Gå til innhold

Jeg er blitt en fullfører!


Anbefalte innlegg

Ingen vinterferie her heller - men fin kontroll på vekta. Et kilo ned denne uka. Har gått fra 97,6 27.1 til 93,2 i dag, 4,4 kilo totalt. Jeg merker det godt når jeg sitter på huk og skal reise meg igjen. Jeg gleder meg sånn til 91 kilo, for et er første delmål...

Fin dag til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er kjempeflinke! Jeg må i all beskjedenhet si at jeg er særdeles godt fornøyd selv :rolleyes: Jeg har gått ned 6 kg nå, siden jeg startet slankinga den 7. januar :D Og er fremdeles full av motivasjon, for selv om både bilringen min og centimeterne omkring kroppen har blitt mindre, - så er jeg slettes ikke fornøyd med det jeg ser! Ergo MÅ JEG jo bare holde fokus på hvordan jeg kommer til å bli når jeg er ferdigslanket, he he. En ting er utseendet.. Men, det er like viktig å kunne bevege seg lett og rask og kose seg med ulike fysiske aktiviteter uten at alt oppleves som et ork! Da stiger nok selvbildet også, som en fugl Fønix opp av asken og jeg blir rett og slett en mye gladere person.. Jepp; det er definitivt verdt kampen mot kiloene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosabikini

Jeg må bare få klappe alle sammen her på skuldrene og si GODT JOBBET! Åh så glad jeg bestemte meg for å bli med i denne tråden. Nå kan jeg dele hva jeg har gjort - og selv at jeg droppet vaffelen på fredag lever jeg så lenge på når det kommer tilbakemeldinger fra dere. Tusen takk! Og det gjør jo at man får et visst press på seg selv til å prestere og holde god trend - på en god måte!

 

FrkT: forsøk å ta del i planleggingen med hva dere skal spise. Sørg for at det blir en god del grønnsaker til hvert måltid, og forsyn deg godt av dette først før du legger resten opp på tallerkenen. Spis rolig, drikk vann underveis, legg ned bestikket en gang i mellom så skal du se det går bra. Og er det vin involvert så drikk saktere og nyt det du har i glasset -så føles dagen derpå så mye bedre!

 

Fnuttet: Så bra! Det er så deilig når den følelsen kommer av at man har mer overskudd og føler seg lettere. Keep up the good work!

 

NokErNok: en kontrollert sjokoladespising er en seier :)

 

Bunar71: snart på delmål - bra jobbet!

 

Kladden: ikke vær beskjeden - vær stolt og skryt! :) Det er lettere å se det på en målebånd enn i speilet. Der ser du hver dag og det er vanskelig å se noe før det er ordentlig mange kilo som har gått vekk. Hold fokus på målebåndet så kommer speilfiguren etter :)

 

Etter å ha blitt med i denne tråden har jeg motivert meg selv til å dra på trening FØR jobb i dag! deilig følelse. Det er et slit å stå opp så tidlig, men fantastisk å ha nesten hele senteret for meg selv :) Det må jeg klare å fortsette med... :blink::o:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen.

 

Energien min dabbet voldsomt av forrige uke. Fra torsdag til lørdag følte jeg meg helt tom for energi og gjorde bare det aller mest nødvendige av sysler, som å gå på jobb. Av den grunn har det blitt en del chips og sjokolade i helgen. Har absolutt ikke tenkt på sunn mat. Har liksom ikke brydd meg om noe. Men nå er jeg på opptur igjen og er nesten full av energi. Har vært å trent i dag og kjenner på kondisjonen at fredagstrimmen som uteble gjorde store utslag. Så når jeg først blir slank så må jeg trene for å holde ved like. Nytter ikke å stoppe opp da. Liker mye bedre å ha god kondisjon.

Pga utskeielser i helgen forventer jeg ikke at vekta går ned på onsdag, men jeg skal gjøre mitt disse to dagene før for at den ikke skal gå for mye opp i hvert fall.

 

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen.

 

Energien min dabbet voldsomt av forrige uke. Fra torsdag til lørdag følte jeg meg helt tom for energi og gjorde bare det aller mest nødvendige av sysler, som å gå på jobb. Av den grunn har det blitt en del chips og sjokolade i helgen. Har absolutt ikke tenkt på sunn mat. Har liksom ikke brydd meg om noe. Men nå er jeg på opptur igjen og er nesten full av energi. Har vært å trent i dag og kjenner på kondisjonen at fredagstrimmen som uteble gjorde store utslag. Så når jeg først blir slank så må jeg trene for å holde ved like. Nytter ikke å stoppe opp da. Liker mye bedre å ha god kondisjon.

Pga utskeielser i helgen forventer jeg ikke at vekta går ned på onsdag, men jeg skal gjøre mitt disse to dagene før for at den ikke skal gå for mye opp i hvert fall.

 

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Veldig gode forslag til FrkT, rosabikini. Det er gode strategier å ta med seg, for vi føler oss jo så innmari fornøyde når vi kontrollerer det vi spiser - og ikke blir helt ville når det settes mat på bordet.

 

rosabikini: du er søren meg god som klarer å trene før jobb... regner med at det er tidlig siden det er lite folk på senteret. Jeg pleier å trene på vei hjem, for har jeg kommet hjem, så er dørstokkmila laaaang.

 

Jeg kjenner på hele meg at jeg har bestemt meg for å bli 84 kilo. Jeg skal! Og det er bare jeg som kan bestemme om det skal skje eller ei. Og siden det skal skje, må jeg endre meg, og det gjør jeg jo! Jeg er så fornøyd med å vite at det kommer til å skje, men at jeg må tillate at det tar litt tid. Jeg har jo brukt noen år på å spise meg opp, kan man vel si... så det var jo rart hvis alt forsvant i løpet av en uke (...men det hadde vært deilig!).

 

Ny uke på gang. Jeg skal ha forening og serverer salat. Jeg har målt opp det jeg skal ha - til og med veid rundstykkene... (jeg klarer ikke se om de er 149 eller 78 gram...) Og nå er jeg klar for festlig samvær. To konfekt har jeg også lagt inn i kveld. Fin kveld til dere slankevenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor innlegga mine av og til kommer to ganger. Lurer meg på om det er når jeg skriver med telefonen kanskje.

Har fått jogget en lang tur i dag og håpet på at dette kunne hjelpe på vekta i morgen. Men så har jeg selvfølgelig klart å spise alt for mye kvelds i dag. Jeg har bare vært hol etter mat. Godt det ikke har vært chips og sjokolade jeg har presset i meg men sunn mat. Men det hjelper ikke med sunn mat om man spiser dobbelt så mye som man burde.

Jaja. Vekta får vise hva den vil i morgen. Skal trene i morgen også! Jogging og styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunad - det er flottings at du har 'bestemt' deg! Det er det man maa gjoere og saa bare gaa for det :) Lykke til.

 

Tina - kjenner meg igjen kan du si. Det er bare aa snu mens leken er god :) Det klarer du!

 

Ikke veldig mye forandring her denne uka, men har sneglet meg under 84 til 83.9kg og ned kun 200g denne uka. Jeg har vaert 84.3kg siden fredag.. har mensen da, men likevel. Har vaert flink og forventet litt mer nedgang. Maa holde motivasjonen oppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosabikini

Argh! Nå er jeg bittelitt furten! Helt siden forrige mandag har jeg vært veldig flink med maten. Lagt inn på nett, spist mye grønnsaker, 4 måltider om dagen pluss frukt. Veiedag har jeg på onsdager. I helgen gikk jeg en skitur og har fått trent mandag morgen (trente i dag tidlig også, men det var jo etter jeg hadde veid meg) Lørdag ble det 2 pils og et glass vin. Mandag kveld ble det også et glass vin. Jeg har ikke spist sjokolade i det hele tatt nå på halvannen uke!

 

Resultat: opp EN kilo!

 

Hrmpf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aesj, saa ergelig, rosabikini! Det kan jo bare vaere naturlig svingning. Det gjelder aa ikke miste motet. Vi klarer det!!

 

Vi faar gjester paa fredag som skal vaere til loerdag kveld. Skal lage biff med middelhavstilbehoer tenkte jeg. Lager kanskje noen ovnsstekte potetbaater ogsaa som jeg skal proeve aa styre unna. Blir nok en sitronkake eller noe til dessert som jeg har lov til aa ta ett stykke av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 200 gram til 83,9. Var forberedt på det.

Har vært ute å jogget i dag og + styrketrening etterpå. Deilig. Tror jeg begynner å like å jogge men irriterer meg over at jeg ofte for hold i siden. Har prøvd å la det gå to timer etter mat før jeg har jogget og likevel for jeg hold. Har prøvd å drikke forsiktig før joggetur og prøvd å ikke drikke siste timen i det hele tatt før joggetur men ingenting hjelper. Det er vel dette som gjør at jeg aldri har likt jogging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen. Huff, jeg har så dårlig samvittighet fordi jeg ikke har prioritert innlegg på GR-forumet den siste uken. Tenk at det har gått en uke siden jeg tittet innom sist. Nå har jeg bestemt meg også for å bli en fullfører når det gjelder posting av innlegg også.

Jeg kommer til å kanskje måtte innføre straffegram på mïn egen vekt hvis jeg ikke poster :)

 

Jeg har merket at det har vært vanskelig å gå ned i vekt når jeg ikke registerer maten pga begrenset tid til å være på nett. Samtidig så begynte jeg virkelig for fult med treningen og jeg slet med å finne den rette kombinasjonen av mat og trening, slik at jeg likevel går ned i vekt men fremdeles har energi til å gi 100% ved trening og likevel gå ned i vekt. Nå tror jeg at jeg har klart å finne balansen.

 

Jeg hadde veiedag på mandag og veide da 89.4 kg og 96 cm rundt magen, altså 0.8 kg ned og -1 cm rundt magen. Det er jeg absolutt fornøyd med.

 

Jeg har begynt mer eller mindre å spise det samme hver dag, med noen variasjoner. På denne måten går jeg ned i vekt selv om jeg ikke rekker å registrere maten på nett.

 

En typisk dag for meg:

 

Frokost: Eggehviteomelett av 3 egg, masse kalkun/kylling påleggskiver, grønnsaker (stangselleri, paprika, cherrytomat). Glass melk ekstra lett. Glass vann.

 

Mellommåltid: Frukt, kopp kaffe, neve med valnøtter/mandler. Glass vann

 

Lunsj: 2-3 hjemmelaget knekkebrød med speltmel, pålegg etter dagsform og humør. Glass ekstra lett melk. Glass vann.

 

Mellommåltid: Frukt, kopp kaffe, neve med valnøtter/mandler. Glass vann

 

Middag: Pasta 2 ganger i uken, fisk 2 ganger i uken, magert kjøtt 2 ganger i uken og fredagstaco. Middagene er stort sett sunne, men med barn i huset må vi ha pølser, pizza, pai i ny og ne. Glass vann evt. fun light saft. Alltid salat eller grønnsaker som tilbehør uansett hva vi spiser

 

Kveldsmat: Biola naturell yoghurt med bær, evt. cottage cheese med syltetøy. Er jeg veldig sulten eller har trent spiser jeg kanskje 2 knekkebrød i stedet for. Glass ekstra lett melk. Glass vann og en frukt.

 

Dette er "oppskriften" som funker for meg og min kropp. Jeg merker at kroppen går lettere ned i vekt hvis jeg begrenser bruken av brød eller gjærbakst generelt. Føler jeg blir veldig oppblåst når jeg spiser brød, promper mye.... kremt... også virker det som vannet binder seg mer i kroppen enn om jeg reduserer mengdene. Når det gjelder middagene så er det stort sett ca 150 gram med kjøtt/fisk, 100 gram med ris/pasta og resten fylles opp med grønnsaker eller salat.

 

Stort sett det vi lager til middag er hentet fra Trines Matblogg.

http://trinesmatblogg.no/ (bloggen er nede akkurat nå i dag, men anbefaler alle å ta en titt på den. MYE god og lettvint mat).

 

Oppskriften på gulrotsuppen kommer der i fra (husker den ikke utenat, men kan legge ut lenke så snart siden er oppe igjen).

 

Jeg elsker å lage mat og spesielt sunn mat som smaker himmelsk er det beste. Men det hjelper ikke lage sunn mat når man må forsyne seg både 2-3 og 4 ganger :(

 

Beklager dette laaange innlegget... men sånn går det når man ikke har postet på ei uke B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er merkelig hvordan vekten kan svinge fra en dag til neste. Tenk så delig det hadde vært hvis det bare var slik at vi puttet på så og så mye, beveget oss så og så mye - og så kunne vi regne ut hvor mye vi ville gå ned. Det hadde vært motiverende, det.

Det har gått nedover denne uka, jeg er et kilo lettere nå enn forrige veiedag. Jeg vil og jeg skal gjennomføre dette. Til august er jeg i alle fall i mål, om ikke før. Da trenger jeg bare å gå ned litt over en kilo i måneden - og det klarer jeg i hvertfall, selv om grillmaten skulle innhente meg litt når den tid kommer. Fin sunn uke til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at flere bruker trinesmatblogg. Fant linken dit her inne, og jeg har vært mye der inn i det siste og finner at oppskriftene i hovedsak er sunne og godt kan brukes i GR-dietten. Bakte et brød som jeg fant oppskrift på for et par dager siden, og det var kjempegodt. Har også prøvd de eltefrie rundstykkene. De ble en kjempesuksess. Ungene elsker nybakte rundstykker.

I dag skal jeg prøve ut det hjemmelagde tacokrydderet for første gang. Det blir spennende. Tenkte jeg skulle lage kyllingfajitas eller nachos. Får se hva ungene vil ha.

Motivasjonen er veldig god om dagen. Er spent på veiedagen neste tirsdag, for jeg har trent mye denne uka og venter mens snart. Har erfaring med at de kan slå negativt ut på vekta, men da får jeg det igjen uka etterpå isteden, så trening er aldri dumt. Har allerede 8.9 trimpoeng denne uka, men har bestemt meg for at jeg skal bryte 10-grensa for første gang denne uka.

I likhet med deg Jumpey har jeg bestemt meg for å fullføre denne gangen. Selv om jeg inne i hodet av og til vil at det skal gå enda fortere, jobber jeg med å forstå et det kan ta tid å nå det endelige målet, og at jeg må jobbe jevnt og trutt med å etablere gode vaner. Kjenner at jeg er godt på vei, men siden jeg har gjort dette før, og feilet så vet jeg at det er mye jobbing igjen før jeg har gjort dette til en varig livsstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosabikini

Takk NokERNok. Jeg satser på at det er naturlige svingninger og har ikke blitt så veldig deppa. Sikkert fordi det føles så bra i kroppen å ha begynt å trene, at det ordner seg jo likevel :) Dog har jeg hatt mensen denne uken, men siden det er så lenge siden jeg har registrert og målt meg så er jeg usikker på hvordan den spiller inn.

 

Ellers veier jeg meg jo hver dag, men jobber for å bare la den ene gangen i uken telle. Vekten om morgenen påvirkes jo av om du har spist stor middag kvelden før eller kun rukket 3 knekkebrød en dag (som jeg gjorde tidligere i uken)

 

Lørdag som var målte jeg opp alle kroppsdelene jeg har omtrent, og skal fortsette å måle disse på lørdager. Så, veiing på onsdag og mål på lørdag. så slipper jeg gå en hel uke og vente på resultater... ;) Hehe

 

Jumpey; jeg bruker også Trines matblogg, den er kjempefin. Og hun bruker så mye rotgrønnsaker som jeg er veldig glad i. Og så flinke vi er og hva vi vet om mat, så forstår vi jo også, eller kan regne ut, hvor mye vi kan spise. JEg liker spesielt en rett med kylling i form med rotgrønnsaker. Spennende "saus"/smakstilsetning med mangochutney og soyasaus.. Yum!

 

Så flink du er bunad71. Er nicket ditt fordi du har hatt et mål om å komme inn i en bunad igjen?

 

Metchen: tacokrydderet er godt, jeg opplevde at man trenger en del mer enn vanlig krydder - tipset i så fall er å ha i litt ekstra kayenne og chili..

 

Selv har jeg store planer om å stå over fredagsvaffelen i dag også selv om jeg egentlig ikke trenger det denne gangen. Derimot synes jeg det er viktig å lære seg å være standhaftig.

Grunnen til at jeg "ikke trenger" å stå over vaffelen i dag er at jeg skal på dansekurs i helgen.. Swing! Selve kurset er 8,5 timer, så er det 3 timer med ekstra kurs for de som vil. I tillegg til dette er det to kvelder og en dag med festdans, i mange mange timer.. Og to timer med swing for meg er 2000 kalorier!! Jeg legger inn en melding på søndag om hvor mange kalorier det har blitt totalt :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var gravid klødde jeg veldig på magen når den vokste. Nå klør jeg på mage, pupper og armer noe innmari. Gjør dere andre dette? Lurer på om det er slik når huden trekker seg sammen på samme måte som når den utvider seg. Det er til å bli gal av, av og til. Men jeg klør ikke på lår eller rumpe selv om dette og har minsket.

 

Rosa bikini: Du er flink når du klarer å motstå fredagsvaffelen. Du blir sterkere i viljen, kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoheisan!

 

Vekten viste 0,2 opp denne uka, men jukset litt med hjemmelaget spaghetti carbonara som gutta mine ønsket seg til middag lørdag og så røyk jeg på noen kokosboller! ALlikevel ikke nok til at jeg skulle ha oppgang, men problemet var at jeg spiste veldig sent i går, og så og så i dag på min fiiiine vekt at jeg hadde 1,5% mer vann i kroppen enn vanlig, så det forklarer litt... :)

 

Gir meg selvsagt ikke, i dag er det 30 min styrke og 30 min spinning på planen, samme i morgen og så er det "offisiell veiing" på kurskvelden onsdag så får vi se! :) Tipper jeg er litt ned denne uka også, om ikke mye.

 

Alltid moro å lese om dere alle, stålsetting mot deilige vafler ++ :)

 

Ha en super dag, alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosabikini

Jeg gleder meg nesten til å gå på vekten i morgen. Jeg har spist helt vanlig - følger et sted mellom meny to og tre, men danset meg gjennom hele helgen - ca 10 timer med swing - ca 9000-10000 kalorier. Det er jo en god kilo, det! Så spørs det når dette synes på vekta da..

 

Ellers maser jeg jo om denne fredagsvaffelen, men jeg forstår at litt av mitt problem er at jeg faller så fort i den "kan jo unne meg bittelitt"-fella. Så da er det best å kutte helt ut, hvis ikke glemmer jeg at jeg skulle bare kose meg litt i går og dagen før der og dagen før der - og vips så går man ikke ned noe ;)

 

Hvordan har det gått med dere i det siste?

FrkT: hvordan gikk det med maten i vinterferien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er paa stedet hvil denne uka, fremdeles 83.9kg. Det har med aa gjoere at jeg ikke holdt meg til det ene stykket kake i helga, men spiste en GOD DEL mer. Saa alt i alt boer jeg vel vaere fornoeyd! Er syk igjen... bihulene :( Hele hoeyre side av ansiktet er vondt.

 

rosabikini: fingerene krysset for deg i dag :) Jeg faller alltid 'jeg kan unne meg bittelitt'-fella. Alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg nesten til å gå på vekten i morgen. Jeg har spist helt vanlig - følger et sted mellom meny to og tre, men danset meg gjennom hele helgen - ca 10 timer med swing - ca 9000-10000 kalorier. Det er jo en god kilo, det! Så spørs det når dette synes på vekta da..

 

Ellers maser jeg jo om denne fredagsvaffelen, men jeg forstår at litt av mitt problem er at jeg faller så fort i den "kan jo unne meg bittelitt"-fella. Så da er det best å kutte helt ut, hvis ikke glemmer jeg at jeg skulle bare kose meg litt i går og dagen før der og dagen før der - og vips så går man ikke ned noe ;)/>

 

Hvordan har det gått med dere i det siste?

FrkT: hvordan gikk det med maten i vinterferien?

 

Flink du er Rosabikini! :) Kjenner meg veldig igjen i "unne meg bittelitt" - særlig når jeg trener - men da er jo hele poenget borte! hihihi :) Jeg skal på vekten på kurset mitt i kveld, litt spent pga. "mandagsvekta" var litt opp etter helgen, men håper jeg er litt ned på "offisiell" veiing i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosabikini

Takk takk Fnuttet og NokERNok.

Jeg veide meg for to uker siden - 93,5, for en uke siden 94,5, i dag: 92 kg!!!!! Da kan det stemme både at den uken man har mensen så øker man litt, pluss at god rutine med mat og registrering samt heavy dansing faktisk fungerer!

 

Dog, "unnet" meg to kjeks i dag - la de inn og BANG 157 kalorier. Haha, så ja, det er nok der mitt store potensiale er, unngå småkosen :)

 

Håper du blir fort bra igjen NokERNok!

Fnuttet: spent på å høre om veiingen din i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 gram ned denne uken. Hadde egentlig forventet mer, men så dukket mensen opp også. Greit å ha noe å skylde på. Jeg har vært veldig flink med trening siste uken og maten har det heller ikke vært noe spesielt å utsette på. Litt alkohol på fest i helgen, men danset bort noe av det vil jeg tro. Veldig rart å danse for tiden. Blir jo ikke andpusten av å danse sving med mannen min lenger. Det pleide jeg å bli før. Varm og andpusten, men lot meg ikke stoppe av slikt. Nå la jeg ikke merke til at jeg ble varm eller andpusten. Har vel mye bedre kondisjon nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@TinaP: Ned er ned!! :)

@Nokernok: Stillstand er i hvert fall ikke oppgang, blir sikkert bedre neste uke! :)

 

Stå på! Vi har alle mellom 20-30 kilo å bli kvitt, så det er mer et maraton enn en sprint.

 

Jeg har besluttet å bytte offisiell veiedag til onsdag kveld når jeg går på kurs. Det er flere fordeler med dette, blant annet at kveldsvekten er høyere enn morgenvekten, og når jeg da snikveier meg hjemme, blir jeg så glad så glad, for da veier jeg jo enda litt mindre! hihihi.

 

Kursveiingen gir utslag, ned 0,8 sist uke (veiing i går kveld) og strålende fornøyd med det. :)

 

Henger i stroppen og skal på veiledning med kursholder i dag - få mitt styrkeprogram. Kan ikke si det er det morsomste jeg vet, men styrke i sal/sirkeltrening funker fint for meg så jeg får satse på det! :)

 

Jeg tror jeg har "funnet min vei" endelig etter 3 år. Jeg teller ikke kcal, men har "under huden" hvor mye jeg skal spise og hvor ofte ++ og holder meg stort sett til dette. Om jeg spiser mer/noe annet enn jeg skal, NYTER jeg det, jeg har ikke dårlig samvittighet for dette lenger, for dette er en livsstil, ikke en kur. I mitt liv må jeg kunne kose meg med god samvittighet, og det er jo forskjell på å ta den helt ut, og å spise en liten porsjon spaghetti carbonara og et par kokosboller en lørdag en sjelden gang!

 

Lykke til med resten av uken alle sammen! For meg er det styrke i dag, 75 min spinning i morgen (fast på fredager) og 55 min spinning på søndag. JIIIHA! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkemor

Hei igjen. Her har det skjedd en god del siden sist jeg var innom. Gratulerer med vektnedgang og alle fristelser dere har motstått.dere må være kjempestolt av dere selv.

Jeg har vært uten Internett de siste tre ukene grunnet flytting. Hele matplanen min skled ut selv om all bæring vasking og pakking sikkert gav meg nok trimpoeng har jeg ikke vært flink. Heldigvis gikk vekta ned selv om det ble lite Sunt og mye usunt.

Per dags dato er vi fremdeles uten kjøkken, begynner å savne det. Da vi ikke har arbeidsbenk og Oppvaskkum går det i plast og papp :(

Kjøpte knaskegulrøtter i dag for å få i meg litt mer grønnsaker. De smakte ikke like godt som skrelte vanlige gulrøtter.

Målet for uka er å komme meg av søtsuget jeg har bygget opp grunnet mye stress og lite tid til ordentlig mat. Hunden skal også få en morgentur av meg for en gang skyld

 

Jeg ønsker dere lykke til videre og kommer innom litt oftere nå når jeg har nett igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...