den grunn??

 

Ønsker alle en god helg! Klem til alle dere utholdende damer, som står på, selv om kroppen er i ulage, dere er kjempeflinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest endelig ikke-røyker

Hei Jeg vil også være med på denne nye tråden selv om jeg har min egen tråd. Det er litt lite liv på den kan du si. Men vi er nok mange i samme båt her inne som har lyst å ta de siste 4-5 kiloene og kommer i mål til jul og jeg er intet unntak.

 

Jeg er 47 år (snart 48) mor til to store gutter. Har hund. Liker å jogge og er for tiden inne i en god stim med noe trening så og si hver dag. Jeg bryr meg ikke om sjokolade eller chips men er litt glad i kaker og så spiser jeg generelt for mye til hvert måltid. Det jeg sliter mest med er å ikke småspise om kveldene for da har jeg lett for å kjedespise og det er nok derfor jeg ikke har gått ned mye mer. JEg er også glad i å reise og når en er på ferie titt og ofte er det vanskelig. Da må en gjerne som du sier gå de samme kiloene ned om og om igjen.

 

Håper det blir mye liv på tråden - Det er både gøy og inspirerende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...