Gå til innhold

Kjærlighetskiloene..


Gjest anonym87
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Solskinnsbolla

Det blir rapport i morgen ja, spent selv, lenge siden jeg har veid meg...

Jeg har vært litt på hold vekten forumet jeg også i det siste, på tråden som heter noe sånt som "vi på rundt 160cm som skal holde vekten" eller noe sånt. Er tre, fire stykker der som er veldig morsomme, hyggelige, inspirerende og i samme situasjon som oss :-)

 

Det er litt travelt både på jobb og hjemme for tiden, men jeg jobber med å hale meg inn igjen, og nå har jeg hatt noen "gode dager" igjen, selv om jeg vet at jeg må jobbe litt hardt skal jeg komme meg helt i mål. Men i mål skal jeg! 17.mai, konfirmasjon og bursdag nå i vente, men det er "lov" med litt kos, så lenge jeg ikke fortsetter de andre dagene! Det er der jeg må bli flinkere.

 

Spent på å se resultatene våre i morgen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Hvordan gikk det med veiinga i dag Linnis?

60 blank på meg idag. For noen mnd siden ville jeg vært kjempeglad for det! Men nå har jeg gått opp mer enn ned de siste ukene. Vil under 60, ikke at det er noe stort problem, men det er ikke rom for utskeielser av samme sort som jeg har hatt den siste tiden.

 

Har skrevet på holdvekten innlegget ditt.

 

Vi snakkes, må løpe (det er jo bra egentlig! :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei!!

 

Da var jeg tilbake fra en fantastisk helg i Dublin!! MASSE god mat ble det, og nå gruer jeg meg til veiing på onsdag.... :(

 

Jeg var 63,7 på forrig onsdag, men nå er jeg sikkert 65-66 eller noe! <_< Men det er BARE min egen feil, så nå må jeg tilbake til fokuset jeg hadde før jeg dro, og jobbe hardt videre framover.

 

Jeg skulle gjerne vært 60 kg solskinnsbolla, men jeg skjønner hva du mener! Når en er så nære målet er det lett å miste fokus....

 

Hvordan har deres helg vært jenter? Håper dere har vært flinkere enn meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Her gikk det som fryktet på vekten i dag... 64,8 og 1,1 kg mer enn forrige onsdag Jaja, det var vel som forventet.... 2 kg til mål igjen før sommeren. Det bør og SKAL gå! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Det skal vi klare sammen Linnis!! Stabil og rett under 60 på meg. Fryktelig travelt på jobb om dagen, så jeg skriver mer i morgen eller så fort jeg kan. Frisør og dugnad i kveld, og bunadklargjøring. Håper jeg forbrenner ekstra kalorier i dette tempoet!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Travelt her og, så det blir korte innlegg.... Roer seg etter 17. mai.

Kjekt at du ikke har forlatt meg hvertfall, føler vi har "mistet" flere her i det siste.... :unsure:

 

Bra å holde seg stabil da, det er jo det som er utfordringen! Men enig med deg, vi SKAL i klare dette, og komme helt i mål før ferien! :)

 

Ha en flott 17. mai!! (Og husk: Det er lov med EN is! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Har absolutt ikke forlatt deg! Har bare hatt det litt travelt i det siste. Og pad'en hjemme har aldri vært god å skrive foruminnlegg på, så det er litt tiltak å sette seg ned med den på kvelden. Men, jeg kommer til å være her og følge med oss fremover, såklart!!

 

Gleder meg til 17.mai, krysser fingrene for at været blir ok. Frøkna skal gå i tog som vanlig, men som skoleelev og uten mor og far ved siden av, det blir stas :-) Det blir nok litt is og kake i morgen ja, og det blir nok litt ekstra god mat også, selv om det ikke trenger å bli noe veldig usunt. Men jeg har kommet såpass på tur med vekten nå at jeg jobber med å se på sånne ting som "øvelser" istedet for "hindringer i slankekuren". Jeg har bestemt meg for at spontane ting som skjer i livet, f.eks. ei veninne ønsker å treffes til lunsj, må jeg slutte å se på som ødeleggende og slutte å bli irritert for at "da blir dagen og planen spolert". Må lære meg å glede meg over sånne ting, og heller øve meg på å fortsatt ta treningsturen og kvelden som normalt selv om noe annet har skjedd den dagen. Jeg øver meg på å slutte å være så enten/eller, men heller bli flinkere til å være i balanse. Selv om det skjer planlagte eller uplanlagte "utskeielser" så ønsker jeg å se på det som "gledelige øyeblikk", som ikke trenger å innebære fråtsing eller etterdønninger hvor jeg fortsetter å skeie ut lenge etterpå. Dagen/uka/måneden trenger ikke være ødelagt selv om det tilogmed sklir 2 stk is ned i halsen på 17.mai. Men dette er jeg mye flinkere til å skrive enn å gjennomføre. Det er derfor jeg har bestemt meg for å se på fremtidige fravik fra planen, som øvelser i stedet for hindringer ;)

 

Håper du og dine får en superhyggelig 17.mai, og en deilig langhelg!!

Med en så lang helg blir det tid til en joggetur eller to håper jeg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Tjo hei!

 

Hvordan går det? Hatt en fin pinsehelg?

 

Jeg leverte b.oppgave på onsdag forrige uke - lettelse! Så har det vært deilig med et avbrekk med 17.mai og bryllup i Bergen! Er jo alltid utfordrende med tanke på fare for å ta helt av med matinntaket, men dette gikk overraskende bra :)Nå er det et nytt dypdykk i pensum før eksamen på torsdag + eksamen om 2 og en halv uke. Og så - SOMMERFERIE!!!! Bikinisesongen er rett rundt hjørnet....... :huh:B):rolleyes::D:o

 

Litt blandede følelser som dere ser ;) Men hallo, sommeren skal nytes uansett!!! Fantastisk å få en forsmak på sommer denne helgen :)

 

Ha en flott uke!

 

Hilsen *anonym*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Halloen!!

 

Jeg har hatt en fantastisk langhelg med SOMMER (det har vel flere regner jeg med.... :P )

Fått trimmet en god del, 14,9 TP forrige uke, og kost med masse meg familien!

 

Gratulerer med levert oppgave anonym! Sikkert deilig å være ferdig med den! Nå ser du lyset i enden av tunellen ;)

 

Skjønner godt hva du mener Solskinnsbolla, tror vi er menge som har det sånn! Men du har jo fokus på det, og det er viktig for å skape endring! Hvordan gikke det da med disse tankene i helgen??

 

Spent på vekta i morgen, og krysser fingerene for oss alle!!

Skriver mer da.... Jobbe nå :rolleyes:

 

Fin dag, og lykke til i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Takk for det Linnis! Ja, siste innspurt nå :)

 

Så kjekt at du har hatt en super langhelg! Og fått trimmet så mye!! Imponert ;)

 

Solskinnsbolla, jeg kjenner meg veldig igjen i det du skrev 16. mai. Jeg er også en typisk enten/eller-person. Tidligere har jeg nesten prøvd å unngå sosiale settinger som innebærer spising, fordi jeg følte det bare var ødeleggende for meg. Men heldigvis har jeg komt over denne tankegangen, fordi jeg kan ikke la dette styre livet mitt! Det er jo det sosiale som er selve livet :) Men tror virkelig på at øvelse gjør mester :) :) :)

 

Snakkes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Veiedag!!

 

Her gikk det bedre enn fryktet, men ikke så bra som håpet Ned 300g, og lander dermed på 64,5 denne uken. Jaja, etter litt utskeielse i helgen og mye trening er det kanskje ikke så ille, selv om jeg gjerne skulle sett 63 tallet igjen... Har dere andre noe å rapportere? :)

 

Ønsker dere uansett en flott onsdag!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Flott helg, med sol og mye aktivitet!! :) Litt kos og, men tror jeg har klart å holde meg innenfor et greit inntak....

 

Fin mandag til dere i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Hei, beklager at jeg er så fraværende for tiden! Det går i hundre på jobb og hjemme... Det går utover de gode vanene dessverre... Men, jeg prøver å ta meg sjøl i nakken etter noen dager, og nå er jeg der igjen. Nå er det kun kort tid igjen til ferie, og sommeren jeg har sett frem til i månedsvis skal nytes i søte sommerklær og jeg vil føle meg fin i formen. Nå tror jeg at jeg har dratt på meg en kilo eller to dessverre... Det føles iallefall sånn. Men jeg er dessverre litt sånn at når jeg stresser så "belønner" jeg meg med litt for mye kos og rødvin på kvelden. Og når jeg bikker et par glass så kommer matsuget og alkoholen gjør i tillegg at jeg bryr meg mindre der og da. Jeg må finne igjen den gode streamen, nok en gang....

 

Jeg tror jeg er flinkere til å jobbe hardt og målrettet ned i vekt på vinteren, da er det allikevel mørkt og jeg kan bruke tiden på trening og "se frem til en sommer med slank kropp". Når sommeren først er her, er jeg mer i faresonen for å sette meg i kveldsmodus i solveggen, og koser meg med is og andre godsaker. Jeg bør bli flinkere til å finne nytelse og kos i andre ting, og heller nyte litt vin og kos med måte i helgene.

 

Jeg vet jo hvordan jeg skal gjøre dette.... Nå må jeg for f.. bare gjøre det da!!!

 

Jeg veide meg ikke i dag.... Neste onsdag skal jeg veie meg, da får det briste eller bære ;-)

 

DERE er iallefall flinke! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Helllu?

 

Er dere her? :)

 

Jeg fikk SOMMERFERIE i dag, er ferdig med bachelorgrad!!!!!! :D Og - i tillegg er det bursdagen min ^_^ hihi, livet er skjønt. I dag skal det feires! Så da teller jeg ikke kalorier for å si det sånn ;)

 

Håper det står kjempebra til med dere.

 

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Gratulerer med dagen som var i går!! Og gratulerer med bachelorgrad!! Håper du feiret skikkelig!

Sommerferien min er ikke igang enda, og veldig hektist periode på jobb, så jeg er ikke så mye her som jeg skulle ønske. Litt bob bob med meg når det gjelder vekta for tiden, men jeg tar meg alltid sammen igjen etter noen dager, men de siste ukene har det nok dessverre vært mer inn enn ut totalt sett.. Prøver å være litt streng nå når det nærmer seg ferietid, det var jo bikini og lette sommerkjoler som var motivasjonen i vinter, så jeg må sørge for at det fortsatt kan bli noe av. Det er mye kos og feriemodus i vente, så må prøve å være streng i ukedagene.

 

Løp igjen i går, etter en litt for lang periode uten trening, det var pyton. Tydelig at det ikke skal mye til før formen daler. Men forhåpentligvis kommer den tilbake etter noen turer. Jeg sliter med hold (vet ikke hvordan det skrives), og prøvd triks som å klemme tommelen inn i hånda, ikke spise eller drikke rett før, osv. Er vel bare dårlig kondis tenker jeg :P

 

Sommerklem fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Tusentakk! :) Jo, det ble en aldri så liten feiring med hele familien på besøk i leiligheten min. 65 m3 ble nesten i minste laget, spesielt med tanke på de tre sprudlende niesene mine fra 2-7 år <3

 

Hold ut denne hektiske jobb-perioden, Solskinnsbolla! Dette klarer du, og om det skulle lure på seg litt ekstra, så er vi faktisk like glad i deg! ;) Men jeg heier på deg vet du! Sommerklærne kommer nok til å sitte kjempefint uansett :)

 

Våget meg på vekta i går, og jeg veier nå 65,9. Det er innafor, men jeg vil gjerne holde meg mer ned mot 65-tallet. Reiser til Nice om halvannen uke og da vil jeg være klar ! :) Egentlig er det vel noe helt annet som opptar meg mer om dagen, fordi jeg har periodevis problemer med huden i ansiketet. Dette er min verste fiende, har gått flere kurer med antibiotika, men nå sluttet jeg med den siste i mai, og nå er det egentlig ganske ille :/ Dere som er så gode og støttende, har dere noen tips her?? Har god dialog med legen, men vil helst slippe å gå på den verste kuren som er: Roaccutan. Tenker det er tante rød som er skyldig for denne oppblomstringen... Hun er ikke så grei altså <_<

 

Ellers, ønsker dere en superduper uke!! Ferie er rett rundt hjørnet for dere også vil jeg tro!? :D

 

Hilsen fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Skulle ønske jeg kunne gitt deg råd, men hudproblemer er jeg ikke god på. Jeg slapp billig unna både i ungdomsstiden og senere. Men jeg kan godt forstå at det er skikkelig kjipt, ikke noe særlig å gå på diverse kurer hele tiden heller. Hvordan er det med sola, hjelper den eller forverrer den problemet?

 

Det går fortsatt i hundre, har bare en liten melonspisepause nå ;) Jeg har nok est litt ut i den siste tiden ja, men de hjemme er forsatt glad i meg ja, og når dere her også er det så er alt bra uansett :D Men jeg har iallefall lagt meg litt i selen nå siste par ukene, siste innspurt før ferien :rolleyes:

 

Blir Danmark på oss om halvannen uke, det gleder jeg meg til. Håper det blir litt fint vær, så vi kan kose oss på stranda. Det blir Legoland og zoo, og feriehus med innendørs basseng. Helt supert for en liten familie på tur B) Gleder meg uansett til FERIE!!! Bikinien skal på uansett vær og uansett kilo :D

 

Ha en super uke, kommer nok innom og sier hade før vi reiser B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er bare på besøk hos dere en tur. Så Solskinnsbolla trøbler med hold. Det har jeg gjort også, ingen av rådene jeg fikk hjalp. Men, så var det en som sa til meg at det kan skyldes lite væske. Prøv å drikke godt de dagene du vet du skal løpe. Det funker for meg iallfall. :) Idag hadde jeg drukket lite vann og mye kaffe og på ettermiddagens joggetur kom holdet... Det er første gang på fire uker.

 

Kanskje det kan hjelpe deg også å drikke godt?

 

Lykke til med videre vektnedgang forresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Tusen takk for tipset Krepsen, det skal jeg prøve! Dette kan stemme at har en sammenheng med de siste turene mine faktisk, jeg har ikke vært like flink til å drikke vann i det siste, mens kaffekoppen er jeg flinkere til å få i meg etter middag. Ikke den beste væskebalansen sikkert.

 

Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei kjære dere!!

 

Så bra å se at dere holder koken her!! Jeg har falt litt ut, etter et par uker med mye reising, men er på vei tilbake :D Har lest alt dere har skrevet, men jeg får ikke kommentert alt.... :unsure: Flott at du holder koken solskinnsbolla, selv om det går litt i rykk og napp!

 

Og anonym, GRATTIS med fullført bachelor!!! Stolt av deg jeg!!! :D

Og glad i dere begge!! :)

 

Jeg var med på løp 2. juni, for første gang stilte jeg i aktiv klasse! Har vært med som mosjonist før :P

Jeg kom på 3. siste plass, men er likevel strålende fornøyd!! Sprang 1 mil på 58,15 som er ny pers for meg!! :D

 

Etter det har jeg nesten ikke fått trent fordi det har vært så hektisk, men jeg gir ikke opp! :) I dag blir det lang flott fjelltur på meg!

 

Vekta har stabilisert seg noen lunde på 64,5. Litt mer enn jeg ønsker, da jeg hadde håpet å ligge på rundt 62-63, men alt under 65 er godkjent. Så jobber jeg hver dag med maten, og hååper å lande på 62-63 til slutt.... :)

 

Ønsker alle en flott dag!! Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Gratulerer med ny pers linnis!! Stas ^_^ Håper at du hadde en flott fjelltur i dag :)

 

Har du fått testet væskebalanse vs. hold solskinnbolla? :)

Så gøy med feriehus i Danmark forresten! Det blir nok en knall familieferie :D

 

Ja sol og saltvann tror jeg er en nøkkel for at huden kommer i balanse, så ser virkelig fram til den franske rivieraen :) :) Så sier flere rundt meg at det slettes ikke er så ille, så jeg vet ikke, kanskje jeg har krisemaksimert det hele.. Skal nok finne ut av det :)

 

Ønsker dere masse lykke til med den siste innspurten før ferien!

Dere er supre ;):D

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Veiedag i dag, og jeg må si jeg ble litt skuffa da vekta viste 65,2... Jeg bør jo være glad for at det er noenlunde stabilt for tiden, for jeg spiser stort sett det jeg har hatt lyst på, men i moderate mengder. Det blir heller ikke så strukturert med trening, men jeg er aktiv flere ganger i uka. Nå står jo en ferieuke for døren, og jeg kjenner på at jeg må være ekstremt påpasselig for å ikke gå opp igjen nå. Hadde hatt sååå lyst til å stabilisert meg på ca 63, men det er litt opp og frem ser jeg.

 

 

Håper der får en fin dag!!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Hallo!

 

Forstår at du er skuffa, men ikke la det ødelegge ferien din! Du er jo superflink så tenker det går veldig bra :)

 

Her ble jeg positivt overraska, veide 64,2 i dag. Har fått meg en del gode turer i det siste, så det er vel grunnen.. *jeij*

 

Ha en fortsatt fin dag!

 

Hilsen anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Good day sunshine! :D

 

I dag reiser vi til Nice, gleder meg! Nåværende vekt er 63,9 - veldig fornøyd med det! ^_^ Men det kan nok gå noe opp i løpet av ferien ;)

 

Ønsker dere en S U P E R F E R I E ! ! ! ! :D:D:D

 

Sommerklem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...